-
-
Συμφωνα με το φοβερο ιταλικο configurator θα μου χρειαστουν μονο 18.750 ευρω για το clio 4 που θα παρω..
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ε, όχι και τόσο θετικές...
Επιβεβαιώνει κι αυτός, πως καίει αρκετά υπό πίεση κι έχει πολλή πλαστικούρα στο εσωτερικό.
Το ότι είναι αρκετά ευρύχωρο κι ότι στο δρόμο θυμίζει Clio II, αποτελούν προφανή προτερήματα πάντως ...
Αναμένουμε το φέις λιφτ Estate με τον 'καλό' 1.2 κάπου στο '15 !'Θετικες συνολικα' ειπα...Οχι 'μονο θετικες', ουτε 'Ιδιαιτερα θετικες'...
Bασικα την τιμολογηση του αναμενουμε επι Ελληνικου εδαφους, γιατι αυτες στην επισημη Γαλλικη ιστοσελιδα ειναι
να πεθανεις στα γελια...Στα περι των πλαστικων, εαν παιξετε με τις διαθεσιμες δυνατοτητες παραμετροποιησης, στο configurator της Renault, στην επιλογη χρωματισμου-υλικων στο εσωτερικο, υπαρχουν καποιοι σοβαροτεροι συνδυασμοι εσωτερικων που δειχνουν σαφως καλυτερη εικονα...
Η γενικοτερη παντως εντυπωση μου, συμφωνει με τα λεγομενα του Govus οχι μονο γι ατο νεο Clio αλλα και για ολη την κατηγορια, και μαλιστα και την επομενη...Δυστυχως ακομα και καλη συναρμογη να υπαρχει, ειναι απιστευτα εμφανες οτι στοχευουν σε πωληση προιοντος για χρηση 4ετιας το πολυ...Σαν να σου λενε απο εκει και περα πετα το, για τι ετσι κι αλλιως θα αρχισει να 'ξηλωνεται' σαν κακοπλεγμενο πουλοβερ...
Ενταξει δεν ειπαμε να γυρισουμε και 30-40 χρονια πισω που εφτιαχναν αυτοκινητα προοριζομενα σχεδον για μια ζωη, αλλα νιωθω πλεον σαν να εχουμε φτασει στο αλλο ακρο...Έτσι ακριβώς είναι.
Και στην κατεύθυνση του 'προσωρινού' αυτοκινήτου συνηγορεί και το όλο παιχνιδιάρικο και τρέντυ στυλ του νέου Κλιο, κάτι που δύσκολα θα έλεγε κανείς για το ΙΙΙ. Γιατί το τρέντυ είναι μόδα, η μόδα περνάει και όποιος ασχολείται με αυτή δεν πολυνοιάζεται για τη διάρκεια στο χρόνο (σχεδιαστική ή κατασκευαστική). -
Κυριοι το ότι ειναι λιγο πιο φθηνο δεν σημαινει ότι θα σκορπισει στα 5 χρονια
Και οι φθηνές εκδόσεις του 3 τσιπικες μεχρι βλακείας ήταν πολυ πιο φθηνές απο το 4
Άρα δεν νομιζω ότι λογο του παιχνιδιάρικου στυλ και λογο της λιγοτερο καλης ποιότητας κατασκευής (που δεν ειναι και τοσο τραγική σε λιγο θα μου πειτε ότι το Sandero ειναι καλυτερο) δεν θα κρατησει το αμαξι η δεν θα ειναι καλο σαν εργαλείο
Απλα ειναι πιο τρεντυ κι οκ δεν ειναι κακο αυτο
Εμενα τουλαχιστον μ' αρέσει
Επανέρχεται στα Renault Που ξέρουμε που ήταν μοδατα κλπ και ξεφευγει απο τις γερμανοποιημενες εκδοχές της 3ης γενιας μοντέλων -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Συμφωνα με το φοβερο ιταλικο configurator θα μου χρειαστουν μονο 18.750 ευρω για το clio 4 που θα παρω..Κάπως άβολα αυτά τα '3D configurators' ...
Γιατί, στο ελλάντα πόσα νομίζεις πως θα πλερώσεις, πριν την 'έκπτωση Renault' κλπ. κλπ ; -
Με την dynamic στα 13900 νομιζω αρκετα λιγότερα
Η ίδια έκδοση έχει 1200 ευρω λιγοτερα εδω σε σχέση με την Ιταλία
Αν πας βεβαια σε diesel οι τιμες απογειώνονται -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Κυριοι το ότι ειναι λιγο πιο φθηνο δεν σημαινει ότι θα σκορπισει στα 5 χρονιαΚαι οι φθηνές εκδόσεις του 3 τσιπικες μεχρι βλακείας ήταν πολυ πιο φθηνές απο το 4
Άρα δεν νομιζω ότι λογο του παιχνιδιάρικου στυλ και λογο της λιγοτερο καλης ποιότητας κατασκευής (που δεν ειναι και τοσο τραγική σε λιγο θα μου πειτε ότι το Sandero ειναι καλυτερο) δεν θα κρατησει το αμαξι η δεν θα ειναι καλο σαν εργαλείο
Απλα ειναι πιο τρεντυ κι οκ δεν ειναι κακο αυτο
Εμενα τουλαχιστον μ' αρέσει
Επανέρχεται στα Renault Που ξέρουμε που ήταν μοδατα κλπ και ξεφευγει απο τις γερμανοποιημενες εκδοχές της 3ης γενιας μοντέλωνΔεν καταλαβες...Καταρχας ποιος σου ειπε οτι ειναι 'λιγο πιο φθηνο'? Μια χαρα τσιμπημενο το βρισκω προσωπικα, σε σχεση με τον υπαρχον ανταγωνισμο. Μενει μονο να δουμε το fl του Fiesta με το καινουργιο χιλιαρι μοτερ, που θα τοποθετηθει τιμολογιακα, για να εχουμε την πληρη εικονα των αντιστοιχων μοντελων στην κατηγορια.
Το να 'σκορπισει' επισης, τουλαχιστον σε οτι με αφορα, δεν παει αποκλειστικα για το νεο Clio, αλλα σχεδον για οποιοδηποτε νεο μοντελο στην κατηγορια, αλλα και στην επομενη.
Σαφως τα περισσοτερα λεφτα πηγαινουν στο R&D πιο οικολογικων/οικονομικων σε καταναλωση κινητηρων, στην κορυφαια
παθητικη ασφαλεια, με πολλους αεροσακους, και στην βελτιωμενη εργονομια/εκμεταλλευση χωρων...
Δεν φτανει ομως αυτο, τουλαχιστον για τους συνειδητοποιημενους αγοραστες που θελουν ενα αυτοκινητο για να το κρατησουν ενα ευλογο χρονικο διαστημα, και οχι να το αλλαζουν με μια συχνοτητα, λες και ειναι ενα απλο πουκαμισο.
Απλως στο εσωτερικο των περισσοτερων νεων μικρων μοντελων ευκολα διακρινει κανεις οτι περναει μια φιλοσοφια του
'προσωρινου', 'για 3-4χρονια', και οχι η διαρκεια, η ανθεκτικοτητα, οχι μονο στα υλικα, αλλα και στην γενικοτερη σχεδιαση...
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα, το εσωτερικο πολλων απο αυτα τα αυτοκινητα, να 'ξεπερνιεται', να δειχνει παρωχημενο, σε πολυ συντομοτερο χρονικο διαστημα, και μονο οι πιο σοβαρες-διακριτικες-συγκρατημενες επιλογες σε χρωματικους συνδυασμους-παραμετροποιηση, να ειναι αυτες που θα εχουν μεγαλυτερη διαρκεια στο χρονο, τουλαχιστον σε επιπεδο εμφανισης...Tελος σε οτι αφορα την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης του Clio, περα απο το καινουργιο, οπου ακομα δεν εχουμε σαφη δειγματα, περι αντοχης στο περασμα του χρονου, θεωρω οτι η πρωτη γενια ειχε εστιασει αρκετα στην ποιοτητα, και ηταν αυτη, που καταφερε να πρωταγωνιστησει και μαλιστα κυριαρχησει τοτε συνολικα, στην κατηγορια.
Στην συνεχεια, στις επομενες γενιες, παροτι σε οδηγικο επιπεδο, παρεμενε κορυφαιο, εντουτοις νομιζω οτι τα ποιοτικα στανταρς, ειτε δεν εξελιχθηκαν οπως στον ανταγωνισμο, ειτε εξελιχθηκαν μεν αλλα σε αισθητα μικροτερο ποσοστο, απ' οτι
θα περιμενε το κοινο, με βαση το αλμα που εγινε απο το R5 στο Clio I.Παντως σχεδιαστικα/εμφανισιακα τουλαχιστον, αλλα και οδηγικα απ' οτι αναφερεται απο τις πρωτες δοκιμες περιοδικων, προκειται για οτι πιο ενδιαφερον στην κατηγορια...
Πλεον με τους turbo κινητηρες, και το προσεγμενο βαρος, ενα χειροκινητο/διπλοσυμπλεκτο(?) 1.2 TCE -που αναμενεται- θα μπορουσε καλλιστα να θεωρηθει το νεο Clio RS 'του φτωχου'...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Κυριοι το ότι ειναι λιγο πιο φθηνο δεν σημαινει ότι θα σκορπισει στα 5 χρονια
Και οι φθηνές εκδόσεις του 3 τσιπικες μεχρι βλακείας ήταν πολυ πιο φθηνές απο το 4
Άρα δεν νομιζω ότι λογο του παιχνιδιάρικου στυλ και λογο της λιγοτερο καλης ποιότητας κατασκευής (που δεν ειναι και τοσο τραγική σε λιγο θα μου πειτε ότι το Sandero ειναι καλυτερο) δεν θα κρατησει το αμαξι η δεν θα ειναι καλο σαν εργαλείο
Απλα ειναι πιο τρεντυ κι οκ δεν ειναι κακο αυτο
Εμενα τουλαχιστον μ' αρέσει
Επανέρχεται στα Renault Που ξέρουμε που ήταν μοδατα κλπ και ξεφευγει απο τις γερμανοποιημενες εκδοχές της 3ης γενιας μοντέλωνΜα δεν είπα οτι θα σκορπίσει. Απλά δεν έχει λόγο να πείσει οτι θα αντέξει για χρόνια. Είναι μοδάτο και παιχνιδιάρικο, δεν ασχολούμαστε με αντοχές κτλ.
-
Το 1.5 dci 90 ps στην έκδοση dynamic μαζί με μεταλλικό και λοιπά έξοδα(πινακίδες,προετοιμασία κ.α.) πόσο βγαίνει τελική τιμή?
Επίσης γνωρίζουμε αν για τις διάφορες επιλογές εξατομίκευσης που έχει,πρέπει να δωθούν και παραπάνω χρήματα? Δηλαδή αν αντί για μαύρο γυαλιστερό θέλω σε τιμόνι-λεβιέ-χειρολαβές να έχει αυτό το γκρι(?) με τα χρώματα της renault sport,πρέπει να πληρώσω εξτρα? -
Εδω στην Ελλάδα προβλέπω να φερνουν συγκεκριμένες εκδοσεις εξοπλισμού. Απο εκει και πέρα ... παραγγελίες για αν, όποτε και όταν.
Τουλαχιστον ως τωρα ετσι λειτουργούν. Στοκαρουν και πουλανε αυτα που έχουν. -
Μέχρι 20/12 που ισχύει η απόσυρση:
1.5 DCi 90 Dynamic:
Τιμή καταλόγου: 16.400 + 450 περίπου μεταλλικό + 150 max πινακίδες/προετοιμασία = 17.000- όφελος απόσυρσης: 1.200 - 1.460 euro ανάλογα με το πόσο θα σε επιβαρύνει ο αντιπρόσωπος αν δεν έχεις απόσυρση = 15.540 -15.800
και απ'οτι έμαθα μάλλον θα αρχίσει με προσφορά -1.000 (με επιφύλαξη - το τονίζω)
οπότε θα παίζει με το κλειδί στο χέρι 14.540-14.800 με αυτά τα δεδομένα.
Στην Dynamic δεν χρεώνεσαι για το χρώμα του εσωτερικού. Ισως τπτ ψιλά για τα διακοσμητικά στο τιμόνι.
Βέβαια αν δεν σου κάνει κάποιο από τα ετοιμοπαράδοτα και θέλεις να κάνεις δική σου διαμόρφωση, τότε πας σε παραγγελία οπότε λογικά δεν προλαβαίνεις την απόσυρση, οπότε αλλάζεις και τιμή. Θα σου πάει στα 16.000 euro με το κλειδί στο χέρι με μεταλλικό.@cosneo: Κάτα περίεργο πράγμα θα το φέρουν με πλήρη δυνατότητα εξατομίκευσης τουλάχιστον στο λανσάρισμα.
- όφελος απόσυρσης: 1.200 - 1.460 euro ανάλογα με το πόσο θα σε επιβαρύνει ο αντιπρόσωπος αν δεν έχεις απόσυρση = 15.540 -15.800
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@cosneo: Κάτα περίεργο πράγμα θα το φέρουν με πλήρη δυνατότητα εξατομίκευσης τουλάχιστον στο λανσάρισμα.Καλο αυτο αλλά πιθανό να θελουν και αυτοι να 'ωφεληθούν' ως το τελος την αποσυρση. Σιγουρα θα προωθούν δικές τους -ετοιμοπαραδοτες- επιλογές.
Η όποια ή καποια εξατομικευση θα μπορεί να γίνει εντος αντιπροσωπίας ή μονο απο το εργοστάσιο?
-
Νομίζω μόνο εργοστάσιο.
Βασικά ο ίδιος ο πελάτης θα μπαίνει σε δίλημμα: ετοιμοπαράδοτο τάδε ή παραγγελία και 2 μήνες max αναμονή. Και σίγουρα στα όποια κομμάτια πουληθούν μέσα στο 12 και ο ίδιος ο πελάτης θα προτιμήσει κάποιο από τα ετοιμοπαράδοτα για να πάρει το όφελος της απόσυρσης ειδικά στα diesel.
-
sorry για το ελαφρως off topic αλλα το φιεστα με το νεο 1000ρι μοτερ κ το polo 1.6tdi δεν κινουνται σε παρομοιες τιμες με το clio diesel 90?
προσωπικα προτιμω το clio λογω φρεσκαδας κ νεανικοτητας κατι που το polo ειδικα δεν εχει καθολου κατα την αποψη μου...
αλλα στο τελος, εσεις που το εχετε ψαξει λιγο περισσοτερο γιατι να μην παρει κανεις καποιο απο τον ανταγωνισμο, τη στιγμη μαλιστα που θεωρουνται πιο αξιοπιστα και πιο ποιοτικα στο εσωτερικο? (για το τελευταιο δεν ειμαι κ σιγουρος) -
Ο χρήστης giteart έγραψε:
sorry για το ελαφρως off topic αλλα το φιεστα με το νεο 1000ρι μοτερ κ το polo 1.6tdi δεν κινουνται σε παρομοιες τιμες με το clio diesel 90?
προσωπικα προτιμω το clio λογω φρεσκαδας κ νεανικοτητας κατι που το polo ειδικα δεν εχει καθολου κατα την αποψη μου...
αλλα στο τελος, εσεις που το εχετε ψαξει λιγο περισσοτερο γιατι να μην παρει κανεις καποιο απο τον ανταγωνισμο, τη στιγμη μαλιστα που θεωρουνται πιο αξιοπιστα και πιο ποιοτικα στο εσωτερικο? (για το τελευταιο δεν ειμαι κ σιγουρος)Βασικά εμένα η αρχική του τιμή μου φαίνεται αδικαιολόγητα υψηλή.Το ίδιο πίστευα και πιστεύω και για το polo αλλά όλοι γνωρίζουμε πόσο ψηλά έχει πάρει τον αμανέ η vw και έχει τιμές λες και πουλάει χρυσάφι.Αλλά άμα αρχίζει τώρα και η renault το ίδιο στα μικρά,ζήτω που καήκαμε .
-
Ο χρήστης giteart έγραψε:
sorry για το ελαφρως off topic αλλα το φιεστα με το νεο 1000ρι μοτερ κ το polo 1.6tdi δεν κινουνται σε παρομοιες τιμες με το clio diesel 90?
προσωπικα προτιμω το clio λογω φρεσκαδας κ νεανικοτητας κατι που το polo ειδικα δεν εχει καθολου κατα την αποψη μου...
αλλα στο τελος, εσεις που το εχετε ψαξει λιγο περισσοτερο γιατι να μην παρει κανεις καποιο απο τον ανταγωνισμο, τη στιγμη μαλιστα που θεωρουνται πιο αξιοπιστα και πιο ποιοτικα στο εσωτερικο? (για το τελευταιο δεν ειμαι κ σιγουρος)μονο που ειναι γερμανικο το πολο μακρυα...
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
μονο που ειναι γερμανικο το πολο μακρυα...
Αν παει ετσι να πει καποιος κ για το κλιο,μονο που ειναι γαλλικο μακρυα...
-
Το off topic ερωτημα ειναι πολυ off topic. Υπαρχουν καποια στανταρτς κριτήρια για επιλογη αυτοκινητου?
Μακρυά μονο απο προβληματικα αυτοκίνητα καθε λογης καταγωγής...
Sent from my MT27i using Tapatalk -
Ο χρήστης giteart έγραψε:
sorry για το ελαφρως off topic αλλα το φιεστα με το νεο 1000ρι μοτερ κ το polo 1.6tdi δεν κινουνται σε παρομοιες τιμες με το clio diesel 90?
προσωπικα προτιμω το clio λογω φρεσκαδας κ νεανικοτητας κατι που το polo ειδικα δεν εχει καθολου κατα την αποψη μου...
αλλα στο τελος, εσεις που το εχετε ψαξει λιγο περισσοτερο γιατι να μην παρει κανεις καποιο απο τον ανταγωνισμο, τη στιγμη μαλιστα που θεωρουνται πιο αξιοπιστα και πιο ποιοτικα στο εσωτερικο? (για το τελευταιο δεν ειμαι κ σιγουρος)Αν κι ειναι offtopic απανταω
Γιατι όπως ειπες κι εσύ ειναι καινουριο, φρεσκο, όμορφο, χαρουμενο, έχει καλυτερους χώρους απο τα περισσότερα και κινειτε σ' αυτο τον τομέα στο άνω άκρο της κατηγορίας, ποιοτικά παρόλη την χειρότερη ποιοτικά εικονα σε σχέση με το 3αρι συνεχίζει να ειναι καλυτερο απο τα περισσότερα της κατηγορίας(για μενα το μονο καλυτερο ήταν κι ειναι το Polo), έχει αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης, εξοπλιστικά έχει τα πάντα όλα (και δεν αφήνει τα κοάλα αδικημένα) κι έχει ίσως το καλυτερο μοτερ σ' αυτα τα κυβικά
Εμένα τα παραπανω μου αρκουν για να το παρω (αν και για τη δουλεία που κανει ο πατέρας και θα κανω κι εγω θα προτιμουσα ένα εργαλειακό νέο Dacia Sandero με παρόμοιο εξοπλισμο με τον 900αρι βενζίνης )
Επίσης δεν θα κοιταγα το diesel τη στιγμη που υπαρχει ένα παρόμοιο οικονομικότατο μικρό μοτεράκι με ότι σημαίνει αυτο σε πάγια έξοδα (έχει ιμαντα το diesel και καδένα το 900αρι) , τεκμήρια κλπ -
Οι έως τωρα παντως μηχανικές επιλογές του μου είναι παντελώς αδιάφορες και καθόλου ενδιαφέρουσες!
Απο το 2013 που θα ανέβουν πάνω απο το 'ψυχολογικό όριο' (?) των 90 ίππων ...Χαζευοντας τις τιμές στην γαλλική σελίδα ... 'ανταγωνιστής' της A class και της σειράς 1 είναι? ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!!!
Renault Clio IV