Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI Q5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI Q5
    • 1
    • 2
    • 221
    • 222
    • 223
    • 224
    • 225
    • 264
    • 265
    • 223 / 265
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    5282
    25611
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george39 last edited by

      Ο χρήστης cpp έγραψε:
      Αν δεν βγάζεις το q5 εκτός θέλεις ένα σετ καλοκαιρινά σπορ και ένα σετ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ.
      Χωρίς Χειμερινα και με το βάρος του q5 παίζεις με την τύχη σου στα χιόνια των ελληνικών δρόμων.
      Το σύνηθες είναι τα suvlakia αλλά και κάτι θηρία με καλοκαιρινα να κάνουν πατινάζ και να έχουν επαφές η χαντάκια.

      Σωστός. Τσούζει λίγο στην τσέπη στην αρχή αλλά σίγουρα είναι φτηνότερα από το να έχεις κάποια επαφή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tasos510 last edited by

        -ενώ πριν με τα Michelin μεχρι τα 173 χλμαω ένιωθα απόλυτη ασφαλεια , αυτο το όριο μειώθηκε στα 160 τώρα .[/quote]
        Αυτό το 173 πολυ μου άρεσε.... Καιρός για εκδρομή....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tasos510 last edited by

          Ο χρήστης cpp έγραψε:
          Αν δεν βγάζεις το q5 εκτός θέλεις ένα σετ καλοκαιρινά σπορ και ένα σετ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ.
          Χωρίς Χειμερινα και με το βάρος του q5 παίζεις με την τύχη σου στα χιόνια των ελληνικών δρόμων.
          Το σύνηθες είναι τα suvlakia αλλά και κάτι θηρία με καλοκαιρινα να κάνουν πατινάζ και να έχουν επαφές η χαντάκια.

          Ακόμα και με αλυσίδες ήταν το χειρότερο αυτοκίνητο που πήγα ποτέ στα χιόνια.....
          Τα χειμερινα είναι η μόνη λύση εκτός και εαν βασίζεσαι στον Άγιο Χριστόφορο... Βοηθειά μας....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Το F/L φοραει το νεο κεντρικο(crown gear) και οχι το Τορσεν πλεον?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              azor last edited by

              Παιδιά εγώ που εχω τετράδα χειμερινά είμαι πολύ ευχαριστημένος
              Δεν ξέρω εάν είναι ο συνδυασμός χειμερινά και τετρακίνηση το αυτοκίνητο γίνεται τόσο διαφορετικό?
              Το πιο εντυπωσιακό στα χειμερινά που παθαίνεις πλακά είναι στο φρενάρισμα εκεί που λες πως τωρα αρχίζει
              να γλιστράει εκείνο σταματά
              Το ξαναλέω ποτέ δεν περίμενα να κάνει τόση διαφορά το λάστιχο

              Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:

              Αυτό το 173 πολυ μου άρεσε.... Καιρός για εκδρομή....

              Για σου Τάσο υπομονή θα ξαναβρεθούμε σε εκδρομή

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                focusman91 last edited by

                Ο χρήστης azor έγραψε:

                Το πιο εντυπωσιακό στα χειμερινά που παθαίνεις πλακά είναι στο φρενάρισμα εκεί που λες πως τωρα αρχίζει
                να γλιστράει εκείνο σταματά

                Στο στεγνο βεβαια, με τα χειμερινα κανεις και μια προσευχη για να σταματησεις!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanosl last edited by

                  Ο χρήστης leftgalan έγραψε:

                  Pirelli Scorpion Verde. Εξαιρετικό λάστιχο, δοκιμασμένο τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Εναλλακτικά Continental ContiCrossContact UHP.

                  Μηπως εχει κανεις εμπειρια σε ..λιιιιγο πιο χειμωνιατικα ελαστικα; Οχι τιποτα αλλο,απλα να μπορουμε να ανεβουμε περιστασιακα σε κανα βουνο το χειμωνα χωρις κινδυνο να ρεζιλευτουμε (δε μιλαω για extreyme καταστασεις). Η μηπως δεν υπαρχει συμβιβαστικη λυση και πρεπει να παμε σε τετραδα χειμερινων ελαστικων;

                  Θάνο καλημέρα . Εγώ έβαλα τα continental
                  http://www.conti-online.com/generator/w ... lx-gr.html
                  Τα δοκιμάσα και στο χιόνι και ειναι καλά !
                  Παλιότερα είχα τα Michelin diamaris που ήταν 100% άσφαλτο και άκρως επικίνδυνα στο χιόνι .
                  +Τέλειο φρενάρισμα
                  Κρατημα στο κρύο , χιόνι
                  Καλή αίσθηση στις στροφές
                  -δεν ξέρω αν φταίει το συγκεκριμένο αλλά δυσκολευτικα στην ευθυγραμμιση αφού τα έβαλα
                  -ενώ πριν με τα Michelin μεχρι τα 173 χλμαω ένιωθα απόλυτη ασφαλεια , αυτο το όριο μειώθηκε στα 160 τώρα .

                  Λευτερη καλημερα. Πως σου φαινονται τα conti σου απο αποψη θορυβου και καταναλωσης; Εχεις δει σημαντικη διαφορα;Επισης αν θυμασαι ποσο σου στοιχισαν;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:

                    Το πιο εντυπωσιακό στα χειμερινά που παθαίνεις πλακά είναι στο φρενάρισμα εκεί που λες πως τωρα αρχίζει
                    να γλιστράει εκείνο σταματά

                    Στο στεγνο βεβαια, με τα χειμερινα κανεις και μια προσευχη για να σταματησεις!

                    Όταν όμως βγάζεις τα ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ που έχεις συνηθίσει να τα στριβεις ακριβώς στο όριο και βάζεις τα καλοκαιρινα και τις μεγαλύτερες ζάντες πας ταπα
                    Έχω κάνει παρα πολλά χλμ σε κατάλευκα τοπία με ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ και Quattro ή 4matic και θεωρώ ότι αξίζουν μέχρι το τελευταίο euro.
                    Σου δίνουν την δυνατότητα να απολαύσεις την φύση σε μοναδικές στιγμές κατάλευκης ησυχίας γιατι οι πιο πολλοί κάθονται μέσα σε τέτοιες συνθήκες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanosl last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:

                      Το πιο εντυπωσιακό στα χειμερινά που παθαίνεις πλακά είναι στο φρενάρισμα εκεί που λες πως τωρα αρχίζει
                      να γλιστράει εκείνο σταματά

                      Στο στεγνο βεβαια, με τα χειμερινα κανεις και μια προσευχη για να σταματησεις!

                      Όταν όμως βγάζεις τα ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ που έχεις συνηθίσει να τα στριβεις ακριβώς στο όριο και βάζεις τα καλοκαιρινα και τις μεγαλύτερες ζάντες πας ταπα
                      Έχω κάνει παρα πολλά χλμ σε κατάλευκα τοπία με ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ και Quattro ή 4matic και θεωρώ ότι αξίζουν μέχρι το τελευταίο euro.
                      Σου δίνουν την δυνατότητα να απολαύσεις την φύση σε μοναδικές στιγμές κατάλευκης ησυχίας γιατι οι πιο πολλοί κάθονται μέσα σε τέτοιες συνθήκες.

                      Αυτα που λες δημιουργουν το μεγαλο πειρασμο να βαλεις το χερι βαθια στην τσεπη και να αγορασεις χειμερινα. Και εδω μπαινει το ερωτημα : αγοραζεις μονο λαστιχα και ξεκινας το ζανταρισμα - ξεζανταρισμα η αγοραζεις και 4αδα ζαντες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Το ιδανικό είναι τα χειμερινά να συνδυάζονται με τη μικρότερη δυνατή διάσταση ζάντας για το αμάξι. Δηλαδή τα χειμερινά σε 17αρες με 235 πέλμα και τα καλοκαιρινά σε 18-19 ίντσες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          george39 last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          Το ιδανικό είναι τα χειμερινά να συνδυάζονται με τη μικρότερη δυνατή διάσταση ζάντας για το αμάξι. Δηλαδή τα χειμερινά σε 17αρες με 235 πέλμα και τα καλοκαιρινά σε 18-19 ίντσες.

                          Και 'γώ αυτό έχω κάνει μόνο που τα καλοκαιρινά μου είναι σε 20άρες ζάντες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            To 20' δεν το έγραψα γιατί το θεωρώ υπερβολή με το 255 για το αμάξι μας. Θα το χαντακώνει, εκτός κι αν παίζει με πρόγραμμα οπότε έχει την έξτρα δύναμη που χρειάζεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Σε όσους αγοράζουν ζάντες πολύ προσοχή να αγοραστούν οι σωστές που χωράνε τα φρένα.
                              Ευλαβικά ότι λέει ο κατασκευαστής.
                              Έχω περίπτωση που κάποιος άλλαξε ζάντες και χωρουσαν τα φρένα αλλα τον επόμενο χειμώνα άλλαξε τακακια και βγήκαν πιο έξω τα φρένα και δεν χωρουσαν οι ζάντες και ατυχησε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Υπόψιν οτι υπαρχουν και ειδικες ζαντες για χειμερινα,ειδικοτερα για sport μοντελα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pakoko last edited by

                                  Καλησπέρα, αν μπορεί κάποιος με περισσότερες γνώσεις να βοηθήσει.
                                  Είμαι σε αυτοκινητόδρομο με 120-130 χλμ .αφήνω το γκάζι και το αυτοκίνητο πάει μόνο του με την φόρα που έχει ,πατώ το γκάζι αρκετά βαθιά, και το αυτοκίνητο κάνει σαν να κλωτσά, κατεβάζει σχέση στο κιβώτιο αλλά το κλότσημα δεν είναι αντίστοιχο , έχει κανείς καμία ιδέα τι συμβαίνει ?
                                  Εκ το προτέρων ευχαριστώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanosl last edited by

                                    Ο χρήστης pakoko έγραψε:
                                    Καλησπέρα, αν μπορεί κάποιος με περισσότερες γνώσεις να βοηθήσει.
                                    Είμαι σε αυτοκινητόδρομο με 120-130 χλμ .αφήνω το γκάζι και το αυτοκίνητο πάει μόνο του με την φόρα που έχει ,πατώ το γκάζι αρκετά βαθιά, και το αυτοκίνητο κάνει σαν να κλωτσά, κατεβάζει σχέση στο κιβώτιο αλλά το κλότσημα δεν είναι αντίστοιχο , έχει κανείς καμία ιδέα τι συμβαίνει ?
                                    Εκ το προτέρων ευχαριστώ

                                    Λίγο περίεργα το περιγράφεις. Δεν εννοείς το 'κλωτσημα ' που κάνει το αυτοκίνητο και επιταχύνει γρήγορα όταν συμπλεξει τη μικρότερη ταχύτητα στο κιβώτιο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christav last edited by

                                      Γειά σε όλους,

                                      Πήγα το αυτοκίνητο για service (χρονικό και όχι χιλιομέτρων που ήταν στα 23.000Km). Ανοίγοντας το κάλυμμα ο τεχνικός, διαπιστώνει μεγάλη διαρροή λαδιού σε όλη την επιφάνεια απο το αλουμινένιο κάλυμμα του εκκεντροφόρου (ή κεφαλή ή όπως αλλιώς λέγεται). Αφού προβληματιστήκαμε ιδιαίτερα για το εύρημα και αφού διαβεβαίωσα τον τεχνικό ότι δεν έχω συμπληρώσει ποτέ λάδια οπότε και μπορεί να χύθηκαν πέριξ της υποδοχής των λαδιών, αναίβηκε το αμάξι ώστε να αφαιρεθεί το κάλυμμα τη ς μηχανής από κάτω. Οι υποψίες του τεχνικού και οι δικές μου ανησυχίες επιβεβαιώθηκαν. Υπήρχε εξίσου πολύ λάδι χυμένο πάνω στο κάλυμμα υποδηλώνοντας διαρροή λαδιού. Σημειώνω ότι η στάθμη του λαδιού μου πριν πάω για service ήταν πολύ χαμηλή, θεώρησα όμως ότι αυτό συνέβαινε στα πλαίσια του φυσιολογικού. Επειδή υπήρχε αρκετό λάδι παντού που καθιστούσε δύσκολη την ανεύρεση του σημείου της διαρροής, έπλινα την μηχανή σε ένα βενζινάδικο και αφού γύρισα στην αντιπροσωπεία το αποτέλεσμα ήταν λείαν διαφωτιστικό και εντυπωσιακό. Εντοπίσαμε το σημείο της διαρροής πάνω στο αλουμινένιο κάλυμμα του εκκεντροφόρου. Απίστευτο και όμως αληθινό. Προφανώς κάποιο μικροσκοπικό ράγισμα ή πόρος που δεν φαινόταν βέβαια με γυμνό μάτι ήταν η αιτία της διαρροής. Ευτυχώς είχα κάνει επέκταση εγγύησης (3ος χρόνος) και δεν τρελάθηκα. Μετά από 2 εργάσιμες ήρθαν τα ανταλλακτικά και πάω αύριο να αφήσω το αυτοκίνητο. Θα αλλαχτεί ολόκληρη η κεφαλή μου είπαν στο τηλέφωνο.
                                      Σχόλια: 1) Η άψογη και γρήγορη εξυπηρέτηση του συνεργείου (Ο επίσημος αντιπρόσωπος της Λάρισας). 2) Είναι τρελό για ένα τέτοιο αυτοκίνητο να συμβαίνουν αυτές οι αστοχίες. Έχει ακούσει κανείς για κάτι παρόμοιο;;
                                      Μπορεί να μου πει κανείς πως ανεβάζω φωτογραφίες για να σας δείξω που το πρόβλημα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Μαλιστα... Τι να πω τωρα?ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ!Ενταξει ολα τα αλλα που παρουσιαζουν στα περιφερειακα εξαρτηματα,αλλα να παρουσιαζονται τετοιου μεγεθους προβληματα και να χρειαζεται αλλαγη η κεφαλη?Στα 23000χμ...
                                        Εχω ξανακουσει παρομοια περιπτωση σε Α5 στην Αγγλια ,αλλα η διαρροη δεν ηταν απο το καπακι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Τα χω πει και τα χω ξαναπει και με χουν βγαλει κομπλεξικο. Το αμαξι φωναζει φθηνια σε πολλα σημεια του.

                                          Anyway...μια φωτο θα ηταν ιδιαιτερα διαφωτιστικη ειδικα για εμας που βλεπουμε μεγαλες καταναλωσεις λαδιου.

                                          Στάλθηκε από το GT-I9300 μου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cpp last edited by

                                            Θεωρώ ότι αν κάποιος αγόραζε σήμερα q5 τα προβλήματα νεότητας δεν θα υπάρχουν. Νομίζω το vag group διορθώνει τα σφάλματα και αυτο είναι προς τιμήν τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 223 / 265
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr