-
αμα ειναι μπετονιερα ομως?
-
ΖΩΑ οι καραγκιόζηδες με τα έργα στη Ναυαρίνου στον Χολαργό που δεν μπορούν να κλείσουν σωστά ένα δρόμο ώστε να μην έρχονται αντιμέτωποι σε ένα δρόμο πλάτους ενός αυτοκινήτου αυτοί που πηγαίνουν σωστά και αυτοί που πηγαίνουν ανάποδα.
ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΖΩΑ όμως οι δεύτεροι που παρά τα 4-5 απαγορευτικά, τα γράφουν στα @@ τους και εκμεταλλεύονται το κενό ανάμεσα σε αυτά με αποτέλεσμα να φτάνουν σε σημείο όπου αν βρεθούν αντίθετα δύο αυτοκίνητα (διασταύρωση με Καραολή & Δημητρίου) καθυστερούν τους ίδιους και δεκάδες άλλους, τελικά περισσότερο από ότι θα καθυστερούσαν με την παράκαμψη.
Όσοι περνάτε από εκεί φαντάζομαι θα καταλαβαίνετε τι εννοώ...
-
Παλαιότερο αλλά... καλό!
Θύελλα αντιδράσεων για τα κολωνάκια της Ομήρου - ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΟΜΗΡΟΥ
Με μία πρωτοφανή απόφαση, ο Δήμος της Νέας Σμύρνης αποφάσισε να τοποθετήσει κολωνάκια στο μέσον της οδού Ομήρου (!!!) με πρόσχημα την κυκλοφοριακή διευκόλυνση των οχημάτων.
Τα κολωνάκια αυτά τοποθετήθηκαν κατ’ αρχάς στο μέσον του οδοστρώματος (!!!) από το ύψος της Παλαιολόγου μέχρι την Κοραή, ουσιαστικά χωρίζοντας την Ομήρου σε δύο κομμάτια, μίας λωρίδας έκαστο.
Η ενέργεια αυτή της δημοτικής αρχής ξεσήκωσε με το «καλημέρα» θύελλα αντιδράσεων από τα καταστήματα της οδού Ομήρου, αφού είναι δεδομένο πλέον ότι καθίσταται αδύνατο να σταματήσει κάποιο όχημα, γεγονός που –σύμφωνα με τους εμπόρους- θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη συρρίκνωση της πελατείας τους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε χρόνο-ρεκόρ συγκεντρώθηκαν περίπου 70 υπογραφές από αντίστοιχα καταστήματα του κέντρου της πόλης, σε επιστολή που ήδη κατατέθηκε στο Δήμο Νέας Σμύρνης. -
Το πιο αποτελεσματικό μέτρο για να μπει μια τάξη στην κυκλοφορία. Μακάρι να έμπαιναν σε όλους τους πολυσύχναστους δρόμους.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Παλαιότερο αλλά... καλό!Θύελλα αντιδράσεων για τα κολωνάκια της Ομήρου - ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΟΜΗΡΟΥ
Με μία πρωτοφανή απόφαση, ο Δήμος της Νέας Σμύρνης αποφάσισε να τοποθετήσει κολωνάκια στο μέσον της οδού Ομήρου (!!!) με πρόσχημα την κυκλοφοριακή διευκόλυνση των οχημάτων.
Τα κολωνάκια αυτά τοποθετήθηκαν κατ’ αρχάς στο μέσον του οδοστρώματος (!!!) από το ύψος της Παλαιολόγου μέχρι την Κοραή, ουσιαστικά χωρίζοντας την Ομήρου σε δύο κομμάτια, μίας λωρίδας έκαστο.
Η ενέργεια αυτή της δημοτικής αρχής ξεσήκωσε με το «καλημέρα» θύελλα αντιδράσεων από τα καταστήματα της οδού Ομήρου, αφού είναι δεδομένο πλέον ότι καθίσταται αδύνατο να σταματήσει κάποιο όχημα, γεγονός που –σύμφωνα με τους εμπόρους- θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη συρρίκνωση της πελατείας τους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε χρόνο-ρεκόρ συγκεντρώθηκαν περίπου 70 υπογραφές από αντίστοιχα καταστήματα του κέντρου της πόλης, σε επιστολή που ήδη κατατέθηκε στο Δήμο Νέας Σμύρνης.Αυτή η ηλίθια σκέψη των εμπόρων μόνο στην Ελλάδα (και ειδικότερα σε συνοικίες ή επαρχιακές πόλεις)! Δηλαδή όποιος διπλοπαρκάρει και κλείνει την κυκλοφορία, προκαλώντας μποτιλιάρισμα και καθυστέρηση το κάνει για να ψωνίσει και να τονώσει την τοπική αγορά. Λες και εάν υπάρχει τάξη και τα αυτοκίνητα κινούνται κανονικά και παρκάρουν δύο τετράγωνα παρακάτω οι πωλήσεις θα μειωθούν
-
Αυτή η ηλίθια σκέψη των εμπόρων μόνο στην Ελλάδα (και ειδικότερα σε συνοικίες ή επαρχιακές πόλεις)! Δηλαδή όποιος διπλοπαρκάρει και κλείνει την κυκλοφορία, προκαλώντας μποτιλιάρισμα και καθυστέρηση το κάνει για να ψωνίσει και να τονώσει την τοπική αγορά. Λες και εάν υπάρχει τάξη και τα αυτοκίνητα κινούνται κανονικά και παρκάρουν δύο τετράγωνα παρακάτω οι πωλήσεις θα μειωθούν
Εδώ στη Θεσσαλονίκη όταν πεζοδρομήθηκε η Αγίας Σοφίας από το ύψος της Ερμού μέχρι την Τσιμισκή,οι πρώτοι που διαμαρτυρήθηκαν ήταν οι καταστηματαρχες της περιοχής!!!!
-
Ας φροντίσουν οι καταστηματάρχες να ΜΗΝ παίρνουν θέσεις στάθμευσης από πιθανούς πελάτες τους με τα αυτοκίνητά τους και μετά ας διαμαρτύρονται για μειωμένη πελατεία...
-
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε χρόνο-ρεκόρ συγκεντρώθηκαν περίπου 70 υπογραφές από αντίστοιχα καταστήματα του κέντρου της πόλης, σε επιστολή που ήδη κατατέθηκε στο Δήμο Νέας Σμύρνης.
Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής, η οποία απευθύνεται στο Δημοτικό Συμβούλιο της Νέας ΣμύρνηςΟ χρήστης Καταστηματαρχες σε επιστολη έγραψε:
«Αξιότιμες κυρίες και κύριοι Σύμβουλοι, εάν χωρίσετε με κολωνάκια την Ομήρου στα δύο (ήτοι σε δύο λωρίδες) θα μας οδηγήσετε σε εμπορικό μαρασμό και καταστροφή. Η τριάντα δευτερολέπτων στάση των αυτοκινήτων έξω από τα καταστήματα μας, είναι το μόνο που κρατά τον καταναλωτή στην τοπική αγορά και δεν τον ωθεί στα κοντινά MALLS.
Είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για τα καταστήματα της Νέας Σμύρνης, σας εκλιπαρούμε ξανασκεφτείτε το!»
(Ακολουθούν υπογραφές)
Ουστ ρε καραγκιοζηδες.
BTW ο τωρινος δημαρχος ηταν καθηγητης μου στο γυμνασιο/λυκειο. Ειναι α) κ γαμω τα ατομα κ β) σοβαρος ανθρωπος (σαν καθηγητης, σαν δημαρχος δεν ξερω αλλα μαθαινω οτι εκλεχθηκε πανηγυρικα).
-
Μηπως θυμάται κανένας τί χαμος ειχε γίνει οταν πεζοδρομήθηκε η Ερμού και η Αιόλου στο κέντρο της Αθήνας ?
-
Αφήστε τους να τραβάνε τα βυζιά τους. Καλά έκανε ο δήμος αφού η τροχαία και η δημοτική τον παίζουν
να προσθέσω και ένα άλλο ζωώδες που έχουν κάνει οι καφετεριατζήδες στην Καλλιθέα.
στην πλατεία Κύπρου στους δρόμους γύρω απ'την πλατεία έχουν βάλει μπάρες για να μην παρκάρουν αυτοκίνητα. Βέβαια οι ηλίθιοι οδηγιοί δε χαμπαριάζουν και διπλοπαρκάρουν αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει άδεια για να βάλεις μπάρες οπότε είναι παράνομες
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Αφήστε τους να τραβάνε τα βυζιά τους. Καλά έκανε ο δήμος αφού η τροχαία και η δημοτική τον παίζουννα προσθέσω και ένα άλλο ζωώδες που έχουν κάνει οι καφετεριατζήδες στην Καλλιθέα.
στην πλατεία Κύπρου στους δρόμους γύρω απ'την πλατεία έχουν βάλει μπάρες για να μην παρκάρουν αυτοκίνητα. Βέβαια οι ηλίθιοι οδηγιοί δε χαμπαριάζουν και διπλοπαρκάρουν αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει άδεια για να βάλεις μπάρες οπότε είναι παράνομες
Και καλά η αστυνομία, πες 'χέστηκε' και 'έχουν και άλλες δουλειές να κάνουν' (και ίσως σωστά από μία άποψη)
Η δημοτική αστυνομία γιατί τον 'παίζει'? Ας τραβήξει και κανα αφτί ο Δήμαρχος Ν.Σμύρνης στη δημοτική αστυνομία.
Ας ήταν εκεί ένας δημοτικός αστυνομικός να μοιράζει ραβασάκια, να δεις αν θα σταμάταγε το 'τροπάρι': εδώ μισό λεπτό να πάρω κάτι μέσα από το μαγαζί και επιστρέφω...
Αλλά όπου υπάρχει ατιμωρισία, τι τα θες? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Και καλά η αστυνομία, πες 'χέστηκε' και 'έχουν και άλλες δουλειές να κάνουν' (και ίσως σωστά από μία άποψη)Η δημοτική αστυνομία γιατί τον 'παίζει'? Ας τραβήξει και κανα αφτί ο Δήμαρχος Ν.Σμύρνης στη δημοτική αστυνομία.
Ας ήταν εκεί ένας δημοτικός αστυνομικός να μοιράζει ραβασάκια, να δεις αν θα σταμάταγε το 'τροπάρι': εδώ μισό λεπτό να πάρω κάτι μέσα από το μαγαζί και επιστρέφω...+1
Πόσο να κόστισαν άραγε τα κολονάκια? -
Μια χαρά λύση τα κολωνάκια. Καλύτερα από το να κυνηγούν όλη μέρα τους παράνομα παρκαρισμένους σε ΕΝΑ δρόμο. Από τους τέσσερις (αν δεν κάνω λάθος) δημοτικούς αστυνομικούς που έχουν βάρδια ανά πάσα στιγμή ο ένας είναι μόνιμα δεσμευμένος να ανοιγοκλείνει τη μπάρα εισόδου στην πλατεία (γιατί αν μείνει μόνιμα ανοιχτή, οι 'αγαπητοί' συμπολίτες θα τη μετατρέψουν σε απέραντο parking, όπως τις νυχτερινές ώρες που ΔΕΝ έχει βάρδια η δημοτική αστυνομία). Αν δεσμεύσουμε άλλον έναν για να κόβει συνεχώς κλήσεις στην Ομήρου, ποιος θα ασχολείται με οτιδήποτε άλλο; Επίσης, σε δρόμο όπου η παράνομη στάθμευση είναι πολύ σύντομη, μόλις εμφανιστεί ο δημοτικός αστυνομικός στα 10μ, παίρνεις το αυτοκίνητο, κάνεις ένα κύκλο και ξαναπαρκάρεις παράνομα 20μ πίσω από το δημοτικό αστυνομικό. Κλασική τακτική.
By the way, για δύο χρόνια ήμουν σχεδόν καθημερινά στην οδό Ευελπίδων απογευματινές ώρες. Τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα η δημοτική αστυνομία έκοβε κλήσεις σε ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου. Ε λοιπόν, κάθε μέρα υπήρχαν παράνομα παρκαρισμένοι. Δυστυχώς, είτε κάποιοι δε μάθαιναν είτε απλά υπήρχε απόθεμα οδηγών που δεν είχε τύχει να φάνε κλήση. Οπότε prevention is better than cure. Και στην τελική, ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα με τα κολωνάκια; Το κόστος τους; Το ότι η Ομήρου απέκτησε και πάλι δύο λωρίδες κυκλοφορίας θεωρώ ότι είναι πολύ πιο σημαντικο! Εξάλλου ανά 100-200μ υπάρχουν ανοίγματα για να περάσει κάποιος από τη μία λωρίδα στην άλλη
-
Άσχετο(;) το τοπικ με αυτό που θέλω να ρωτήσω..
Ισχύει ακόμη κάθε Πέμπτη το μάζεμα αυτοκινήτων στα λιμανάκια;
Πάντως χθες , κατέβηκαν αρκετές μηχανές για τα σημερινά δεδομένα προς τα εκεί με προορισμό ρίμπας
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
«... [b]Η τριάντα δευτερολέπτων στάση των αυτοκινήτων έξω από τα καταστήματα μας...
Τριάντα δευτερόλεπτα ; Τριάντα λεπτά ίσως ; Χοντρό δούλεμα. Θράσος απύθμενο...
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Άσχετο(;) το τοπικ με αυτό που θέλω να ρωτήσω..Ισχύει ακόμη κάθε Πέμπτη το μάζεμα αυτοκινήτων στα λιμανάκια;
Πάντως χθες , κατέβηκαν αρκετές μηχανές για τα σημερινά δεδομένα προς τα εκεί με προορισμό ρίμπας
Μα σχετικό με το τόπικ είναι ....
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Μια χαρά λύση τα κολωνάκια. Καλύτερα από το να κυνηγούν όλη μέρα τους παράνομα παρκαρισμένους σε ΕΝΑ δρόμο. Από τους τέσσερις (αν δεν κάνω λάθος) δημοτικούς αστυνομικούς που έχουν βάρδια ανά πάσα στιγμή ο ένας είναι μόνιμα δεσμευμένος να ανοιγοκλείνει τη μπάρα εισόδου στην πλατεία (γιατί αν μείνει μόνιμα ανοιχτή, οι 'αγαπητοί' συμπολίτες θα τη μετατρέψουν σε απέραντο parking, όπως τις νυχτερινές ώρες που ΔΕΝ έχει βάρδια η δημοτική αστυνομία). Αν δεσμεύσουμε άλλον έναν για να κόβει συνεχώς κλήσεις στην Ομήρου, ποιος θα ασχολείται με οτιδήποτε άλλο; Επίσης, σε δρόμο όπου η παράνομη στάθμευση είναι πολύ σύντομη, μόλις εμφανιστεί ο δημοτικός αστυνομικός στα 10μ, παίρνεις το αυτοκίνητο, κάνεις ένα κύκλο και ξαναπαρκάρεις παράνομα 20μ πίσω από το δημοτικό αστυνομικό. Κλασική τακτική.Θα μπορούσαν να αποδεσμεύσουν τον δημοτικό αστυνομικό που τις πρωινές ώρες είναι εκεί (εγώ όσες φορές έχω πάει μετά τις 20:00, η μπάρα είναι ανοιχτή και μόνιμα αμάξια παρκαρισμένα μέσα στην πλατεία) και να τον βάλουν να κόβει κλήσεις.
Επίσης, η τοποθέτηση αυτόματης μπάρας με τηλεκοντρόλ με χρέωση στους (ελάχιστους) κατοίκους που έχουν είσοδο πάρκινγκ στην πλατεία, θα αποδέσμευε και τον δημοτικό αστυνομικό για να κάνει τη δουλειά του.
Για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι πληρώνεται από τα δημοτικά τέλη ένας τύπος (που μπήκε στη συγκεκριμένη θέση με την αξία του? ) που ανοιγοκλείνει μία μπάρα στην πλατεία για να εξυπηρετεί τους 5-10-20 κατοίκους της πλατείας που τυχαίνει να έχουν υπόγεια θέση στάθμευσης πάνω στην πλατεία (γιατί κάποτε ήταν δρόμος).
By the way, για δύο χρόνια ήμουν σχεδόν καθημερινά στην οδό Ευελπίδων απογευματινές ώρες. Τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα η δημοτική αστυνομία έκοβε κλήσεις σε ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου. Ε λοιπόν, κάθε μέρα υπήρχαν παράνομα παρκαρισμένοι. Δυστυχώς, είτε κάποιοι δε μάθαιναν είτε απλά υπήρχε απόθεμα οδηγών που δεν είχε τύχει να φάνε κλήση. Οπότε prevention is better than cure. Και στην τελική, ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα με τα κολωνάκια; Το κόστος τους; Το ότι η Ομήρου απέκτησε και πάλι δύο λωρίδες κυκλοφορίας θεωρώ ότι είναι πολύ πιο σημαντικο! Εξάλλου ανά 100-200μ υπάρχουν ανοίγματα για να περάσει κάποιος από τη μία λωρίδα στην άλλη
ενώ τα ευλυγιστα κολωνάκια στη μέση του δρόμου είναι prevention?
Δηλαδή δεν θα ήταν και πιο προσεδοφόρο και πιο αποδοτικό προς το Δήμο αν έκοβε ο δημοτικός αστυνομικός 100 κλήσεις τη μέρα σε σχέση με αυτό που κάνει αυτός ο τύπος τώρα.
Και θα κοβόταν σιγά-σιγά το χούι....ΥΓ: δύο λωρίδες στο σύνολο εννοείς μάλλον (1 ανά κατεύθυνση)...
-
Και θα κοβόταν σιγά-σιγά το χούι....
Ανέφερα με παράδειγμα από την Ευελπίδων ότι το χούι ΔΕΝ κόβεται έτσι εύκολα, ιδίως όταν οι υποψήφιοι για παρανομία είναι χιλιάδες και ο τρόπος αποφυγής της κλήσης εύκολος (στα 5-10λεπτά δε θα προλάβει να περάσει ο δημ. αστυνομικός ή, αν περάσει, κάνω μια βόλτα και ξαναπαρκάρω).
Επίσης, η τοποθέτηση αυτόματης μπάρας με τηλεκοντρόλ με χρέωση στους (ελάχιστους) κατοίκους που έχουν είσοδο πάρκινγκ στην πλατεία, θα αποδέσμευε και τον δημοτικό αστυνομικό για να κάνει τη δουλειά του.
Η εν λόγω μπάρα δεν είναι απαραίτητη μόνο για μονίμους κατοίκους αλλά και για οχήματα τροφοδοσίας, κτλ. Αν μοιραστεί τηλεκοντρόλ σε όλους αυτούς είναι σίγουρο ότι θα χαθεί ο έλεγχος, θα βγουν αντίγραφα, ο καθένας θα ανοίγει στους φίλους του, κτλ. Δε μιλάμε για τηλεκοντρόλ χώρου στάθμευσης πολυκατοικίας που μοιράζεται σε 10-15 άτομα κι ελέγχεται εύκολα.
ΥΓ: δύο λωρίδες στο σύνολο εννοείς μάλλον (1 ανά κατεύθυνση)...
Η Ομήρου είναι μονής φοράς δρόμος με θεωρητικά τρεις λωρίδες κυκλοφορίας (από ένα σημείο και μετά). Στην πράξη μέχρι πρότινος από τα διπλοπαρκαρίσματα σε κάποια σημεία έμενε μία (!!!) λωρίδα. Τώρα με τα κολωνάκια μένουν δύο.
Προσωπικά θεωρώ τα κολωνάκια πολύ χρήσιμη μέθοδο. Να πρωτοσυνάντησα στο Βόλο (ως φαντάρος) όπου η κατάσταση από τα παρκαρισμένα στον κεντρικό δρόμο ήταν χαωτική. Μπήκαν τα κολωνάκια κι αμέσως βελτιώθηκαν κατά πολύ τα πράγματα.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Η εν λόγω μπάρα δεν είναι απαραίτητη μόνο για μονίμους κατοίκους αλλά και για οχήματα τροφοδοσίας, κτλ. Αν μοιραστεί τηλεκοντρόλ σε όλους αυτούς είναι σίγουρο ότι θα χαθεί ο έλεγχος, θα βγουν αντίγραφα, ο καθένας θα ανοίγει στους φίλους του, κτλ. Δε μιλάμε για τηλεκοντρόλ χώρου στάθμευσης πολυκατοικίας που μοιράζεται σε 10-15 άτομα κι ελέγχεται εύκολα.
δε συμφωνώ. Κακώς η μπάρα ανοίγει για τα μαγαζιά. ή είναι πεζόδρομος/πλατεία ή δεν είναι.
Πώς τροφοδοτούνται οπουδήποτε αλλού στον κόσμο τα μαγαζιά που είναι πάνω σε πεζόδρομους και πλατείες? μαγικά ή με ελικόπτερο?Ξέρεις ποιά είναι η δική μου άποψη (χωρίς να έχω στοιχεία όμως):
Απλά τους βόλεψε η λύση του δημοτικού αστυνομικού γιατί έτσι και ο δήμαρχος βολεύτηκε (δεν άκουγε γκρίνια από δημοτική αστυνομία) και 'βόλεψε' κάποιον δικό του γνωστό και κάνει την τρελή δουλειά να ανοιγοκλείνει τη μπάρα.
Και έδωσε και σε κάποιο γνωστό γνωστού τη δουλειά με τα κολωνάκια και όλοι ευχαριστημένοι.
Ενώ... αν είχε βάλει μόνο τον 'κακό' δημοτικό αστυνομικό εκεί, θα είχε μόνο γκρίνιες για το πόστο (ποιανού σειρά είναι να πάει να τσακωθεί/διαπληκτιστεί με τους πολίτες σήμερα?) και κανένα χαρούμενο προμηθευτή (αφού δε θα χρειαζόταν να αγοράσει τίποτα εκτός από τον επιπλέον μηχανισμό και πομποδέκτες).Η Ομήρου είναι μονής φοράς δρόμος με θεωρητικά τρεις λωρίδες κυκλοφορίας (από ένα σημείο και μετά). Στην πράξη μέχρι πρότινος από τα διπλοπαρκαρίσματα σε κάποια σημεία έμενε μία (!!!) λωρίδα. Τώρα με τα κολωνάκια μένουν δύο.
Η **Ομήρου **από την Βυζαντίου ως και την κων/ντίνου Παλαιολόγου δεν έχει κολωνάκια? Εκεί είναι 3 λωρίδες κάποια στιγμή (συνολικά) σε αυτό το κομμάτι?
Προσωπικά θεωρώ τα κολωνάκια πολύ χρήσιμη μέθοδο. Να πρωτοσυνάντησα στο Βόλο (ως φαντάρος) όπου η κατάσταση από τα παρκαρισμένα στον κεντρικό δρόμο ήταν χαωτική. Μπήκαν τα κολωνάκια κι αμέσως βελτιώθηκαν κατά πολύ τα πράγματα.
Άρα θεωρητικά θεωρητικά θα έπρεπε να είναι το ίδιο ευπρόσδεκτες και τα ευλύγιστα κολωνάκια που βάζει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης στάθμευσης για να οριοθετήσει το χώρο που του έχει παραχωρηθεί στο οδόστρωμα σύμφωνα με το νόμο για να προστευτεί από τα αντίστοιχα ζώα του 'μια στιγμή κι έρχομαι. Δε σε κλείνω πολύ, έτσι?'
Γιατί και ο Δήμος με το ίδιο 'έτσι θέλω' τα έβαλε γιατί 'αδυνατούσε να λύσει το πρόβλημα με διαφορετικό νόμιμο τρόπο'.
Το ίδιο αυθαίρετα κινήθηκε και ο ένας και ο άλλος. -
Το πρόβλημα αυτό με την παράνομη και ενοχλητική στάθμευση ξεκίνησε μεν με την ελλειπή αστυνόμευση, εδραιώθηκε όμως με την ανοχή όλων μας που σκεφτόμασταν: 'ΟΚ, το άφησε αυτός εκεί και με εμποδίζει, αλλά θα περάσω στο αντίθετο ρεύμα για να τελειώνω'.
Εάν υπήρχε η διαγράμμιση της διπλής διαχωριστικής, και εάν (μεγάλο εάν αυτό, stay with me ) όλοι τη σεβόμασταν, τότε θα είχε την ίδια ισχύ με τα κολωνάκια: ο οδηγός που ερχόταν από πίσω θα σταμάταγε και θα περίμενε να φύγει ο ενοχλητικός που διπλοπάρκαρε.
Θα μου πείτε, βλακείες λες, δημιουργείται έτσι χάος και ο βλάκας θα σου πει 'ε κάνε ελιγμό και πέρνα, χωράς'.
Αν όμως όλοι περίμεναν τον βλάκα, και όλοι του λέγανε 'όχι, θα βγάλεις εσύ το αμάξι από εκεί', τότε στάνταρ το πρόβλημα δε θα υπήρχε εξ'αρχής!
Λίγο φιλοσοφικό και τελείως θεωρητικό το ποστ μου, να με συγχωράτε!
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]