Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Twizy
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Renault Twizy
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Μελλοντικά Μοντέλα
    35
    125
    606
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestisren last edited by

      Πλαστικο λεει ρε όι νάυλον
      Και τεσπα για τη βροχη λεει που υπαρχει θέμα με την ανοιχτη φυση του οχηματος
      Το καλοκαιρι στην Ελλαδα free να μα χτυπαει ο αέρας να γουσταρουμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chemic last edited by

        σωστό κ αυτό
        γιατί δε του βάλαν κανονικές πόρτες όμως? οι μεγάλες εκδόσεις δεν θα ταξινομούνται ως αυτοκίνητο?
        θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε μια ανάλυση για 1000χλμ/μήνα (ρεύμα που απαιτείται+ενοίκιο μπαταρίας). επίσης με την ασφάλιση πως παει το πράγμα, αφού δεν έχει κινητήρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestisren last edited by

          Αυτα δεν τα έχω ψαξει να πω την αληθεια
          Για τις πορτες ξερω ότι ειναι extra.Τώρα τι πως γιατι ούτε αυτο το ξέρω
          Πάντως οι πορτούλες που ανοιγουν προς τα πανω ειναι πρακτικότατες ειδικα για παρκαρισματα σε στενα μέρη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasilism last edited by

            στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν ταξινομείτε σαν αυτοκίνητο..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kingstonian last edited by

              Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
              στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν ταξινομείτε σαν αυτοκίνητο..

              αυτο ελειπε τωρα....

              αληθεια θα του δωσουν και αυτου 5 αστερια στο κραστεστ;;

              με δυο ατομα και μηδενικο χωρο αποσκευων...ξεχνα βολτα στο σουπερμαρκετ ή τα μαγαζια..μονος εχει καλως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thor last edited by

                είναι cool όμως..
                και νομιζω θα έχει επιτυχία αν δεν το σκισουν στην τιμη.
                εγω πάντως το καλοβλέπω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  στην Ελλάδα του 2004 θα είχε τρελή επιτυχία.
                  τώρα θα το πάρουν μόνο κάποιοι συνειδητά για περιορισμένη αστική χρήση. δυστυχώς και η ανύπαρκτη υποδομή δεν βοηθάει εκτός αν έχεις πρόσβαση σε πάρκινκ με πρίζα στο γραφείο/εταιρεία σου.

                  πραγματικά η όλη υποδομή είναι μια καλή ευκαιρία και θα μπορούσε να δουλέψει και σαν ομαλή διέξοδος στη φούσκα των φ/β αλλά το θέμα θέλει συντονισμό, μέτρο και σοβαρότητα πράγματα ανήκουστα στο επιχειρείν στην Ελλάδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mika_hakkinen last edited by

                    Δεν βλέπω πώς θα πετύχαινε στην Ελλάδα με την υποχρεωτική ενοικίαση της μπαταρίας. Πάντως είναι πολύ χαριτωμένο. Δείξτε το σε μια κοπέλα να δείτε πώς θα αντιδράσει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilism last edited by

                      Ο χρήστης kingstonian έγραψε:

                      στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν ταξινομείτε σαν αυτοκίνητο..

                      αυτο ελειπε τωρα....

                      αληθεια θα του δωσουν και αυτου 5 αστερια στο κραστεστ;;

                      με δυο ατομα και μηδενικο χωρο αποσκευων...ξεχνα βολτα στο σουπερμαρκετ ή τα μαγαζια..μονος εχει καλως...

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wannabe last edited by

                        Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
                        Δεν βλέπω πώς θα πετύχαινε στην Ελλάδα με την υποχρεωτική ενοικίαση της μπαταρίας.

                        με τον ίδιο τρόπο που παίρνεις κινητό με σύνδεση. θα βάζαν μια τιμή ανευ μηνιαίου ενοικίου και μια με 'σύνδεση' και όλα good.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mika_hakkinen last edited by

                          Ο χρήστης wannabe έγραψε:

                          Δεν βλέπω πώς θα πετύχαινε στην Ελλάδα με την υποχρεωτική ενοικίαση της μπαταρίας.

                          με τον ίδιο τρόπο που παίρνεις κινητό με σύνδεση. θα βάζαν μια τιμή ανευ μηνιαίου ενοικίου και μια με 'σύνδεση' και όλα good.

                          Με τη διαφορά ότι είμαστε συνηθισμένοι να πληρώνουμε πάγια ποσά για υπηρεσίες όπως το τηλέφωνο. Και νομίζω ότι η ενοικίαση είναι υποχρεωτική. Δεν έχεις επιλογή αγοράς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n-k-9 last edited by

                            Όσοι πήγαν στην έκθεση έμαθαν κάτι διαφορετικό από το γνωστό 'από 6.900 € και 40-50 € το μήνα για την μπαταρία';

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thor last edited by

                              Worried about winter in your windowless Renault Twizy? A solution beckons

                              http://green.autoblog.com/2012/11/02/worried-about-winter-in-your-windowless-renault-twizy-a-solutio/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης thor έγραψε:
                                Worried about winter in your windowless Renault Twizy? A solution beckons

                                http://green.autoblog.com/2012/11/02/wo ... a-solutio/

                                Πριν 2 σελιδες μπηκε η ειδηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Μπαίνουν παλιά λινκ συνέχεια και αποπροσανατολίζονται τα μέλη που θέλουν να προβούν σε αγορά και συγκεντρώνουν πληροφορίες.

                                  Και είναι πολλοί αυτοί!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wannabe last edited by

                                    έχει τάση δλδ το μικρό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      n-k-9 last edited by

                                      Προσωπικά παραμένω με την απορία... Άραγε, εάν αντί για το ηλεκτρικό μοτέρ είχε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μικρής χωρητικότητας, με συνέπεια να κοστίζει περί τα 5.000€ π.χ. (ενδεικτική εκτίμηση) και χωρίς το μηνιαίο ενοίκιο της μπαταρίας, πόσα κομμάτια θα πούλαγε, όταν το επίσης διθέσιο smart των τουλάχιστον 10.000€ πουλάει καλά;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        c-l-a-b last edited by

                                        το ειδα πριν κανενα μηνα παρκαρισμενο στην ιταλια..στην αρχη νομιζα οτι ηταν απο τα γνωστα ιταλικα αυτοκινητακια για νεανιες..μετα ειδα το σημα της ρενο..σαφως καλυτερο απο το σμαρτ δευτερης γενιας,επειδη μπορει να παρκαρει καθετα.σαφως χειροτερο απο οποιοδηποτε 2τροχο η 3τροχο.
                                        θα προτιμουσα το αη κιου..που οταν βγει ηλεκτροκινητο,θα σου δινει δωρο κ μπαλαντεζα 10μ η οποια θα φερει κ εγγυηση 6 ετων η 100κ βατ.οτι ερθει πρωτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
                                          Προσωπικά παραμένω με την απορία... Άραγε, εάν αντί για το ηλεκτρικό μοτέρ είχε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μικρής χωρητικότητας, με συνέπεια να κοστίζει περί τα 5.000€ π.χ. (ενδεικτική εκτίμηση) και χωρίς το μηνιαίο ενοίκιο της μπαταρίας, πόσα κομμάτια θα πούλαγε, όταν το επίσης διθέσιο smart των τουλάχιστον 10.000€ πουλάει καλά;;;

                                          θα χώραγε ένας κινητήρας 'αυτοκινητου' κ τα περιφερειακά του? δύσκολο
                                          ενας 600 κινητήρας σκουτερ με cvt όμως θα ήταν ό,τι πρέπει, όχι όμως ότι θα έκανε όσο λες. τα μεγάλα σκουτερ είναι αρκετά πιο ακριβά από 5χλρ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n-k-9 last edited by

                                            Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                            Προσωπικά παραμένω με την απορία... Άραγε, εάν αντί για το ηλεκτρικό μοτέρ είχε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μικρής χωρητικότητας, με συνέπεια να κοστίζει περί τα 5.000€ π.χ. (ενδεικτική εκτίμηση) και χωρίς το μηνιαίο ενοίκιο της μπαταρίας, πόσα κομμάτια θα πούλαγε, όταν το επίσης διθέσιο smart των τουλάχιστον 10.000€ πουλάει καλά;;;

                                            θα χώραγε ένας κινητήρας 'αυτοκινητου' κ τα περιφερειακά του? δύσκολο
                                            ενας 600 κινητήρας σκουτερ με cvt όμως θα ήταν ό,τι πρέπει, όχι όμως ότι θα έκανε όσο λες. τα μεγάλα σκουτερ είναι αρκετά πιο ακριβά από 5χλρ

                                            Εξαρτάται από την εμπορική πολιτική της εταιρίας. Σκέψου ότι με την μικρή μπαταρία, και η τιμή του είναι 6.990€. Και δεν νομίζω ότι οι καλοί άνθρωποι της renault άφησαν το κόστος της μπαταρίας μόνο στο μηνιαίο μίσθωμα... Κάποιο κόστος της έχει περάσει και στην τιμή του προϊόντος.
                                            Τα scooter γενικώς είναι τσιμπημένα. Πράγματι, αρκετά mega scooters είναι ακριβότερα από 5.000€. Και από την άλλη με 7.500€ περίπου αγοράζεις κανονικό αυτοκίνητο. Συμπέρασμα; Την ευκολία του scooter την εκμεταλλεύονται οι κατασκευαστές και πουλάνε με καπέλο, που σαφώς και δεν δικαιολογείται από το κόστος της κατασκευής...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr