-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με 64Κ, Murano ή Touareg ;Δυο COSMO !!Ενα κιτρινο και ενα μπλε .
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Εδώ πληρώνουμε 50.000 ευρώ για το διθέσιο/δίπορτο 350Ζ και θα παραπονεθούμε για τις 64 που πληρώνουμε για αυτοκίνητο διπλάσιας χωρητικότητας?
Αυτό δεν σημαίνει οτι αξίζει τα χρήματά του!
Το Ζ έχει ίδια τιμή ($26,700 αρχική) με το Murano εδώ ($27,000 αρχική)
Το πουλάτε σχεδόν 220% πιο ακριβά απο εδώ και το βλέπετε φυσιολογικό αυτό ;;
Το μοναδικό ανώμαλο που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι η φορολογία των κυβικών, όλα τ'άλλα είναι φυσικολογικά
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
ισως δεν ειναι ανθεκτικο για ενα οχημα βαριας χρησης οπως το Μουρανο.Βαριάς χρήσης το Murano; Στην Ελλάδα τουλάχιστον το πιο δύσκολο πράγμα που θα κάνει θα είναι να ανέβει στο πεζοδρόμιο έξω απο τα μπουζούκια
-
παίδες ίσως να το έχω ξαναγράψει αλλά δεν θυμάμαι.
το είδα από κοντά στην Χαλκιδική το περασμένο καλοκαίρι με ξένες πινακίδες φυσικά και μου έκανε πολύ εντύπωση.φοβερό design,πολύ αεροδυναμικό και μεγάλοι χώροι.
με 50Κ θα το σκεφτόμουνα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με 64Κ, Murano ή Touareg ;
Δυο COSMO !!Ενα κιτρινο και ενα μπλε .
...ή ένα Golf GTi (μπροστοκούνα) και ένα RX8 Challenge (πισωκούνα) για ποικιλία και σου μένουν και ευρώ για βενζίνες...
Ποτέ μου δεν συμπάθησαν αυτούς τους «ογκόλιθους» που νομίζουν ότι είναι 4Χ4, γιατί αν θες 4Χ4 θα πας στον Βασιλιά Toyota LandCruiser...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με 64Κ, Murano ή Touareg ;Πάντως απο εξοπλισμό πρέπει να του ρίχνει σε αυτή τη τιμή καθώς το Murano στην μια και μοναδική έκδοση που βγαίνει στοιχίζει 62900 με κινητήρα 3.5lt 234hp και ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη 7 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων, cruise control, έγχρωμη κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινα καθίσματα (θερμαινόμενα και ηλεκτρικά τα εμπρός), όλο το ηλεκτρικό πακέτο, ραδιοκασετόφωνο και 6δισκο CD Changer της Bose με 7 ηχεία, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηλεκτρική ηλιοροφή, ABS με EBD, ESP, 6 αερόσακοι και προβολείς Xenon. Για ασφαλή συμπεράσματα όμως, καλύτερα να περιμένουμε καμιά συγκριτική δοκιμή....
Μήπως όμως ένα challenge και ένα απο τα X-TRAIL-RAV4-MAVERICK-CRV-TRIBUTE κτλ θα ήταν καλύτερη επιλογή??? Για μένα σίγουρα...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με 64Κ, Murano ή Touareg ;Aνάμεσα σε Murano και Touareg, διαλέγω VW
(κάνοντας το σταυρό μου να μην χτυπιέμαι με προβλήματα αξιοπιστίας )Ανάμεσα σε Touareg kai Infiniti FX45 θεωρώ το FX45 καλύτερο. Μάλλον όμως θα έπερνα πάλι το Touareg. Η Porsche Cayenne δεν είναι ιδιαίτερα πιο ακριβή απο το Touareg επομένος θα ήταν και αυτή επιλογή.
Καταπληκτικό αυτοκίνητο είναι το Cadillac SRX , καλύτερο όλων τον παραπάνω κατα τη γνώμη μου.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Η Porsche Cayenne δεν είναι ιδιαίτερα πιο ακριβή απο το Touareg επομένος θα ήταν και αυτή επιλογή.Αν προσέξεις πολύ θα δεις ότι τα Τouareg και Cayenne μοιάζουν πάρααα πολύ.
Νομίζω ότι εξελίχθηκαν από κοινού... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η Porsche Cayenne δεν είναι ιδιαίτερα πιο ακριβή απο το Touareg επομένος θα ήταν και αυτή επιλογή.
Αν προσέξεις πολύ θα δεις ότι τα Τouareg και Cayenne μοιάζουν πάρααα πολύ.
Νομίζω ότι εξελίχθηκαν από κοινού...Έχεις δίκιο σε αυτό που λες.
Μακάρι να μοιάζουν και στην αξιοπιστία -
Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχουν το ίδιο σασί.. (παίζει να είπα και μαλακία αλλά κάπου το άκουσα..)
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχουν το ίδιο σασί.. (παίζει να είπα και μαλακία αλλά κάπου το άκουσα..)Εχουν.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το Murano το πρωτο είδα και δοκίμασα στην NY to 12/2002. Είναι ένα crossover όχι SUV και βασίζεται στο πλαίσιο του Altima. Όπως έχω ξαναγράψει χάνει από το ομόσταβλο (Αλλά ακριβότερο) FX35/45. Ο λόγος που δεν θα το αγόραζα είναι το πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ!
To FX35/45 ειναι βασισμενο στην πλατφορμα του 350Ζ/G35. Ειναι βασικα πισωκινητο και κινηση σε ολους τους τροχους. **Στις ΗΠΑ το πουλανε με την μαρκα της Infiniti. **
Νικος...αυτό εννοούσα όταν έλεγα ομόσταβλο.... (η Infiniti είναι της NISSAN). Και ναι το FX δεν μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Murano (Altima) αλλά από την Ζ. Δεν έγραψα πουθενά ότι αυτά τα 2 μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα. Αλλά δεν έχει σημασία, είναι και τα 2 Crossover πρακτικά στο ίδιο μέγεθος με το FX να κερδίζει κατακράτος λόγο της ύπαρξης V8 option και γιατί είναι πιο Luxury, ίσως και πιο όμορφο για πολλούς (και ποιοτικότερο).
Για τα υπόλοιπα, δεν μπορεί να βάζουμε δίπλα, δίπλα Crossover, με SUV, ή SAV. Touareg, X5, X3, ML κλπ είναι άλλη κατηγορία...άλλο κοινό, τουλάχιστον για τις ΗΠΑ που κατασκεύαστηκε.
Αν θες SUV σίγουρα δεν πας στο Murano...... -
Είναι γνωστό ότι είναι η Lexus για την Toyota είναι η Infiniti για την Nissan...τουλάχιστο στην Αμερική.
Γιατί η Τoyota έφερε την Lexus και στην Ευρώπη. -
Τελικά Murano είναι μόνο για Μούρη?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τελικά Murano είναι μόνο για Μούρη?Noμίζω ότι Μurano επίσης είναι γνωστές πορσελάνες από την Τσεχία...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Είναι γνωστό ότι είναι η Lexus για την Toyota είναι η Infiniti για την Nissan...τουλάχιστο στην Αμερική.
Γιατί η Τoyota έφερε την Lexus και στην Ευρώπη....καλημέρα, και τα Acura της Honda .
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τελικά Murano είναι μόνο για Μούρη?
Noμίζω ότι Μurano επίσης είναι γνωστές πορσελάνες από την Τσεχία...
Συμπλεγμα νησιων στην Βενετια.
Αλλα και γυαλινες δημιουργιες :
http://www.boglewood.com/murano/home.html -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τελικά Murano είναι μόνο για Μούρη?
Noμίζω ότι Μurano επίσης είναι γνωστές πορσελάνες από την Τσεχία...
Συμπλεγμα νησιων στην Βενετια.
Αλλα και γυαλινες δημιουργιες :
http://www.boglewood.com/murano/home.html...δίκιο έχεις, τουλάχιστο θυμόμουν ότι είναι διάσημες πορσελάνες...
-
TheCarConnection Drives: Nissan Murano GT-C - - Source: The Car Connection
Road-testing a one-off concept car is always tricky. You don't want to push its expensive hand-built mechanicals too hard in case something breaks, but you do want to explore its potential while the manufacturer in question decides whether to actually put it into production.
Things didn't go well in the Nissan Murano GT-C. Half an hour into my drive the engine management warning light came on. I was barely doing the speed limit on a straight road so feel blameless, but when the company told me to drive slowly home part of me wished I hadn't phoned them.
Thankfully we don't have to speculate about whether Nissan's performance SUV will make it to showrooms. Insiders at September's Paris Motor Show confirmed it will, so only two questions remain unanswered - in what form will it be, and will it get to America?
Unveiled this summer, the GT-C is the work of experts at firm's European Technical Centre. Due on sale in 2007, at the very least the production car will get the GT-C's bodykit. That includes redesigned front and rear ends, four exhaust pipes, a rear wing, and 22-inch alloy wheels. But what enthusiasts really want is the turbocharger that's been fitted to the 3.5-liter engine, boosting output from 234 hp and 235 lb-ft to 340 hp and 265 lb-ft.
But that's the problem bit of this car. Bolting on a Garrett-supplied turbo sounds easy enough, but the nature of the job meant a special bespoke solution was required. To physically get the blower under the hood the battery has been moved to the rear of the car, and is hidden in the spare wheel well. The cost of the modification - which obviously has to be passed on to the customer - is the reason why it might not happen, but a working party has been set up within Nissan to see if it's possible. Rebadged as the GT (the C stands for concept so will be ditched), the car will initially be for the U.K. only and only a few hundred will be made. However, Nissan sources have confirmed it will go pan-European and global if the business case for it makes sense.
From my short test drive I can tell you what was already a quick car has been made even faster. The standard Murano's performance figures are 8.9 seconds and 124 mph, but in the GT-C they're 7.0 seconds and 144 mph. And that's with 44 pounds of extra weight to haul. The bespoke AP Racing brakes scrub off the speed quickly when required and the car is still just as nimble through the corners.
The revamped interior is black and tan leather and there's a laptop bag hidden in the deep central storage bin. But the gearknob is the standout feature of the cabin; made from glass crafted on the island of Murano in Italy it's nice enough but the natural greeny-blue color doesn't really work with rest of the upholstery.
Perhaps the best bit about the GT-C is the noise it makes. Even if Nissan's working party decides the turbocharged 3.5 isn't cost-effective, a bodykitted Murano GT should still get the same cracking soundtrack. -Richard Yarrow
-
Nissan Murano