Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή downpipe σε turbo...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή downpipe σε turbo...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    19
    2127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gtz last edited by

      Κινητήρας δίλιτρος τούρμπο με 180 δυναμομετρημένα άλογα (155 στους τροχούς).
      Εξάτμιση απο καταλύτη και πίσω στα 60 χιλιαστά (μαμά ήταν 45-50 χιλιοστά).
      Καζανάκια χειροποίητα λίγο πιό ελέυθερα.
      Σκέφτομαι να βάλω μεγαλύτερο downpipe στα 70 χιλιοστά (το μαμά είναι στα 60 χιλιοστά...).
      -Χωρίς αλλαγές στο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να κερδίσω ή να χάσω κάπου;;;
      -Με καινούριο πρόγραμμα θα έχω καλύτερη απόδοση απ'ότι αν το άφηνα μαμά;

      Βασίλη και οι υπόλοιποι τα φώτα σας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • G
        gtz last edited by

        Κινητήρας δίλιτρος τούρμπο με 180 δυναμομετρημένα άλογα (155 στους τροχούς).
        Εξάτμιση απο καταλύτη και πίσω στα 60 χιλιαστά (μαμά ήταν 45-50 χιλιοστά).
        Καζανάκια χειροποίητα λίγο πιό ελέυθερα.
        Σκέφτομαι να βάλω μεγαλύτερο downpipe στα 70 χιλιοστά (το μαμά είναι στα 60 χιλιοστά...).
        -Χωρίς αλλαγές στο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να κερδίσω ή να χάσω κάπου;;;
        -Με καινούριο πρόγραμμα θα έχω καλύτερη απόδοση απ'ότι αν το άφηνα μαμά;

        Βασίλη και οι υπόλοιποι τα φώτα σας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtz last edited by

          Κινητήρας δίλιτρος τούρμπο με 180 δυναμομετρημένα άλογα (155 στους τροχούς).
          Εξάτμιση απο καταλύτη και πίσω στα 60 χιλιαστά (μαμά ήταν 45-50 χιλιοστά).
          Καζανάκια χειροποίητα λίγο πιό ελέυθερα.
          Σκέφτομαι να βάλω μεγαλύτερο downpipe στα 70 χιλιοστά (το μαμά είναι στα 60 χιλιοστά...).
          -Χωρίς αλλαγές στο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να κερδίσω ή να χάσω κάπου;;;
          -Με καινούριο πρόγραμμα θα έχω καλύτερη απόδοση απ'ότι αν το άφηνα μαμά;

          Βασίλη και οι υπόλοιποι τα φώτα σας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • S
            staz last edited by

            Ο χρήστης GTZ έγραψε:
            Κινητήρας δίλιτρος τούρμπο με 180 δυναμομετρημένα άλογα (155 στους τροχούς).
            Εξάτμιση απο καταλύτη και πίσω στα 60 χιλιαστά (μαμά ήταν 45-50 χιλιοστά).
            Καζανάκια χειροποίητα λίγο πιό ελέυθερα.
            Σκέφτομαι να βάλω μεγαλύτερο downpipe στα 70 χιλιοστά (το μαμά είναι στα 60 χιλιοστά...).
            -Χωρίς αλλαγές στο πρόγραμμα υπάρχει περίπτωση να κερδίσω ή να χάσω κάπου;;;
            -Με καινούριο πρόγραμμα θα έχω καλύτερη απόδοση απ'ότι αν το άφηνα μαμά;

            Βασίλη και οι υπόλοιποι τα φώτα σας...

            To downpipe σου έχει καταλύτη?Αν έχει και τον καταργήσεις τότε το κέρδος είναι μεγάλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              gtz last edited by

              Ο χρήστης StAz έγραψε:

              To downpipe σου έχει καταλύτη?Αν έχει και τον καταργήσεις τότε το κέρδος είναι μεγάλο.

              Eχει καταλύτη στο τέλος του.
              Κατάργηση εννοείς να πάω τον καταλύτη πιό πίσω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • B
                bagus last edited by

                Γιωργο τι ετοιμαζετε παλι εσεις?????

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  gtz last edited by

                  Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                  Γιωργο τι ετοιμαζετε παλι εσεις?????

                  Εχμμμμ.... .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης GTZ έγραψε:

                    To downpipe σου έχει καταλύτη?Αν έχει και τον καταργήσεις τότε το κέρδος είναι μεγάλο.

                    Eχει καταλύτη στο τέλος του.
                    Κατάργηση εννοείς να πάω τον καταλύτη πιό πίσω;

                    Γειά σου Γιώργο ... ανήσυχε
                    Eννοεί αν έχει προκαταλύτη , δηλ. έναν μικρό καταλύτη και μετά υπάρχει ο μεγάλος ο κανονικός. Αν μπορείς να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη (αν δεν έχει λ μεταξύ των 2 καταλυτών) τότε το κέρδος είναι αρκετά μεγάλο.
                    Αν αφαιρεθεί ο υποτιθέμενος προκαταλύτης , όταν είναι κρύο δεν θα καθαρίζει τόσο καλά τα καυσαέρια και η ζωή του κανονικού καταλύτη θα μειωθεί λίγο.

                    Σε κάθε περίπτωση ένα downpipe μεγαλύτερο και με τις μικρότερες δυνατές γωνίες δημιουργεί λιγότερο 'άμεσο' backpressure. Η τουρμπίνα θα μπορεί να περιστρέφεται πιο ελεύθερα. Αν το original είναι 60 mm εσωτερικά* , με ένα 70 mm και την υπόλοιπη εξάτμιση στα 60 mm θα κερδίσεις λίγα πράγματα , εκτός και αν είναι μαζί με προκαταλύτη.

                    • Πολλές φορές μετράμε απ'έξω 60 και η εσωτερική διάμετρος είναι 50 είτε γιατί είναι μαντεμένιο είτε γιατί είναι μονωμένο εξωτερικά με 2ο σωλήνα.
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cliov6 last edited by

                      Γιωργο τι ετοιμαζετε παλι με τον Κωστα...???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gtz last edited by

                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                        Γειά σου Γιώργο ... ανήσυχε
                        Eννοεί αν έχει προκαταλύτη , δηλ. έναν μικρό καταλύτη και μετά υπάρχει ο μεγάλος ο κανονικός. Αν μπορείς να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη (αν δεν έχει λ μεταξύ των 2 καταλυτών) τότε το κέρδος είναι αρκετά μεγάλο.
                        Αν αφαιρεθεί ο υποτιθέμενος προκαταλύτης , όταν είναι κρύο δεν θα καθαρίζει τόσο καλά τα καυσαέρια και η ζωή του κανονικού καταλύτη θα μειωθεί λίγο.

                        Σε κάθε περίπτωση ένα downpipe μεγαλύτερο και με τις μικρότερες δυνατές γωνίες δημιουργεί λιγότερο 'άμεσο' backpressure. Η τουρμπίνα θα μπορεί να περιστρέφεται πιο ελεύθερα. Αν το original είναι 60 mm εσωτερικά* , με ένα 70 mm και την υπόλοιπη εξάτμιση στα 60 mm θα κερδίσεις λίγα πράγματα , εκτός και αν είναι μαζί με προκαταλύτη.

                        • Πολλές φορές μετράμε απ'έξω 60 και η εσωτερική διάμετρος είναι 50 είτε γιατί είναι μαντεμένιο είτε γιατί είναι μονωμένο εξωτερικά με 2ο σωλήνα.

                        Γειά σου Βασίλη.
                        Δεν έχει προκαταλύτη και η εσωτερική διάμετρος είναι 57mm.
                        Το Kat back είναι κι αυτό 57mm εσωτερική.
                        Ετσι λοιπόν,ουσιαστικά μιλάω για 67mm εσωτερική διάμετρο στο νέο downpipe.
                        Oπωσδήποτε υπάρχει και η σκέψη για νέο πρόγραμμα κάποια στιγμή,όταν αυτό βρεθεί κι αν ποτέ βρεθεί... .
                        Τέλος πάντων,εγω μιλάω κυρίως για το όπως είναι αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο με μαμά πρόγραμμα.
                        Απλά έχω ένα μικρό φόβο μήπως χάσω στις χαμηλές στροφές.
                        Ισχύει αυτό; 'Η μήπως στα τούρμπο δεν υφίσταται τελικά ο όρος backpressure όπως στα ατμοσφαιρικά και τελικά με τη μείωσή του (του backpressure) όχι μόνο δεν θα έχω έλλειψη ροπής χαμηλά,αλλά αντίθετα η τουρμπίνα θα στροφάρει απο πιό νωρίς και θα έχω κέρδος και στις χαμηλές στροφές;;;

                        Τέλος να βάλω ακόμη μεγαλύτερο downpipe ή θα αναγκαστώ να συμβιβαστώ σε κάτι;
                        Αυξάνεται ο θόρυβος αισθητά αν βάλω 73άρι για παράδειγμα (εξωτερική διάμετρο εννοώ),βγαίνει εκτός εύρους λειτουργίας της η τουρμπίνα μετά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Χμμμμ .... δύσκολο
                          Το συνολικό backpressure της εξάτμισης δεν αλλάζει , άρα δεν έχεις φόβο να χάσεις ροπή στις χαμηλές στροφές.
                          Αν το downpipe είναι αρκετά μεγάλο και μεγαλώσεις τη διάμετρο αρκετά (76 σωλήνα 73 εσ.) , υπάρχει η πιθανότητα να 'τουρμπίζει' πιο γρήγορα αλλά μετά η ιπποδύναμη θα είναι η ίδια. Αυτό γιατί θα λειτουργεί περίπου σαν 'θάλαμος διαστολής' και ίσως έχει πιο ομαλές γωνίες.

                          Δυστυχώς αυτό είναι μόνο εικασία και θα πρέπει να επαληθευτεί στο δυναμόμετρο.
                          Σίγουρα θα έχει καλύτερα αποτελέσματα με μεγαλύτερη πίεση στη τουρμπίνα , οπότε δεν το αφήνεις να το κάνεις όταν βρεις άλλο πρόγραμμα με μεγαλύτερη πίεση ;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panoss last edited by

                            Αν αλλαξεις downpipe και βαλεις πιο μεγαλο θα κατεβεις σε στροφες στο spool up το αμαξι θα πηγαινει αισθητα καλυτερα αφου η τουρμπινα θα στροφαρει καλυτερα και πιο γρηγορα και αφου θα στροφαρει καλυτερα θα ανεβαζει και μεγαλυτερη πιεση με αποτελεσμα ο εγκεφαλος σου να προσπαθει συνεχεια να την διορθωσει, αυτο θα σου κανει σκαμπανεβασματα στην πιεση που δεν ειναι αισθητα παντοτε αλλα υπαρχουν, αν εχεις μπαρομετρο ισως το διαπιστωσεις.
                            Ολο αυτο φυσικα διορθωνετε με ενα καλο προγραμμα, και καποιους αλλους μηχανικους τροπους που δεν εχουν παντα εγγυημενα αποτελεσματα.
                            Αν θελεις βαλε μια μεγαλυτερη αντλια για να εισαι σιγουρος οτι δεν θα μεινεις απο καυσιμο.
                            Ο θορυβος απο την εξατμιση δεν προκειτε να αυξηθει μονο το σφυριγμα της τουρμπινας θα ακους λιγο περισσοτερο.
                            Αυτα τα λεω με επιφυλαξη γιατι αφορουν το δικο μου αυτοκινητο, δεν ξερω αν ισχυουν τα ιδια και για το δικο σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              gtz last edited by

                              Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας... .
                              Οποιος άλλος θέλει,καταθέτει την άποψή του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • B
                                bagus last edited by

                                Γιωργο με το προγραμμα δεν εχετε νεα ακομα???
                                Δεν μπορει καποιος να διαβασει τους χαρτες κ να κανει τις διορθωσεις(πανω στο δυναμομετρο)??
                                Οτι και να κανεις,αν δεν βρειτε καποιον να επαναπρογραμματισει τον εγκεφαλο δεν θα δειτε μεγαλες διαφορες και σας περιοριζει στα 180 αλογα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  gtz last edited by

                                  Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                  Γιωργο με το προγραμμα δεν εχετε νεα ακομα???
                                  Δεν μπορει καποιος να διαβασει τους χαρτες κ να κανει τις διορθωσεις(πανω στο δυναμομετρο)??
                                  Οτι και να κανεις,αν δεν βρειτε καποιον να επαναπρογραμματισει τον εγκεφαλο δεν θα δειτε μεγαλες διαφορες και σας περιοριζει στα 180 αλογα...

                                  Το ξέρω Βαγγέλη...
                                  Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να βρεθεί πρόγραμμα μέσω K-TEC (που δεν το πολυπιστεύω κι αυτό...) εντός του πρώτου 6μήνου του 2005.Ωστόσο μέχρι τότε δεν υπάρχει κάτι άλλο αξιόπιστο στον ορίζοντα,οπότε περιοριζόμαστε σε περιφερικού τύπου βελτιώσεις όπως το downpipe κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Φίλε GTZ η άποψή μου είναι πως δεν πρέπει να πειράζει κανείς μια εργοστασιακή πολλαπλή χωρίς να είναι σίγουρος τι κάνει. Ιδιαίτερα σε ένα Turbo, στο οποίο η ταχύτητα και η πίεση των καυσαερίων στην είσοδο της τουρμπίνας είναι σημαντικότερα από το backpressure. Φοβάμαι δηλ. πως, αλλάζοντας downpipe χωρίς να προσθέσεις κάτι σε καυσαέριο (μίγμα), δηλ. χωρίς αλλαγή του προγράμματος, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μειώσεις την ταχύτητα εισόδου των καυσαερίων στην τουρμπίνα, που είναι πολύ πολύπλοκο φαινόμενο, περισσότερο από την 'αλλαγή μίας σωλήνας'. Αντίθετα στα Turbo, η αλλαγή της εξάτμισης μετά τη φτερωτή συνήθως είναι ευνοϊκή.

                                    Αποψή μου είναι λοιπόν πως καλύτερα να περιμένεις για μια πιο ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του θέματος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • G
                                      gtz last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Φίλε GTZ η άποψή μου είναι πως δεν πρέπει να πειράζει κανείς μια εργοστασιακή πολλαπλή χωρίς να είναι σίγουρος τι κάνει. Ιδιαίτερα σε ένα Turbo, στο οποίο η ταχύτητα και η πίεση των καυσαερίων στην είσοδο της τουρμπίνας είναι σημαντικότερα από το backpressure. Φοβάμαι δηλ. πως, αλλάζοντας downpipe χωρίς να προσθέσεις κάτι σε καυσαέριο (μίγμα), δηλ. χωρίς αλλαγή του προγράμματος, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μειώσεις την ταχύτητα εισόδου των καυσαερίων στην τουρμπίνα, που είναι πολύ πολύπλοκο φαινόμενο, περισσότερο από την 'αλλαγή μίας σωλήνας'. Αντίθετα στα Turbo, η αλλαγή της εξάτμισης μετά τη φτερωτή συνήθως είναι ευνοϊκή.

                                      Αποψή μου είναι λοιπόν πως καλύτερα να περιμένεις για μια πιο ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του θέματος.

                                      Μα το downpipe (στο οποίο αναφέρομαι) είναι μετά τη φτερωτή,δηλαδή μετά την τουρμπίνα.Εγω δεν μιλάω για την πολλαπλή εξαγωγής (κοινώς χταπόδι) στο οποίο προφανώς αναφέρεσαι...
                                      Μάλλον δεν με αντιλήφθηκες σωστά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        Συνηθως το downpipe καλο ειναι να μην το πειράζεις,ποσο μαλλον οταν δεν εχεις βαλει πρόγραμμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                          Eννοεί αν έχει προκαταλύτη , δηλ. έναν μικρό καταλύτη και μετά υπάρχει ο μεγάλος ο κανονικός. Αν μπορείς να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη (αν δεν έχει λ μεταξύ των 2 καταλυτών) τότε το κέρδος είναι αρκετά μεγάλο.

                                          Βασίλη, εάν αφαιρέσεις το καταλύτη μετά από το χταπόδι θα υπάρξει διαφορά που να φαίνεται στο 0-100; (έστω και 1-2 δέκατα) αν αξίζει το βίδωσε ξεβίδωσε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Eννοεί αν έχει προκαταλύτη , δηλ. έναν μικρό καταλύτη και μετά υπάρχει ο μεγάλος ο κανονικός. Αν μπορείς να αφαιρέσεις τον προκαταλύτη (αν δεν έχει λ μεταξύ των 2 καταλυτών) τότε το κέρδος είναι αρκετά μεγάλο.

                                            Βασίλη, εάν αφαιρέσεις το καταλύτη μετά από το χταπόδι θα υπάρξει διαφορά που να φαίνεται στο 0-100; (έστω και 1-2 δέκατα) αν αξίζει το βίδωσε ξεβίδωσε.

                                            Θεωρητικά ναι. Οτι εμποδίζει τη ροή των καυσαερίων και αφαιρεθεί κέρδος είναι. Το πόσο κέρδος είναι εξαρτάται από το αυτοκίνητο. Απ'οτι θυμάμαι οι 147 πρώτης γενιάς χωρίς προκαταλύτη και οι τελευταίες με προκαταλύτη (και πιθανόν άλλες ρυθμίσεις βέβαια για Euro 4) , είχαν σημαντική διαφορά στο δυναμόμετρο .... 5-6 hp και 0.5 kgm

                                            Η μέτρηση 0-100 μπορεί να μην δείξει τίποτα , πιο ακριβείς είναι οι μετρήσεις σε ρεπρίζ.
                                            Πχ. στην ίδια ευθεία με τις ίδιες συνθήκες (βάρους-θερμοκρασίας-βενζίνης κλπ.) , μια μέτρηση με 3η στα 30-50 , 50-80 , 80-110 θα μπορεί να δείξει διαφορές σε όλη τη κλίμακα των στροφών - αν υπάρχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr