-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Με βαζεις σε σκοτεινες σκεψεις τωρα... γιατι ακριβως αυτο γινεται στον Κορεατη...
Διαβαθμιση με νουμερα δεν εχει, αλλα οντως μενει σταθερη η βελονα απαξ και ζεσταθει.... να ανησυχω?Δεν είπα αυτό. Η βελόνα παραμένει σταθερή για να μην ανησυχείς εσύ απο τις μικρομετακινήσεις της σε καθημερινή χρήση. Το γεγονός πως δεν μετακινείται όμως δε σημαίνει πως αυτόματα το αμάξι σου είναι πιο αξιόπιστο από κάποιο άλλο στο οποίο φαίνονται αυτές.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Με βαζεις σε σκοτεινες σκεψεις τωρα... γιατι ακριβως αυτο γινεται στον Κορεατη...
Διαβαθμιση με νουμερα δεν εχει, αλλα οντως μενει σταθερη η βελονα απαξ και ζεσταθει.... να ανησυχω?Δεν είπα αυτό. Η βελόνα παραμένει σταθερή για να μην ανησυχείς εσύ απο τις μικρομετακινήσεις της σε καθημερινή χρήση. Το γεγονός πως δεν μετακινείται όμως δε σημαίνει πως αυτόματα το αμάξι σου είναι πιο αξιόπιστο από κάποιο άλλο στο οποίο φαίνονται αυτές.
Δεν εχω φαντασιώσεις αξιπιστιας για κανενα απο τα πραγματα που έχω. Ολα χαλάνε, ακριβα και φτηνα.
Αν εννοεις οτι ειναι εκ κατασκευής πιο 'αναισθητη' η βελονα για να μην τρομαζει, τοτε ειμαστε μια χαρα, καλά κανουν.
Αλλαξα και αντλια και θερμοστατη στη δεκαετια επάνω, στα πλαισια της εργασιας για αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου. Καλυτερα ~80€ πιο φτωχος και να εχω το κεφάλι μου πιο ησυχο. -
Ακριβώς πιο αναίσθητη γύρω απο τους 90 για να μην τρομάζει ο χρήστης.
-
ναι,ειναι καθαρα θεμα ευαισθησιας του οργανου.....
εγω παντως δεν θα ενιωθα ''ανετα'' χωρις δεικτη θερμοκρασιας........
αλλωστε το χειμωνα μου ειναι πολυ χρησιμο για να ξερω ποτε εχει ερθει στη σωστη θερμοκρασια το μοτερ και να μπορω να επιταγχυνω αφοβα -
mirage μου συγκρίνεις διαφορετικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν ίδιο μοτέρ άλλα δεν παύει να είναι άλλα αυτοκίνητα άλλο το micra κ άλλο το cube (άλλες προδιαγραφές κτλ).
Για τα bmw κ τα peugeot που λέω δεν είδα καμία απάντηση
Δε θα πω το όνομα του καθηγητή δεν έχω το δικαίωμα αλλά θα σας πω ότι αυτό που μου είπε δεν το έβγαλε μόνος του ο άνθρωπος έκανε κ κάνει σεμινάρια. Κ για το συγκεκριμένο θέμα θα σας πω που βασίζεται η γνώμη μου για το ποιό αμάξι έχει το πιο αξιόπιστο σύστημα ψύξης. Έγινε λοιπόν σεμινάριο στην αγγλία το 2010 ανάμεσα σε 40 αυτοκίνητα κ το πιο αξιόπιστο ήταν ο σκαραβέος ο πρώτος του 60' της vw που είναι αερόψυκτος παρακαλώ μετά ακολούθησαν τα μικρά αυτοκίνητα πόλης που εντελώς τυχαία τα περισσότερα δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας (τυχαίο??) κ να τονίσω ότι τα ιαπωνικά αμάξια σε αυτό το τεστ έσκισαν(nissan,toyota,honda,subary κτλ). Πληροφοριακά η ferrari 360 modena βγήκε προτελευταία κ από το vwgroup τα πιο γερά ήταν τα skoda.
Το τεστ περιλάμβανε κάθε είδους δοκιμασία από κόφτες για 10 λεπτά σε πίστα, από πορεία με χαμηλή στάθμη ψυκτικού, πορεία σε πολύ υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία κ πολλές ακόμη που δεν θυμάμαι.
Από το πολυτεχνείο της κοζάνης βγαίνουν μηχανικοί που τους ζητάνε στην F1 κ σε πολλές άλλες όχι τυχαίες εταιρίες (ferrari,maserati,bmw,mercedes κτλ) έχει πάρει βραβείο ως ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια μηχανολογίας της ευρώπης κ το πτυχείο από κει αναγνωρίζεται ως μάστερ στην ευρώπη. Έχω δυο φιλαράκια που σπουδάζουν εκεί κ μαθαίνω πολλά.
Εγώ στην καθημερινότητα βλέπω ακριβώς το ίδιο ότι τα μικρά αυτοκίνητα πόλης κ πιο πολύ τα ιαπωνικά είναι τέρατα αξιοπιστίας από εταιρικά που τα αλλάζουν 10 χέρια τη μέρα από της γυναίκες που δεν τα προσέχουν καθόλου κ σπάνια τα κάνουν σερβις κ αν τα κάνουν μερικές μέχρι κ πιτσιρικάδες που τα 'κλέβουν' από τη μαμά κ τα σκίζουν. Αυτά τα αυτοκίνητα που λέω έχουν ή δεν έχουν όργανο θερμοκρασίας??? Το αφήνω στην κρίση σας. Κ ξαναλέω πάντα θα υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.
Δε θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν αυτά που λέω είναι γεγονότα που δεν μου τα λένε τυχαίοι άνθρωποι (για μένα τουλάχιστον) κ δεν τα ονειρεύομαι ή τίποτα άλλο.
Εδώ μέσα λέμε τις απόψεις μας κ αυτό ακριβώς κάνω κ εγώ. -
Ότι η έλλειψη οργάνου θερμοκρασίας στο ταμπλό θεωρείται περιττή επειδή το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο, είναι ανοησία και δεν χρειάζεται περαιτέρω συζήτηση.
Μπορείς να επικαλεστείς αρκετούς άλλους λόγους για την απουσία του οργάνου αλλά αυτός πρέπει να είναι ο πιο ανόητος.
-
Τι απάντηση θες δηλαδή; Συγκρίνεις το βασικό μοντέλο π.χ. ,με την πιο ζμπορτ έκδοση του μοντέλου 316 VS M3, 106 VS 106R και αναρωτιέσαι γιατί το ένα έχει θερμοκρασία λαδιού και το άλλο όχι; Τι θες να διαβάσεις για να χαρείς, οτι το ένα χαλάει και το άλλο όχι; Γιατί το πιο λογικό είναι οτι το M3 και το 106R θα το ζορίζει πιο πολύ ο οδηγός και καλό θα είναι να υπάρχει αυτή η ένδειξη.
Όλα τα πολυτεχνικά τμήματα στην Ελλάδα μετράνε σαν μάστερ που λες, θες έχει η Κοζάνη την ιδιαιτερότητα.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Έγινε λοιπόν σεμινάριο στην αγγλία το 2010 ανάμεσα σε 40 αυτοκίνητα κ το πιο αξιόπιστο ήταν ο σκαραβέος ο πρώτος του 60' της vw που είναι αερόψυκτος παρακαλώ μετά ακολούθησαν τα μικρά αυτοκίνητα πόλης που εντελώς τυχαία τα περισσότερα δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας (τυχαίο??) κ να τονίσω ότι τα ιαπωνικά αμάξια σε αυτό το τεστ έσκισαν(nissan,toyota,honda,subary κτλ). Πληροφοριακά η ferrari 360 modena βγήκε προτελευταία κ από το vwgroup τα πιο γερά ήταν τα skoda.
Το τεστ περιλάμβανε κάθε είδους δοκιμασία από κόφτες για 10 λεπτά σε πίστα, από πορεία με χαμηλή στάθμη ψυκτικού, πορεία σε πολύ υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία κ πολλές ακόμη που δεν θυμάμαι.Μπορούμε να δούμε το paper αυτό αν δε σου κάνει κόπο; Αν δεν το έχεις σίγουρα κάποιος φίλος σου θα μπορέσει να σου το δώσει.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έγινε λοιπόν σεμινάριο στην αγγλία το 2010 ανάμεσα σε 40 αυτοκίνητα κ το πιο αξιόπιστο ήταν ο σκαραβέος ο πρώτος του 60' της vw που είναι αερόψυκτος παρακαλώ μετά ακολούθησαν...
... από πορεία με χαμηλή στάθμη ψυκτικού, ...Μπορούμε να δούμε το paper αυτό αν δε σου κάνει κόπο; Αν δεν το έχεις σίγουρα κάποιος φίλος σου θα μπορέσει να σου το δώσει.
Δεν χρειάζεται. Όλα τα άλλα υπερθερμάνθηκαν και χάλασαν ενώ ο παλιός σκαραβαίος δεν έπαθε τίποτε.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έγινε λοιπόν σεμινάριο στην αγγλία το 2010 ανάμεσα σε 40 αυτοκίνητα κ το πιο αξιόπιστο ήταν ο σκαραβέος ο πρώτος του 60' της vw που είναι αερόψυκτος παρακαλώ μετά ακολούθησαν τα μικρά αυτοκίνητα πόλης που εντελώς τυχαία τα περισσότερα δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας (τυχαίο??) κ να τονίσω ότι τα ιαπωνικά αμάξια σε αυτό το τεστ έσκισαν(nissan,toyota,honda,subary κτλ). Πληροφοριακά η ferrari 360 modena βγήκε προτελευταία κ από το vwgroup τα πιο γερά ήταν τα skoda.
Το τεστ περιλάμβανε κάθε είδους δοκιμασία από κόφτες για 10 λεπτά σε πίστα, από πορεία με χαμηλή στάθμη ψυκτικού, πορεία σε πολύ υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία κ πολλές ακόμη που δεν θυμάμαι.Μπορούμε να δούμε το paper αυτό αν δε σου κάνει κόπο; Αν δεν το έχεις σίγουρα κάποιος φίλος σου θα μπορέσει να σου το δώσει.
Θα ρωτήσω κ αν έχουν κάτι θα σας το δείξω. Προς το παρόν έχουν μόνο την περιγραφή του καθηγητή.
-
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
mirage μου συγκρίνεις διαφορετικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν ίδιο μοτέρ άλλα δεν παύει να είναι άλλα αυτοκίνητα άλλο το micra κ άλλο το cube (άλλες προδιαγραφές κτλ).
Για τα bmw κ τα peugeot που λέω δεν είδα καμία απάντηση
Δε θα πω το όνομα του καθηγητή δεν έχω το δικαίωμα αλλά θα σας πω ότι αυτό που μου είπε δεν το έβγαλε μόνος του ο άνθρωπος έκανε κ κάνει σεμινάρια. Κ για το συγκεκριμένο θέμα θα σας πω που βασίζεται η γνώμη μου για το ποιό αμάξι έχει το πιο αξιόπιστο σύστημα ψύξης. Έγινε λοιπόν σεμινάριο στην αγγλία το 2010 ανάμεσα σε 40 αυτοκίνητα κ το πιο αξιόπιστο ήταν ο σκαραβέος ο πρώτος του 60' της vw που είναι αερόψυκτος παρακαλώ μετά ακολούθησαν τα μικρά αυτοκίνητα πόλης που εντελώς τυχαία τα περισσότερα δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας (τυχαίο??) κ να τονίσω ότι τα ιαπωνικά αμάξια σε αυτό το τεστ έσκισαν(nissan,toyota,honda,subary κτλ). Πληροφοριακά η ferrari 360 modena βγήκε προτελευταία κ από το vwgroup τα πιο γερά ήταν τα skoda.
Το τεστ περιλάμβανε κάθε είδους δοκιμασία από κόφτες για 10 λεπτά σε πίστα, από πορεία με χαμηλή στάθμη ψυκτικού, πορεία σε πολύ υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία κ πολλές ακόμη που δεν θυμάμαι.
Από το πολυτεχνείο της κοζάνης βγαίνουν μηχανικοί που τους ζητάνε στην F1 κ σε πολλές άλλες όχι τυχαίες εταιρίες (ferrari,maserati,bmw,mercedes κτλ) έχει πάρει βραβείο ως ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια μηχανολογίας της ευρώπης κ το πτυχείο από κει αναγνωρίζεται ως μάστερ στην ευρώπη. Έχω δυο φιλαράκια που σπουδάζουν εκεί κ μαθαίνω πολλά.
Εγώ στην καθημερινότητα βλέπω ακριβώς το ίδιο ότι τα μικρά αυτοκίνητα πόλης κ πιο πολύ τα ιαπωνικά είναι τέρατα αξιοπιστίας από εταιρικά που τα αλλάζουν 10 χέρια τη μέρα από της γυναίκες που δεν τα προσέχουν καθόλου κ σπάνια τα κάνουν σερβις κ αν τα κάνουν μερικές μέχρι κ πιτσιρικάδες που τα 'κλέβουν' από τη μαμά κ τα σκίζουν. Αυτά τα αυτοκίνητα που λέω έχουν ή δεν έχουν όργανο θερμοκρασίας??? Το αφήνω στην κρίση σας. Κ ξαναλέω πάντα θα υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.
Δε θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν αυτά που λέω είναι γεγονότα που δεν μου τα λένε τυχαίοι άνθρωποι (για μένα τουλάχιστον) κ δεν τα ονειρεύομαι ή τίποτα άλλο.
Εδώ μέσα λέμε τις απόψεις μας κ αυτό ακριβώς κάνω κ εγώ.Συμπέρασμα : Το πιο αξιόπιστο σύστημα ψύξης είναι η ψύξη με αέρα.
Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υιοθετούν το σύστημα ψύξης του σκαραβαίου μια που τα υπόλοιπα συστήματα είναι αναποτελεσματικά ?
-
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Έχει μια λογική αυτό που λες , αλλά το θέμα της αξιοπιστίας το έχουν πει στις αντιπροσωπίες την honda, toyota, nissan οπότε είναι μάλλον πιο σωστό.
Επίσης τι είναι 10 ψωρό εκατομμύρια για τις εταιρίες.
Όμως ξαναλέω γιατί κάποια να βγαίνουν χωρίς οργανάκια από το εργοστάσιο??? Να είναι από κόστος?? Να γλυτώσουν 100-200 ευρώ??? Εγώ δε νομίζω.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Έγινε λοιπόν σεμινάριο στην αγγλία το 2010 ανάμεσα σε 40 αυτοκίνητα κ το πιο αξιόπιστο ήταν ο σκαραβέος ο πρώτος του 60' της vw που είναι αερόψυκτος παρακαλώ μετά ακολούθησαν τα μικρά αυτοκίνητα πόλης που εντελώς τυχαία τα περισσότερα δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας (τυχαίο??)εγώ αυτό που κατάλαβα πάντως είναι ότι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα είναι αυτά που έχουν διάμετρο ζάντας
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Τι απάντηση θες δηλαδή; Συγκρίνεις το βασικό μοντέλο π.χ. ,με την πιο ζμπορτ έκδοση του μοντέλου 316 VS M3, 106 VS 106R και αναρωτιέσαι γιατί το ένα έχει θερμοκρασία λαδιού και το άλλο όχι; Τι θες να διαβάσεις για να χαρείς, οτι το ένα χαλάει και το άλλο όχι; Γιατί το πιο λογικό είναι οτι το M3 και το 106R θα το ζορίζει πιο πολύ ο οδηγός και καλό θα είναι να υπάρχει αυτή η ένδειξη.Όλα τα πολυτεχνικά τμήματα στην Ελλάδα μετράνε σαν μάστερ που λες, θες έχει η Κοζάνη την ιδιαιτερότητα.
Δε θέλω αυτά που λες ούτε να χαρώ ούτε τίποτα. Αν κ νομίζω ότι έρχεσαι στα λόγια μου. Για να σου βάλει οργανάκι εκεί το εργοστάσιο σημαίνει ότι υπάρχει λόγος ότι θα υπάρξει στιγμή που θα πρέπει να σηκώδεις το πόδι από το γκάζι κ θα σου φωνάζει 'ει σταμάτα θα καεί'. Αυτό είναι όλο το θέμα. Το 1000ρακι δε θα το πας πίστα κ δε θα το πιέσεις τόσο άρα τι να το κάνει το όργανο για το λάδι. Για τη θερμοκρασία νερού ισχύει το ίδιο αν είναι σίγουρο από το εργοστάσιο ότι δε θα χαλάσει ποιός ο λόγος να υπάρχει κ ο σκοπός του αυτοκινήτου δεν είναι η πίστα κ οι κόφτες. Οκ ούτε το πχ vw polo πάει σε πίστα αλλά έχει όργανο αλλά για να το βάλουν έκει κάτι θα ξέρουν. Το να κατηγορούμε την ίδια την nissan ή την peugeot που δεν βάζουν στα μικρά όργανο θερμοκρασίας είναι σα να τους λέμε ότι δεν ξέρουν από αυτοκίνητα κ τα βγάζουν με ελλείψεις... ισχύει αυτό???
-
Ωραία....
Λοιπόν... Πάμε πάλι, αν και παίζουμε την κολοκυθιά.
Xsara 1.6 8v τέρας ιπποδύναμης έτσι;
Διατίθονταν ανάλογα με τον εξοπλισμό χωρίς ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού η με ένδειξη στάθμης λαδιού στην εκκίνηση ή με ένδειξη στάθμης στην εκκίνησης και μετά θερμοκρασίας λαδιού. Προφανώς αυτές χωρίς ένδειξη είναι πιο αξιόπιστες αλλά δεν κάνουν για πίστα. Καταλαβαίνεις πως προσπαθείς να συσχετίσεις 2 άσχετα μεταξύ τους πράγματα ή όχι; -
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Τι απάντηση θες δηλαδή; Συγκρίνεις το βασικό μοντέλο π.χ. ,με την πιο ζμπορτ έκδοση του μοντέλου 316 VS M3, 106 VS 106R και αναρωτιέσαι γιατί το ένα έχει θερμοκρασία λαδιού και το άλλο όχι; Τι θες να διαβάσεις για να χαρείς, οτι το ένα χαλάει και το άλλο όχι; Γιατί το πιο λογικό είναι οτι το M3 και το 106R θα το ζορίζει πιο πολύ ο οδηγός και καλό θα είναι να υπάρχει αυτή η ένδειξη.
Όλα τα πολυτεχνικά τμήματα στην Ελλάδα μετράνε σαν μάστερ που λες, θες έχει η Κοζάνη την ιδιαιτερότητα.
Δε θέλω αυτά που λες ούτε να χαρώ ούτε τίποτα. Αν κ νομίζω ότι έρχεσαι στα λόγια μου. Για να σου βάλει οργανάκι εκεί το εργοστάσιο σημαίνει ότι υπάρχει λόγος ότι θα υπάρξει στιγμή που θα πρέπει να σηκώδεις το πόδι από το γκάζι κ θα σου φωνάζει 'ει σταμάτα θα καεί'. Αυτό είναι όλο το θέμα. Το 1000ρακι δε θα το πας πίστα κ δε θα το πιέσεις τόσο άρα τι να το κάνει το όργανο για το λάδι. Για τη θερμοκρασία νερού ισχύει το ίδιο αν είναι σίγουρο από το εργοστάσιο ότι δε θα χαλάσει ποιός ο λόγος να υπάρχει κ ο σκοπός του αυτοκινήτου δεν είναι η πίστα κ οι κόφτες. Οκ ούτε το πχ vw polo πάει σε πίστα αλλά έχει όργανο αλλά για να το βάλουν έκει κάτι θα ξέρουν. Το να κατηγορούμε την ίδια την nissan ή την peugeot που δεν βάζουν στα μικρά όργανο θερμοκρασίας είναι σα να τους λέμε ότι δεν ξέρουν από αυτοκίνητα κ τα βγάζουν με ελλείψεις... ισχύει αυτό???
Καθώς επιμένεις τόσο πολύ, μπορείς να μας παραθέσεις ένα κείμενο που να συσχετίζει την αξιοπιστία του κινητήρα με τον αριθμό των οργάνων στο ταμπλώ;
Δώσε μία πηγή, από το Πολυτεχνείο Κοζάνης, από τους φίλους σου, από τις αντιπροσωπείες, από όπου θέλεις, που να το λέει και να το αποδεικνύει. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ωραία....
Λοιπόν... Πάμε πάλι, αν και παίζουμε την κολοκυθιά.
Xsara 1.6 8v τέρας ιπποδύναμης έτσι;
Διατίθονταν ανάλογα με τον εξοπλισμό χωρίς ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού η με ένδειξη στάθμης λαδιού στην εκκίνηση ή με ένδειξη στάθμης στην εκκίνησης και μετά θερμοκρασίας λαδιού. Προφανώς αυτές χωρίς ένδειξη είναι πιο αξιόπιστες αλλά δεν κάνουν για πίστα. Καταλαβαίνεις πως προσπαθείς να συσχετίσεις 2 άσχετα μεταξύ τους πράγματα ή όχι;Σωστό αυτό που λες. Δεν το συνεχίζω γιατί θα ξεφύγουμε πολύ. Φτάνει αρκετά μάθαμε πιστεύω.
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Καθώς επιμένεις τόσο πολύ, μπορείς να μας παραθέσεις ένα κείμενο που να συσχετίζει την αξιοπιστία του κινητήρα με τον αριθμό των οργάνων στο ταμπλώ;
Δώσε μία πηγή, από το Πολυτεχνείο Κοζάνης, από τους φίλους σου, από τις αντιπροσωπείες, από όπου θέλεις, που να το λέει και να το αποδεικνύει.Εδώ ο ίδιος κινητήρας γίνεται αναξιόπιστος από μοντέλο σε μοντέλο τι ψάχνεις
mirage μου συγκρίνεις διαφορετικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν ίδιο μοτέρ άλλα δεν παύει να είναι άλλα αυτοκίνητα άλλο το micra κ άλλο το cube (άλλες προδιαγραφές κτλ).
γιατί προφανώς υπάρχουν 2 γραμμές παραγωγής κινητήρων η αξιόπιστη και αυτή που χαλάει.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Ωραία....
Λοιπόν... Πάμε πάλι, αν και παίζουμε την κολοκυθιά.
Xsara 1.6 8v τέρας ιπποδύναμης έτσι;
Διατίθονταν ανάλογα με τον εξοπλισμό χωρίς ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού η με ένδειξη στάθμης λαδιού στην εκκίνηση ή με ένδειξη στάθμης στην εκκίνησης και μετά θερμοκρασίας λαδιού. Προφανώς αυτές χωρίς ένδειξη είναι πιο αξιόπιστες αλλά δεν κάνουν για πίστα. Καταλαβαίνεις πως προσπαθείς να συσχετίσεις 2 άσχετα μεταξύ τους πράγματα ή όχι;Σωστό αυτό που λες. Δεν το συνεχίζω γιατί θα ξεφύγουμε πολύ. Φτάνει αρκετά μάθαμε πιστεύω.
Θα κάνω διάσπαση σε λίγο το θέμα και θα συνεχίσουμε
Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;