-
Ο χρήστης ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
Σπυρο το 182 ιδιως με το sport πακετο της Ρενω ειναι αλλο φρουτο απο τα 172....
Πιστευω οτι και τα 2 αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα της κατηγοριας με ενα ελαφρυ προβαδισμα στο TypeR.....
Το νεο κλιο Rs θα εχει ομως 18 ιππους παραπανω δηλαδη και αυτο 200 οποτε αναμενεται μεγαλη μαχη τοτε.....Δεν εχω διαβασει καποια προσφατη δοκιμη του 182, αλλα ξερω οτι εχει ενα πολυ παρεμβατικο ESP. Απο εκει και μετα, οταν ερθει το νεο μοντελο, μακαρι να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Α, και μη ξεχαστουν και το χρεωσουν καμια ...33κ !!!
Καμια σχεση αυτο.Το Esp του ειναι τοσο διακριτηκο που πολλες φορες νομιζεις οτι ουτε καν μπαινει.Δεν ειναι σαν τα Esp απο τα AUDI πχ που με το παραμικρο που θα φτυσεις κατω επεμβαινουν και με σβηστο κινητηρα
Aληθεια Νικο, το ηλεκτρονικο το γκαζι τι λεει απο αισθηση?? το εχουν βελτιωσει σε σχεση με τα αλλα κλιο??
Υ.Γ. ο Αλεξανδρος απο το grc ειμαι
Υ.Γ.2 με ξεχασες...
-
Ο χρήστης cliov6 έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
Σπυρο το 182 ιδιως με το sport πακετο της Ρενω ειναι αλλο φρουτο απο τα 172....
Πιστευω οτι και τα 2 αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα της κατηγοριας με ενα ελαφρυ προβαδισμα στο TypeR.....
Το νεο κλιο Rs θα εχει ομως 18 ιππους παραπανω δηλαδη και αυτο 200 οποτε αναμενεται μεγαλη μαχη τοτε.....Δεν εχω διαβασει καποια προσφατη δοκιμη του 182, αλλα ξερω οτι εχει ενα πολυ παρεμβατικο ESP. Απο εκει και μετα, οταν ερθει το νεο μοντελο, μακαρι να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Α, και μη ξεχαστουν και το χρεωσουν καμια ...33κ !!!
Καμια σχεση αυτο.Το Esp του ειναι τοσο διακριτηκο που πολλες φορες νομιζεις οτι ουτε καν μπαινει.Δεν ειναι σαν τα Esp απο τα AUDI πχ που με το παραμικρο που θα φτυσεις κατω επεμβαινουν και με σβηστο κινητηρα
Aληθεια Νικο, το ηλεκτρονικο το γκαζι τι λεει απο αισθηση?? το εχουν βελτιωσει σε σχεση με τα αλλα κλιο??
Υ.Γ. ο Αλεξανδρος απο το grc ειμαι
Υ.Γ.2 με ξεχασες...
To ηλεκτρονικο γκαζι?????Κοιτα....Δεν ξερω πως ηταν τα αλλα μιας και ολα τα CLIO που εχουμε στην οικογενεια ηταν ολα με ντιζα.Μακαρι να μπορουσα να οδηγουσα το δικο μου και με ντιζα και να εβλεπα διαφορες.Παντως σε σχεση με το RALLYE που ειχα παλιοτερα το CLIO παρα ΠΑΕΙ.Και βεβαια σε σχεση με το STI του αδερφου μου το Clio δεν παει ΒΗΜΑ.Δεν ξερω αν αυτες οι διαφορες μεταξυ τους οφειλοντε στο ηλεκτρονικο γκαζι
-
καλά ε, το χετε γεμίσει το θρεντ με κουότς
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
καλά ε, το χετε γεμίσει το θρεντ με κουότςκακο ειναι αυτο??
μπα οχι, δεν ειναι απο το ηλεκτρονικο το γκαζι.
και εμεις ευτυχως μονο την laguna εχουμε με ηλεκτρονικο γκαζι
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
CTR, χωροι, κινητηρας,κρατημα,καλυτερο διαφορικο (αν και οχι H LSD),κιβωτιο, εμφανιση, αξιοπιστια....
Τι θελετε κι'αλλα?Eιδικά εμφάνιση χεχε
Γιατι, ειναι ωραιο το Κλιο?
Μην τρελαθουμε κιολας.
Το CTR απεχει πολυ σε εμφανιση απο το Κλιο.
Γνωμη μου ειναι οτι ειναι πολυ πιο ομορφο και πιο επιβλητικο. -
Σαν την 'τσουτσού', πετάγομαι και λέω 'οff topic'......
........Golf GTI ._
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σαν την 'τσουτσού', πετάγομαι και λέω 'οff topic'..............Golf GTI ._
Προσεχε μη σου δωσει κανεις καμια με κανα δικανο και βρεθει αλλου η τσου και αλλου η τσου
-
Και λίγο πιο στριφτερό να είναι το Κλειο (το CTr στρίβει σαν Γαλλικό πάντως...) δεν μπορώ να παραβλέψω εμφανή πλεονεκτήματα του Ιάπωνα, όπως μεγαλύτεροι χώροι, καλύτερη ποιότητα κατασκευής, πιο εμφανίσιμο ειδικά σε ανθρακί και μαύρο (προσωπική άποψη), πιο καινούριο μοντέλο, περισσότερο νευρικός κινητήρας και οπωσδήποοτε μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία...
Πάντως και τα δύο είναι ακριβά με το Κλειό να μην 'δείχνει' τα χρήματα του.... -
Η εξωτερικη εμφανιση ειναι καθαρα θεμα γουστου και πως το βλεπει ο καθενας.Πχ εμενα το CTR μου φερνει σε βανακι κατι....σε ενος ογκου κατι.....αλλα οπως ειπαμε ειναι αναλογα τα γουστα.Φυσικα και το CTR στριβει πολυ καλα αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι το πρωτο HONDA που λεγετε κατι αξιολογο για το στριψημο του.Στα RENAULT λενε για το στριψημο τους απο τα βαθη των αιωνων που εχει τις ριζες της η αρχη της ανθρωποτητας
Απο την αλλη πλευρα οντως σαν ποιοτητα κατασκευης νομιζεις οτι το CTR δεν θα τριξει καμια φορα,αλλα και αυτο παιζετε μιας και υπαρχουν και παρτιδες που τριζουν.Αυτοκινητα ειναι μην τρελλαθουμε κιολλας.Αλλα απο την αλλη το να πληρωνεις εχτρα το A/C οταν το αλλο εχει στον στανταρ τον αυτοματο κλιματισμο (και ειναι και ποιο φθηνο) σου ερχετε καπως θα ελεγα.Βεβαια θα μου πεις οτι σου δινει στριψημο και τι τους θες τους αυτοματους κλιματισμους και ποιος ασχολειτε με αυτα οταν εχει CTR.....Ε...αν ειναι ετσι γιατι να δωσω 10 μυρια γιαυτο και να μην παω να παρω ενα μεταχειρισμενο RALLYE με 2500 και να στριβω αερας
-
Ο χρήστης ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Πχ εμενα το CTR μου φερνει σε βανακι κατι....σε ενος ογκου κατι.....αλλα οπως ειπαμε ειναι αναλογα τα γουστα.Φυσικα και το CTR στριβει πολυ καλα αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι το πρωτο HONDA που λεγετε κατι αξιολογο για το στριψημο του.Οχι βέβαια, απλά τα 'στριφτερά' Honda (Integra Type-R φυσικά, το προηγούμενο Civic Type-R με 185 άλογα από 1600 κυβικά και μπλοκέ διαφορικό και βέβαια αφήνουμε έξω το NSX) δεν έρχονταν στην Ελλάδα (και ούτε καν στην Ευρώπη πλην Αγγλίας, αν δεν απατώμαι).
Εννοείται πως το άλλο που λες για τα Renault ισχύει. Αναρωτιέμαι όμως αν έχει τόση σημασία η 'παράδοση στο στρίψιμο' που αναφέρεις.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πχ εμενα το CTR μου φερνει σε βανακι κατι....σε ενος ογκου κατι.....αλλα οπως ειπαμε ειναι αναλογα τα γουστα.Φυσικα και το CTR στριβει πολυ καλα αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι το πρωτο HONDA που λεγετε κατι αξιολογο για το στριψημο του.
Οχι βέβαια, απλά τα 'στριφτερά' Honda (Integra Type-R φυσικά, το προηγούμενο Civic Type-R με 185 άλογα από 1600 κυβικά και μπλοκέ διαφορικό και βέβαια αφήνουμε έξω το NSX) δεν έρχονταν στην Ελλάδα (και ούτε καν στην Ευρώπη πλην Αγγλίας, αν δεν απατώμαι).
Εννοείται πως το άλλο που λες για τα Renault ισχύει. Αναρωτιέμαι όμως αν έχει τόση σημασία η 'παράδοση στο στρίψιμο' που αναφέρεις.
Παιζει και αυτην τον ρολο της πιστευω.Εχει τοση σημασια οσο εχει σημασια η παραδοση που θελει τα HONDA να εχουν φοβερα μοτερ (οπως και εχουν φυσικα ).
Απο την αλλη οταν εχεις ενα Κοσμοπουλο ο οποιος εχει αφησει τα 106 και εχει μεταπηδησει στην οικογενεια της RENAULT και γυρναει και λεει οτι το αυτοκινητο ειναι απλα καταπληκτικο τοτε πως να μην το δεις θετικα και να μην δωσεις ποιο πολυ βαση σε αυτα που λενε
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σαν την 'τσουτσού', πετάγομαι και λέω 'οff topic'..............Golf GTI ._
Επανήλθε... Με βάση τις τελευταίες τοποθετήσεις σου, περίμενα να πεις RX-8...
Αλλά τώρα είμαστε εντάξει...Δι' εμέ ένα Clio παρακαλώ σε μπλε ελεκτρίκ με ανθρακί ζάντες, σαν αυτό που είδα πριν από λίγο στη Βασ. Όλγας και κόντεψα να βγω από το δικό μου και να μπω στου παιδιού...
όχι ότι ένα CTR θα με χαλούσε... (τώρα που το σκέφτομαι, φέρτε μου και τα δύο... )
-
σαν και αυτο μαρκο
http://briefcase.pathfinder.gr/download/noblem12gto/32248/385970/0/clio+sport.jpg
για σου νικο με την αμαξαρα σου
(το αμαξακι ειναι του νικου)
-
Καλά, βαλτός είσαι τώρα;;;;
Ναι, αυτό ακριβώς είδα...
Ποιος είναι ο Νίκος;;; λες να είδα το δικό του;; (όποιος κι αν είναι). Νέο παιδί ήταν μέσα στα 25-27 τον έκοψα. Πρέπει να ήταν και ψηλός, μου φάνηκε να ψιλοστριμώχνεται... δεν τον είδα πολύ όμως... ήμουν απασχολημένος με το αμάξι του...
-
κουκλι ειναι!!!!
και οι ζαντες ....απιστευτες!!!! -
Α μπα οχι.Στην Βασ.Ολγας δεν ειμουνα εγω.Πεφτει 130 χλμ μακρια απο την βαση μου
-
Συνελλήφθης!!! Αναφέρσου πάραυτα στις Σέρρες!!!
(πολύ ωραίο αμάξι!!! )
-
Ο χρήστης ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Πχ εμενα το CTR μου φερνει σε βανακι κατι....σε ενος ογκου κατι.....αλλα οπως ειπαμε ειναι αναλογα τα γουστα.Φυσικα και το CTR στριβει πολυ καλα αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι το πρωτο HONDA που λεγετε κατι αξιολογο για το στριψημο του.
Οχι βέβαια, απλά τα 'στριφτερά' Honda (Integra Type-R φυσικά, το προηγούμενο Civic Type-R με 185 άλογα από 1600 κυβικά και μπλοκέ διαφορικό και βέβαια αφήνουμε έξω το NSX) δεν έρχονταν στην Ελλάδα (και ούτε καν στην Ευρώπη πλην Αγγλίας, αν δεν απατώμαι).
Εννοείται πως το άλλο που λες για τα Renault ισχύει. Αναρωτιέμαι όμως αν έχει τόση σημασία η 'παράδοση στο στρίψιμο' που αναφέρεις.
Παιζει και αυτην τον ρολο της πιστευω.Εχει τοση σημασια οσο εχει σημασια η παραδοση που θελει τα HONDA να εχουν φοβερα μοτερ (οπως και εχουν φυσικα ).
Απο την αλλη οταν εχεις ενα Κοσμοπουλο ο οποιος εχει αφησει τα 106 και εχει μεταπηδησει στην οικογενεια της RENAULT και γυρναει και λεει οτι το αυτοκινητο ειναι απλα καταπληκτικο τοτε πως να μην το δεις θετικα και να μην δωσεις ποιο πολυ βαση σε αυτα που λενε
ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ TYPE R!!!
Αα, και το προηγούμενο Σιβίκ Type R φυσικά και δεν έστριβε όπως τα γαλλικά της εποχής (βλέπε Williams και 306)!!! Πάντως παίδες εγώ ψάχνω μεταχειρο 306 Gti. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Συνελλήφθης!!! Αναφέρσου πάραυτα στις Σέρρες!!!(πολύ ωραίο αμάξι!!! )
Οχι ρε παιδες....Δεν εχω παει ουτε Σερρες ακομα.Δεν ειμουνα εγω
-
Ο χρήστης ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Συνελλήφθης!!! Αναφέρσου πάραυτα στις Σέρρες!!!
(πολύ ωραίο αμάξι!!! )
Οχι ρε παιδες....Δεν εχω παει ουτε Σερρες ακομα.Δεν ειμουνα εγω
Δεν είπα ότι σε είδα εκεί... είπα ότι θέλω να σε δω εκεί...
Clio 2.0lt vs CTR