-
ρε πάρτους εκεί μια μηνιαία κάρτα για τα ΜΜΜ και το τηλέφωνο από κανένα ραδιοταξί που θέλουν και να οδηγήσουν τα ραμολιμέντα
-
Τώρα θα πεταχτεί ο Θωμάς: ' + '
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κάτι με αυτόματο κιβώτιο τότε καλύτερα, θα τους βγει πιο φτηνά και θα τους βολέψει περισσότερο.
Δεν φτάνουν τα μαρούλια δυστυχώς για καλό αυτόματο, αλλιώς είναι δεδομένο ότι θα τους βολέψει περισσότερο.
Οι live πληροφορίες πάντως λένε για Fiesta. Βέβαια σήμερα βαρέθηκα και δεν πήγα μαζί οπότε δεν έχω πει ακόμα την τελευταία μου κουβέντα.
-
Για το Venga θα συμφωνήσω κι εγώ στο ότι είναι αξιόπιστο και βολικό αμαξάκι, με χώρους και 7ετη εγγύηση. Καλή λύση, αν και θα προτιμούσα το Rio. Το έχει καθηγητής μου στο φρο σε 1.4 90ps και το μόνο πρόβλημα που του έχει βγάλει (σε 2 χρόνια) είναι αλλαγή το rcd μέσα στην εγγύηση. Οπότε οι ειρωνείες για Kia ότι χαλάνε κλπ, για μένα δεν στέκουν...
Από εκεί και πέρα θα μπορούσαν να κοιτάξουν και το C3 Diesel με το αυτόματο Sensodrive, μιας και ανέφερε κάτι και ο elteo για αυτόματο.. Θα τους φανεί και ξεκούραστο.
-
Τους καημένους που έχουν παρκάρει κοντά τους,τους πληρώνετε ποτέ?
-
Από τη μια το ζευγος ζωή να εχει, ειναι σιδεροφάγο, δεν εχει αγκυλώσεις, οδηγα οτι νά 'ναι, με συγκεκριμενες προδιαγραφες, δεν κανει σερβις.
Απο την αλλη 'δεν μπορω ουτε απο εξω απο εκθεση hyundai/κια να περασω'. Εν ετει 2012. Ελεος. Τι κολλημα ειναι αυτο?
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι τα γιαπωνεζικα ή κορεατικα ειναι εκτος συναγωνισμου εφοσον προφανως ειναι πιο 'δε σπανε, δε χαλανε' απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα, ιδιαιτερα αν συνυπολογισουμε την ελλειψη σερβις την οποία θα υποστούν.
Δωστε στους ανθρωπους κανα αυτόματο να μην ασχολουνται με συμπλεκτες να πατανε φρενο και με τα δυο πόδια. Η πιο καλη προταση μεχρι τωρα.
Δωστε κανα γιαπωνεζο ή κορεάτη μεταχειρισμενο να μετακινουνται οι ανθρωποι, και αφηστε τα τουρμπάτα και τα πετρελαια για κανεναν που θα ανοιγει το καπω εστω μια φορα στους 2 μηνες.
-
Καταρχήν δεν είπα ότι δεν κανουν service. Έχω γράψει ότι συντηρούν πλημμελώς. Όταν δουν ότι φτάνουν τα χλμ το αμάξι πάει αντιπροσωπεία κανονικά.
Όσο για τα κολλήματα ας μην κρίνουμε. Ο καθένας με τα δικά του. Ο άνθρωπος είναι δικηγόρος και κανονικά θα έπρεπε να κυκλοφορεί με μια Μερσεντα 5μ. Κλισέ το ξέρω αλλά έτσι είναι. Μεταχειρισμένα δεν συζητούνται καν. Απλά θα πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε με το χαμηλό αυτό budget που έχουμε.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καταρχήν δεν είπα ότι δεν κανουν service. Έχω γράψει ότι συντηρούν πλημμελώς. Όταν δουν ότι φτάνουν τα χλμ το αμάξι πάει αντιπροσωπεία κανονικά.Όσο για τα κολλήματα ας μην κρίνουμε. Ο καθένας με τα δικά του. Ο άνθρωπος είναι δικηγόρος και κανονικά θα έπρεπε να κυκλοφορεί με μια Μερσεντα 5μ. Κλισέ το ξέρω αλλά έτσι είναι. Μεταχειρισμένα δεν συζητούνται καν. Απλά θα πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε με το χαμηλό αυτό budget που έχουμε.
Οτι πεις.
-
ωχ!!οντως!στη βιασυνη μου προσθεσα ενα ''δεν'' στην αναγνωση!
οποτε ακυρες οι προτασεις μου κ πατε κατευθειαν σε πετρελαιο!! -
Αυτό δεν είναι τοπικό, σπαζοκεφαλιά είναι!
Συμφωνώ με C.L.A.B. Αυτόματο ντιζελάκι θέλουν. Αν και αυτό που κανονικά καλύπτει τις ανάγκες τους είναι άρμα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν και αυτό που κανονικά καλύπτει τις ανάγκες τους είναι άρμα...Όλοι οι υπόλοιποι, όμως, τι φταίνε;
Φόκους/Φιέστα 1.0 έχει προταθεί να φανταστώ, ε;
(Κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο επιτακτικό να 'ναι πετρελαιοκίνητο) -
Για Fiesta πάμε κατά βάση. Αναμένουμε εντός των ημερών έξτρα πληροφορίες για το ανανεωμένο με τον ecoboost. Σήμερα τους τα μάσαγαν στη Ford, προφανώς μπας και καταφέρουν να πουλήσουν τίποτα πριν την αλλαγή του έτους.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για Fiesta πάμε κατά βάση. Αναμένουμε εντός των ημερών έξτρα πληροφορίες για το ανανεωμένο με τον ecoboost. Σήμερα τους τα μάσαγαν στη Ford, προφανώς μπας και καταφέρουν να πουλήσουν τίποτα πριν την αλλαγή του έτους.Γεναρη ή Φλεβαρη θα ερθει... Εννοειται οτι θα περιμενετε να ερθει το καινουργιο..
-
Άμα είναι για Γενάρη το συζητάμε. Μέχρι Φλεβάρη το βλέπω πολύ δύσκολο να τη βγάζουν με ένα αμάξι.
-
ο κύριος φλερτάρει με τα 130κ οπότε θέλουμε κάτι που τουλάχιστον μπροστά να είναι ευρύχωρο.
Χόντα Τζαζ.
Τεράστιες πόρτες, πανεύκολο μπες-βγες, αρκούντως αξιόπιστο και οικονομικό. Να μην ξεχάσει να έχει και ραντάρ παρκαρίσματος, και θα σε δοξολογεί αιωνίως που του το σύστησες.Για δεύτερη/τρίτη επιλογή Γιάρις και ΚΙΛ Βέγκα.Το Φόρντ Φούσιον είναι σχετικά άνετο και το βρίσκεις για λίγο ακόμη σε σκοτωμένη τιμή, αλλά έχει παλιώσει πολύ.
-
με όλα αυτά που διαβαζω, πιστεύω οτι έτσι και οδηγήσουν Σμαρτάκι, δε θα θελήσουν να μπουν σε άλλο 4κίνητο...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
[...] δε θα θελήσουν να μπουν σε άλλο 4κίνητο...'Τετράτροχο';
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
με όλα αυτά που διαβαζω, πιστεύω οτι έτσι και οδηγήσουν Σμαρτάκι, δε θα θελήσουν να μπουν σε άλλο 4κίνητο...καλή ιδέα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
[...] δε θα θελήσουν να μπουν σε άλλο 4κίνητο...
'Τετράτροχο';
θα τους πει ότι ειναι 4κίνητο για να νιώσουν ασφάλεια
σίγουρα θα διαμαρτηρηθούν για την 'ελλειπή' ασφάλεια κλπ κλπ
ναι ρε εντάξει 4τροχο ήθελα να γράψω
-
SuperMini-Μικρομεσαίο για ζεύγος 60ρηδων