-
το μικρό ρχ8 με τα 192 άτια...
-
28K απο τεστ του 2009
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πόσο είχε το τσαλεντς όταν πρωτοκυκλοφόρησε στην Ελλάδα ;Το Αλμέρα;
6.385.000
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=294&article=7506 -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
28K απο τεστ του 2009όταν πρωτοβγήκε...
εδώ τεστ του το 2003...
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8809
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Πόσο είχε το τσαλεντς όταν πρωτοκυκλοφόρησε στην Ελλάδα ;
Το Αλμέρα;
6.385.000
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=294&article=7506ρε παιδιά , πιάστε τον παλμό της συζήτησης
-
Υπάρχει;
(Πλάκα έκανα ρεεεεεε)
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
το θεμα ειναι η αισθηση,η βελτιωση του οδηγου,το fun to drive..αν εκει αποδειχθει οτι ειναι οκ το γτ86,τοτε εχει καλως.αλλιως ας το θαψουμε..Ε πειτε το ετσι ρε μαγκες...αλλο ενα πισωκινητο ''σχολειο'' για να μαθουμε και να βελτιωθουμε
Οκ εγω (και πολλοι αλλοι) βελτιωθηκα τα προηγουμενα 8 χρονια με τα mx5 και mr2...και πολυ fun εβγαλα πετωντας κωλαρακι σε καμια φουρκετα με 2α
Τιποτα αλλο εχουμε για να ''εξελιχθουμε''? Γιατα τα 36Κ που θελει η αντιπροσωπεια για να μας ''βελτιωσει'' , θα γινουν μετα απο κανα 6μηνο 20Κ απ τους ''ανεπιδεκτους μαθησεως'' οταν θα τα επιστρεφουν πισω -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ελεος ρε Κίκιζα Γρηγόρη, παραδέξου μια φορά ότι είπες πατάτα@καμπάς
πλιζ μην πιστεύεις τις παπαριές που βλέπεις στα τζαπονικα βιδεάκια μη λέμε πάλι τα ιδια@προς οποιον πιστεύει οτι 'έχει μάθει τοσο καλά το αυτοκίνητό του που...'
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Είναι δυνατόν να γινεται κουβέντα για διαφορες 0.1 sec?
Ελεος ρε παιδια...αν καποιος χαλιεται με αυτο, λαθος αυτοκίνητο κοιτάει
Δεν είπα αν είναι αργό η γρήγορο. Είπα ότι με (έστω οριακά) περισσότερα άλογα και λιγότερα κιλά θα έπρεπε να είναι γρηγορότερο. Και δε δείχνει να έχει και μακριές σχέσεις αν κρίνω από την τελική.
'ελα μ@υνι στον τοπο σου' Νο2...
Συνεχιστε τωρα...
Γιατί συνεχίζεις να μιλάς για πράγματα που δεν ξέρεις;
-
σεξιστές...
-
-
heras
αν νομιζεις οτι η βελτιωση ως οδηγος ειναι μονο η υπερστροφη,τοτε δεν σου κανει με τιποτα το γτ86..απο την αλλη,μπορεις να βρεις κανενα αμερικανικο με δυναμη στους πισω τροχους..
δεν σε υποχρεωνει η εταιρια να το αγορασεις..
κ επισης δεν εχουν ολοι την εμπειρια κ την οδηγικη σου ικανοτητα,για να αγορασουν απευθειας τερατα δυναμης οπως slk(αν δεν λανθανω). -
Δεν εχεις πιασει το point μου και το γυρνας σε προσωπικη επιθεση οποτε αστο...
-
με παρεξηγησες,δεν σου επιτεθηκα,ισα ισα το ειπα ειλικρινως.δεν εχουν ολοι την ιδια εμπειρια,ουτε ολοι την ιδια ικανοτητα.
-
Τοτε με συγχωρεις
Αυτο που ηθελα να πω το χω γραψει και πιο πριν, ισως δεν το ειδες ή το προσπερασες....εν ολιγοις γιατι κουραζουμε/κουραζομαστε με τα ιδια και τα ιδια ειναι οτι για τοσα πολλα λεφτα κτησης και ακομα περισσοτερα σε συντηρηση θεωρω οτι δεν ειναι το αυτοκινητο του πρωταρη στην πισωκινηση, οταν μπορει να το κανει με πολυ λιγοτερα χρηματα και να το ευχαριστηθει εξ ισου με καλα και φιλικα πλαισια. Το μονο που μπορω να δεχτω ειναι οτι το gt86 ειναι ενα πολυ πιο συγχρονο και ασφαλες
Τωρα για το οτι εγω πηρα παλια slk ειναι για αλλους λογους δικους μου και οχι γιατι τη θεωρω καμια hardcore κατασκευη (αλοιμονο κιολας) -
Γιατί το θεωρείς αυτοκίνητο για πρωτάρη?? Οι έμπειροι δεν καταδέχονται αυτοκίνητο κάτω των 300 αλόγων?? Με αυτη τη λογική όλοι οι κάτοχοι MX5 είναι πρωτάριδες και στη συνέχεια καταλήγουν με S2000.
Εμένα μια χαρά μου φαίνονται και τα άλογα και οι επιδόσεις του. Από τη στιγμή που μπορεί να σβουρίσει και έχει ένα σεταπ πολύ ικανό να δώσει οδηγική ευχαρίστηση σε συνδυασμό με μια ωραία εμφάνιση (αντικειμενικά βέβαια γιατί τα γούστα διαφέρουν) και ένα προσεγμένο εσωτερικό το βρίσκω μια καλή επιλογή. Vfm σίγουρα δε το λες αλλά ούτε πιστεύω πως είναι υπερτιμημένο γιατί σαν σύνολο είναι προσεγμένο.
Τώρα αν είναι πιο αργό από hatchback ή δε δίνει κλωτσίες δε νομίζω να το μειώνει. -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Τοτε με συγχωρεις
Αυτο που ηθελα να πω το χω γραψει και πιο πριν, ισως δεν το ειδες ή το προσπερασες....εν ολιγοις γιατι κουραζουμε/κουραζομαστε **με τα ιδια και τα ιδια ειναι οτι για τοσα πολλα λεφτα κτησης και ακομα περισσοτερα σε συντηρηση θεωρω οτι δεν ειναι το αυτοκινητο του πρωταρη στην πισωκινηση, οταν μπορει να το κανει με πολυ λιγοτερα χρηματα και να το ευχαριστηθει εξ ισου με καλα και φιλικα πλαισια. Το μονο που μπορω να δεχτω ειναι οτι το gt86 ειναι ενα πολυ πιο συγχρονο και ασφαλες **Τωρα για το οτι εγω πηρα παλια slk ειναι για αλλους λογους δικους μου και οχι γιατι τη θεωρω καμια hardcore κατασκευη (αλοιμονο κιολας)+00 (απειρο)
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Γιατί το θεωρείς αυτοκίνητο για πρωτάρη?? Οι έμπειροι δεν καταδέχονται αυτοκίνητο κάτω των 300 αλόγων?? Με αυτη τη λογική όλοι οι κάτοχοι MX5 είναι πρωτάριδες και στη συνέχεια καταλήγουν με S2000.
Εμένα μια χαρά μου φαίνονται και τα άλογα και οι επιδόσεις του. Από τη στιγμή που μπορεί να σβουρίσει και έχει ένα σεταπ πολύ ικανό να δώσει οδηγική ευχαρίστηση σε συνδυασμό με μια ωραία εμφάνιση (αντικειμενικά βέβαια γιατί τα γούστα διαφέρουν) και **ένα προσεγμένο εσωτερικό το βρίσκω μια καλή επιλογή. Vfm σίγουρα δε το λες αλλά ούτε πιστεύω πως είναι υπερτιμημένο γιατί σαν σύνολο είναι προσεγμένο.**Τώρα αν είναι πιο αργό από hatchback ή δε δίνει κλωτσίες δε νομίζω να το μειώνει.Αρχιζω εγω τωρα την αντεπιθεση...Το οδηγησες και σου φαινονται μια χαρα οι επιδοσεις του? (σε αισθηση)
Μπηκες μεσα και το περιεργαστηκες, και εχει προσεγμενο εσωτερικο, που να αντιστοιχει στα 36κ ευρω που κανει?
Εχει μοτερ που 'χαιρεται' να στροφαρει μεχρι τον κοφτη (βλεπε RX8) ή μηπως ακουγεται σαν να αγκομαχαει στο 'γεμισμα' και εντωμεταξυ να εχει τρυπησει το δεξι ποδι το πατωμα? -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Γιατί το θεωρείς αυτοκίνητο για πρωτάρη?? Οι έμπειροι δεν καταδέχονται αυτοκίνητο κάτω των 300 αλόγων?? Με αυτη τη λογική όλοι οι κάτοχοι MX5 είναι πρωτάριδες και στη συνέχεια καταλήγουν με S2000.Πολλοι κατοχοι MX5 αναβαθμιστηκαν στη συνεχεια με s2000. Oταν φτασεις στο σημειο να εχεις ευχαριστηθει ενα mx5/mr2 που εχει ενα πολυ καλοζυγισμενο και φιλικο πλαισιο βλεπεις οτι σου λειπει κατι...και αυτο ειναι η δυναμη. Η δυναμη μετα ειναι αυτη που θα σε βελτιωσει και αλλο και μετα θα θες ενα ακομα πιο δυνατο κοκ. Προσωπικα δεν θα εμενα για χρονια μαζι του οπως και δεν το εκανα. Και δεν μου αρεσουν οι μετατροπες με τουρμπο-κομπρεσσορες κλπ που υπαρχουν. Προτιμω να παω σε ενα εργοστασιακα δυνατοτερο πισωκινητο
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γιατί το θεωρείς αυτοκίνητο για πρωτάρη?? Οι έμπειροι δεν καταδέχονται αυτοκίνητο κάτω των 300 αλόγων?? Με αυτη τη λογική όλοι οι κάτοχοι MX5 είναι πρωτάριδες και στη συνέχεια καταλήγουν με S2000.
Εμένα μια χαρά μου φαίνονται και τα άλογα και οι επιδόσεις του. Από τη στιγμή που μπορεί να σβουρίσει και έχει ένα σεταπ πολύ ικανό να δώσει οδηγική ευχαρίστηση σε συνδυασμό με μια ωραία εμφάνιση (αντικειμενικά βέβαια γιατί τα γούστα διαφέρουν) και **ένα προσεγμένο εσωτερικό το βρίσκω μια καλή επιλογή. Vfm σίγουρα δε το λες αλλά ούτε πιστεύω πως είναι υπερτιμημένο γιατί σαν σύνολο είναι προσεγμένο.**Τώρα αν είναι πιο αργό από hatchback ή δε δίνει κλωτσίες δε νομίζω να το μειώνει.Αρχιζω εγω τωρα την αντεπιθεση...Το οδηγησες και σου φαινονται μια χαρα οι επιδοσεις του? (σε αισθηση)
Μπηκες μεσα και το περιεργαστηκες, και εχει προσεγμενο εσωτερικο, που να αντιστοιχει στα 36κ ευρω που κανει?
Εχει μοτερ που 'χαιρεται' να στροφαρει μεχρι τον κοφτη (βλεπε RX8) ή μηπως ακουγεται σαν να αγκομαχαει στο 'γεμισμα' και εντωμεταξυ να εχει τρυπησει το δεξι ποδι το πατωμα?Έχω δει αντίστοιχες επιδόσεις και μου φαίνονται ικανοποιητικές. Όχι μέσα δεν μπήκα αλλά μου αρέσει το εσωτερικό του και φαίνεται καλό, δε χρειάζεται να το πιάσω για να καταλάβω αν είναι ποιοτικό ή όχι. Και άλλα θεωρούνται ποιοτικά αλλά στα 2-3 χρόνια αρχίζουν να ξεφτίζουν.
Το μοτέρ σίγουρα δεν στροφάρει ψηλά αλλά τι να τις κάνω τις στροφές?? Για πίστα ναι σίγουρα δεν είναι αλλά ποιός πέρνει αμάξι με τη λογική να ανταποκρίνεται καλά σε πίστα??
Toyota GT-86 / Subaru BRZ