-
Πλαστικο λεει ρε όι νάυλον
Και τεσπα για τη βροχη λεει που υπαρχει θέμα με την ανοιχτη φυση του οχηματος
Το καλοκαιρι στην Ελλαδα free να μα χτυπαει ο αέρας να γουσταρουμε -
σωστό κ αυτό
γιατί δε του βάλαν κανονικές πόρτες όμως? οι μεγάλες εκδόσεις δεν θα ταξινομούνται ως αυτοκίνητο?
θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε μια ανάλυση για 1000χλμ/μήνα (ρεύμα που απαιτείται+ενοίκιο μπαταρίας). επίσης με την ασφάλιση πως παει το πράγμα, αφού δεν έχει κινητήρα? -
Αυτα δεν τα έχω ψαξει να πω την αληθεια
Για τις πορτες ξερω ότι ειναι extra.Τώρα τι πως γιατι ούτε αυτο το ξέρω
Πάντως οι πορτούλες που ανοιγουν προς τα πανω ειναι πρακτικότατες ειδικα για παρκαρισματα σε στενα μέρη -
στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν ταξινομείτε σαν αυτοκίνητο..
-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν ταξινομείτε σαν αυτοκίνητο..αυτο ελειπε τωρα....
αληθεια θα του δωσουν και αυτου 5 αστερια στο κραστεστ;;
με δυο ατομα και μηδενικο χωρο αποσκευων...ξεχνα βολτα στο σουπερμαρκετ ή τα μαγαζια..μονος εχει καλως...
-
είναι cool όμως..
και νομιζω θα έχει επιτυχία αν δεν το σκισουν στην τιμη.
εγω πάντως το καλοβλέπω. -
στην Ελλάδα του 2004 θα είχε τρελή επιτυχία.
τώρα θα το πάρουν μόνο κάποιοι συνειδητά για περιορισμένη αστική χρήση. δυστυχώς και η ανύπαρκτη υποδομή δεν βοηθάει εκτός αν έχεις πρόσβαση σε πάρκινκ με πρίζα στο γραφείο/εταιρεία σου.πραγματικά η όλη υποδομή είναι μια καλή ευκαιρία και θα μπορούσε να δουλέψει και σαν ομαλή διέξοδος στη φούσκα των φ/β αλλά το θέμα θέλει συντονισμό, μέτρο και σοβαρότητα πράγματα ανήκουστα στο επιχειρείν στην Ελλάδα.
-
Δεν βλέπω πώς θα πετύχαινε στην Ελλάδα με την υποχρεωτική ενοικίαση της μπαταρίας. Πάντως είναι πολύ χαριτωμένο. Δείξτε το σε μια κοπέλα να δείτε πώς θα αντιδράσει...
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες δεν ταξινομείτε σαν αυτοκίνητο..
αυτο ελειπε τωρα....
αληθεια θα του δωσουν και αυτου 5 αστερια στο κραστεστ;;
με δυο ατομα και μηδενικο χωρο αποσκευων...ξεχνα βολτα στο σουπερμαρκετ ή τα μαγαζια..μονος εχει καλως...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Δεν βλέπω πώς θα πετύχαινε στην Ελλάδα με την υποχρεωτική ενοικίαση της μπαταρίας.με τον ίδιο τρόπο που παίρνεις κινητό με σύνδεση. θα βάζαν μια τιμή ανευ μηνιαίου ενοικίου και μια με 'σύνδεση' και όλα good.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Δεν βλέπω πώς θα πετύχαινε στην Ελλάδα με την υποχρεωτική ενοικίαση της μπαταρίας.
με τον ίδιο τρόπο που παίρνεις κινητό με σύνδεση. θα βάζαν μια τιμή ανευ μηνιαίου ενοικίου και μια με 'σύνδεση' και όλα good.
Με τη διαφορά ότι είμαστε συνηθισμένοι να πληρώνουμε πάγια ποσά για υπηρεσίες όπως το τηλέφωνο. Και νομίζω ότι η ενοικίαση είναι υποχρεωτική. Δεν έχεις επιλογή αγοράς.
-
Όσοι πήγαν στην έκθεση έμαθαν κάτι διαφορετικό από το γνωστό 'από 6.900 € και 40-50 € το μήνα για την μπαταρία';
-
Worried about winter in your windowless Renault Twizy? A solution beckons
-
Ο χρήστης thor έγραψε:
Worried about winter in your windowless Renault Twizy? A solution beckonshttp://green.autoblog.com/2012/11/02/wo ... a-solutio/
Πριν 2 σελιδες μπηκε η ειδηση.
-
Μπαίνουν παλιά λινκ συνέχεια και αποπροσανατολίζονται τα μέλη που θέλουν να προβούν σε αγορά και συγκεντρώνουν πληροφορίες.
Και είναι πολλοί αυτοί!
-
έχει τάση δλδ το μικρό.
-
Προσωπικά παραμένω με την απορία... Άραγε, εάν αντί για το ηλεκτρικό μοτέρ είχε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μικρής χωρητικότητας, με συνέπεια να κοστίζει περί τα 5.000€ π.χ. (ενδεικτική εκτίμηση) και χωρίς το μηνιαίο ενοίκιο της μπαταρίας, πόσα κομμάτια θα πούλαγε, όταν το επίσης διθέσιο smart των τουλάχιστον 10.000€ πουλάει καλά;;;
-
το ειδα πριν κανενα μηνα παρκαρισμενο στην ιταλια..στην αρχη νομιζα οτι ηταν απο τα γνωστα ιταλικα αυτοκινητακια για νεανιες..μετα ειδα το σημα της ρενο..σαφως καλυτερο απο το σμαρτ δευτερης γενιας,επειδη μπορει να παρκαρει καθετα.σαφως χειροτερο απο οποιοδηποτε 2τροχο η 3τροχο.
θα προτιμουσα το αη κιου..που οταν βγει ηλεκτροκινητο,θα σου δινει δωρο κ μπαλαντεζα 10μ η οποια θα φερει κ εγγυηση 6 ετων η 100κ βατ.οτι ερθει πρωτο. -
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Προσωπικά παραμένω με την απορία... Άραγε, εάν αντί για το ηλεκτρικό μοτέρ είχε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μικρής χωρητικότητας, με συνέπεια να κοστίζει περί τα 5.000€ π.χ. (ενδεικτική εκτίμηση) και χωρίς το μηνιαίο ενοίκιο της μπαταρίας, πόσα κομμάτια θα πούλαγε, όταν το επίσης διθέσιο smart των τουλάχιστον 10.000€ πουλάει καλά;;;θα χώραγε ένας κινητήρας 'αυτοκινητου' κ τα περιφερειακά του? δύσκολο
ενας 600 κινητήρας σκουτερ με cvt όμως θα ήταν ό,τι πρέπει, όχι όμως ότι θα έκανε όσο λες. τα μεγάλα σκουτερ είναι αρκετά πιο ακριβά από 5χλρ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Προσωπικά παραμένω με την απορία... Άραγε, εάν αντί για το ηλεκτρικό μοτέρ είχε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης μικρής χωρητικότητας, με συνέπεια να κοστίζει περί τα 5.000€ π.χ. (ενδεικτική εκτίμηση) και χωρίς το μηνιαίο ενοίκιο της μπαταρίας, πόσα κομμάτια θα πούλαγε, όταν το επίσης διθέσιο smart των τουλάχιστον 10.000€ πουλάει καλά;;;
θα χώραγε ένας κινητήρας 'αυτοκινητου' κ τα περιφερειακά του? δύσκολο
ενας 600 κινητήρας σκουτερ με cvt όμως θα ήταν ό,τι πρέπει, όχι όμως ότι θα έκανε όσο λες. τα μεγάλα σκουτερ είναι αρκετά πιο ακριβά από 5χλρΕξαρτάται από την εμπορική πολιτική της εταιρίας. Σκέψου ότι με την μικρή μπαταρία, και η τιμή του είναι 6.990€. Και δεν νομίζω ότι οι καλοί άνθρωποι της renault άφησαν το κόστος της μπαταρίας μόνο στο μηνιαίο μίσθωμα... Κάποιο κόστος της έχει περάσει και στην τιμή του προϊόντος.
Τα scooter γενικώς είναι τσιμπημένα. Πράγματι, αρκετά mega scooters είναι ακριβότερα από 5.000€. Και από την άλλη με 7.500€ περίπου αγοράζεις κανονικό αυτοκίνητο. Συμπέρασμα; Την ευκολία του scooter την εκμεταλλεύονται οι κατασκευαστές και πουλάνε με καπέλο, που σαφώς και δεν δικαιολογείται από το κόστος της κατασκευής...
Renault Twizy