-
Ο ίδιος (?) ιμάντας χρονισμού στα 70070km (se 3 χρόνια παρά ένα μήνα) (σε 150αρη), μικρά σκασίματα ανάμεσα στα δόντια στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά ,πιθανά να άντεχε 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη αλλά ποιος το ρισκάρει?
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Και μία ερώτηση για σκέψη.
Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ?Ο ιμάντας δεν κόβεται, έτσι όπως είναι ο δικός σου, ξυρίζονται μερικά δόντια και αλλάζει ο χρονισμός.
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά μέτρα μια συμπίεση για να βεβαιωθείς ότι ο ιμάντας δεν πήδηξε δόντι με αποτέλεσμα κάποιες βαλβίδες τώρα να είναι στραβές και να μην κλείνουν καλά.
Αν είναι στραβές δεν θα δουλεύει στρωτά και θα το καταλάβαινες αλλά μέτρα μια συμπίεση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Και μία ερώτηση για σκέψη.
Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ?Ο ιμάντας δεν κόβεται, έτσι όπως είναι ο δικός σου, ξυρίζονται μερικά δόντια και αλλάζει ο χρονισμός.
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά μέτρα μια συμπίεση για να βεβαιωθείς ότι ο ιμάντας δεν πήδηξε δόντι με αποτέλεσμα κάποιες βαλβίδες τώρα να είναι στραβές και να μην κλείνουν καλά.
Αν είναι στραβές δεν θα δουλεύει στρωτά και θα το καταλάβαινες αλλά μέτρα μια συμπίεση.
Στον ιδιοκτήτη του συνεργείου τα λες;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και μία ερώτηση για σκέψη.
Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ?Ο ιμάντας δεν κόβεται, έτσι όπως είναι ο δικός σου, ξυρίζονται μερικά δόντια και αλλάζει ο χρονισμός.
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά μέτρα μια συμπίεση για να βεβαιωθείς ότι ο ιμάντας δεν πήδηξε δόντι με αποτέλεσμα κάποιες βαλβίδες τώρα να είναι στραβές και να μην κλείνουν καλά.
Αν είναι στραβές δεν θα δουλεύει στρωτά και θα το καταλάβαινες αλλά μέτρα μια συμπίεση.
Στον ιδιοκτήτη του συνεργείου τα λες;
Κάνουμε 3 – 5 ευθυγραμμίσεις την ημέρα τώρα με τα κεσάτια!.
Τώρα έχω παρατηρήσει ότι στο IQ μα και στο Jimny, (καινούργια αχτύπητα) κάτι δεν μου αρέσει στον δρόμο!. Αναβάλουμε την ευθυγράμμιση!!!!!!.........
Ο Λέοντας καλά τα λέει για να τα ακούνε και οι άλλοι….. αν και ένας σωστός τεχνίτης, όταν αλλάζει ιμάντα ΠΑΝΤΑ παίρνει μια συμπίεση μετά . Η μ@λ@κι@ δεν είναι προνόμιο των άσχετων!!!!!!.......
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
αν και ένας σωστός τεχνίτης, όταν αλλάζει ιμάντα ΠΑΝΤΑ παίρνει μια συμπίεση μετά . Η μ@λ@κι@ δεν είναι προνόμιο των άσχετων!!!!!!.......
Α.Mάστορά μου αν μετά από αλλάγή σπασμενού ιμάντα (που την πήδηξε το μοτέρ φθηνά) θέλει κάποιος να μετρήσει και συμπίεση για να δει αν δουλεύει καλά το μοτέρ λυπάμαι που το λέω αλλά πρέπει να πάει πρώτη τάξη ΟΑΕΔ........
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
αν και ένας σωστός τεχνίτης, όταν αλλάζει ιμάντα ΠΑΝΤΑ παίρνει μια συμπίεση μετά . Η μ@λ@κι@ δεν είναι προνόμιο των άσχετων!!!!!!.......
Α.Mάστορά μου αν μετά από αλλάγή σπασμενού ιμάντα (που την πήδηξε το μοτέρ φθηνά) θέλει κάποιος να μετρήσει και συμπίεση για να δει αν δουλεύει καλά το μοτέρ λυπάμαι που το λέω αλλά πρέπει να πάει πρώτη τάξη ΟΑΕΔ........
Εγώ πάντα μετά την αλλαγή ιμάντα μετρώ και μια συμπίεση. Στα αυτοκίνητα που είναι στον μαυροπίνακα, προτού ότι δήποτε, μετρώ με κυλινδρόμετρο, η βάζω εσωτερικά την κάμερα.
Σίγουρα ένας του δικού μου επιπέδου, πάει μεν στον ΟΑΕΔ, μα για δάσκαλος…..
Α. -
Μάκη αν έχουν γ@μηθεί βαλβίδες φυσικά θα το καταλάβει όταν πάρει το αμάξι.
Αλλά μπορεί κάποιες βαλβίδες να χτύπησαν ελαφρά και να έχει λίγο πεσμένη συμπίεση ένας κύλινδρος.
Επειδή υπάρχει θέμα με το ποιος θα αναλάβει το κόστος επισκευής καλό είναι να καταγραφεί τώρα τυχόν ζημιά γιατί μετά από καιρό δεν θα αναγνωρίζουν την ζημιά στις βαλβίδες. -
Οσα αυτοκινητα εχουν καδενα δεν υπαρχει κινδυνος αυτη να σπασει; Δεν θελει ποτε προληπτικη αντικατασταση;
Εχω μια θαυμασια εμπειρια με αλλαγη ιμαντα εντος προβλεπομενου χρονου απο τον κατασκευαστη οπου ο 'τεχνιτης' γνωριζοντας αριστα την δουλεια του μαλλον τοποθετησε λαθος τον τεντωτηρα με αποτελεσμα 10χλμ μετα την αλλαγη να πηδηξει πολλα δοντια και να τα σπασει ολα, τρυπησε ακομη και πιστονι. Μου αλλαξαν κινητηρα με εξοδα δικα τους και απο τοτε εχω προβληματα καταναλωσης.
Ζητω τα μαστορια. -
Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
Α.Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
Α.Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους
Πρέπει να σέβεσαι μια παπαρούνα αυγουστιάτικη, όπως μάλιστα είσαι και εσύ!!!!......
Δεν θα σου δώσω την χαρά ανώνυμε όσο και ύποπτε, λόγο ονομαστικής και επαγγελματικής σου ανυπαρξίας.
Μα πρέπει να καταλάβεις ότι είμαστε αδελφές ψυχές στο λιβάδι του forum!!!!..... εσένα δεν σε ενδιαφέρει, έμενα πολλή…… κόκκινη παπαρούνα!.
Καλό σου βράδυ.
Α. -
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
Α.Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους
Πρέπει να σέβεσαι μια παπαρούνα αυγουστιάτικη, όπως μάλιστα είσαι και εσύ!!!!......
Δεν θα σου δώσω την χαρά ανώνυμε όσο και ύποπτε, λόγο ονομαστικής και επαγγελματικής σου ανυπαρξίας.
Μα πρέπει να καταλάβεις ότι είμαστε αδελφές ψυχές στο λιβάδι του forum!!!!..... εσένα δεν σε ενδιαφέρει, έμενα πολλή…… κόκκινη παπαρούνα!.
Καλό σου βράδυ.
Α.Με το μαλακο τα τσιπουρα μαστορα!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
Α.Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους
Πρέπει να σέβεσαι μια παπαρούνα αυγουστιάτικη, όπως μάλιστα είσαι και εσύ!!!!......
Δεν θα σου δώσω την χαρά ανώνυμε όσο και ύποπτε, λόγο ονομαστικής και επαγγελματικής σου ανυπαρξίας.
Μα πρέπει να καταλάβεις ότι είμαστε αδελφές ψυχές στο λιβάδι του forum!!!!..... εσένα δεν σε ενδιαφέρει, έμενα πολλή…… κόκκινη παπαρούνα!.
Καλό σου βράδυ.
Α.Με το μαλακο τα τσιπουρα μαστορα!
Πάντα είχες δίκιο και έχεις!. Γι’ αυτό σε σεβόμουνα….
Καλή σου νύχτα.
Α. -
καλησπερα σε ολους
θελω να σας κανω μια ερωτηση
ειμαι ετοιμος να αγορασω ενα skoda fabia 1400 16V elegance bicolore
ξερει κανεις αν εχει ιμαντες η καδενα και αν καποιος εχει αποψη για το αυτοκινητο θα το εκτιμουσα να μου την ελεγε.να συμπληρωσω οτι η χρονολογια ειναι 10/2007
με εκτιμηση
fedon76 -
ιμαντα χρονισμου εχει το αυτοκινητο,μια χαρα ειναι σε οδικη συμπεριφορα και αξιοπιστια,ειναι πραγματικα πολυ καλο αυτοκινητο!
στα 1400 εβγαινε με 85αλογα και 101αλογα,αν μπορεις επελεξε τον 85αρι -
καλησπερα ποια η διαφορα των δυο σετ χρονισμου της contitech CT 919K4 και CT 919K5 σε σχεσει με την ποιοτητα των τεντωτηρων τους;;;
και τα δυο εχουν τον ιδιο κωδικο ΟΕΜ 058198119Α
-
ξανα εψαξα στο net και την μονη και μια διαφορα που βρικα ειναι η εξης :
http://www.contitech.de/pages/produkte/ ... _19_de.pdf
http://www.contitech.de/pages/produkte/ ... 003_en.pdf
και κατι απο την Gates που λεει την διαφορα στα διο ρουλεμαν :
http://static.mister-auto.com/pdf//PDF0 ... 5492XS.PDFδηλαδη το ct919k4 εχει το ρουλεμαν του τεντωτηρα με ροδελα 6χιλ. παχος ΟΕ 058109243Ε
ενω το ct919k5 εχει το ρουλεμαν του τεντωτηρα με ροδελα 3χιλ. παχος ΟΕ 058109243DΤωρα ποσο σημαντικη ειναι η διαφορα στην εφαρμογη δεν ξερω , ισως καποιος τεχνικος απο το φορουμ να το αναλισει
-
Ο χρήστης orck έγραψε:
Οσα αυτοκινητα εχουν καδενα δεν υπαρχει κινδυνος αυτη να σπασει; Δεν θελει ποτε προληπτικη αντικατασταση;
Εχω μια θαυμασια εμπειρια με αλλαγη ιμαντα εντος προβλεπομενου χρονου απο τον κατασκευαστη οπου ο 'τεχνιτης' γνωριζοντας αριστα την δουλεια του μαλλον τοποθετησε λαθος τον τεντωτηρα με αποτελεσμα 10χλμ μετα την αλλαγη να πηδηξει πολλα δοντια και να τα σπασει ολα, τρυπησε ακομη και πιστονι. Μου αλλαξαν κινητηρα με εξοδα δικα τους και απο τοτε εχω προβληματα καταναλωσης.
Ζητω τα μαστορια.φυσικα και μπορει να δημιουργηθει προβλμα με τα καδενατα ...
οχι ομως με την ιδια την καδενα αλλα με τους τεντωτηρες τους πχ. δεν ανεβαζει λαδι στον τεντωτηρα αρα δεν τεντωνει σωστα αρα λασκαρει και μπορει να πηδηξει δοντια η καδενα. αμετρητα bmw απο κατεβασματα(κανιβαλιστικα..) καρφωμενα..
τελευταια εφτιαξα ενα του 08 fsi vag eli με ιμαντα και καδενα (φοβερη τεχνολογια..) που για καποιο λογο δεν ανεβασε για λιγο λαδι και εγινε... ελιωσε ο τεντωτηρας και φανταζεστε την συνεχεια.
ιμαντας η καδενα δεν λεει τιποτα. σημασια εχει αν εχει γινει σωστη μελετη
S 2000 καδενατο... χωρις σχολια
4 age ιμαντας .... χωρις σχολιαιαπωνας .... χωρις σχολια
ναι ειμαι japan to the bone
-
θα ηθελα αν μπορουσα να βαλω ιταλικο ιμαντα σε ιαπωνικο αυτοκινητο και το αντιστροφο
για να καταλαβω αν φταινε τα ελαστικα μερη η οι κινητηρες. τι εννοω?δεν μπορει να αλλαζω σε sportage 2000 fe του 2001 με 145000 για πρωτη φορα και να βγαινει σαν καινουργιος....
δεν μπορει να αλλαζω σε twin spark στα 45.000-50.000 και να βγαινει ''πεθαμενος''
και πολλα ακομη αλλα αυτα μουρθαν τωρα
αυτο που εχω παρατηρησει γενικοτερα ειναι οτι στα ιαπωνκα-(γερμανικα οχι σε ολα) μοτερ τα κινητα μερη εκκεντροφοροι-τρομπες
γυρνανε πιο ''ξεκουραστα'' αντιθετως και ειδικα στα twinspark δεν κουνανε με τιποτα (οι εκκεντροφοροι) .
γνωμες???
Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες