Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus II
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Ford Focus II
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 34
    • 35
    • 13 / 35
    Μελλοντικά Μοντέλα
    106
    683
    1051
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      interland-gr last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Είδα το νέο Focus, 38 και 5θ, χθες παρκαρισμένα έξω από έκθεση (Αλεξανδρούπολη) αλλά δεν σταμάτησα, θα το επισκεφτώ σύντομα.
      Στην Αγγλία έχουν δοκιμάσει και το στέισον που το θεωρούν άριστη επιλογή.
      Πίσω δισκόφρενα νομίζω έχουν το 1.6 το καλό και πάνω. Και εγώ τα θέλω όχι τόσο για το φρενάρισμα αλλά για να μην χρειάζεται ρύθμιση και γιατί μου αρέσει να βλέπω δίσκους μέσα από ζάντες !
      Η αντιπαράθεση τιμών μεταξύ Golf και Focus είναι δίκαιη μόνο αν ο εξοπλισμός είναι αντίστοιχος (δεν ξέρω αν είναι).
      Από το site της Ford.gr λέει κάμποσα αλλά δεν φτάνουν. Πχ μπορώ να έχω mp3 στο Sport? ή αν έχει σπόρ ανάρτηση το Ghia και το Titanium κλπ.

      Δισκόφρενα έχει δυστυχώς μόνο το Ghia και το Titanium και σε 1.6

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        enginekiller last edited by

        interland αυτο δεν αναφερετε πουθενα στο site της ford. το εχεις ρωτησει; ειναι σιγουρο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gramacar last edited by

          Χθες πήγα σε έκθεση Ford και είδα από κοντά το 1.6 Ghia. Aπό ότι μου είπαν ήταν αυτό με τα 115 άλογα και δισκόφρενα πίσω δεν είχε.
          Όσον αφορά τη τιμή πρέπει να συγκρίνουμε όμοια αυτοκίνητα και το golf sportline είναι η κορυφαία έκδοση από πλευράς εξοπλισμού στο golf άρα συγκρίσιμο με ghia ή titanium και όχι με την έκδοση sport. Η τιμή πάντως ήταν λίγο μειωμένη, 19300 για το ghia με το κλειδί στο χέρι χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πάλι δεν είναι υψηλή. Με χάλασε το γεγονός της αναμονής αν παραγγείλεις κάτι έξτρα που είναι 4 μήνες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikapos last edited by

            όντως ρε παιδια, πώς και δεν έβαλαν δίσκους πίσω? το θεωρώ εκ των ων ουκ ανεφ για αυτοκίνητα με αυτό το βάρος και δύναμη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              η πλακα ειναι παντως οτι δεν υστερει απο θεμα δυναμης το συστημα πεδησης......(αν θυμαμαι καλα μια 38αρα μετρα απο τα 100km/h)
              (αν και ακουστηκε οτι εχασε σε feeling)....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                slivi last edited by

                Μα αν θυμάμαι καλά δεν διαφοροποείται ιδιαίτερα σε δύναμη ένα σύστημα ταμπούρων από ένα αντιστοίχου διαμέτρου δίσκων (normal καταστάσεις μην αρχίσουμε να συζητάμε για 10πίστονες). Οι διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν νομίζω με το πόσο γρήγορα στεγνώνει το καθένα αν βραχεί και με το πόσο καλά αερίζεται (άρα αντοχή σε παρατεταμένα ζορίσματα) και φυσικά με την ευκολία αντικατάστασης υλικών τριβής. Κάποιος μηχανολόγος θα μπορούσε ίσως να μας διαφωτίσει καλύτερα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                  η πλακα ειναι παντως οτι δεν υστερει απο θεμα δυναμης το συστημα πεδησης......(αν θυμαμαι καλα μια 38αρα μετρα απο τα 100km/h)
                  (αν και ακουστηκε οτι εχασε σε feeling)....

                  Ναι, αλλά σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα τι γίνεται???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ποιό Golf GTi είπατε;

                    http://www.autorevue.cz/Images/4877/77.jpg
                    http://www.autorevue.cz/Images/4877/66.jpg
                    http://www.autorevue.cz/Images/4877/55.jpg
                    http://www.autorevue.cz/Images/4877/44.jpg
                    http://www.autorevue.cz/Images/4877/22.jpg
                    http://www.autorevue.cz/Images/4877/88.jpg
                    http://www.autorevue.cz/Images/4877/99.jpg

                    Και το Focus Sedan:

                    http://lac.pl/~kuules/nowosci/focus_sedan2.jpg
                    http://lac.pl/~kuules/nowosci/focus_sedan.jpg
                    http://stuwww.uvt.nl/~s828282/AutoScoop ... 7%20(Small).jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                      Ποιό Golf είπατε;

                      http://www.autorevue.cz/Images/4877/77.jpg

                      Πάνω που καταλήξαμε κάπου, μας βάζεις καινούριους μπελάδες στο κεφάλι μας...
                      Θα έχει δισκόφρενα πίσω???
                      Όσο για τo sedan, τo Bora είναι σημαντικά πιο όμορφο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Έτσι είναι αυτά Μιχάλη. Για να συνειδητοποιήσουν μερικοί μερικοί οτι με το Golf GTi η VW δεν ανακάλυψε το τροχό. Να προσγειωνόμαστε λοιπόν...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavlos23 last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:

                          Ποιό Golf είπατε;

                          http://www.autorevue.cz/Images/4877/77.jpg

                          Πάνω που καταλήξαμε κάπου, μας βάζεις καινούριους μπελάδες στο κεφάλι μας...
                          Θα έχει δισκόφρενα πίσω???
                          Όσο για τo sedan, τo Bora είναι σημαντικά πιο όμορφο...

                          Δισκόφρενα θα συμφωνήσω οτι είναι φοβερό σφάλμα που δεν έχουν όλες οι εκδόσεις αλλά με καλύπτει τουλάχιστον οτι υπάρχει η επιλογή αυτών ως έξτρα. Κάποιοι που δε θα τα εκτιμήσουν (αίσθηση,γραμμικότητα και περισσότερη αντοχή στο φρενάρισμα αλλά και μικρότερο βάρος[;])μπορούν να μη τα πληρώσουν,αυτό είναι καλύτερο πιστεύω.
                          Όσο για το sedan πιστεύω πως το μόνο κακό είναι οτι θα θυμίζει λιγάκι το S40 στο πίσω μέρος,κατά τα άλλα είναι πολύ καλό. Μη ξαναναφέρεις το Bora τέτοια ώρα,μερικοί τρώνε φίλε Μιχάλη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            to sedan μοιαζει σαν volvo S40......τυχαιο???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                              Έτσι είναι αυτά Μιχάλη. Για να συνειδητοποιήσουν μερικοί μερικοί οτι με το Golf GTi η VW δεν ανακάλυψε το τροχό. Να προσγειωνόμαστε λοιπόν...

                              Φυσικά και δεν τον ανακάλυψε. Αυτή τον εφηύρε...
                              Όσο για το Βora το καινούριο επιμένω ότι είναι ομορφότερο από αυτό το focus sedan...
                              Για το ST, από ότι έμαθα όμως, θα είναι 2.5 λίτρα... Οπότε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                To 4θυρο εμένα μου θυμίζει πολύ προηγούμενο Vectra.

                                Πήγα σε Ford και είδα το Focus και έδειξα ενδιαφέρον για τις εκδόσεις με 115 και 145 άλογα από σπορτ και πάνω.
                                -μόλις είχαν κατεβάσει από το κεντρικό τις τιμές και τους εξοπλισμούς και είχαν δυσκολευτεί γιατί υπάρχουν πολλές επιλογές και πολλοί κατάλογοι ανάλογα με μοντέλο, έκδοση κλπ....
                                -επίσης η μετάφραση δεν είναι καλή οπότε δεν είναι αντιληπτό τι μπορεί να σημαίνουν κάποια πράγματα!
                                -ο ακριβής εξοπλισμός δεν είναι πλήρης ούτε στο site ούτε στην σύντομη και ανεπαρκή μπροσούρα οπότε γεννιώνται ερωτηματικά που ακόμη και οι πωλητές δέν ξέρουν να απαντήσουν!

                                Πληροφορίες:
                                -δισκόφρενα ίσως δεν έχει κανένα αλλά μπαίνουν επιπλέον αλλά μόνο μαζί με μάλλον απενεργοποιούμενο ESP με EBA με κόστος 980-1075
                                -δεν έχω καταλάβει πότε υπάρχει ντουλαπάκι πάνω στο ταμπλώ αλλά είναι βολικό
                                -δεν ήξεραν να μου πούνε αν υπάρχει και σε ποια περίπτωση η διχρωμία στο ταμπλώ (πάνω σκούρο κάτω μπεζ) που υπάρχει στη μπροσούρα
                                -δεν ήξεραν για το πόσες ζάντες υπάρχουν πέραν των 2 που είχαν εκεί (μια προπελέ(!) 5 ακτίνων και μια άλλη επίσης 5 βασικών ακτίνων που όμως πλαισιώνονται από άλλες λεπτότερες.
                                -είχαν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα (10 μέρες)
                                -το σύστημα περιστρεφόμενων φώτων πάει 500-555
                                -το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί 620-720
                                -υπάρχουν διάφορα ραδιοCD... αυτό με τα mp3 μάλλον είναι το ICE 6 με 8 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι και έχει περίπου 725 (standard στο titanium) αλλά ίσως να είναι λιγότερο αν ξεκινάς από κάποιο απλούστερο....
                                -τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος είναι σε ξεχωριστή κολώνα και όχι πάνω στο τιμόνι
                                -τα κουμπιά πάνω στο τιμόνι είναι cruise control που αν δεν υπάρχει πάει περίπου 400
                                -το ghia μάλλον έχει υποχρεωτικά μια πλαστική απομίμηση ξύλου στην κονσόλα
                                -αναδιπλούμενοι καθρέφτες 120-125
                                -κιτ με ποδιές, σπόιλερ κλπ που δεν είδα ούτε φωτό 1020
                                -ηλιοροφή 850-935
                                -φώτα ξένον 900 (υποθέτω με πλυστικό)
                                -σπόρ ανάρτηση μάλλον μόνο στο sport και δεν μοιάζει να υπάρχει ούτε σαν εξτρα για τις άλλες εκδόσεις
                                -επιπλέον έξοδα για πινακίδες, μεταφορικά, τέλη 570 για το 1,6 και 670 για το 2,0
                                -υπάρχουν διάφορες επιλογές για συνδυασμό παρμπρίζ και αυτόματων ή μη καθαριστήρων (ανακλαστικό αλλά με συμβατικούς μη αυτόματους καθαριστήρες 150)
                                -μεταλλικό χρώμα 420 (τα απλά είναι κόκκινο, σκούρο μπλε και άσπρο, απο μεταλλικά είναι 3 μπλε, 2 πράσινα, 1 κοκκινοειδές, 1 μαύρο και 4(!) ασημοειδή μέχρι γκρι....
                                -κάθε έκδοση έχει διαφορετικό σχέδιο εσωτερικής επένδυσης σε 2 αποχρώσεις και εξτρα δέρμα δε ρώτησα πόσο
                                -3θ-5θ διαφορά 300
                                -115, 5θ Sport 18774, ghia 19514, titanium 20594
                                -145 μόνο σε 5θ ghia 21924 και σε 3θ titanium 22694
                                -το στέισον μόνο σε 1400 και σε 1,6-115 ghia για 20214 και στις φωτό είναι πολύ όμορφο...

                                **Εντυπώσεις **(δεν το οδήγησα απλώς το μελέτησα):
                                -τα καθίσματα ΕΙΝΑΙ ψηλά, νόμιζα ότι ήταν σηκωμένο επάνω αλλά ήταν μόλις μισή τρομπιά από το κάτω του.. ίσως τα σπορ να είναι λίγο χαμηλότερα (ελπίζω!)
                                -το γόνατό μου ακουμπούσε πιο πολύ από όσο θα ήθελα με την κονσόλα μάλλον το πεντάλ του γκαζιού είναι πολύ δεξιά
                                -παρόλα αυτά και με το ρυθμιζόμενο μέσα έξω και πάνω κάτω τιμόνι πέτυχα μια πολύ ικανιοποιητική θέση οδήγησης.
                                -το προσκέφαλο του συνοδηγού κόβει εντελώς την ορατότητα από τον κεντρικό καθρέφτη προς την πίσω δεξιά γωνία
                                -δεν βλέπεις τις άκρες του αμαξώματος
                                -μεγάλες ενοχλητικές κολώνες εμπρός και μεγάλη τυφλή γωνία πίσω (5θ δεν μπήκα σε 3θ όπου πρέπει να είναι καλύτερα)
                                -άνετος χώρος και πολύς χώρος για τα γόνατα των πίσω αλλά και για τα παπούτσια τους κάτω από τα υπερυψωμένα εμπρός καθίσματα
                                -ικανοποιητικός και τετραγωνισμένος χώρος αποσκευών
                                -αρκετό μαλακό πλαστικό αλλά και κάμποσο σκληρό. Καλή ποιότητα γενικά αλλά μάλλον το VAG πλεονεκτεί. Βασικά δεν εντυπωσιάστηκα...

                                Περισσότερα σχόλια όταν το οδηγήσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                                  Έτσι είναι αυτά Μιχάλη. Για να συνειδητοποιήσουν μερικοί μερικοί οτι με το Golf GTi η VW δεν ανακάλυψε το τροχό. Να προσγειωνόμαστε λοιπόν...

                                  Φυσικά και δεν τον ανακάλυψε. Αυτή τον εφηύρε...
                                  Όσο για το Βora το καινούριο επιμένω ότι είναι ομορφότερο από αυτό το focus sedan...
                                  Για το ST, από ότι έμαθα όμως, θα είναι 2.5 λίτρα... Οπότε...

                                  Όπως ακριβώς είχε γραφτεί

                                  http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=43875

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    paparoupas last edited by

                                    Xmm gia 1600cc sunithws kapou 300 eurw einai ta 'perierga' epipleon. Diladi alla 300 eurw krummena...
                                    An isxuei auto pou les gia to 2,0 einai MEGALI karagiozia, mallon den isxuei giati kapou eixa dei timi 3thuro sport 20900 eurw h kati tetoio

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                    -επιπλέον έξοδα για πινακίδες, μεταφορικά, τέλη 570 για το 1,6 και 670 για το 2,0
                                    -145 μόνο σε 5θ ghia 21924 και σε 3θ titanium 22694

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jd last edited by

                                      Ο χρήστης nikapos έγραψε:
                                      όντως ρε παιδια, πώς και δεν έβαλαν δίσκους πίσω? το θεωρώ εκ των ων ουκ ανεφ για αυτοκίνητα με αυτό το βάρος και δύναμη...

                                      Σιγά τη δύναμη 115 αλογάκια είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        enginekiller last edited by

                                        Ο χρήστης jd έγραψε:

                                        όντως ρε παιδια, πώς και δεν έβαλαν δίσκους πίσω? το θεωρώ εκ των ων ουκ ανεφ για αυτοκίνητα με αυτό το βάρος και δύναμη...

                                        Σιγά τη δύναμη 115 αλογάκια είναι.

                                        Βασικα το βαρος ειναι το μεγαλυτερο προβλημα(1300+) και φορτωμενο θα ειναι...!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Είδα ένα FOCUS II στην Κατεχάκη το Σαβ/κο που ήμουν Αθήνα,
                                          και ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ σχεδιαστικά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panos7 last edited by

                                            Παντως ο Παυλος για αλλη μια φορα ηταν σωστος.
                                            Ειχε δικιο για τον 2,5 της Volvo.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 13 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr