-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Koστος και απο ποιον?Έχουμε και λεμε (ακολουθεί σεντονάκι):
Μετά την έγκριση του κονδυλίου έπειτα απο σκληρές διαβουλέυσεις και διαπραγματέυσεις για σχεδόν έναν μήνα, ώπου και έμεινε ακίνητο το αμάξι (απλά το έβαζα να δουλέυει στο ρελαντί για την μπαταρία) ήρθε η χθεσινή μέρα . Ξεκίνησα απο το χωριό για Αγρίνιο και απλά σερνόμουν. Το αμάξι απλά σερνόταν (εννοώντας οτι δεν είχε καθόλου δύναμη). Η διαδρομή ευτυχώς είναι κατηφορική, οπότε απλά κατέβηκα ρολάροντας, δλδ αλλαγή σχέσεων στις 2000σαλ, ακόμη ποιο απλά η 6η δούλευε υπερωρίες . Τα νούμερα των καταναλώσεων απλά τραγικά απο 10-12λτ/100χλμ. Μην τα πολυλογώ μετά απο 1 ώρα και 20 λεπτά έφτασα στον εξατμισά με την επωνυμία Νταρίλας που βρίσκεται στην περιοχή του Αγ.Κωνσταντίνου στο Αγρίνιο ώπου είχα κλείσει ραντεβού. Τον εξατμισά μου τον πρότειναν κάτι ξαδερφια μου, έπειτα έψαξα στο ίντερνετ ώπου διάβασα πάρα πολύ καλά λόγια και η τρίτη επιβεβαίωση ήταν απο έναν πολύ καλό μου φίλο. Πιάσαμε μια ψιλοκουβεντούλα και καταλήξαμε να μπεί ενας μεταλλικός καταλύτης των 300 κυψελών προδιαγραφών Euro 4, όχι τους 300 του Λεωνίδα ή της βουλής με κόστος 350€. Άφησα το αμάξι γιατί είχα διάφορες δουλειές και μου είπε να παω σε καμιά μιάμιση ώρα. Πράγματι πήγα την ώρα που μου είπε και το αμάξι εκείνη την ώρα το έβγαζε έξω, οπότε πλήρωσα και έφυγα. Μόλις έβαλα μπροστά το αμάξι με έκπληξη διαπίστωσα ότι χάθηκε η άγρια χροιά που είχε το αμάξι (χάθηκε ο αλήτικος ήχος που με συντρόφευε και γνωρίζουν οι κάτοχοι Μερκ με τον κινητήρα Μ111). Το καλύτερο όμως ήταν ότι απέκτησα ξανά γκάζι στο δεξί πεντάλ και σα να αρπάζει καλύτερα. Πήγα σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο για Μερκ απέναντι και έσβησα και το check engine χτύπησα και μια εξαιρετική τιμή για το μεγάλο σέρβις . Στα του δρόμου, επιστροφή στο σπίτι και επειδή η διαδρομή μου είναι στην ΕΟ ( ο Θεός να την κάνει) Αγρινίου-Καρπενησίου και ήταν ανηφορική το αμάξι είχε δύναμη και προπάντων χαμηλές καταναλώσεις. Η αίσθηση που μου έδωσε είναι ότι πάει καλύτερα απο πρίν με τον μαμά καταλύτη. Τώρα πρέπει να κάνω ένα ταξιδάκι για να δείξει την αξία του.
Επίσης ο εξατμισάς μου έφτιαξε μια σπασμένη βάση της εξάτμισης χωρίς να με χρεώσει κάτι παραπάνω. -
Kαλοριζικος!!
Θεωρεις για τη δικη μου R170 οτι ενας 200αρης θα ηταν καλυτερη λυση και για αποδοση και για ηχο? (που εγω τον θελω μια και το αμαξι ειναι πιο ''ζμπορ'' ) -
Τι παίζει με τα νούμερα που λέτε, 200, 300 κτλ; Όσο πιο μεγάλο τόσο πιο καλός είναι και πιο ακριβός;
-
Ο αριθμός αναφέρεται σε κυψέλες ανά τετραγωνική ίντσα (διατομή δηλαδή) οπότε όσο πιο πολλές τόσο πιο καλό καταλυτικά αλλά και τόσο χειρότερο από πλευράς επιδόσεων (αυξημένες αντιστάσεις στη ροή).
Μεταλλικός καλό πράμα γιατί αντέχει θερμοκρασίες και κακές βενζίνες αλλά μήπως αργεί να ζεσταθεί;
Οι πολύ ελεύθεροι (μικρό νούμερο) έχουν επαρκή ποιότητα (και ποσότητα μετάλλων) για να διατηρήσουν την κλάση τους σε euro2-3-4κλπ για αρκετό καιρό ή θα εξαντληθούν γρήγορα;
Η τιμή εξαρτάται από τον απατεώνα.... Αλλιώς εξαρτάται από τις προδιαγραφές euro αλλά και τη μάρκα που συνήθως έχει σχέση με την ποιότητα και μακροζωία.
Και φυσικά πρέπει να βάλεις καταλύτη μεγέθους (συνολικές διαστάσεις) κατάλληλου για τα κυβικά.Όταν άλλαξα καταλύτη σε μεταλλικό 200 ο ήχος σε ηρεμία (με λίγο γκάζι) ήταν αδιάφορος και όχι δυνατότερος αλλά με γκάζι αγρίευε με χροιά που θύμιζε άγριο σμήνος μελισσών (ζουζουνίζει). Κι εμένα μου φάνηκε ότι το αυτοκίνητο πήγαινε καλύτερα από ότι στα καλά του.
[αν έχω όρεξη ίσως τα μεταφέρω όλα αυτά τα καταλυτικά στο θέμα για καταλύτες]
EDIT: έκανα τη μεταφορά αξίζει να διαβάσετε το θέμα από την αρχή, είχα διαβάσει αρκετά για να τα γράψω! -
Τhomas_C200K τι μαρκα ειναι ο καταλυτης που έβαλες?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Τhomas_C200K τι μαρκα ειναι ο καταλυτης που έβαλες?Αν σου πω οτι δεν ρώτησα δεν θα είναι ψέμματα
-
Έχω ένα Hyundai Accent του 2000 και έχω τα εξής θέματα:
1)σχετικό πρόβλημα στο ξεκίνημα σαν να ζορίζεται, πρέπει να ξεκινήσω με πάνω από 3000 στροφές για να πεις ότι έχεις πρώτη και φεύγει αλλιώς το νιώθεις μπουκωμένο
2)όταν έχει λίγη βενζίνη ή πάνω από τα 3/4 μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας έχει αρρυθμίες, σαν να μη λειτουργούν όλοι οι κύλινδροι (χωρίς να ξέρω πως είναι αλλά έτσι φαντάζομαι θα είναι)
3)όταν είναι κρύο και για 10 λεπτά περίπου αν σταματήσω σε διασταύρωση π.χ. και πάω να ξεκινήσω πάλι είναι σαν να με κρατάει κάποιος από τον προφυλακτήρα. Και τέρμα γκάζι να πατήσω η απόκριση είναι 0. Μετά από 2-3 δευτερόλεπτα ξυπνάει και συνεχίζω κανονικάτο 2 και το 3 αν ζεσταθεί καλά παύουν να υπάρχουν, το 1 υπάρχει πάντα.
+σε όλα αυτά ανάβει κάποιες φορές (και σβήνει μόνο του δε ξέρω γιατί) το λαμπάκι του κινητήρα στο ταμπλό
Θα ήθελα να μάθω αν τα συμπτώματα υποδεικνύουν τον καταλύτη ως υπαίτιο ή μπορεί να είναι και οτιδήποτε άλλο.
-
τρομερος ο admin μας κοιτα πραγματα που μπορει να μαθει κανεις.
Ωστοσο εχω μια απορια λεγεται οτι η διαρκεια ζωης του καταλυτη μπορει να ξεπερασει τα 100.000 χλμ. παρολαυτα πολλοι δεν τον αλλαζουν ποτε. Εσεις ποσα χιλιομετρα συστηνετε μαξιμουν για αλλαγη του καταλυτη ?
επισης πολλα αμαξια οπως και το δικο μου εχουν και προκαταλυτη πρεπει να αλαχτει και αυτος παραλληλα με τον κανονικο?
τελος τι εκπομπες ρυπων πρεπει να εχει ενα αμαξι για να ΜΗΝ περναει το κτεο?
Αν καποιος εχει εμπειρια πανω σε αυτο και μπορει να μου απαντησει θα το εκτιμουσα μιας και το εφερε η κουβεντα. -
ΡΥΠΟΣ ΡΕΛΑΝΤΙ 2500 ± 300 στρ/λεπτό
Μονοξείδιο του Άνθρακα (CO) % -
Ο χρήστης Toumpeki έγραψε:
Έχω ένα Hyundai Accent του 2000 και έχω τα εξής θέματα:1)σχετικό πρόβλημα στο ξεκίνημα σαν να ζορίζεται, πρέπει να ξεκινήσω με πάνω από 3000 στροφές για να πεις ότι έχεις πρώτη και φεύγει αλλιώς το νιώθεις μπουκωμένο
2)όταν έχει λίγη βενζίνη ή πάνω από τα 3/4 μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας έχει αρρυθμίες, σαν να μη λειτουργούν όλοι οι κύλινδροι (χωρίς να ξέρω πως είναι αλλά έτσι φαντάζομαι θα είναι)
3)όταν είναι κρύο και για 10 λεπτά περίπου αν σταματήσω σε διασταύρωση π.χ. και πάω να ξεκινήσω πάλι είναι σαν να με κρατάει κάποιος από τον προφυλακτήρα. Και τέρμα γκάζι να πατήσω η απόκριση είναι 0. Μετά από 2-3 δευτερόλεπτα ξυπνάει και συνεχίζω κανονικάτο 2 και το 3 αν ζεσταθεί καλά παύουν να υπάρχουν, το 1 υπάρχει πάντα.
+σε όλα αυτά ανάβει κάποιες φορές (και σβήνει μόνο του δε ξέρω γιατί) το λαμπάκι του κινητήρα στο ταμπλό
Θα ήθελα να μάθω αν τα συμπτώματα υποδεικνύουν τον καταλύτη ως υπαίτιο ή μπορεί να είναι και οτιδήποτε άλλο.
Πριν φτασεις στον καταλυτη που ειναι 'ακριβος', κανε πρωτα τα εντελως βασικα 'φτηνα' αν δεν εχεις κανει:
Αλλαγη μπουζι, λαδιων, φιλτρου λαδιου, φιλτρου αερα, φιλτρου βεζινης. Ανοιξε και καθαρισε με ενα σπρευ πολυ προσεκτικα την πεταλουδα.
Δες αν εχει διαφορά πριν-μετα το αυτοκινητο. Αν δεν αλλαξει κατι, τουλαχιστον ξεκινας απο σταθερη βάση.Τωρα το ειδα... να πας να σου διαβασουν το λαμπακι οπωσδηποτε. Δε χρειαζεται να πας αντιπροσωπεια. Παρόλο που σβηνει, στη μνημη αποθηκευονται τα προηγουμενα λαθη. Λυσε τα λαθη αυτα ένα-ενα ή ανεφερε τους κωδικους εδω και θα προτεινει και καποιος κατι παραπανω, και μετα βλεπεις τα υπολοιπα που λες, (που πιθανον να εξαφανιστουν οταν λυθουν τα προηγουμενα).
Ψαρευω στο σκοταδι εδω, αλλα το περιεργο το βλεπω στο θεμα του ποσο πληρες ειναι το ρεζερβουαρ. Υποπτευομαι καποιο θεματακι στην PCV. Ενδεχομενως και καποια τρυπιτσα που βαζει αερα στην εισαγωγη και χαλαει το μειγμα (πχ φλαντζα εισαγωγης) που οταν ζεσταθει κλεινει. Για το αν ειναι καταλυτης θα μπορουσες να βγαλεις τον αισθητηρα λ (τον πρωτο, επανω) και να δεις αν στροφαρει η δε στροφαρει καλυτερα.
-
Σ' ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Θα το πάω σε συνεργείο να αλλάξω ότι δεν έχω αλλάξει από αυτά που ανέφερες και να δω τι ακριβώς σημαίνει το λαμπάκι. Δεν έχω γνώσεις πέρα από τα βασικά (για αισθητήρες κλπ) οπότε θα πω στον μάστορα να σιγουρευτεί απόλυτα αν είναι να μου πουλήσει καταλύτη. Βασικά θα πάω πρώτα σε διαγνωστικό όπως λες μήπως με βοηθήσετε εσείς από εδώ. Σ' ευχαριστώ και πάλι.
-
Δεν τρεχει τιποτα. Ουτε εγω εχω τις σοβαρες γνωσεις, το παλευω.
Πρωτα το τι εχει κρατησει το λαμπακι σαν λαθος, θα δωσει μια κατευθυνση στο μαστορα που δε βαριεται να ασχοληθει.
Κρατα τους κωδικους, και ποσταρε εδω ή/και ψάξε στο http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ για το τι σημαινει ο καθενας, και πιθανες αιτιες για το προβλημα. Λυση δεν ειναι απαραιτητα το 'αααα θα το αλλαξουμε'.Τα υπολοιπα, λαδια φιλτρα κλπ καλο ειναι να ειναι σε σωστη κατασταση στο αυτοκινητο, και πολλα ξεκινανε απο εκει. Αν τα εχεις αλλαξει προσφατα, δε χρειαζεται να το κανεις.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα καυσαέρια πως ήταν; Κάρτα έβγαζες;
Ποιος είναι ο ποιο σωστός τρόπος να καταλάβεις ότι ο καταλύτης είναι στα τελευταία του;Αν είναι δηλητηριασμένος από μολύβι τότε δεν βγάζεις κάρτα και από αυτό το καταλαβαίνεις.
Αν είναι σπασμένος, μπουκωμένος, λιωμένος βγάζεις κάρτα αλλά δεν τραβάει το αμάξι. Εγώ ήμουν στην δεύτερη περίπτωση, όλα καλά στο όργανο αλλά δεν πάει μία.
Αν έχεις πιο σύγχρονο αυτοκίνητο με OBD II (που διαθέτει αισθητήριο πριν και μετά τον καταλύτη) τότε μάλλον το δείχνει το διαγνωστικό ή μπορεί να ανάβει λαμπάκι κινητήρα στο ταμπλώ του αυτοκινήτου.Αν μετρήσεις την **υποπίεση **του κινητήρα φαίνεται αμέσως η βουλωμένη εξάτμιση.
(μάλλον ήρθε και εμένα ο καιρός μου στην xantia activa '96 με ~130κ αν και χθες έβγαλα κανονικά κάρτα καυσαερίων)
Και ποιοι μηχανικοί γνωρίζουν και έχουν τον εξοπλισμό να το κάνουν αυτό;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Τα καυσαέρια πως ήταν; Κάρτα έβγαζες;
Ποιος είναι ο ποιο σωστός τρόπος να καταλάβεις ότι ο καταλύτης είναι στα τελευταία του;Αν είναι δηλητηριασμένος από μολύβι τότε δεν βγάζεις κάρτα και από αυτό το καταλαβαίνεις.
Αν είναι σπασμένος, μπουκωμένος, λιωμένος βγάζεις κάρτα αλλά δεν τραβάει το αμάξι. Εγώ ήμουν στην δεύτερη περίπτωση, όλα καλά στο όργανο αλλά δεν πάει μία.
Αν έχεις πιο σύγχρονο αυτοκίνητο με OBD II (που διαθέτει αισθητήριο πριν και μετά τον καταλύτη) τότε μάλλον το δείχνει το διαγνωστικό ή μπορεί να ανάβει λαμπάκι κινητήρα στο ταμπλώ του αυτοκινήτου.Αν μετρήσεις την **υποπίεση **του κινητήρα φαίνεται αμέσως η βουλωμένη εξάτμιση.
(μάλλον ήρθε και εμένα ο καιρός μου στην xantia activa '96 με ~130κ αν και χθες έβγαλα κανονικά κάρτα καυσαερίων)
Και ποιοι μηχανικοί γνωρίζουν και έχουν τον εξοπλισμό να το κάνουν αυτό;
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
τρομερος ο admin μας κοιτα πραγματα που μπορει να μαθει κανεις.Ωστοσο εχω μια απορια λεγεται οτι η διαρκεια ζωης του καταλυτη μπορει να ξεπερασει τα 100.000 χλμ. παρολαυτα πολλοι δεν τον αλλαζουν ποτε. Εσεις ποσα χιλιομετρα συστηνετε μαξιμουν για αλλαγη του καταλυτη ?
επισης πολλα αμαξια οπως και το δικο μου εχουν και προκαταλυτη πρεπει να αλαχτει και αυτος παραλληλα με τον κανονικο?
τελος τι εκπομπες ρυπων πρεπει να εχει ενα αμαξι για να ΜΗΝ περναει το κτεο?
Αν καποιος εχει εμπειρια πανω σε αυτο και μπορει να μου απαντησει θα το εκτιμουσα μιας και το εφερε η κουβεντα.Δε νομίζω ότι υπάρχει συγκεκριμένο όριο ζωής που αν ξεπεράσεις, πρέπει να τον αλλάξεις. Αν δεν είναι βουλωμένος και τα καυσαέρια είναι καλά, συνεχίζεις.
Παλιά έλεγαν για τα περιβόητα 100000 χλμ ως όριο ζωής και μάλιστα λοιδορούσαν αυτούς που δεν τον άλλαζαν, χωρίς όμως να παρουσιάζουν συγκεκριμένα επιχειρήματα . Ο καταλύτης επιδρά σε συγκεκριμένους ρύπους (HC, CO, NOx). Αν συνεχίζει να το κάνει, γιατί να αλλαχτεί;
-
Στο Αμερικα εχουν εγγυησεις πολυ μεγαλες για του καταλυτες, 8 χρονια κλπ.
-
To περίεργο είναι πως η μηχανικός μου μου είχε πει πριν χρόνια (στην προήγουμενη xantia) πως μου είχε βάλει αμερικάνικο μεταλλικό, αν θυμάμαι καλά www.americancatalytic.com
Βγάζουν οι αμερικάνοι για γάλλους ; !
Είμαι σε αναζήτηση λύσης value for money (όχι όμως φτηνιάρικο)
-
Ενα skoda favorit που εχω του 93 εχει δοχειο αναθυμιασεων και καταλυτη made in usa..μια περιεργη αμερικανικη μαρκα...Οταν το αμαξι μετραται για καυσαερια ή στο κτεο επειτα απο 20 χρονια και 200.000κμ οι τιμες των ρυπων ειναι σχεδον μηδενικες σαν καινουριου αυτοκινητου.
-
Έχει νόημα η αναζήτηση κάποιας επώνυμης λύσης ;
Ψάχνοντας χθες για την original βρήκα πως μάλλον είναι η WALKER - 20753 αλλά δεν νομίζω να αξίζει τα χρήματά της.Από την άλλη δεν θέλω να βάλω κάτι εντελώς ανώνυμο (και εκκρεμεί ακόμα να μετρήσω υποπίεση).
Να πάω σε εξατμισά/συνεργείο και να εμπιστευτώ ότι μου λέει χωρίς να έχω γραπτώς μάρκες και προδιαγραφές;
Μήπως ζητάω πολλά; -
η εταιρεια walker εχει ενα κολο ονομα σε ποιοτητα σε εξατμισεις και καταλυτες, 3 χρονια πριν τοποθετησα τελικο walker και ειναι αθορυβο, πριν φορουσε faurecia(εργοστασιακο) εξισου καλο
Περί καταλύτη…