Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 422
    • 423
    • 424
    • 425
    • 426
    • 939
    • 940
    • 424 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137032
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Ο χρήστης upoulikampia έγραψε:
      το πλαινο του t1r ειναι κουτσουρο..ουτε καν μαλακο

      και ειναι αρκετα σκληρο λαστιχο..not a daily driver

      Εγώ το αντίθετο έχω ακούσει από 2-3 γνωστούς που τα είχαν.

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad-max-13 last edited by

        ομοιως και απο γνωστους και απο δικη μου (παλια) εμπειρια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Θεωρώ πιθανό να μιλάνε για το ίδιο λάστιχο αλλά για διαφορετικά πράματα. Ίσως θα βοηθούσε να χωριστούν οι απόψεις σε πλαϊνά και πέλμα.
          Οι σπορ λύσεις έχουν σκληρό σκελετό και πλαϊνά (τιμόνι, ακρίβεια, πάτημα, φρενάρισμα) και μαλακό πέλμα (πρόσφυση).
          Οι άλλες λύσεις πιο μαλακό σκελετό (άνεση) και πιο σκληρό πέλμα (διάρκεια).
          Οπότε το ίδιο λάστιχο μπορεί να λαμβάνει φαινομενικά διαφορετικά σχόλια που δεν είναι λάθος απλά αναφέρονται σε διαφορετικό τμήμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fabil last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            Θεωρώ πιθανό να μιλάνε για το ίδιο λάστιχο αλλά για διαφορετικά πράματα. Ίσως θα βοηθούσε να χωριστούν οι απόψεις σε πλαϊνά και πέλμα.
            Οι σπορ λύσεις έχουν σκληρό σκελετό και πλαϊνά (τιμόνι, ακρίβεια, πάτημα, φρενάρισμα) και μαλακό πέλμα (πρόσφυση).
            Οι άλλες λύσεις πιο μαλακό σκελετό (άνεση) και πιο σκληρό πέλμα (διάρκεια).
            Οπότε το ίδιο λάστιχο μπορεί να λαμβάνει φαινομενικά διαφορετικά σχόλια που δεν είναι λάθος απλά αναφέρονται σε διαφορετικό τμήμα.

            Αυτό ακριβώς είδα με ται καινούργια λάστιχα που έβαλα. Τα proxes T1R που είχα, είναι στην κατηγορία υπερ-υψηλών επιδόσεων με αποτέλεσμα να έχουν και χαμηλό δείκτη φθοράς (σχετικό βέβαια) αλλά και μαλακό πέλμα. Την 1η φορά που τα έβαλα φοβήθηκα ότι δεν θα μου βγάλουν χλμ. Αλλά επειδή είχαν σχετικά μεγάλο αυλάκι κράτησαν. Τα πλαινά είναι αρκετά σκληρά και τα δοκίμασα σε πολλές ελληνικές γούρνες... Και τα είχα και σε 45άρι προφίλ.

            Τα kumho kh31 που έχω τώρα ανήκουν στην κατηγορία των υψηλών επιδόσεων και έχουν πιο μαλακά πλαινά αλλά το πέλμα του είναι σκληρότερο από τα proxes. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι τα kh31 έχουν 340 δείκτη φθοράς ενώ τα proxes 280.

            Δεν νομίζω βέβαια να μου βγάλουν πάνω απο 70Κ χλμ που για μένα είναι 30 μήνες.

            Πάντως επειδή ακούω συνέχεια διαφορετικές απόψεις έχω καταλήξει στο ότι αν δεν το δοκιμάσεις δεν μπορείς να ξέρεις. Μια ιδέα μόνο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              s3 last edited by

              Toυλαχιστον σε 15ρες τα Τ1R ειναι μπαλονια, οχι λαστιχα.
              Προσωπικη εμπειρια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fabil last edited by

                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                Toυλαχιστον σε 15ρες τα Τ1R ειναι μπαλονια, οχι λαστιχα.
                Προσωπικη εμπειρια

                Τι εννοείς;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vaggelis_306 last edited by

                  Ο ένας λέει ότι τα T1R είναι μπαλόνια κ ο άλλος λέει ότι ήταν πολύ καλά ελαστικά με σκληρά πλαϊνά για σπορ χρήση.
                  Τα δύο άκρα για το ίδιο ελαστικό! Άντε τώρα ένας που δεν τα δοκίμασε να βγάλει άκρη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    futureshock last edited by

                    που να μην βαλω μετα τα Yoko C drive...!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vaggelis_306 last edited by

                      Ο χρήστης futureshock έγραψε:
                      που να μην βαλω μετα τα Yoko C drive...!

                      Βάλε τα s drive τα c είναι για παππούδες.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • U
                        upoulikampia last edited by

                        χαχαχα

                        προφανως και εχουν σκληρα πλαινα
                        τεσπα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
                          τα c είναι για παππούδες.......

                          Not!

                          Sent from my Neo V using Tapatalk.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fabil last edited by

                            [spoiler=:3843j5g9]>Ο χρήστης fabil έγραψε:

                            Το λάστιχο σου ξαναλέω είναι πολύ καλό και βγαίνει και σε πολύ καλή τιμή. Και made in japan.

                            το πλαινο του t1r ειναι κουτσουρο..ουτε καν μαλακο

                            και ειναι αρκετα σκληρο λαστιχο..not a daily driver

                            Εγώ το αντίθετο έχω ακούσει από 2-3 γνωστούς που τα είχαν.

                            ομοιως και απο γνωστους και απο δικη μου (παλια) εμπειρια

                            Toυλαχιστον σε 15ρες τα Τ1R ειναι μπαλονια, οχι λαστιχα.
                            Προσωπικη εμπειρια

                            που να μην βαλω μετα τα Yoko C drive...!

                            Βάλε τα s drive τα c είναι για παππούδες.......

                            τα c είναι για παππούδες.......

                            Not!

                            Sent from my Neo V using Tapatalk.

                            [/spoiler:3843j5g9]

                            Πραγματικά ότι να 'ναι!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s3 last edited by

                              Ο χρήστης upoulikampia έγραψε:
                              χαχαχα

                              προφανως και εχουν σκληρα πλαινα
                              τεσπα...

                              σε τι διασταση εχεις εμπειρια?
                              Εγω αναφερομαι σε 195-50-15 οπου με 36 πιεση και μαγουλιαζαν.
                              Ενω με τα παραντα με 32 πιεση και παροτι θεωρητικα εχει πιο μαλακο πλαινο δε μαγουλιαζουν.
                              Επισης με ΤΟΥΟ ειχα χειροτερο τιμονι,κατι που παλι συνδεεται με τα πλαινα.
                              Το οτι τα ειπα μπαλονια ειναι γιατι το αμαξι ταλαντευοταν πανω στα λαστιχα λογω σκληρης αναρτησης.
                              Μοορει πχ σε ενα κορσα με μαμα αναρτηση να ειναι τελειο, αλλα με σκληρη αναρτηση δε δουλευει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                T001 λοιπόν! Φορέθηκαν μόλις χτες στην ti και θα δούμε τι θα γίνει. 32η βδομάδα/12 η παραγωγή τους, 340 τοποθετημένα η τιμή τους.
                                Η αλήθεια ειναι οτι μιλάμε για μια διάσταση την οποια δεν έχω δουλέψει ποτέ σε σπορτιφ λάστιχο παρά μόνο σε προσανατολισμένα στην άνεση, οπότε μου ειναι πολύ δύσκολο να βγάλω συμπεράσματα. Επιπλέον ήταν σχεδόν τελειωμένα τα PZero που φορούσε πριν, οπότε η διαφορά μου φαίνεται χαοτική (κυρίως στο τιμόνι και στην κύλιση) σε σχέση με τα παλιά, χωρίς να μπορώ να βγάλω σοβαρά συμπεράσματα, καθώς δεν τα είχα δει πώς ειναι φρέσκα.
                                Μακάρι να μου βγουν καλά τα Brigde...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fabil last edited by

                                  Ο χρήστης S3 έγραψε:

                                  χαχαχα

                                  προφανως και εχουν σκληρα πλαινα
                                  τεσπα...

                                  σε τι διασταση εχεις εμπειρια?
                                  Εγω αναφερομαι σε 195-50-15 οπου με 36 πιεση και μαγουλιαζαν.
                                  Ενω με τα παραντα με 32 πιεση και παροτι θεωρητικα εχει πιο μαλακο πλαινο δε μαγουλιαζουν.
                                  Επισης με ΤΟΥΟ ειχα χειροτερο τιμονι,κατι που παλι συνδεεται με τα πλαινα.
                                  Το οτι τα ειπα μπαλονια ειναι γιατι το αμαξι ταλαντευοταν πανω στα λαστιχα λογω σκληρης αναρτησης.
                                  Μοορει πχ σε ενα κορσα με μαμα αναρτηση να ειναι τελειο, αλλα με σκληρη αναρτηση δε δουλευει.

                                  36psi?!!! Νομίζω ότι είναι υπερβολικά. Εγώ τα είχα 32 μπροστά -30 πίσω και δούλευαν μια χαρά. Δοκιμασμένα και με ανάρτηση kw και bilstein sprint B8.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    T001 λοιπόν! Φορέθηκαν μόλις χτες στην ti και θα δούμε τι θα γίνει. 32η βδομάδα/12 η παραγωγή τους, 340 τοποθετημένα η τιμή τους.
                                    Η αλήθεια ειναι οτι μιλάμε για μια διάσταση την οποια δεν έχω δουλέψει ποτέ σε σπορτιφ λάστιχο παρά μόνο σε προσανατολισμένα στην άνεση, οπότε μου ειναι πολύ δύσκολο να βγάλω συμπεράσματα. Επιπλέον ήταν σχεδόν τελειωμένα τα PZero που φορούσε πριν, οπότε η διαφορά μου φαίνεται χαοτική (κυρίως στο τιμόνι και στην κύλιση) σε σχέση με τα παλιά, χωρίς να μπορώ να βγάλω σοβαρά συμπεράσματα, καθώς δεν τα είχα δει πώς ειναι φρέσκα.
                                    Μακάρι να μου βγουν καλά τα Brigde...

                                    Για 'ρίξε' νεότερα....μόλις έχεις!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      peterpan last edited by

                                      Σήμερα πρόσεξα πως στο site τους έβαλαν πληροφορίες σχετικά με το θόρυβο κύλισης των ελαστικών κ την κατανάλωση...
                                      Αν θέλετε να το συμβουλευτείτε, δεν είναι κακό... Εντάξει, δε θα είναι τέρας ακριβείας, αλλά κάτι θα λέει...

                                      http://www.reifen.com/de/TyreSize/List/ ... terKey=101

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        s3 last edited by

                                        Ο χρήστης fabil έγραψε:

                                        χαχαχα

                                        προφανως και εχουν σκληρα πλαινα
                                        τεσπα...

                                        σε τι διασταση εχεις εμπειρια?
                                        Εγω αναφερομαι σε 195-50-15 οπου με 36 πιεση και μαγουλιαζαν.
                                        Ενω με τα παραντα με 32 πιεση και παροτι θεωρητικα εχει πιο μαλακο πλαινο δε μαγουλιαζουν.
                                        Επισης με ΤΟΥΟ ειχα χειροτερο τιμονι,κατι που παλι συνδεεται με τα πλαινα.
                                        Το οτι τα ειπα μπαλονια ειναι γιατι το αμαξι ταλαντευοταν πανω στα λαστιχα λογω σκληρης αναρτησης.
                                        Μοορει πχ σε ενα κορσα με μαμα αναρτηση να ειναι τελειο, αλλα με σκληρη αναρτηση δε δουλευει.

                                        36psi?!!! Νομίζω ότι είναι υπερβολικά. Εγώ τα είχα 32 μπροστά -30 πίσω και δούλευαν μια χαρά. Δοκιμασμένα και με ανάρτηση kw και bilstein sprint B8.

                                        Μα ηδη στο 206 που τα ειχα το εργοστασιο προτεινει 2,4 μπαρ ή 34 psi αν δεν κανω λαθος και με μαμα αναρτηση.
                                        οποτε Φαντασου με πεζω σπορ αναρτηση και το 36 λιγο ηταν για τα ΤΟΥΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          απο ποτε η πιεση στα λαστιχα παει με την μαρκα τους;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sinanai last edited by

                                            Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                            Μα ηδη στο 206 που τα ειχα το εργοστασιο προτεινει 2,5 μπαρ ή 36 psi αν δεν κανω λαθος και με μαμα αναρτηση.
                                            οποτε Φαντασου με πεζω σπορ αναρτηση και το 36 λιγο ηταν για τα ΤΟΥΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 424 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr