-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φαντάσου πόσο μπουρδέλο είναι η τζουλιέτα που τις έφαγε από το Α3 στο συγκριτικό του drive δηλαδήΔηλώνω ένοχος . Έπρεπε να διαβάσω 4Τ και να δω βιντεάκια στο Youtube πριν αγοράσω αυτοκίνητο ...
μη τρελαίνεσαι, η άγνοια φέρνει ευτυχία όπως λέει κ ένας φίλος μου
Σε βλέπω ευτυχισμένο και χαίρομαι. Btw μιας και ανέφερες το drive, ρίξε λίγο μια ματιά στο τι γράφουνε για αυτοκίνητα που πουλάνε 2-3 τμχ το χρόνο
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
φαντάσου πόσο μπουρδέλο είναι η τζουλιέτα που τις έφαγε από το Α3 στο συγκριτικό του drive δηλαδήΔηλώνω ένοχος . Έπρεπε να διαβάσω 4Τ και να δω βιντεάκια στο Youtube πριν αγοράσω αυτοκίνητο ...
μη τρελαίνεσαι, η άγνοια φέρνει ευτυχία όπως λέει κ ένας φίλος μου
τι με ενδιαφέρει τι κάνει η τζουλιέτα ...
έγινε ένα τυπ/νο τεστ ? πήγε αναλογικά άσχημα το γκολφ ?
γιατι δεν το κράζεις (έστω και λίγο ) και στο τζιπ έσουρες (εκεί μαζί σου και εγώ του τα έσουρα) τα πάνδηνα?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
είναι προφανες πως το αμάξι θα είναι η ταφόπλακα της vag αλλά κ όσων των πάρουν για να μαγουλιάζουν τα 45αρια λαστιχα του
Εγώ θέλω να μου πεις πόσες φορές στη ζωή του ο μέσος οδηγός θα χρειαστεί να κάνει κάτι αντίστοιχο...???????
Θα σου απαντήσω: ΚΑΜΙΑ ... όχι 1-2 αλλά ΚΑΜΙΑ ... Επομένως τι νόημα έχει να το συζητάμε...
Το Drive Οκτωβρίου σε test, σε πίστα, των A3, σειρά 1, V40, A class και Giulietta αναφέρει ότι το V40 παρόλο που παίρνει μεγαλύτερη κλίση από τη Giuletta στρίβει τελικά καλύτερα, δε βγαίνει εκτός πίστας και κάνει πολύ καλύτερους χρόνους από τη Giulietta...αυτό σημαίνει πως το V40 είναι πιο σπορ αυτοκίνητο από τη Giulleta...??????
Νομίζω ότι μερικοί στην ανάγκη τους να υποτιμήσουν ένα αυτοκίνητο ψάχνουν να βρούν τα πιο απίθανα πράγματα και απλώς τα γράφουν χωρίς να σκεφτούν...Θα δεις ότι οι 4troxoi σε συγκριτικό αργότερα το Golf στην κατηγορία του θα το βγάζουν ή πρώτο ή δεύτερο...όπως το κάνουν αυτό στην Ιρλανδία, στην Αγγλία, στην Ισπανία, στη Γερμανία, στην Τσεχία....κ.τ.λ. Μάλλον όλοι είναι χαζοί και δεν ξέρουν...ή τους πληρώνει η VW για να τα γράψουν...Υ.Γ. σχετικά με το φίλο με το Civic δε διαφωνούμε κάπου...και εγώ είπα ότι άρεσε στους περισσότερους το εσωτερικό του...εγώ δεν προτιμώ τα φουτουριστικά εσωτερικά...όχι ο μέσος έλληνας οδηγός...μιλούσα για εμένα ποροσωπικά...
απαγορεύεται να είναι καλύτερο αυτοκίνητο το ν40 από την τζουλιέτα ?
αν στρίβει καλύτερα και κάνει καλύτερο χρόνο , λογικά είναι πιο σπόρ...
προσωπικά θα ήταν η πρώτη επιλογή μου στην κατηγορία...
η Αλφα κλας δεν είναι σε αυτή την κατηγορία?
-
@vell
για την πρώτη επιλογή ρωτάς?
προσωπικά αν δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 (βολβο και μερσεντες) ... αλλά σε αντίθεση με τους περισσότερους το μερσεντικό δεν μου αρέσει εξωτερικά (γιατί εσωτερικά είναι πολύ καλό)... άρα τρώει προσωπικά του δίνω άκυρο ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
...αν στρίβει καλύτερα και κάνει καλύτερο χρόνο , λογικά είναι πιο σπόρ...
Αυτο σου το ειπανε ή το συμπεραινεις μονο σου? Γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ισχυει. Το πιο αποτελεσματικο, το πιο γρηγορο συγκριτικα, δεν ειναι απαραιτητα πιο σπορ...
Στα της ουσιας, καλο θα ειναι οσοι τοποθετηστε, τα σχολια να αφορουν ακριβως για αυτο που συνεβη, και οχι για αυτο που νομιζουν καποιοι ή υποθετουν πως συνεβη...Η οποια συγκριση με το τουμπαρισμα -στην πρωτη δοκιμη- και σκισιμο ελαστικου στην δευτερη, του Grand Cherokee, ειναι επιεικως ατυχης.
Οι σχολιασμοι καταρχας του περιοδικου, για το περιφημο ELK Test, στα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι, ιδιαιτερα συντομοι, οχι ξεκαθαροι, και εν τελη απλως αναφερονται ενδεικτικα για ολα τα αυτοκινητα, τα μεγιστα χλμ με τα οποια πραγματοποιουν το τεστ.
Το Golf επι του προκειμενου, με τον συνδυασμο του 2λιτρο -βαρυτερο συγκριτικα απο τους υπολοιπους διαθεσιμους κινητηρες- diesel κινητηρα, και της μαλακης στανταρ αναρτησης (πιο ανετη-μαλακη απο αυτη της προηγουμενης γενιας κατα ομολογια δοκιμαστων) , παρα τα ελαστικα 225/45/17 της dunlop με καλη γομα (sport Maxx) πραγματι, κατα τα λεγομενα του δοκιμαστη δειχνει δυσφορια, ηδη απο τα 63χλμ αναφεροντας οτι 'τα εξωτερικα ελαστικα αρχιζουν να μαγουλιαζουν. Η υποστροφη ειναι εντονη και στα 69χλμ βγαινει εκτος πορειας. Το ESP λειτουργει συνεχως, δυσκολευοντας τον οδηγο να αλλαξει γρηγορα την πορεια του'.
Αυτο που ειχε επιπροσθετα καποιο νοημα, αλλα ΔΕΝ ξεκαθαριζεται απο τα συντομα σχολια που κανει το περιοδικο, ειναι ΕΑΝ το ESP μπορουσε να απενεργοποιηθει πληρως, και ΤΟΤΕ , ΤΙ συμπεριφορα θα ειχε. Οχι φυσικα οτι πιστευω πως θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα, καθως ο συγκεκριμενος συνδυασμος που ειχε το Golf, (βαρυ κινητηρα για το αμαξωμα και αρκετα μαλακη αναρτηση) by default δεν θα μπορουσε κατα την γνωμη μου, να κανει καποια καλη επιδοση.
Τελος δεν το δικαιολογω επειδη φορουσε το βαρυτερο συγκριτικα με τους υπολοιπους διαθεσιμους κινητηρες, ουτε και με την στανταρ μαλακη αναρτηση. Εκανε μια μετρια, οριακα αποδεκτη ενδεχομενως δοκιμασια.Δυστυχως στο αντιστοιχο τεστ που εκανε το Α3 στην πλεον φτηνη εκδοση οπως αναφερεται σε επιλογη αναρτησης (ημιακαμπτος) δεν γνωστοποιειται εαν επροκειτο για τον κινητηρα βενζινης η diesel των 105ιππων...Παροτι και οι δυο κινητηρες σαφως 'βαραινουν' λιγοτερο το μπροστινο αξονα σε σχεση με τον 150αρη diesel του Golf.
Eπισης δεν υπαρχει εστω και συνοπτικα μια τοποθετηση περι ικανοποιητικου, μη ικανοποιητικου, και μη αποδεκτου, ειτε ανα κατηγορια ογκου, ειτε γενικα, στα των ταχυτητων πραγματοποιησης του τεστ.
Τελος αναφερω ενα παραδειγμα για να δειξω οτι κατα την γνωμη μου, η παρουσιαση των αποτελεσματων απο το περιοδικο, ειναι καπως προχειρη (και αυτο δεν αποτελει δικαιολογια για τις επιδοσεις του Golf, το οποιο ξαναλεω δεν πετυχε καλα νουμερα...) και δεν επιδεικνυει ξεκαθαρα συμπερασματα:To Αudi A3 με την φθηνοτερη εκδοχη της αναρτησης (δηλαδη με κινητηρα 105ps ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο) κατα τα λεγομενα του δοκιμαστη 'ηταν πολυ σταθερο και ακριβες στην συμπεριφορα του Στα 72χλμ/ωρα, -ταχυτητα ηδη υψηλη για την δοκιμασια- το ESP μπαινει εντονα. Δοκιμασαμε να περασουμε με 75χλμ/ωρα αλλα το αυτοκινητο υπερστρεφε ιδιαιτερα'.
Αντιστοιχα τα σχολια-εντυπωσεις για την GT86, 'στα 70χλμ/ωρατο ESP εμφανισζεται εντονα, ηδη απο την δευτερη στροφη, και συνεχιζει να επιβραδυνει το αυτοκινητο στην 3η και 4η στροφη. Το απενεργοποιησαμε και το αυτοκινητο περασε τη δοκιμη με τελεια ισορροπια, γρηγορα και ελεγχομενα οπως το περιμεναμε! '.Δηλαδη το Α3 στριβει καλυτερα απο την GT86? Γιατι στριβει με περισσοτερα χλμ και πιο ανετα...Και οταν απενεργοποιησαν το ESP στην GT86 που περασαν οπως το περιμεναν, με ΠΟΣΑ χλμ περασαν?
Τελος δεν αναφερεται πουθενα, τις δοκιμασιες τις εκανε το ιδιο το περιοδικο, ή το περιοδικο μας αναφερει τι εκαναν συναδελφοι/αλλοι δοκιμαστες στην συγκεκριμενη διαδικασια?
Κοντολογοις, αρκετα προχειρη (sic) η ολη παρουσιαση, και μονο ξεκαθαρα συμπερασματα, ουτε καν ενδιαφερουσες συγκριτικα εντυπωσεις δεν μπορει να βγαλει ενας αναγνωστης...
(να μην λενε κιολας μερικοι οτι ασπαζομαι παντα και παντου το 'ευαγγελιο', και οτι παντα αυτα που γραφει ειναι πληρως αποδεκτα... Τα συκα-συκα και την σκαφη-σκαφη...) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
συγκρίνεις το 'πήγε μέτρια' (αν πήγε, αφού κανείς σας δεν έχει διαβασει καν το τεστ) με το τσερόκι που ψιλοτούμπαρε (sic) κ έσκαγε τα λάστιχα? μετρια πήγε κ η τζουλιετα στο τεστ του ντραιβ, παρά το πρήξιμο που έχουμε φαει από τον ειδικό τύπο για σπορ της κατηγορίας, τρώγοντας φάπες από πολλά 'οικογενειακά' ας πουμε
Επίσης για άνοιξε τα μάτια σου να δεις αν μόνο οι συνταξιούχοι οδηγούν γκολφ
**Είναι απίστευτο το κομπλεξ έχει δημιουργήσει αυτό το αμάξι στους αντιβαγκίτες **Ναι αδυνατούμε να αποκτήσουμε το απαύγασμα της αυτοκίνησης και μας βγαίνει κόμπλεξ. Εγώ άλλους βλέπω να κόπτονται για το τι κάνει η Giulietta και τι γράφουν τα μέσα κι αναρωτιέμαι αν έχουν μπει ποτέ και σε καμιά...
Προσωπικά, δε, εκτιμώ ιδιαίτερα το Golf σαν αμάξι, αλλά σιχαίνομαι το ότι πρεσβεύει ή για να είμαι πιο ακριβής, σιχαίνομαι το τι νομίζουν πολλοί ότι πρεσβεύει. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι και θα είναι (δεν ήταν όμως) και θα συνεχίσει να πουλάει και καλά θα κάνει. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν είναι ούτε βασιλιάς, ούτε παντοκράτορας, ούτε εξουσιαστής ούτε ο Micheal Jordan της αυτοκίνησης. Ένα αυτοκίνητο της σειράς είναι όπως είναι λογικό με το κόστος που έχει.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
GT86 esp on = Γτπ
GT86 esp off= perfect
A3= perfect παντούμπλα μπλα .... δικαιολογίες .... μπλα μπλα
αν ο Ερμής δεν ήταν ανάδρομος, αν ο δοκιμαστής δεν ήταν αριστερόχειρας και είχε φάει σπανακόρυζο ....... μπλα μπλα
Συμπέρασμα : Δεν μας συμφέρει το τι γράφουν οι 4Τ άρα τώρα δεν το ασπαζόμαστε.
Αυτό για όσους θέλουν να μάθουν τη γνώμη του ΓΚ αλλά βαριούνται το διάβασμα.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
GT86 esp on = Γτπ
GT86 esp off= perfect
A3= perfect παντούμπλα μπλα .... δικαιολογίες .... μπλα μπλα
αν ο Ερμής δεν ήταν ανάδρομος, αν ο δοκιμαστής δεν ήταν αριστερόχειρας και είχε φάει σπανακόρυζο ....... μπλα μπλα
Συμπέρασμα : Δεν μας συμφέρει το τι γράφουν οι 4Τ άρα τώρα δεν το ασπαζόμαστε.
Αυτό για όσους θέλουν να μάθουν τη γνώμη του ΓΚ αλλά βαριούνται το διάβασμα.
ΠΟΣΟ λαθος εισαι, αλλα και ποσο μακρια απο το να καταλαβεις την διαφορα με το σωστο...Αποδεικνυεται για αλλη μια φορα, οτι οπως και καποιοι αλλοι που περιμενουν στην γωνια για να τρολλαρουν, βιαζεσαι να γραψεις το πιχροχολο σχολιο σου, χωρις να εχεις καταλαβει τιποτε απο την ουσια...Καληνυχτα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
φαντάσου πόσο μπουρδέλο είναι η τζουλιέτα που τις έφαγε από το Α3 στο συγκριτικό του drive δηλαδή
Δηλώνω ένοχος . Έπρεπε να διαβάσω 4Τ και να δω βιντεάκια στο Youtube πριν αγοράσω αυτοκίνητο ...
μη τρελαίνεσαι, η άγνοια φέρνει ευτυχία όπως λέει κ ένας φίλος μου
τι με ενδιαφέρει τι κάνει η τζουλιέτα ...
έγινε ένα τυπ/νο τεστ ? πήγε αναλογικά άσχημα το γκολφ ?
γιατι δεν το κράζεις (έστω και λίγο ) και στο τζιπ έσουρες (εκεί μαζί σου και εγώ του τα έσουρα) τα πάνδηνα?
έτσι κ αλλιώς κράζω το καινουργιο γκολφ με ημιακαμπτο, γιατί ζούμε στην Ελλάδα με τις τρελλες λακουβες. κ από προσωπική μου εμπειρία έχω δει πως σπορτιφ ρυθμίσεις κ άνεση με ημιακαμπτο δεν έχει πετύχει κανείς.
Για το συγκεκριμένο τεστ τώρα, όπου το γκολφ ήταν με πολλαπλούς βέβαια, δεν το έχω διαβάσει ρε συ. αλλά εντάξει, από το πήγε αναλογικά άσχημα, υπόστρεφε κ σε εκοβε το esp μεχρι το τζιπ που έβγαινε εκτός ελεγχου υπάρχει το χαος -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ΠΟΣΟ λαθος εισαι, αλλα και ποσο μακρια απο το να καταλαβεις την διαφορα με το σωστο...Αποδεικνυεται για αλλη μια φορα, οτι οπως και καποιοι αλλοι που περιμενουν στην γωνια για να τρολλαρουν, βιαζεσαι να γραψεις το πιχροχολο σχολιο σου, χωρις να εχεις καταλαβει τιποτε απο την ουσια...Καληνυχτα...
Μας αναλύεις το τι έκανε η GT86(που είναι άσχετο με το θέμα ή αν θες το ίδιο σχετικό με το τι έκανε το jeep), με την ελπίδα να στηρίξεις τι ; Το ότι μπορεί το golf να τα πήγαινε καλύτερα με το esp off ?
Guess what. Κανένας δεν πρόκειται να το ανακαλυψει ποτέ γιατί κανείς που θα το αγοράσει δεν θα το απενεργοποιήσει. Μας λες τι κάνει το Α3. Guess what. Κι αυτό άσχετο με το θέμα είναι.Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες για το βάρος του μοτέρ και τις μαλακές αναρτήσεις και μπηχτές για το πως γράφτηκε το αρθρο και ποιος ήταν ο δοκιμαστής.
Oταν κατά τακτικά διαστήματα ευαγγελίζεσαι τους 4Τ για να στηρίξεις τα λεγόμενά σου είναι λόγικο όταν τους κατηγορείς να τα ακους. Αν αυτό με κάνει πικρόχολο, ε ναι είμαι. Ουσιαστικά πάντως εσύ τρολλάρεις γιατί το 90 % των όσων έγραψες δεν έχουν σχέση με το θέμα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
συγκρίνεις το 'πήγε μέτρια' (αν πήγε, αφού κανείς σας δεν έχει διαβασει καν το τεστ) με το τσερόκι που ψιλοτούμπαρε (sic) κ έσκαγε τα λάστιχα? μετρια πήγε κ η τζουλιετα στο τεστ του ντραιβ, παρά το πρήξιμο που έχουμε φαει από τον ειδικό τύπο για σπορ της κατηγορίας, τρώγοντας φάπες από πολλά 'οικογενειακά' ας πουμε
Επίσης για άνοιξε τα μάτια σου να δεις αν μόνο οι συνταξιούχοι οδηγούν γκολφ
**Είναι απίστευτο το κομπλεξ έχει δημιουργήσει αυτό το αμάξι στους αντιβαγκίτες **Ναι αδυνατούμε να αποκτήσουμε το απαύγασμα της αυτοκίνησης και μας βγαίνει κόμπλεξ. Εγώ άλλους βλέπω να κόπτονται για το τι κάνει η Giulietta και τι γράφουν τα μέσα κι αναρωτιέμαι αν έχουν μπει ποτέ και σε καμιά...
Προσωπικά, δε, εκτιμώ ιδιαίτερα το Golf σαν αμάξι, **αλλά σιχαίνομαι το ότι πρεσβεύει **ή για να είμαι πιο ακριβής, σιχαίνομαι το τι νομίζουν πολλοί ότι πρεσβεύει. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι και θα είναι (δεν ήταν όμως) και θα συνεχίσει να πουλάει και καλά θα κάνει. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν είναι ούτε βασιλιάς, ούτε παντοκράτορας, ούτε εξουσιαστής ούτε ο Micheal Jordan της αυτοκίνησης. Ένα αυτοκίνητο της σειράς είναι όπως είναι λογικό με το κόστος που έχει.
Τι εννοείς 'πρεσβεύει'
Ήξερα για ανθρώπους που πρεσβεύουν κάτι η για ιδεολογίες, αλλά για 'αυτοκίνητο που πρεσβεύει..' πρώτη φορά ακούω.
Νομίζω παιδιά ότι λιγάκι υπερβάλλουμε. Για αμάξια μιλάμε στην τελική.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
ΠΟΣΟ λαθος εισαι, αλλα και ποσο μακρια απο το να καταλαβεις την διαφορα με το σωστο...Αποδεικνυεται για αλλη μια φορα, οτι οπως και καποιοι αλλοι που περιμενουν στην γωνια για να τρολλαρουν, βιαζεσαι να γραψεις το πιχροχολο σχολιο σου, χωρις να εχεις καταλαβει τιποτε απο την ουσια...Καληνυχτα...
Μας αναλύεις το τι έκανε η GT86(που είναι άσχετο με το θέμα ή αν θες το ίδιο σχετικό με το τι έκανε το jeep), με την ελπίδα να στηρίξεις τι ; Το ότι μπορεί το golf να τα πήγαινε καλύτερα με το esp off ?
Guess what. Κανένας δεν πρόκειται να το ανακαλυψει ποτέ γιατί κανείς που θα το αγοράσει δεν θα το απενεργοποιήσει. Μας λες τι κάνει το Α3. Guess what. Κι αυτό άσχετο με το θέμα είναι.Ακριβως οτι περιμενα. Δεν εχεις καταλαβει ακομα τιποτε...Δεν αναλυω εγω κατι διαφορετικο απο αυτο που υπαρχει. Παραθετω ΑΚΡΙΒΩΣ αυτα που σχολιαζει ο δοκιμαστης για το GT86 και το A3 χρησιμοποιωντας τα ως παραδειγμα για να δειξω φυσικα, και να αναρωτηθω, ΠΩΣ ειναι δυνατον ενα ιδιαιτερα καλοστημενο και ζυγισμενο αυτοκινητο, η GT86, να πετυχαινει κατωτερη επιδοση απο ενα απλως καλοφτιαγμενο hatch?
Tα υπολοιπα ερωτηματα τιθενται, μηπως και καταλαβει κανεις οτι, οι οποιες αναφορες του περιοδικου καλο θα ηταν να εχουν
καλυτερες συγκριτικες αποψεις...Δοκιμασαν το ενα αυτοκινητο με και χωρις ESP? Να δοκιμασουν και το αλλο (εφοσον απενεργοποιειται...Αν οχι ομως να το πουν!) Οχι στο ενα να λενε και με το ESP off τι εκανε, και στο αλλο, να μην λενε τιποτα.Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες για το βάρος του μοτέρ και τις μαλακές αναρτήσεις και μπηχτές για το πως γράφτηκε το αρθρο και ποιος ήταν ο δοκιμαστής.
Καμμια δικαιολογια δεν δινω στο Golf αλλα οπως ειπα και πριν, ειναι πρωτη προτεραιοτητα να πεταχτεις απο την γωνια και να βγαλεις την χολη σου -για λογους που εσυ μονο ξερεις- απεναντι σε συγκεκριμενη επιχειρηματολογια.
Το εγραψα ξεκαθαρα στην τοποθετηση μου αλλα προφανως δεν το ειδες...'Τελος δεν το δικαιολογω επειδη φορουσε το βαρυτερο συγκριτικα με τους υπολοιπους διαθεσιμους κινητηρες, ουτε και με την στανταρ μαλακη αναρτηση. Εκανε μια μετρια, οριακα αποδεκτη ενδεχομενως δοκιμασια.'
'Τελος αναφερω ενα παραδειγμα για να δειξω οτι κατα την γνωμη μου, η παρουσιαση των αποτελεσματων απο το περιοδικο, ειναι καπως προχειρη (και αυτο δεν αποτελει δικαιολογια για τις επιδοσεις του Golf, το οποιο ξαναλεω δεν πετυχε καλα νουμερα...) και δεν επιδεικνυει ξεκαθαρα συμπερασματα:'
Oταν κατά τακτικά διαστήματα ευαγγελίζεσαι τους 4Τ για να στηρίξεις τα λεγόμενά σου είναι λόγικο όταν τους κατηγορείς να τα ακους. Αν αυτό με κάνει πικρόχολο, ε ναι είμαι. Ουσιαστικά πάντως εσύ τρολλάρεις γιατί το 90 % των όσων έγραψες δεν έχουν σχέση με το θέμα.
Δεν ευαγγελιζομαι τιποτε. Οι 4τροχοι καλως/κακως ειναι (μηπως ηταν, καλυτερα? ) το πλεον εγκυρο περιοδικο αυτοκινητου στην χωρα. Τι να κανουμε τωρα, σε σχεση με τα υπολοιπα, στο περασμα των 40ετων που εχει, και για οσους το διαβαζουν τουλαχιστον καμμια 15αρια χρονια παραλληλα με οτι αλλο Ελληνικο κυκλοφορει στην χωρα για το αυτοκινητο, ειναι σημειο αναφορας, ειδικα απεναντι σε σχολια διαφορων του στυλ 'γιατι ετσι' χωρις να εχουν δει καν απο κοντα στις περισσοτερες περιπτωσεις το εκαστοτε αυτοκινητο για το οποιο γινεται συζητηση, ποσο μαλλον να το εχουν οδηγησει...
Οταν κανω αναφορα στο περιοδικο, το κανω ενδεικτικα. Οταν γραφουν κατι καποιοι δοκιμαστες του, και συμφωνω, (ειτε επειδη το γραφουν επισης και τα περισσοτερα ξενα εγκυρα περιοδικα, ειτε επειδη μετα απο προσωπικη εμπειρια διαπιστωνω ακριβως τα ιδια πραγματα) το παραθετω. Οταν κατι ειναι λαθος, ή δειχνει περιεργο, ή δεν συμφωνω, επισης το αναφερω, και δεν εχω διστασει ουκ ολιγες φορες, να το τονισω στο 'προτασεις των φορουμαδων για τους 4τροχους' γραφοντας ακομα και αρνητικα σχολια, για αρθρα συγκεκριμενων δοκιμαστων.
...και στην τελικη αποφασιστε καποιοι τι θελετε...Οταν συμφωνω με κατι που εχω διαπιστωσει ο ιδιος, και παραθετω και καποιες πηγες, μεταξυ αλλων και τους 4τροχους, τοτε 'ευαγγελιζομαι', οταν απο την αλλη, διακρινω κατι λαθος στο περιοδικο, κατα την δικη μου αντιληψη-εντυπωσεις, και το αναφερω, 'τρολλαρω' και το κανω επειδη 'δεν μου αρεσει το συμπερασμα'...Η παραθεση των εντυπωσεων απο το ELK TEst του περιοδικου μονο offtopic και τρολλαρισμα δεν ειναι.
Αυτα ανεφερε το περιοδικο, ακριβως αυτα παρεθεσα μεσα στα εισαγωγικα, και στην συνεχεια παρεθεσα τις αποψεις μου για αυτα και τον τροπο της γενικοτερης παρουσιασης.Τρολλαρισμα ομως ΕΙΝΑΙ, η παραποιηση των λεγομενων μου με επιδεικτικο και ειρωνικο υφος, και πικροχολη διαθεση, οπως ακριβως εκανες πιο πριν...
-
@Κίκιζας,
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη επιχειρηματολογία πουθενά σε αυτά που γράφεις. Αν έγραφες μόνο τα κεφαλαία θα είχε λήξει το ζήτημα. Το θέμα είναι πως προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις με υπονοούμενα και άκυρα παραδείγματα. Εγώ είμαι κακοπροαίρετος και σου την έχω στημένη. Εσύ που όλως τυχαίως προσπαθείς με κάθε τρόπο να μειώσεις την εγκυρότητα του άρθρου τι είσαι ;
Δεν αμφισβητώ ούτε την ποιότητα της δουλειάς των 4Τ ούτε την εγκυρότητα τους. Αμφισβητώ τον τρόπο που τους χρησιμοποιείς εσύ για να στηρίξεις την άποψή σου και να τονίσεις κάθε φορά την ανωτερότητα των μοντέλων που συμπαθεις.
Δεν γίνεται να είναι έγκυροι όταν συμφωνούν μαζί σου και άκυροι όταν δεν συμφωνούν.Κι αντε και μας έπεισες πως η δοκιμασία ειναι πρόχειρα παρουσιασμένη. Αλλάζει αυτό τις επιδόσεις του γκολφ στη δοκιμασία ;
Εκτός κι αν κατηγορείς πως ήταν επίτηδες στημένη για να αποτύχει το συγκεκριμένο μοντέλο ... -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
ΠΟΣΟ λαθος εισαι, αλλα και ποσο μακρια απο το να καταλαβεις την διαφορα με το σωστο...Αποδεικνυεται για αλλη μια φορα, οτι οπως και καποιοι αλλοι που περιμενουν στην γωνια για να τρολλαρουν, βιαζεσαι να γραψεις το πιχροχολο σχολιο σου, χωρις να εχεις καταλαβει τιποτε απο την ουσια...Καληνυχτα...
Μας αναλύεις το τι έκανε η GT86(που είναι άσχετο με το θέμα ή αν θες το ίδιο σχετικό με το τι έκανε το jeep), με την ελπίδα να στηρίξεις τι ; Το ότι μπορεί το golf να τα πήγαινε καλύτερα με το esp off ?
Guess what. Κανένας δεν πρόκειται να το ανακαλυψει ποτέ γιατί κανείς που θα το αγοράσει δεν θα το απενεργοποιήσει. Μας λες τι κάνει το Α3. Guess what. Κι αυτό άσχετο με το θέμα είναι.Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες για το βάρος του μοτέρ και τις μαλακές αναρτήσεις και μπηχτές για το πως γράφτηκε το αρθρο και ποιος ήταν ο δοκιμαστής.
Oταν κατά τακτικά διαστήματα ευαγγελίζεσαι τους 4Τ για να στηρίξεις τα λεγόμενά σου είναι λόγικο όταν τους κατηγορείς να τα ακους. Αν αυτό με κάνει πικρόχολο, ε ναι είμαι. Ουσιαστικά πάντως εσύ τρολλάρεις γιατί το 90 % των όσων έγραψες δεν έχουν σχέση με το θέμα.
Φίλε συγγνώμη αλλά με αυτά που γράφεις αντιλαμβάνομαι ότι από αυτά που έγραψε ο Κίκιζας, μάλλον δεν κατάλαβες τίποτα...ελληνικά ξέρεις....?
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
Φίλε συγγνώμη αλλά με αυτά που γράφεις αντιλαμβάνομαι ότι από αυτά που έγραψε ο Κίκιζας, μάλλον δεν κατάλαβες τίποτα...ελληνικά ξέρεις....?
Δεν ξέρω. Βλέπεις τώρα μόλις ήρτα Ελλάντα από Τζατζικιστάν και τα μόνα βιντεάκια που πρόλαβα να δω στο youtube ¨ηταν αυτά τα 2
http://www.youtube.com/watch?v=HoePGRDnnpY
Youtube Videoγι αυτό και δεν είδα και αυτά με το νέο γκολφ ...
Δοκίμασα και το γοογλε αλλά δεν βοηθάει ...
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Φίλε συγγνώμη αλλά με αυτά που γράφεις αντιλαμβάνομαι ότι από αυτά που έγραψε ο Κίκιζας, μάλλον δεν κατάλαβες τίποτα...ελληνικά ξέρεις....?
Δεν ξέρω. Βλέπεις τώρα μόλις ήρτα Ελλάντα από Τζατζικιστάν και τα μόνα βιντεάκια που πρόλαβα να δω στο youtube ¨ηταν αυτά τα 2
http://www.youtube.com/watch?v=HoePGRDnnpY
Youtube Videoγι αυτό και δεν είδα και αυτά με το νέο γκολφ ...
Η πλάκα είναι ότι εγώ δεν κάνω πλάκα...Δυσκολεύομαι να αντιληφθώ το ότι κάποιος δεν έχει την ικανότητα να καταλάβει τι γράφει κάποιος άλλος και μάλιστα όταν το γράφει τόσο αναλυτικά. Είναι άλλο το διαφωνώ και άλλο το δεν καταλαβαίνω. Εσύ διαφωνείς με κάτι άλλο από αυτό που έγραψε ο Κίκιζας και το ακόμα χειρότερο για εσένα είναι ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι ακόμα και όταν στο επισημαίνουμε..
-
μεσα σε ολα βαλατε και το gt 86 χωρις καν να νιωσετε λιγακι
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?p=515603ακομη μεγαλυτερη ντροπη που το βαλατε διπλα σε ενα..ΓΚΟΛΦ..
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ναι αδυνατούμε να αποκτήσουμε το απαύγασμα της αυτοκίνησης και μας βγαίνει κόμπλεξ. Εγώ άλλους βλέπω να κόπτονται για το τι κάνει η Giulietta και τι γράφουν τα μέσα κι αναρωτιέμαι αν έχουν μπει ποτέ και σε καμιά...
μπαίνεις πετάς ΤΗ ΚΟΤΣΑΝΑ με το να συγκρίνεις τη περίπτωση που γράφουν για το γκολφ με τη ξεφτίλα του jeep, λες τη μέγιστη όλο χαρά ότι το γκολφ είναι αμάξι για συνταξιουχους (μιλάμε για το αμάξι που έχει γεμίσει τους δρόμους της Ευρώπης ως Νο1 για χρόνια κ πραγματικά βλέπεις να το οδηγούν ολες οι ηλικίες).
επανέρχεσαι μετά κ ολας να μας πεις πως μισείς αυτά που πρεσβευει το γκολφ
αν αυτά δεν δείχνουν πως είσαι κομπλας με το γκολφ τί άλλο πρέπει να πεις δηλαδή?Η πλάκα είναι ότι εγώ δεν κάνω πλάκα...Δυσκολεύομαι να αντιληφθώ το ότι κάποιος δεν έχει την ικανότητα να καταλάβει τι γράφει κάποιος άλλος και μάλιστα όταν το γράφει τόσο αναλυτικά. Είναι άλλο το διαφωνώ και άλλο το δεν καταλαβαίνω. Εσύ διαφωνείς με κάτι άλλο από αυτό που έγραψε ο Κίκιζας και το ακόμα χειρότερο για εσένα είναι ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι ακόμα και όταν στο επισημαίνουμε..
+1000
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εγώ άλλους βλέπω να κόπτονται για το τι κάνει η Giulietta και τι γράφουν τα μέσα κι αναρωτιέμαι αν έχουν μπει ποτέ και σε καμιά...κ έχω μπει κ έχω οδηγήσει. Αν είναι αυτή η λογική σου (λέμε τώρα) εσύ που μπήκες στο θέμα μες στη τρελλή χαρά να συγκρίνεις το γκολφ με το jeep το έχεις οδηγήσει κ μιλάς?
-
VW Golf VII