-
Κι έλεγα θα είναι αρκετά μεγάλο ώστε να μπορώ να δικαιολογήσω τη χρήση σοφέρ...?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ρε ούτε fl για τη Mito δεν έχουν ετοιμάσει αυτοί και εσείς περιμένετε berlina made in Modena? Don't think so...+10000000
όλα τα project έχουν παγώσει (συμπεριλαμβανομένων κ των f/l) -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Κι έλεγα θα είναι αρκετά μεγάλο ώστε να μπορώ να δικαιολογήσω τη χρήση σοφέρ...?Και πάνω που νόμιζα πως είμαι ο μόνος με αυτόν τον προβληματισμό.
Σαμπανιέρα θα έχει άραγε; -
-
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα στο forum, μιας και σήμερα είναι η πρώτη μου ημερά!
Η ερώτηση που με απασχολεί είναι η εξής:
Είμαι έτοιμος να παραγγείλω τη Giulietta 1.4 Progression με τα 105 άλογα. Ωστόσο με προβληματίζει το γεγονός αν τα άλογα είναι αρκετά ή όχι στην περίπτωση που το αμάξι είναι φορτωμένο με 4 ενήλικες και είναι πχ και καλοκαίρι, οπότε δουλεύει και το a/c, σε αντίθεση με τις άλλες εκδόσεις που έχουν κλιματισμό και τα 120 άλογα. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά είδα πως τη μέγιστη απόδοση τη βγάζει στις 5.000 στροφές, οπότε κάτω από τις 5.000 μπορούμε να πούμε πως η διαφορά δεν είναι τόσο σημαντική/ανεκτή? Η διαφορά με την επόμενη έκδοση βέβαια δεν είναι τραγικά τεράστια, αλλά στους δύσκολους καιρούς που ζούμε αναγκαζόμαστε να τα μετράμε όλα. Οποιαδήποτε άποψη δεκτή, ευχαριστώ. -
αυτό το πράγμα ποτέ μου δεν το κατάλαβα: είναι καλοκαίρι, έχει το αρκουδίσιον ανοιχτό, κουβαλάς άλλες 3-4 ψυχές, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ;
κι αν βρεθείς σε ανηφόρα και δεν τραβάει, κατέβασε ταχύτητα, υπομονή και θα φτάσεις στην κορυφή. σιγά τα ωά.
-
Καταρχάς ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση Joe Bar Team. Και εγώ αυτής της άποψης ειμαι, απλώς επειδή πριν από την αγορά σου περνούν 1.000.000 σκέψεις και επειδή πλέον η αλλαγή αυτοκινήτου δεν είναι και τόσο εύκολο πράγμα, προσπαθείς πάντα να συνδυάσεις την καλύτερη επιλογή με την καλύτερη τιμή.
-
Ο χρήστης rainbowrider έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα στο forum, μιας και σήμερα είναι η πρώτη μου ημερά!
Η ερώτηση που με απασχολεί είναι η εξής:
Είμαι έτοιμος να παραγγείλω τη Giulietta 1.4 Progression με τα 105 άλογα. Ωστόσο με προβληματίζει το γεγονός αν τα άλογα είναι αρκετά ή όχι στην περίπτωση που το αμάξι είναι φορτωμένο με 4 ενήλικες και είναι πχ και καλοκαίρι, οπότε δουλεύει και το a/c, σε αντίθεση με τις άλλες εκδόσεις που έχουν κλιματισμό και τα 120 άλογα. Στα τεχνικά χαρακτηριστικά είδα πως τη μέγιστη απόδοση τη βγάζει στις 5.000 στροφές, οπότε κάτω από τις 5.000 μπορούμε να πούμε πως η διαφορά δεν είναι τόσο σημαντική/ανεκτή? Η διαφορά με την επόμενη έκδοση βέβαια δεν είναι τραγικά τεράστια, αλλά στους δύσκολους καιρούς που ζούμε αναγκαζόμαστε να τα μετράμε όλα. Οποιαδήποτε άποψη δεκτή, ευχαριστώ.Και progression και με τα 105? Μήπως να κοίταγες κάποιο από τα εναλλακτικά μοντέλα της κατηγορίας με καλύτερο εξοπλισμό και επιδόσεις?
Αν ντε και καλά θες τη Giulietta δες και κάποια ελαφρώς μεταχειρισμένα που υπάρχουν στο car.
-
Το αν τραβάει στην ανηφόρα με φορτίο νομίζω ότι είναι θέμα ροπής και η 105άρα έχει αρκετή.
Χωρίς να έχω οδηγήσει κανέναν από τους 3 κινητήρες (...) θα σου έλεγα να πήγαινες είτε για την 105 αν δεν έχεις ιδιαίτερες ανησυχίες, είτε για την 170 αν σε ενδιαφέρει το θέμα γκάζι.εδιτ
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=7235065Ίδια ακριβώς ροπή με τον 120.
-
αγαπητέ το μείζον ζήτημα ειναι να φτάνεις πάντα στον προορισμό σου με ασφάλεια. αν βέβαια αναζητάς και άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, έχει καλώς.
σίγουρα 15 άλογα ομως δε θα σου δώσουν και πολλές περισσότερες χαρές. να μιλούσαμε για φρένα και ανάρτηση, οκ.
-
Η δύναμη είναι ενεργητική ασφάλεια. Καλό είναι να υπάρχει. Πολλές φορές χρειάστηκα περισσότερη από όση είχα όντας φορτωμένος. Σύμφωνα με την AR πάντως ο 105 έχει 1,2 δευτερόλεπτα διαφορά στο 0-100 σε σχέση με τον 120 που είναι σημαντικότατη. Ρεπρίζ δεν παραθέτουν αλλά θα έχει κι εκεί διαφορά φαντάζομαι.
-
Με 0-100 στα 10,6' και 105 τουρμπατα αλογα δεν το λες και αργο το αυτοκινητο... Κι εγω συμφωνω οτι μια dinstinctive αξιζει περισσοτερο, αλλα επειδη δεν ειμαστε στην τσεπη του ανθρωπου αν εχει καταληξει στο αυτοκινητο κ δε θελει να δωσει περισσοτερα ειναι αξιοπρεπεστατη επιλογη. Εδω το γκολφ κυκλοφορει και με 85 ατιθασα και κοστιζει τα ιδια (?)...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
επειδη δεν ειμαστε στην τσεπη του ανθρωπου αν εχει καταληξει στο αυτοκινητο κ δε θελει να δωσει περισσοτερα ειναι αξιοπρεπεστατη επιλογη.Δε διαφωνώ. Απλά επειδή ρώτησε γνώμες.
-
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.Δεν περίμενα τόση άμεση ανταπόκριση. Τελικά όταν εξωτερικεύεις τις απορίες σου, βγάζεις άκρη!! Ο αρχίζει να περνά και μπαίνουμε στην τελική ευθεία . Ευχαριστώ για ακόμη μια φορά.
-
καλησπερα σε ολο το φορουμ.ειμαι κατοχος μιας ΜΙΤΟ 1,4 95hp εδω και 2,5 χρονια και σημερα ειχα μια πολυ ασχημη εμπειρια. καθως γυρνουσα απο την δουλεια μου το μεσημερι και κινουμενος με 90-100 χλμ/ωρα σε επαρχιακο δρομο,ξαφνικα ακουστηκε ενας ηχος -κατι σαν μπιπ- απο την οθονη πληροφοριων του αυτοκινητου και νιωθω εκεινη την στιγμη το τιμονι να βαραινει παρα πολυ και ουσιαστικα να καθιστα το αυτοκινητο αδυνατο να στριψει επαρκως,καθως οπως παρατηρησα αργοτερα,με πολυ δυναμη εστριβε ελαχιστα. αμεσως φρεναρω οσο πιο δυνατα μπορω γιατι στα 80-90 μετρα μπροστα ειχα δεξια στροφη και το τιμονι δεν εστριβε οση δυναμη και να εβαζα. παραλληλα εμφανιστηκε ενα μηνυμα που εγραφε 'electric wheel power failure.check handbook' η κατι τετοιο. μετα απο αυτο συνεχισα με 40 το πολυ γιατι πολυ απλα δεν θα μπορουσα να παρω τις στροφες με μεγαλυτερη ταχυτητα. οταν μετα απο αρκετη ωρα και προσπαθεια εφτασα στην αντιπροσωπεια, εκεινοι αφου κοιταξαν τον εγκεφαλο με το examiner,μου ειπαν οτι θα προχωρησουν σε αλλαγη τιμονιου γιατι ειχε προβλημα ενας αισθητηρας λαμδα και ενας αισθητηρας θεσης η κατι παρομοιο. το καλυπτει η 2+1 χρονια εγγυηση. θεωρω το συμβαν παρα μα παρα πολυ επικινδυνο,διοτι εαν με πετυχαινε πανω σε στροφη,πολυ απλα θα εφευγα ευθεια,με αγνωστες συνεπειες. τι πιστευετε οτι πρεπει να κανω?να ζητησω κατι παραπανω απο την αντιπροσωπεια? δεν επαθα κατι καθαρα απο τυχη..
-
Το τιμόνι λειτουργεί κανονικά ακόμα κι αν βγει αυτό το μήνυμα, απλά χάνεται η υποβοήθηση και αποκτά βάρος μηχανικού. Υπάρχουν οδηγίες στο manual του αυτοκινήτου ως προς το πως θα πρέπει να αντιδράσει ο οδηγός σε τέτοια απευκτέα περίπτωση.
Ο αισθητήρας λάμδα δεν έχει σχέση με τη βλάβη.
-
συμφωνω,απλα το θεωρω αρκετα επικινδυνο και δεν ξερεις ποτε μπορει να σου ξανακατσει το προβλημα. επισης δεν ξερω αν εχει σχεση,αλλα εδω και αρκετους μηνες ακουγοταν ενας περιεργος θορυβος-τριγμος χαμηλα,στα πενταλ ή κατω απο το τιμονι.δεν ξερω αν εχει σχεση παντως σαν να συντονιζε με το αφημα του γκαζιου. απο την αντιπροσωπεια το ειχαν κοιταξει και δεν εδωσαν σημασια..
-
Ο χρήστης fotismito έγραψε:
αλλα εδω και αρκετους μηνες ακουγοταν ενας περιεργος θορυβος-τριγμος χαμηλα,στα πενταλ ή κατω απο το τιμονι.δεν ξερω αν εχει σχεση παντως σαν να συντονιζε με το αφημα του γκαζιου. απο την αντιπροσωπεια το ειχαν κοιταξει και δεν εδωσαν σημασια..O ήχος που περιγράφεις μάλλον είναι κλασμένη κρεμαγιέρα.
-
Ο χρήστης fotismito έγραψε:
τι πιστευετε οτι πρεπει να κανω?Άναψε αρχικά ένα κεράκι στην Παναγία, δεν ειν'κακή ιδέα
ΑLFA ROMEO FORUM