-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το τιμόνι λειτουργεί κανονικά ακόμα κι αν βγει αυτό το μήνυμα, απλά χάνεται η υποβοήθηση και αποκτά βάρος μηχανικού.σε ραλύ που είχε χαλάσει το 'υδραυλικό' κ μια δουλευε μια όχι, ήταν αρκετά πιο βαρύ από 'μηχανικό'
Το ίδιο έχω παρατηρήσει κ στο ίμπιζα αν σβήσει το αμάξι εν κινήσει οπότε χάνεται η υποβοηθηση -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Το τιμόνι λειτουργεί κανονικά ακόμα κι αν βγει αυτό το μήνυμα, απλά χάνεται η υποβοήθηση και αποκτά βάρος μηχανικού.
σε ραλύ που είχε χαλάσει το 'υδραυλικό' κ μια δουλευε μια όχι, ήταν αρκετά πιο βαρύ από 'μηχανικό'
Το ίδιο έχω παρατηρήσει κ στο ίμπιζα αν σβήσει το αμάξι εν κινήσει οπότε χάνεται η υποβοηθησηΜε το αυτοκίνητο σταματημένο δεν παλεύεται, είναι χειρότερο από μηχανικό. Εν κινήσει αρκετά ως πολύ καλύτερα...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
τι πιστευετε οτι πρεπει να κανω?
Άναψε αρχικά ένα κεράκι στην Παναγία, δεν ειν'κακή ιδέα
ας μην κανει τσιγκουνιες με τα κερια,καλυτερα να αναψει καμια 10αρια........για μελλοντικη χρηση
περα απο την πλακα το θεμα του φιλου ειναι πολυ σοβαρο και επικινδυνο για ολους..... -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Το τιμόνι λειτουργεί κανονικά ακόμα κι αν βγει αυτό το μήνυμα, απλά χάνεται η υποβοήθηση και αποκτά βάρος μηχανικού.
σε ραλύ που είχε χαλάσει το 'υδραυλικό' κ μια δουλευε μια όχι, ήταν αρκετά πιο βαρύ από 'μηχανικό'
Το ίδιο έχω παρατηρήσει κ στο ίμπιζα αν σβήσει το αμάξι εν κινήσει οπότε χάνεται η υποβοηθησηΜε το αυτοκίνητο σταματημένο δεν παλεύεται, είναι χειρότερο από μηχανικό. Εν κινήσει αρκετά ως πολύ καλύτερα...
Αυτό ακριβώς!
-
είναι κάποιες φορές πιο βαρύ από μηχανικό, αλλά κατά τα άλλα 'αποκτά βάρος μηχανικού'
αυτό ακριβώς -
Γιατι να ειναι ομως πιο βαρυ απο ενα μηχανικο; Δεν λειτουργει σαν τετοιο αν χαθει η -οποια- υποβοηθηση;
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Γιατι να ειναι ομως πιο βαρυ απο ενα μηχανικο; Δεν λειτουργει σαν τετοιο αν χαθει η -οποια- υποβοηθηση;εύλογη απορία. την είχα κ εγώ κ μου είχε πει ο μηχανικός που πηγαίναμε το ραλύ (που εβγαινε κ χωρις 'υδραυλικό') πως έχουν άλλες παραμέτρους λειτουργιας οι κρεμαγιερες ('βήμα' )/ανταλλακτικά.
ασχετο αλλά το θυμήθηκα. σε ένα άλλο ραλύ κολλητού από ενα σημειο κ μετά δούλευε η υποβοηθηση πριν καν το βάλει εμπρος δε μαθαμε τί είχε γιατί του το κλέψαν -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Γιατι να ειναι ομως πιο βαρυ απο ενα μηχανικο; Δεν λειτουργει σαν τετοιο αν χαθει η -οποια- υποβοηθηση;Η γεωμετρία ανάρτησης σε αυτοκίνητα με μη υποβοηθούμενα τιμόνια, κάνει παραχωρήσεις ώστε να είναι πιο εύκολα στο στρίψιμο (κυρίως εν στάσει). Κάτι που δεν ισχύει στα αυτοκίνητα ΜΕ υποβοηθήση. Άρα όταν χαθεί αυτή η υποβοήθηση, τον ήπιες :Ρ
-
Ο χρήστης chrisgeo908 έγραψε:
αλλα εδω και αρκετους μηνες ακουγοταν ενας περιεργος θορυβος-τριγμος χαμηλα,στα πενταλ ή κατω απο το τιμονι.δεν ξερω αν εχει σχεση παντως σαν να συντονιζε με το αφημα του γκαζιου. απο την αντιπροσωπεια το ειχαν κοιταξει και δεν εδωσαν σημασια..
O ήχος που περιγράφεις μάλλον είναι κλασμένη κρεμαγιέρα.
αν ειναι κρεμαγιερα παιδια,τοτε ειναι εγκληματικη η αμελεια του συνεργειου που μου ελεγε πως δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο. σκεφτομαι να κινηθω νομικα εναντιον της εταιρειας αλλα φοβαμαι πως δε θα βγαλω ακρη. το εκ.ποι.ζω μου συνεστησε να κανω κοινοποιηση μια πληρη δηλωση του συμβαντος καθως και του τι ζηταω απο την εταιρεια στους
- αντιπροσωπεια 2.εταιρεια 3.εκ.ποι.ζω
εγω εχω ηδη στειλει email με το τι εγινε,το οτι πλεον δε μπορω να εχω το ιδιο αισθημα ασφαλειας που ειχα οταν μπαινω στο αυτοκινητο,ακομα κ αν γινει αντικατασταση τιμονιου και πως θα αναφερω το συμβαν σε δικηγορο για περαιτερω εξεταση στην εταιρεια στην ιταλια,και περιμενω απαντηση.
- αντιπροσωπεια 2.εταιρεια 3.εκ.ποι.ζω
-
Ο χρήστης fotismito έγραψε:
αλλα εδω και αρκετους μηνες ακουγοταν ενας περιεργος θορυβος-τριγμος χαμηλα,στα πενταλ ή κατω απο το τιμονι.δεν ξερω αν εχει σχεση παντως σαν να συντονιζε με το αφημα του γκαζιου. απο την αντιπροσωπεια το ειχαν κοιταξει και δεν εδωσαν σημασια..
O ήχος που περιγράφεις μάλλον είναι κλασμένη κρεμαγιέρα.
αν ειναι κρεμαγιερα παιδια,τοτε ειναι εγκληματικη η αμελεια του συνεργειου που μου ελεγε πως δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο. σκεφτομαι να κινηθω νομικα εναντιον της εταιρειας αλλα φοβαμαι πως δε θα βγαλω ακρη. το εκ.ποι.ζω μου συνεστησε να κανω κοινοποιηση μια πληρη δηλωση του συμβαντος καθως και του τι ζηταω απο την εταιρεια στους
- αντιπροσωπεια 2.εταιρεια 3.εκ.ποι.ζω
εγω εχω ηδη στειλει email με το τι εγινε,το οτι πλεον δε μπορω να εχω το ιδιο αισθημα ασφαλειας που ειχα οταν μπαινω στο αυτοκινητο,ακομα κ αν γινει αντικατασταση τιμονιου και πως θα αναφερω το συμβαν σε δικηγορο για περαιτερω εξεταση στην εταιρεια στην ιταλια,και περιμενω απαντηση.
Υπερβολικος;
- αντιπροσωπεια 2.εταιρεια 3.εκ.ποι.ζω
-
δεν νομιζω.. αν σου εχει τυχει με μεγαλη ταχυτητα τοτε ειναι αρκετα επικινδυνο. ο καθενας εχει την γνωμη του.
-
καλυτερα να το πουλησεις και να απαλαγεις απο καθε αγχος καθε φορα που θα το οδηγεις.....
-
Ο χρήστης fotismito έγραψε:
δεν νομιζω.. αν σου εχει τυχει με μεγαλη ταχυτητα τοτε ειναι αρκετα επικινδυνο. ο καθενας εχει την γνωμη του.Αν σου σκασει λαστιχο τι θα κανεις;Θα σταματησεις να οδηγεις;
Καταλαβαινω οτι σου φανηκε περιεργο και αξαφνο αλλα νομιζω οτι ειναι υπερβολικη η αντιδραση σου.
-
Fotismito η ταχύτητα με την οποία πήγαινες πόσο μεγαλύτερη ήταν από το νόμιμο επιτρεπόμενο όριο;
Γιατί αν κάνεις μήνυση και γράψεις μέσα ότι 'πήγαινα με 80-90 σε επαρχιακό δρόμο (που το όριο είναι 50) και πήγα να σκοτωθώ επειδή έχασα το υδραυλικό τιμόνι' θα σε πάρουν με τις κούπες.
-
δεν θεωρω οτι σχετιζεται το λαστιχο με αυτο,αλλα και παλι η αντιδραση διαφερει απο ατομο σε ατομο. το οριο ταχυτητας σε επαρχιακο δρομο(δλδ σε αλλο οδικο δικτυο περα των αυτοκινητοδρομων κ των οδων ταχ.κυκλοφοριας) ειναι 90χλμ/ωρα. http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Information_SpeedLimits
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
είναι κάποιες φορές πιο βαρύ από μηχανικό, αλλά κατά τα άλλα 'αποκτά βάρος μηχανικού'
αυτό ακριβώςΤι δεν κατάλαβες να στο εξηγήσω?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
είναι κάποιες φορές πιο βαρύ από μηχανικό, αλλά κατά τα άλλα 'αποκτά βάρος μηχανικού'
αυτό ακριβώςΤι δεν κατάλαβες να στο εξηγήσω?
Εξήγησε σε μενα, αφού σε όλες τις περιπτώσεις (εν κινήσει ή σταματημένο) είναι απο λίγο εως πολύ βαρύτερο απο ένα αντίστοιχο μηχανικό... το ότι 'αποκτά βάρος μηχανικού' πως προκύπτει...?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
είναι κάποιες φορές πιο βαρύ από μηχανικό, αλλά κατά τα άλλα 'αποκτά βάρος μηχανικού'
αυτό ακριβώςΤι δεν κατάλαβες να στο εξηγήσω?
Κάπου είχα διαβάσει ότι για να επανέλθει το ηλεκτρικό σε μηχανική κατάσταση πρέπει να αποσυνδεθεί ο ηλεκτρικός μηχανισμός, γιατί έστω και αν έχει χαλάσει στέκεται εμπόδιο και βαραίνει πολύ περισσότερο. Έτσι έκαναν κάποιοι σε ένα sei και συνέχισαν να το έχουν χωρίς υποβοήθηση...Βέβαια το sei έβγαινε και χωρίς υποβοήθηση και ίσως να έβαλαν και την μηχανική κρεμαγιέρα...αν και νομίζω ότι είχα διαβάσει ότι φόραγαν ίδια...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
είναι κάποιες φορές πιο βαρύ από μηχανικό, αλλά κατά τα άλλα 'αποκτά βάρος μηχανικού'
αυτό ακριβώςΤι δεν κατάλαβες να στο εξηγήσω?
αστο μας εξήγησες μια χαρά στην αρχή τί νομίζεις πως γίνεται όταν χάνεται η υποβοήθηση λέγοντας πως απλά 'αποκτά βάρος μηχανικού'
το θέμα είναι εσύ αν κατάλαβες τουλάχιστον πως ΔΕΝ 'αποκτά βάρος μηχανικού' αλλά πολύ περισσότερο@fotismito
εσύ αποφασίζεις πως θα κινηθείς, αλλά δεν νομίζω πως αυτός είναι λόγος να αλλάξεις αμάξι. Κ στατιστικά να το δεις, τί στο καλό, θα ξαναχαλάσει?
Στο γκραντε πουντο που είχαμε πάντως, έκανε θόρυβο με στριμένουν τροχούς κ μας είχαν αλλάξει κρεμαγιέρα, βάση κρεμαγιέρα κάτι τέτοιο, δηλαδή μας είχε 'προειδοποιήσει'. Δεν ξέρω αν είναι ίδια περίπτωση βέβαια αλλά στο συνεργείο μας είχαν πει πως το αλλάζουν για να μη χαθεί η υποβοηθηση ξαφνικά -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
είναι κάποιες φορές πιο βαρύ από μηχανικό, αλλά κατά τα άλλα 'αποκτά βάρος μηχανικού'
αυτό ακριβώςΤι δεν κατάλαβες να στο εξηγήσω?
αστο μας εξήγησες μια χαρά στην αρχή τί νομίζεις πως γίνεται όταν χάνεται η υποβοήθηση λέγοντας πως απλά 'αποκτά βάρος μηχανικού'
το θέμα είναι εσύ αν κατάλαβες τουλάχιστον πως ΔΕΝ 'αποκτά βάρος μηχανικού' αλλά πολύ περισσότερο@fotismito
εσύ αποφασίζεις πως θα κινηθείς, αλλά δεν νομίζω πως αυτός είναι λόγος να αλλάξεις αμάξι. Κ στατιστικά να το δεις, τί στο καλό, θα ξαναχαλάσει?
Στο γκραντε πουντο που είχαμε πάντως, έκανε θόρυβο με στριμένουν τροχούς κ μας είχαν αλλάξει κρεμαγιέρα, βάση κρεμαγιέρα κάτι τέτοιο, δηλαδή μας είχε 'προειδοποιήσει'. Δεν ξέρω αν είναι ίδια περίπτωση βέβαια αλλά στο συνεργείο μας είχαν πει πως το αλλάζουν για να μη χαθεί η υποβοηθηση ξαφνικάειναι λιγο απιθανο να ξαναχαλασει,αλλα ειναι οσο πιθανο ηταν να γινει την πρωτη φορα.. οπως και να εχει,θα περιμενω απαντηση απο την εταιρεια.
ΑLFA ROMEO FORUM