Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 40
    • 41
    • 23 / 41
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    165
    816
    16125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      Ο ίδιος (?) ιμάντας χρονισμού στα 70070km (se 3 χρόνια παρά ένα μήνα) (σε 150αρη), μικρά σκασίματα ανάμεσα στα δόντια στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά ,πιθανά να άντεχε 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη αλλά ποιος το ρισκάρει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
        Και μία ερώτηση για σκέψη.
        Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ?

        Ο ιμάντας δεν κόβεται, έτσι όπως είναι ο δικός σου, ξυρίζονται μερικά δόντια και αλλάζει ο χρονισμός.

        Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά μέτρα μια συμπίεση για να βεβαιωθείς ότι ο ιμάντας δεν πήδηξε δόντι με αποτέλεσμα κάποιες βαλβίδες τώρα να είναι στραβές και να μην κλείνουν καλά.

        Αν είναι στραβές δεν θα δουλεύει στρωτά και θα το καταλάβαινες αλλά μέτρα μια συμπίεση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:

          Και μία ερώτηση για σκέψη.
          Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ?

          Ο ιμάντας δεν κόβεται, έτσι όπως είναι ο δικός σου, ξυρίζονται μερικά δόντια και αλλάζει ο χρονισμός.

          Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά μέτρα μια συμπίεση για να βεβαιωθείς ότι ο ιμάντας δεν πήδηξε δόντι με αποτέλεσμα κάποιες βαλβίδες τώρα να είναι στραβές και να μην κλείνουν καλά.

          Αν είναι στραβές δεν θα δουλεύει στρωτά και θα το καταλάβαινες αλλά μέτρα μια συμπίεση.

          Στον ιδιοκτήτη του συνεργείου τα λες;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonis-team last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

            Και μία ερώτηση για σκέψη.
            Το αυτοκίνητο μπήκε στο συνεργείο με παρατήρηση τρέμουλο κατά την πορεία. Αν ο ιμάντας κοβόταν κατά την δοκιμή (πριν ή μετά την επισκευή του τρέμουλου), ποιός πληρώνει τη ζημιά ?

            Ο ιμάντας δεν κόβεται, έτσι όπως είναι ο δικός σου, ξυρίζονται μερικά δόντια και αλλάζει ο χρονισμός.

            Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά μέτρα μια συμπίεση για να βεβαιωθείς ότι ο ιμάντας δεν πήδηξε δόντι με αποτέλεσμα κάποιες βαλβίδες τώρα να είναι στραβές και να μην κλείνουν καλά.

            Αν είναι στραβές δεν θα δουλεύει στρωτά και θα το καταλάβαινες αλλά μέτρα μια συμπίεση.

            Στον ιδιοκτήτη του συνεργείου τα λες;


            Κάνουμε 3 – 5 ευθυγραμμίσεις την ημέρα τώρα με τα κεσάτια!.
            Τώρα έχω παρατηρήσει ότι στο IQ μα και στο Jimny, (καινούργια αχτύπητα) κάτι δεν μου αρέσει στον δρόμο!. Αναβάλουμε την ευθυγράμμιση!!!!!!.........
            Ο Λέοντας καλά τα λέει για να τα ακούνε και οι άλλοι….. αν και ένας σωστός τεχνίτης, όταν αλλάζει ιμάντα ΠΑΝΤΑ παίρνει μια συμπίεση μετά . Η μ@λ@κι@ δεν είναι προνόμιο των άσχετων!!!!!!.......
            Α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
              αν και ένας σωστός τεχνίτης, όταν αλλάζει ιμάντα ΠΑΝΤΑ παίρνει μια συμπίεση μετά . Η μ@λ@κι@ δεν είναι προνόμιο των άσχετων!!!!!!.......
              Α.

              Mάστορά μου αν μετά από αλλάγή σπασμενού ιμάντα (που την πήδηξε το μοτέρ φθηνά) θέλει κάποιος να μετρήσει και συμπίεση για να δει αν δουλεύει καλά το μοτέρ λυπάμαι που το λέω αλλά πρέπει να πάει πρώτη τάξη ΟΑΕΔ........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                αν και ένας σωστός τεχνίτης, όταν αλλάζει ιμάντα ΠΑΝΤΑ παίρνει μια συμπίεση μετά . Η μ@λ@κι@ δεν είναι προνόμιο των άσχετων!!!!!!.......
                Α.

                Mάστορά μου αν μετά από αλλάγή σπασμενού ιμάντα (που την πήδηξε το μοτέρ φθηνά) θέλει κάποιος να μετρήσει και συμπίεση για να δει αν δουλεύει καλά το μοτέρ λυπάμαι που το λέω αλλά πρέπει να πάει πρώτη τάξη ΟΑΕΔ........


                Εγώ πάντα μετά την αλλαγή ιμάντα μετρώ και μια συμπίεση. Στα αυτοκίνητα που είναι στον μαυροπίνακα, προτού ότι δήποτε, μετρώ με κυλινδρόμετρο, η βάζω εσωτερικά την κάμερα.
                Σίγουρα ένας του δικού μου επιπέδου, πάει μεν στον ΟΑΕΔ, μα για δάσκαλος…..
                Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Μάκη αν έχουν γ@μηθεί βαλβίδες φυσικά θα το καταλάβει όταν πάρει το αμάξι.

                  Αλλά μπορεί κάποιες βαλβίδες να χτύπησαν ελαφρά και να έχει λίγο πεσμένη συμπίεση ένας κύλινδρος.
                  Επειδή υπάρχει θέμα με το ποιος θα αναλάβει το κόστος επισκευής καλό είναι να καταγραφεί τώρα τυχόν ζημιά γιατί μετά από καιρό δεν θα αναγνωρίζουν την ζημιά στις βαλβίδες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orck last edited by

                    Οσα αυτοκινητα εχουν καδενα δεν υπαρχει κινδυνος αυτη να σπασει; Δεν θελει ποτε προληπτικη αντικατασταση;
                    Εχω μια θαυμασια εμπειρια με αλλαγη ιμαντα εντος προβλεπομενου χρονου απο τον κατασκευαστη οπου ο 'τεχνιτης' γνωριζοντας αριστα την δουλεια του μαλλον τοποθετησε λαθος τον τεντωτηρα με αποτελεσμα 10χλμ μετα την αλλαγη να πηδηξει πολλα δοντια και να τα σπασει ολα, τρυπησε ακομη και πιστονι. Μου αλλαξαν κινητηρα με εξοδα δικα τους και απο τοτε εχω προβληματα καταναλωσης.
                    Ζητω τα μαστορια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
                      Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                        Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
                        Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
                        Α.

                        Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                          Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
                          Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
                          Α.

                          Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους


                          Πρέπει να σέβεσαι μια παπαρούνα αυγουστιάτικη, όπως μάλιστα είσαι και εσύ!!!!......
                          Δεν θα σου δώσω την χαρά ανώνυμε όσο και ύποπτε, λόγο ονομαστικής και επαγγελματικής σου ανυπαρξίας.
                          Μα πρέπει να καταλάβεις ότι είμαστε αδελφές ψυχές στο λιβάδι του forum!!!!..... εσένα δεν σε ενδιαφέρει, έμενα πολλή…… κόκκινη παπαρούνα!.
                          Καλό σου βράδυ.
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                              Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
                              Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
                              Α.

                              Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους


                              Πρέπει να σέβεσαι μια παπαρούνα αυγουστιάτικη, όπως μάλιστα είσαι και εσύ!!!!......
                              Δεν θα σου δώσω την χαρά ανώνυμε όσο και ύποπτε, λόγο ονομαστικής και επαγγελματικής σου ανυπαρξίας.
                              Μα πρέπει να καταλάβεις ότι είμαστε αδελφές ψυχές στο λιβάδι του forum!!!!..... εσένα δεν σε ενδιαφέρει, έμενα πολλή…… κόκκινη παπαρούνα!.
                              Καλό σου βράδυ.
                              Α.

                              Με το μαλακο τα τσιπουρα μαστορα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια…..
                                Και οπωσδήποτε ζήτω τα μαστόρια…. Όχι τα «μαστόρια»…..
                                Α.

                                Ο αλάνθαστος,έσπασε όλα τα ρεκόρ και τις στατιστικές των βιομηχανιών περί ανθρώπινου λάθους


                                Πρέπει να σέβεσαι μια παπαρούνα αυγουστιάτικη, όπως μάλιστα είσαι και εσύ!!!!......
                                Δεν θα σου δώσω την χαρά ανώνυμε όσο και ύποπτε, λόγο ονομαστικής και επαγγελματικής σου ανυπαρξίας.
                                Μα πρέπει να καταλάβεις ότι είμαστε αδελφές ψυχές στο λιβάδι του forum!!!!..... εσένα δεν σε ενδιαφέρει, έμενα πολλή…… κόκκινη παπαρούνα!.
                                Καλό σου βράδυ.
                                Α.

                                Με το μαλακο τα τσιπουρα μαστορα!


                                Πάντα είχες δίκιο και έχεις!. Γι’ αυτό σε σεβόμουνα….
                                Καλή σου νύχτα.
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fedon76 last edited by

                                  καλησπερα σε ολους
                                  θελω να σας κανω μια ερωτηση
                                  ειμαι ετοιμος να αγορασω ενα skoda fabia 1400 16V elegance bicolore
                                  ξερει κανεις αν εχει ιμαντες η καδενα και αν καποιος εχει αποψη για το αυτοκινητο θα το εκτιμουσα να μου την ελεγε.να συμπληρωσω οτι η χρονολογια ειναι 10/2007
                                  με εκτιμηση
                                  fedon76

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    ιμαντα χρονισμου εχει το αυτοκινητο,μια χαρα ειναι σε οδικη συμπεριφορα και αξιοπιστια,ειναι πραγματικα πολυ καλο αυτοκινητο!
                                    στα 1400 εβγαινε με 85αλογα και 101αλογα,αν μπορεις επελεξε τον 85αρι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      maik79 last edited by

                                      καλησπερα ποια η διαφορα των δυο σετ χρονισμου της contitech CT 919K4 και CT 919K5 σε σχεσει με την ποιοτητα των τεντωτηρων τους;;;

                                      και τα δυο εχουν τον ιδιο κωδικο ΟΕΜ 058198119Α

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        maik79 last edited by

                                        ξανα εψαξα στο net και την μονη και μια διαφορα που βρικα ειναι η εξης :

                                        http://www.contitech.de/pages/produkte/ ... _19_de.pdf

                                        http://www.contitech.de/pages/produkte/ ... 003_en.pdf

                                        και κατι απο την Gates που λεει την διαφορα στα διο ρουλεμαν :
                                        http://static.mister-auto.com/pdf//PDF0 ... 5492XS.PDF

                                        δηλαδη το ct919k4 εχει το ρουλεμαν του τεντωτηρα με ροδελα 6χιλ. παχος ΟΕ 058109243Ε
                                        ενω το ct919k5 εχει το ρουλεμαν του τεντωτηρα με ροδελα 3χιλ. παχος ΟΕ 058109243D

                                        Τωρα ποσο σημαντικη ειναι η διαφορα στην εφαρμογη δεν ξερω , ισως καποιος τεχνικος απο το φορουμ να το αναλισει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ae70gts last edited by

                                          Ο χρήστης orck έγραψε:
                                          Οσα αυτοκινητα εχουν καδενα δεν υπαρχει κινδυνος αυτη να σπασει; Δεν θελει ποτε προληπτικη αντικατασταση;
                                          Εχω μια θαυμασια εμπειρια με αλλαγη ιμαντα εντος προβλεπομενου χρονου απο τον κατασκευαστη οπου ο 'τεχνιτης' γνωριζοντας αριστα την δουλεια του μαλλον τοποθετησε λαθος τον τεντωτηρα με αποτελεσμα 10χλμ μετα την αλλαγη να πηδηξει πολλα δοντια και να τα σπασει ολα, τρυπησε ακομη και πιστονι. Μου αλλαξαν κινητηρα με εξοδα δικα τους και απο τοτε εχω προβληματα καταναλωσης.
                                          Ζητω τα μαστορια.

                                          φυσικα και μπορει να δημιουργηθει προβλμα με τα καδενατα ...
                                          οχι ομως με την ιδια την καδενα αλλα με τους τεντωτηρες τους πχ. δεν ανεβαζει λαδι στον τεντωτηρα αρα δεν τεντωνει σωστα αρα λασκαρει και μπορει να πηδηξει δοντια η καδενα. αμετρητα bmw απο κατεβασματα(κανιβαλιστικα..) καρφωμενα..
                                          τελευταια εφτιαξα ενα του 08 fsi vag eli με ιμαντα και καδενα (φοβερη τεχνολογια..) που για καποιο λογο δεν ανεβασε για λιγο λαδι και εγινε... ελιωσε ο τεντωτηρας και φανταζεστε την συνεχεια.
                                          ιμαντας η καδενα δεν λεει τιποτα. σημασια εχει αν εχει γινει σωστη μελετη
                                          S 2000 καδενατο... χωρις σχολια
                                          4 age ιμαντας .... χωρις σχολια

                                          ιαπωνας .... χωρις σχολια

                                          ναι ειμαι japan to the bone

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            ae70gts last edited by

                                            θα ηθελα αν μπορουσα να βαλω ιταλικο ιμαντα σε ιαπωνικο αυτοκινητο και το αντιστροφο
                                            για να καταλαβω αν φταινε τα ελαστικα μερη η οι κινητηρες. τι εννοω?

                                            δεν μπορει να αλλαζω σε sportage 2000 fe του 2001 με 145000 για πρωτη φορα και να βγαινει σαν καινουργιος....
                                            δεν μπορει να αλλαζω σε twin spark στα 45.000-50.000 και να βγαινει ''πεθαμενος''
                                            και πολλα ακομη αλλα αυτα μουρθαν τωρα
                                            αυτο που εχω παρατηρησει γενικοτερα ειναι οτι στα ιαπωνκα-(γερμανικα οχι σε ολα) μοτερ τα κινητα μερη εκκεντροφοροι-τρομπες
                                            γυρνανε πιο ''ξεκουραστα'' αντιθετως και ειδικα στα twinspark δεν κουνανε με τιποτα (οι εκκεντροφοροι) .
                                            γνωμες???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 23 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr