-
Μερικά απο τα ιστορικά εκ Γαλλίας στα....σαλόνια!
Facel Vega στο Παρίσι το 1958.
Περίπτερο της Simca το 1957
Facel (αριστερά) και Panhard (δεξιά) στο σαλόνι Παρισιού του 1964.
-
Περίεργο πράμα η ζωή..
Ημουν πρόσφατα στο σπίτι μιας θείας της μάνας μου, και κοίταζα παλιές φωτογραφίες. Εκεί τη βλέπω σε μια φωτογραφία με το Πανάρ 24 που είχε τότε το '60 και ταξίδευε στην Ευρώπη για να βρει πρώτες ύλες για τα ρούχα που έφτιαχνε στη Ελλάδα...Με τον Παναρ της και τη παρέα της φευγαν απο Ελλάδα, περνούσαν Γιουγκοσλαβία με προορισμό ΕΛβετία, Γαλλία, Γερμανία κάθε Ανοιξη, Καλοκαίρι για κάποια χρόνια.
Το αυτοκίνητο ήταν σαν και αυτό.και ένα βίντεο με ωραία εικόνα και μουσική εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=8elyAI-f ... re=related
Καλημέρα!
-
Νομίζω ότι εδώ είναι κατάλληλο το νήμα για να κάνω τις ερωτήσεις μου.
Αν υποθέσουμε ότι το κόστος είναι μηδενικό + κέρασμα.
Το αυτοκίνητο μπορεί να μην χρειάζεται καν ολικό βάψιμο και είναι ένα Simca 1301 special.
Οι ταπετσαρίες του σαν ύφασμα είναι καλές, μία υποψία για τα εντόσθια των καθισμάτων έχω (αφρολέξ).
Δουλεύει (αν και έχει να πάρει μπρός 2 χρόνια. Σοβαρό πρόβλημα μηχανικό δεν αναφέρεται.
Υπάρχουν τα πάντα (φανάρια, τάσια, στεφάνια ζάντας, νίκελ κλπ).
Το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ είναι σκουριασμένο, αλλά όχι σάπιο.
Σαπάκια μικρής έκτασης εντοπίζονται στα χειλάκια των πίσω φτερών.
Λίγη σκουριά στον πίσω προφυλακτήρα.
Δίνεται με δήλωση του 105.Ερωτήσεις:
α) Ανταλλακτικά υπάρχουν?
β) Τι να προσέξω ιδιαιτέρως?
γ) Κόστος ανταλλακτικών (αν υπάρχουν)?δ) Με λίγα λόγια να μπλέξω?
-
αν σου αρεσει, να μπλεξεις... οι σκουριτσες...φτιαχνονται και με τοπικη βαφη και δε φαινεται και τιποτα.παρε μια σειρα μπουζι.. λαδια φιλτρο λαδιου αερα και βενζινης...βαλε κι ενα μεζε και φωναξε τους φιλους, να το ξεβρωμισετε... και θα αποκτησεις κι εσυ το χαζο χαμογελο που εχουμε ολοι μας..καθε φορα που καθομαστε στη θεση του οδηγου. αν δε σου αρεσει... παρτο και χαρισε το σε αλλον. η β η δικη μου σε τετοια κατασταση ηταν... οταν τη πηρα..τωρα ομως...μου φτιαχνει το κεφι. και μη νομιζεις οτι ηταν πιο ευκολη σε ανταλλακτικα
-
Mπας και είναι εκείνο το λαδί στον Αυλώνα;
-
Αυτο μου ρθε κι εμενα στο μυαλο οταν το διαβασα.. μαζι μ ενα μπλε λιγο πιο ακριβο..
Παντα με τραβαγε αυτο το αμαξι χωρις προφανη λογο.. -
Αυτό είναι όντως, μόνο που δεν είναι στον Αυλώνα, αλλά πολύ πριν. Πάντως στις φωτογραφίες αυτό είναι, το πράσινο.
Το ταμπλό είναι αβανδάλιστο (έχει και στροφόμετρο παρακαλώ), τα καθίσματα είναι 'καθισμένα', αλλά με καλές ταπετσαρίες, τα νίκελ όλα είναι σε καλή κατάσταση και χωρίς ελλείψεις, υπάρχουν και τα 4 τάσια με τα στεφάνια τους, το πορτ μπαγκάζ είναι ασάπιστο (αλλά όχι ασκούριαστο) και γεμάτο νερά (από το πρόσφατο χαλάζι), ο χώρος του κινητήρα το ίδιο (ασάπιστος αλλά όχι ασκούριαστος).
Τα άσχημα τώρα:
Έχει ένα επισκευασμένο (με καλούπωμα) τρακάρισμα στο πίσω δεξί φτερό, αλλά επειδή κάπου ξαναχτύπησε έχουν σπάσει κάτι χοντρές φλούδες απο στόκο...αυτό είναι ολίγον ανυσηχητικό, αλλά μετά το Moretti όλα τα άλλα είναι απλώς οδοντόβουρτσες.
Η πίσω δεξιά πόρτα είναι χτυπημένη σε δύο τρία σημεία και υπάρχει ένα χτυπηματάκι στην γωνία του πίσω δεξιά φτερού.
Έκανα μία έρευνα ρωτώντας φίλους και ψάχνωντας στο διαδίκτυο και έμαθα ότι:
1ον Η εμπορική του αξία είναι ανύπαρκτη, ακόμα και σε άψογη κατάσταση (βέβαια δεν με πειράζει, γιατί δεν κάνω εμπόριο αντικών) και
2ον Ανταλλακτικά δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα, εκτός απο κάτι αναλώσιμα (μπουζί, πλατίνες, αμορτισέρ, φίλτρα αέρα κλπ) και κάτι άχρηστα (μπουτόν για την μπετούγια της πόρτας, μάσκα λαστιχένια για να εμποδίζει τον ψυχρό αέρα τον χειμώνα κλπ)...Α! βρήκα και μπρελόκ...Αν επρόκειτο να μου στοιχήσει, δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα...αλλά έτσι ίσως το πάρω και το παλέψω (μπας και έχω κάποια στιγμή κάποιο κυκλοφορήσιμο κλασσικό!!!)
-
http://www.velocetoday.com/re-creating- ... more-41204
-
Μέρος α)
Σήμερα με την λιακάδα ξαναπήγα και το είδα με το μάτι του πιθανού κατόχου...Βοήθησε πολύ η λιακάδα τελικά...Λοιπόν με πιο ψύχραιμη και πιο σοβαρή ματιά, είναι σε αρκετά χειρότερη κατάσταση απο την εντύπωση που είχα προχθές (που ήταν σκοτεινιασμένος ο καιρός). Βέβαια αν αναλογιστούμε ότι είναι ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορούσε απο το 1969 μέχρι το 2010, τι άλλο θα περιμέναμε?
Αυτό είναι ένα χτυπηματάκι στο μπροστινό αριστερό φτερό (και εκεί στόκο είχε)
Αυτό είναι το χτύπημα στο δεξί πίσω φτερό
Το πορτ μπαγκάζ στο σημείο που ενώνει το πάτωμα με την μετώπη, έχει κάποιες προχωρημένες σκουριές. Με το κλειδί που το χτύπησα, δεν άνοιξε τρύπα.
Στα άλλα σημεία είναι απλά σκπουριασμένο
-
Μέρος β)
Αυτό είναι το ταμπλό. Εχει κάποια σκασιματάκια, αλλά όπως είχα δει και προχθές δεν είναι βανδαλισμένο
Χμ! η ταπετσαρία της δεξιάς εμπρόσθιας πόρτας (μακάρι να μην ήταν φιλόμουσος)
Όλα τα νίκελ στην θέση τους και το μόνο τσαλακωμένο ήταν αυτό:
Οπίσθια άποψη
Δεν πήρα φωτογραφία γενικής άποψης γιατί είχα τον ήλιο κόντρα και πήρα κάποιες επι μέρους λεπτομέρειες μπροστά
Ταπετσαρία πίσω καθίσματος
-
Μέρος γ)
Είμαι σε σκέψη και καθόλου σίγουρος ότι το θέλω. Θέλω να το αναμασήσω στο μυαλό μου...
Δεν έχω δει και το πάτωμα καθόλου...με προβλημάτισε και η συμπεριφορά αυτού που το διαχειρίζεται (δεν ήθελε να είναι κοντά να απαντάει σε ερωτήσεις) δεν ξέρω και δεν μπόρεσα να μάθω αν έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα (σασμάν, διαφορικό, σετ συμπλέκτη, μίζα, δυναμό κλπ) ώστε να έχω πιο πλήρη εικόνα (είπαμε δεν υπάρχουν ανταλλακτικά και χρειάζεται πατέντες)
Δεν ξέρω και δεν βιάζομαι να αποφασίσω. Ζήτησα περιθώριο μέχρι το τέλος του μηνός, ενώ είχα πάει έτοιμος να το πάρω (ένας φίλος με ένα Ιsuzu φορτηγό 4Χ4 diesel ήταν σε ετοιμότητα)Οι φωτογραφίες το περιγράφουν αρκετά καλά...αν κάποιος συμφορουμίστας αρχαιοκάπηλος θέλει να το πάρει δεν θα έχω κανένα πρόβλημα, αντίθετα θα φύγω απο το δίλημμα.
Το δίλημμα είνα το εξής. Εχω ένα Marbella του 89 (που στο τέλος του έτους θα καταθέσω πινακίδες) το οποίο φοράει τον γνωστό και μη εξαιρεταίο κινητήρα των 903cc της Fiat με πολύ καλό σασμανάκι. Θα προτιμούσα λοιπόν να παίξω με ένα 127 ή Α 112 (όπως έχω ξαναπεί)...Αν πάρω το Simca δεν θα παίξω...
Να παίξω με Simca και να μάθω? ή να παίξω Ιταλικά και να χρησιμοποιήσω αυτά που ξέρω? -
Αργύρη ,χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω η προσωπική μου γνώμη είναι
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
...Εχω ένα Marbella του 89 (που στο τέλος του έτους θα καταθέσω πινακίδες) το οποίο φοράει τον γνωστό και μη εξαιρεταίο κινητήρα των 903cc της Fiat με πολύ καλό σασμανάκι. Θα προτιμούσα λοιπόν να παίξω με ένα 127 ή Α 112 (όπως έχω ξαναπεί)...Στην θεση σου, αυτο θα εκανα.
-
Και εγώ προς εκεί κλείνω...
-
φαινεται να θελει καλο ξεσκουριασμα... πισετυω πως στην Αθηνα υπαρχουν ακομα αρκετα σενια...Simca ....ισως αυτο να ειναι μονο για δοτης
-
Απογοητευτικό σε σχέση με τις φωτογραφίες του car.gr αλλά όχι και τραγικό. Χωρίς να θέλει πολλά, λίγο από δω λίγο από κει θα φάει κάμποσο χρήμα.
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
φαινεται να θελει καλο ξεσκουριασμα... πισετυω πως στην Αθηνα υπαρχουν ακομα αρκετα σενια...Simca ....ισως αυτο να ειναι μονο για δοτηςΠού τα είδες τα αρκετά βρε Τάκη; Ένα έχω δει σε ένα φανοποιείο στη Μεσογείων και ένα γαλάζιο στο car. Τα άλλα πού κρύβονται;
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
...Εχω ένα Marbella του 89 (που στο τέλος του έτους θα καταθέσω πινακίδες) το οποίο φοράει τον γνωστό και μη εξαιρεταίο κινητήρα των 903cc της Fiat με πολύ καλό σασμανάκι. Θα προτιμούσα λοιπόν να παίξω με ένα 127 ή Α 112 (όπως έχω ξαναπεί)...Και το Simca ωραιο μοτερακι εχει.Αυτος ο ηχος των βαλβιδων ειναι αλλο πραγμα..
Παντως αν προκειται για 127,εχουμε εναν ηλικιωμενο εδω κοντα που διατηρει ενα σαν καινουριο.Αν το δινει δεν ξερω..
Καλου κακου παντως απο αυριο θα αρχισω να ψαχνω για παρατημενα 1301 και 1501 για ανταλλακτικα
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
...Εχω ένα Marbella του 89 (που στο τέλος του έτους θα καταθέσω πινακίδες) το οποίο φοράει τον γνωστό και μη εξαιρεταίο κινητήρα των 903cc της Fiat με πολύ καλό σασμανάκι. Θα προτιμούσα λοιπόν να παίξω με ένα 127 ή Α 112 (όπως έχω ξαναπεί)...
Και το Simca ωραιο μοτερακι εχει.Αυτος ο ηχος των βαλβιδων ειναι αλλο πραγμα..
Παντως αν προκειται για 127,εχουμε εναν ηλικιωμενο εδω κοντα που διατηρει ενα σαν καινουριο.Αν το δινει δεν ξερω..
Καλου κακου παντως απο αυριο θα αρχισω να ψαχνω για παρατημενα 1301 και 1501 για ανταλλακτικα
βίκτωρα με απογοητεύεις εσύ τα λες αυτά ; που έχεις ακούσει (υποθέτω )ήχο 127 χωρίς παπά ;
-
Αργυρη με βαση το σκεπτικο της αγορας ,δε κανει για εσενα.. Αυτο ειναι ακομα ενα project οχι κατι να το κυκλοφορησεις αμεσα και ανεξοδα..
Αποψη μου το παρακατω σου ταιριαζει πολυ περισσοτερο...ενα μοτερ θα με φοβιζε πολυ λιγοτερο απ αυτο το εσωτερικο και τη λαμαρινα που ειδαμε.. και νομιζω θα βγει και πολυ πιο ανεξοδα..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2866508/Θα ειχα στα υποψιν και αυτα τα 4
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2986891/ αρκει να μην φαινεται απλα σωστο οπως το simca..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2835523/ πιο 'φρεσκο' με ευκολια ανταλλακτικων..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2811364/ μ ενα παζαρακι.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2906281/ υπο εξεταση καθοτι χωρις φωτο και περιγραφη.Καποια φιλη εδω μεσα επισης εδινε σε τιμη 'χαρισμα' μια πρασινη beta berlina με τα τετραγωνα εμπρος φαναρια... εχει ανοιχτει και τοπικ..
The Historic French (Rest of...)