-
RX8...I have a dream...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Γιατί το RX-8 το ψήφισε ο skullone...Ο skull θα ψήφιζε οποιδήποτε αυτοκίνητο αρκεί να μην είναι golf, για να μου τη σπάσει!!!!
-
Ας δουμε τι έχει γράψει ο ειδικός τύπος για το challenge (192hp) και το cosmo (231). Aς σημειώσουμε ότι η μόνη διαφορά τους είναι αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας τους.
'Το challenge γυρνάει το ίδιο εύκολα με το cosmo αφού ο κινητήρας και δυνατός είναι και προοδευτικός.'
'Με λίγα λόγια τιμόνι, ζύγισμα, κράτημα, άνεση, ποιότητα κύλισης του challenge βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με του cosmo δηλαδή στην κορυφή.'
'Όσο οι στροφές ανεβαίνουν, τόσο αυξάνονται και τα υπέροχα ντεσιμπέλ του κινητήρα που έχουν εντελώς διαφορετική χροιά απο ότι έχουμε συνηθίσει. Ο ήχος θυμίζει το ουρλιαχτό των 4κύλινδρων μοτοσυκλετών supersport 600 και είναι εξίσου προκλητικός, εώς ερεθιστικός.'
'Πισωκίνητο κουπέ με κινητήρα 1,3 λίτρων, 192 και 231 ίππους, οδική συμπεριφορά απο σούπερκαρ και άφθονους χώρους για 4? Η Mazda έκανε και πάλι το όνειρο πραγματικότητα. Μην τσιμπιέστε, είναι αλήθεια!'
'Το σούπερκαρ του λαού είναι και πάλι εδώ. Ακόμη πιο καλό, ακόμη πιο όμορφο και σταθερά προσηλωμένο στην οδηγική απόλαυση.'
'Ούδέτερη οδική συμπεριφορά χωρίς σχεδόν καθόλου ενοχλητική υποστροφή και παντηλίκια όταν το θελήσεις και πιέσεις λίγο παραπάνω το μοτέρ.'
'Το ευφυές αυτό κουπέ εξασκεί εντέλει της οδηγικές σου ικανότητες χωρίς να σε αποθαρρύνει, όταν αυτές δεν είναι στο ύψος των περιστάσεων . Αυτό το τελευταίο δεν αποτελεί το δόγμα των πραγματικών αυτοκινήτων υψηλού τουρισμού?'
'Αναρωτιέσαι γιατί όλα τα αυτοκίνητα να μην είναι τόσο ισορροπημένα, τόσο σώστα, τόσο καλοστημένα σαν αυτό εδώ το Mazda.'
'Σε μια εποχή που τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο όμοια και αποστειρωμένα, εξαιρέσεις όπως αυτές της Mazda αποτελούν λαμπρά δείγματα του ότι η φλόγα δεν έχει σβήσει.'
Επιπλέον ας δούμε το χρόνο που πέτυχε το challenge σε μια συγκριτική δοκιμή στην πίστα των Σερρών μαζί με άλλα γρήγορα αυτοκίνητα όπως EVO8, M3, 350Z, STi, TT 3.2 Quattro, Alfa GT 3.2, A3 Sportback TFSI Quattro Golf GTi κ.α. Το Challenge πέτυχε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (1.38.60) όντας πίσω απο M3, EVO8, 350Z, και STi. Ο χρόνος που το χώριζε απο το STi είναι 0,75sec. Το Golf GTi κατετάγει νομίζω έκτο με χρόνο 1.39.70, 1,1sec περισσότερο απο το challenge. Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι το rx-8 πέτυχε την μεγαλύτερη τιμή πλευρικής επιτάχυνσης, 1,2g για την ακρίβεια. Τέλος στις στροφές κοντράριζε και ξεπερνούσε πολλές φορές αυτοκίνητα σαν την Μ3 και το EVO8.
Σημειωση:Ο κινητήρας RENESIS του RX8 ανακυρήχθηκε ως κινητήρας της χρονιάς 2003, και καλύτερος κινητήρας της κατηγορίας 2,5-3,0 λίτρων για το 2003 και το 2004. Στην 24ωρη δοκιμή που πραγματοποίησε η Mazda και συμμετείχαν και οι 4τροχοί το RX8 δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα και η κατανάλωση του λαδιού ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Να σημείωσουμε
ότι τις 24 αυτές ώρες 2 RX8 τυχαία επιλέγμένα απο την γραμμή παραγωγής γυρνούσαν με ταχύτητες που άγγιζαν την τελίκη τους. Ελάχιστη εώς και μηδενική ήταν και η κατανάλωση λαδιού και στα διάφορα τεστ που πραγματοποίησαν τα ελληνικά περιοδικά.Έχοντας διαβάσει λοιπόν αυτά και άλλα τόσα για το RX8 δε μπορώ παρα να θαυμάζω αυτήν την κατασκεύη και να θεωρώ πως δεν υφίσταται δίλλημα αναμέσα στο challenge και το GTi. Όσο αφορά το αν αυτός ο κινητήτρας μπορεί να κινήσει ανταγωνιστικά το αμάξωμα θεώρω πως απαντήθηκε παραπάνω. Τέλος, η κατανάλωση του όντως είναι μεγαλύτερη απο του GTi, που σημαίνει μεγαλύτερο κόστος χρήσης αλλά δεν ειναι απαραίτητο να χρησιμοποιείς 100αρα αμόλυβδη όπως στο GTi και τα ασφάλιστρά και τα τέλη κυκλοφορίας του είναι σημαντικά φθηνότερα γιατί θεωρητικά είναι 1300αρι...! Αυτά!
-
Βρέθηκε άξιος ανταγωνιστής του Ρο Χι ? (σε ψηφοφορία)
-
Είδες τι κάνει η προπαγάνδα;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ÂñÝèçêå Üîéïò áíôáãùíéóôÞò ôïõ Ñï ×é ? (óå øçöïöïñßá)Ïôáí Ý÷åéò óôá õðüøç êáé êáèçìåñéíÞ ÷ñÞóç õðÜñ÷ïõí ðïëëïß áíôßðáëïé Üîéïé ãéáôß êáôá ôá Üëëá .......
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Είδες τι κάνει η προπαγάνδα;Εδώ μιλάμε για κανονική παράγκα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Είδες τι κάνει η προπαγάνδα;
Εδώ μιλάμε για κανονική παράγκα.
Μπαααα, ξέφυγε το Τζαπόνι... 67-63...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μπαααα, ξέφυγε το Τζαπόνι... 67-63...
Αναφερόμουν στο ποστ του 'mak' για τις γνώμες των περιοδικών στο RX-8.
-
μια coupe πισωκούνα για μένα
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
μια coupe πισωκούνα για μέναΆλλη μία και για μένα. Ωραίο δε θα είναι παρκαρισμένο δίπλα στο ΜΧ;
-
Kαι ναι, με ένα απίστευτο σερί, η τάξη αποκαθίσταται!!!
-
Ο χρήστης mak έγραψε:
Ας δουμε τι έχει γράψει ο ειδικός τύπος για το challenge (192hp) και το cosmo (231). Aς σημειώσουμε ότι η μόνη διαφορά τους είναι αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας τους.'Το challenge γυρνάει το ίδιο εύκολα με το cosmo αφού ο κινητήρας και δυνατός είναι και προοδευτικός.'
'Με λίγα λόγια τιμόνι, ζύγισμα, κράτημα, άνεση, ποιότητα κύλισης του challenge βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με του cosmo δηλαδή στην κορυφή.'
'Όσο οι στροφές ανεβαίνουν, τόσο αυξάνονται και τα υπέροχα ντεσιμπέλ του κινητήρα που έχουν εντελώς διαφορετική χροιά απο ότι έχουμε συνηθίσει. Ο ήχος θυμίζει το ουρλιαχτό των 4κύλινδρων μοτοσυκλετών supersport 600 και είναι εξίσου προκλητικός, εώς ερεθιστικός.'
'Πισωκίνητο κουπέ με κινητήρα 1,3 λίτρων, 192 και 231 ίππους, οδική συμπεριφορά απο σούπερκαρ και άφθονους χώρους για 4? Η Mazda έκανε και πάλι το όνειρο πραγματικότητα. Μην τσιμπιέστε, είναι αλήθεια!'
'Το σούπερκαρ του λαού είναι και πάλι εδώ. Ακόμη πιο καλό, ακόμη πιο όμορφο και σταθερά προσηλωμένο στην οδηγική απόλαυση.'
'Ούδέτερη οδική συμπεριφορά χωρίς σχεδόν καθόλου ενοχλητική υποστροφή και παντηλίκια όταν το θελήσεις και πιέσεις λίγο παραπάνω το μοτέρ.'
'Το ευφυές αυτό κουπέ εξασκεί εντέλει της οδηγικές σου ικανότητες χωρίς να σε αποθαρρύνει, όταν αυτές δεν είναι στο ύψος των περιστάσεων . Αυτό το τελευταίο δεν αποτελεί το δόγμα των πραγματικών αυτοκινήτων υψηλού τουρισμού?'
'Αναρωτιέσαι γιατί όλα τα αυτοκίνητα να μην είναι τόσο ισορροπημένα, τόσο σώστα, τόσο καλοστημένα σαν αυτό εδώ το Mazda.'
'Σε μια εποχή που τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο όμοια και αποστειρωμένα, εξαιρέσεις όπως αυτές της Mazda αποτελούν λαμπρά δείγματα του ότι η φλόγα δεν έχει σβήσει.'
Επιπλέον ας δούμε το χρόνο που πέτυχε το challenge σε μια συγκριτική δοκιμή στην πίστα των Σερρών μαζί με άλλα γρήγορα αυτοκίνητα όπως EVO8, M3, 350Z, STi, TT 3.2 Quattro, Alfa GT 3.2, A3 Sportback TFSI Quattro Golf GTi κ.α. Το Challenge πέτυχε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο (1.38.60) όντας πίσω απο M3, EVO8, 350Z, και STi. Ο χρόνος που το χώριζε απο το STi είναι 0,75sec. Το Golf GTi κατετάγει νομίζω έκτο με χρόνο 1.39.70, 1,1sec περισσότερο απο το challenge. Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι το rx-8 πέτυχε την μεγαλύτερη τιμή πλευρικής επιτάχυνσης, 1,2g για την ακρίβεια. Τέλος στις στροφές κοντράριζε και ξεπερνούσε πολλές φορές αυτοκίνητα σαν την Μ3 και το EVO8.
Σημειωση:Ο κινητήρας RENESIS του RX8 ανακυρήχθηκε ως κινητήρας της χρονιάς 2003, και καλύτερος κινητήρας της κατηγορίας 2,5-3,0 λίτρων για το 2003 και το 2004. Στην 24ωρη δοκιμή που πραγματοποίησε η Mazda και συμμετείχαν και οι 4τροχοί το RX8 δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα και η κατανάλωση του λαδιού ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα. Να σημείωσουμε
ότι τις 24 αυτές ώρες 2 RX8 τυχαία επιλέγμένα απο την γραμμή παραγωγής γυρνούσαν με ταχύτητες που άγγιζαν την τελίκη τους. Ελάχιστη εώς και μηδενική ήταν και η κατανάλωση λαδιού και στα διάφορα τεστ που πραγματοποίησαν τα ελληνικά περιοδικά.Έχοντας διαβάσει λοιπόν αυτά και άλλα τόσα για το RX8 δε μπορώ παρα να θαυμάζω αυτήν την κατασκεύη και να θεωρώ πως δεν υφίσταται δίλλημα αναμέσα στο challenge και το GTi. Όσο αφορά το αν αυτός ο κινητήτρας μπορεί να κινήσει ανταγωνιστικά το αμάξωμα θεώρω πως απαντήθηκε παραπάνω. Τέλος, η κατανάλωση του όντως είναι μεγαλύτερη απο του GTi, που σημαίνει μεγαλύτερο κόστος χρήσης αλλά δεν ειναι απαραίτητο να χρησιμοποιείς 100αρα αμόλυβδη όπως στο GTi και τα ασφάλιστρά και τα τέλη κυκλοφορίας του είναι σημαντικά φθηνότερα γιατί θεωρητικά είναι 1300αρι...! Αυτά!
Ελάχιστη εώς και μηδενική ήταν και η κατανάλωση λαδιού και στα διάφορα τεστ που πραγματοποίησαν τα ελληνικά περιοδικά
Σε ποιόν πλανήτη βγαίνουν αυτά τα περιοδικά?Για δώσε μου ακριβώς την 'πηγή'.Ακόμα και να έχουν γράψει κάτι τέτοιο το πιστευείς?Ο Wankel πρέπει να καταναλώνει λάδι,αν δεν καταναλώσει λάδι το μοτέρ σύντομα θα πάει 'παραθέριση'.
-
και πάλι ροχι. Υπάρχει κανάς αυτοματισμός να το ψηφίζουμε παντού και πάντα;! Τί να πεις για αυτό το αμάξι. Μοναδικό ελάτωμμα το ότι ίσως δεν αντέξει ο κινητήρας (της χρονιάς ). Υπέροχη σχεδίαση, χώροι, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, θεϊκός ο ήχος του κινητήρα με κραδασμούς μηδέν. Λάδι θα τσιμπάει, αλλά και τί; Να λέγαμε για μεταχειρισμένο να προβληματιστείς. Πάντως, όσοι τα έχουν μαλλον είναι προβληματισμένοι, αφού όλοι πηγαίνουν χαλαρά Καμία σχέση με την εποχή του rx7 όπου έπεφτε...μαστίγωμα! Η έλειψη τουρμπο (2 τότε!) ίσως; Για να δούμε...
Πραγματικά έχω την απορία πως καταφέρνει η μάζντα να έχει εξελίξει από το μηδέν ρηξικέλευθο αμάξωμα, μοναδικό κινητήρα...τα πάντα...και να προσφέρει σε αυτή τη τιμή! Έχει κέρδος;
Υ.Γ Ο ΣΧ έχει εκφρασει τη γνώμη του για το μάζντα; Δεν θυμάμαι! Το γκολφ το έστεψε πάντως -
O Σωτήρης Τσαντίλης, πάντως,
δεν εκφράστηκε και με τα πιο κολακευτικά σχόλια για το Challenge... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Kαι ναι, με ένα απίστευτο σερί, η τάξη αποκαθίσταται!!!Ε τι λογικότερο; Το Golf θα ψήφιζαν; Δεν το έχουμε χάσει τελείως ακόμα
-
Κι όμως...μόλις πριν λίγες ημέρες,η ψηφοφορία αυτή θα είχε λήξει πριν καν αρχίσει!
Ενω τώρα,με 137 ψήφους και είναι πολύυυυ κοντά!!!
-
Τιμής ένεκεν,Κάπταιν μου!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τιμής ένεκεν,Κάπταιν μου!!!Σωστό!!!
-
137 ψήφοι σε 4 μέρες!!!
Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;