Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 137
    • 138
    • 83 / 138
    Περί αυτοκίνησης
    42
    2749
    29062
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      Γενικα εχουμε ενα θεμα με τον big brother

      Μιας και σε βρηκα, εχω μια απορια, την οποια ειχαμε ξανασυζητησει.
      Ανοιξε προσφατα το καινουργιο κομματι utrecht-amsterdam με τις 5 λωριδες. Περυσι το χειμωνα το ειχα κανει με καταρρακτωδη βροχη και πρωτη φορα στη ζωη μου δεν βλαστημισα απο water spray. Πουθενα δεν εχω ξαναπετυχει τετοιες συνθηκες και σχεδον παντελη ελλειψη spray.

      Εχουν γενικα καινουργιες τεχνολογιες σε αυτο το θεμα?

      ( τα ασφαλτικα τους παντως ειναι νομιζω τς κορυφαια στην ευρωπη)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Σωστές κλίσεις, καλή απορροή μέσα από το πορώδες του ασφαλτικού και καλή αποχέτευση των υδάτων και να η απάντηση σου. Τώρα τι μαγικό θα έκαναν με τη βοήθεια της Shell πχ δεν το ξέρω. Το πρόβλημα είναι ότι όσο πιο πολύ πορώδες έχεις (για να απορρέει το νερό μέσα από τον τάπητα οπότε να μην έχει spray και υδρολίσθηση) τόσο πιο ευπαθές είναι αυτό που φτιάχνεις στον πάγο.

        Οπότε αν δεν θέλεις να το στρώνεις κάθε δύο χρόνια τότε κάτι θα παίζει με τη σύσταση και ειδικότερα με το 'ασφαλτικό'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
          Περυσι το χειμωνα το ειχα κανει με καταρρακτωδη βροχη και πρωτη φορα στη ζωη μου δεν βλαστημισα απο water spray. Πουθενα δεν εχω ξαναπετυχει τετοιες συνθηκες και σχεδον παντελη ελλειψη spray.

          Δεν ξερω ποσο spray ειναι 'αποδεκτο', αλλα στο κομματι Κλειδι Λεπτοκαρυα, το οποιο εχω κανει πολλες φορες με βροχη, υπαρχουν δυο τουλαχιστον τμηματα οπου νομιζεις οτι 'δεν βρεχει'

          οταν μπαινεις στα 'κανονικα' ειναι ενα σοκ βεβαια γιατι ξαφνικα δεν βλεπεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            phaethon last edited by

            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
            Σωστές κλίσεις, καλή απορροή μέσα από το πορώδες του ασφαλτικού και καλή αποχέτευση των υδάτων και να η απάντηση σου. Τώρα τι μαγικό θα έκαναν με τη βοήθεια της Shell πχ δεν το ξέρω. Το πρόβλημα είναι ότι όσο πιο πολύ πορώδες έχεις (για να απορρέει το νερό μέσα από τον τάπητα οπότε να μην έχει spray και υδρολίσθηση) τόσο πιο ευπαθές είναι αυτό που φτιάχνεις στον πάγο.

            Οπότε αν δεν θέλεις να το στρώνεις κάθε δύο χρόνια τότε κάτι θα παίζει με τη σύσταση και ειδικότερα με το 'ασφαλτικό'.

            Ακριβώς...

            Ωραία λεπτομέρεια είναι να παρατηρήσεις και το 'τελείωμα' της τελευταίας ασφαλτικής στρώσης εκεί που σταματά και αρχίζει το gutter (τάφρος). Η άσφαλτος είναι ένα κλικ πιό πάνω, ώστε να 'στραγγίζει' στο πλάι (δεν είναι απαραίτητο, αλλά συνηθίζεται πια)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Μεταφέρω επική κουβέντα απόψε: Με σταματάνε (πάλι...) για έλεγχο στοιχείων στον δρόμο. Όλα καλά, χαλαρά, με ρωτάει ο κος Όργανος το αμάξι μου τί άλογα έχει και τί ταχύτητα πιάνει (Mazda MX-5). Του λέω τα απαραίτητα κ με ρωτάει αν τρέχω κ πόσο το έχω φτάσει. Του λέω 140-150 το πολύ ( ) και μετά μου λέει ότι αυτός τρέχει πολύ. Αρχίζω και του εξηγώ ότι δεν πρέπει, γιατί είναι επικίνδυνο και ότι μετά τα 130 αν τρακάρει δύσκολα επιζεί κτλ κτλ. Ε, τα είπαμε λίγο ακόμα, προσπαθώντας να του εξηγήσω τους κινδύνους στους επαρχιακούς δρόμους που πάει στο χωριό του, μου έφεραν πίσω τα χαρτιά μετά την καταγραφή και χαιρέτησα για το βράδυ. Δεν υπάρχω λέμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Η διαφορά της αποχετευτικής δυνατότητας από δρόμο σε δρόμο μπορεί να είναι εντυπωσιακή. Ακόμα πιο εντυπωσιακή ήταν η άμεση σύγκριση στην ΕΟ στο ύψος Κατερίνης Θεσ/κης πριν από λίγα χρόνια (μπορεί να το έφτιαξαν) ανάμεσα στη δεξιά λωρίδα και τις άλλες δύο. Όποιος όταν βρέχει πάει στη δεξιά που είναι λιωμένη από τα βαριά οχήματα αισθάνεται ότι βρίσκεται σε τρομερή καταιγίδα αλλά αν αλλάξει μια λωρίδα ο δρόμος είναι σαν στεγνός! Υποθέτω θα βλέπουν τους άλλους να τους περνάνε αέρα και θα σκέφτονται μα καλά που πάνε έτσι οι τρελλοί!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                  Μεταφέρω επική κουβέντα απόψε: Με σταματάνε (πάλι...) για έλεγχο στοιχείων στον δρόμο. Όλα καλά, χαλαρά, με ρωτάει ο κος Όργανος το αμάξι μου τί άλογα έχει και τί ταχύτητα πιάνει (Mazda MX-5). Του λέω τα απαραίτητα κ με ρωτάει αν τρέχω κ πόσο το έχω φτάσει. Του λέω 140-150 το πολύ ( ) και μετά μου λέει ότι αυτός τρέχει πολύ. Αρχίζω και του εξηγώ ότι δεν πρέπει, γιατί είναι επικίνδυνο και ότι μετά τα 130 αν τρακάρει δύσκολα επιζεί κτλ κτλ. Ε, τα είπαμε λίγο ακόμα, προσπαθώντας να του εξηγήσω τους κινδύνους στους επαρχιακούς δρόμους που πάει στο χωριό του, μου έφεραν πίσω τα χαρτιά μετά την καταγραφή και χαιρέτησα για το βράδυ. Δεν υπάρχω λέμε

                  Της σχολής Κανελαΐδη και εσύ ;;; Του είπες ότι έχει και αυτοκτονικές τάσεις;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    phaethon last edited by

                    ΧΑΧΑ! @christos.dimou παρέλειψα να του πω ότι 'πρέπει να τον δει ψυχίατρος'! Ρε οκ, μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                      ΧΑΧΑ! @christos.dimou παρέλειψα να του πω ότι 'πρέπει να τον δει ψυχίατρος'! Ρε οκ, μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!

                      Καλά ναι... (230..... με κανένα Polo μήπως;;;) Αν του το έλεγες.... δεν ξέρω πως θα το έπαιρνε..... Αλλά ντάξει.... μάθημα στο όργανο;;; Έχεις τσαγανό!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        phaethon last edited by

                        Όχι ρε, είμαι ευσυνείδητος μηχανικός και κάνω τα πάντα για την οδική ασφάλεια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          edmond last edited by

                          Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                          μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!

                          αν τον σταματησουν ομως για ταχυτητα, δεν προκειτε να του κανουν και τιποτα.
                          θα δειξει ταυτοτητουλα και θα συνεχισει ακαθεκτος.
                          εκ του ασφαλους βεβαια οι ταχυτητες αυτες ως προς το ελεγκτικο. γιατι απο θεμα ασφαλειας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            phaethon last edited by

                            Ο χρήστης edmond έγραψε:

                            μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!

                            αν τον σταματησουν ομως για ταχυτητα, δεν προκειτε να του κανουν και τιποτα.
                            θα δειξει ταυτοτητουλα και θα συνεχισει ακαθεκτος.
                            εκ του ασφαλους βεβαια οι ταχυτητες αυτες ως προς το ελεγκτικο. γιατι απο θεμα ασφαλειας...

                            Ελπίζω να τον πετύχει κάποιος άλλος αστυνομικός που να μη μασήσει και πολύ για χάρη... συναδέλφου. Είναι σα να βγαίνει ένας με περίστροφο να παίζει ρώσικη ρουλέτα στο Σύνταγμα. Φυλακή με τα χίλια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              224-v last edited by

                              ΄Ξανα αναφερω για το θεμα του σπρει.... Η λυση ειναι αντιοιλσθηρα 'ανοικτου' τυπου ασφαλτικη στρωση.. 4 ποντοι παχος που στραγγιζει πλαι στα λουκια... Η Εγνατια ειναι ετσι φτιαγμενη απο το 1999 που παραδωσαμε το πρωτο κομματι στην παρακαμψη Καβαλλας θελει συντηρηση αναλογα τη χρηση.. Υπαρχουν τεστ για να το διαπιστωσει η υπηρεσια δεν ξερω αν εχουν λεφτα για να την κανουν. Αντιθετως η Αττικη οδος εχει αντιλοισθηρα κλειστου τυπου και στραγγιζει επιφανειακα και εχει τα σπρευ που ολοι ξερουμε... Δωρακι του υπουργειου στις προδιαγραφες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ομως η ΑΟ δεν έχει στρωθεί ποτέ εδώ και 10+ χρόνια που είναι στην κυκλοφορία, φαντάζομαι το κλειστού τύπου είναι ανθεκτικότερο (ΟΚ στην Εγνατία παίζει και πάγος που δεν έχει στην ΑΟ). Δεν μπορείς να τα έχεις όλα, και όχι-σπρέι και ανθεκτικότητα και και και...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  Μα γι αυτο ακριβως ρωταω τι καναν στην ολλανδια, γιατι πρωτον εχουμε θεμα με παγο και δευτερον δεν παιζει αυτον τον αυτοκινητοδρομο να τον βγαζουν για συντηριση καθε 2 χρονια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikospappas last edited by

                                    Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                    ΄Ξανα αναφερω για το θεμα του σπρει.... Η λυση ειναι αντιοιλσθηρα 'ανοικτου' τυπου ασφαλτικη στρωση.. 4 ποντοι παχος που στραγγιζει πλαι στα λουκια... Η Εγνατια ειναι ετσι φτιαγμενη απο το 1999 που παραδωσαμε το πρωτο κομματι στην παρακαμψη Καβαλλας θελει συντηρηση αναλογα τη χρηση.. Υπαρχουν τεστ για να το διαπιστωσει η υπηρεσια δεν ξερω αν εχουν λεφτα για να την κανουν. Αντιθετως η Αττικη οδος εχει αντιλοισθηρα κλειστου τυπου και στραγγιζει επιφανειακα και εχει τα σπρευ που ολοι ξερουμε... Δωρακι του υπουργειου στις προδιαγραφες...

                                    Εκει που τελειωνει η ΑΟ στο αεροδρομιο και μπαινεις σε αλλη ασφαλτο, οταν βρεχει νομιζεις οτι ειναι πισινα.
                                    Σε σχεση με αυτο το κομματι, μια χαρα ειναι η ΑΟ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      Το Θεμα 'πισινα' ειναι θεμα κλισεων...της ασφαλτου= κακοτεχνια σε τοπικο επιπεδο... Η ανοικτου τυπου ασφαλτος θελει περιπου καθε 7 χρονια ξυσιμο στρωσιμο η αντιολοισθηρα (4 ποντοι παχος). οποτε ισως οι Ολλανδοι δεν εχουν το καταλληλο πετρωμα... Γνευσιο η Ανδεσιτη κοντα, και δεν πληρωνουν μεταφορικα για να ερθει με τραινο απο μακρυνες περιοχες...(γνωστοι τσιπιδες ως λαος).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Εντυπωσιάστηκα που είδα να ξύνουν περί τα 8-10 εκατοστά άσφαλτο με μηχάνημα που την αδειάζει αυτόματα σε φορτηγό (που προηγείται ώστε να πατάει σε καλό δρόμο). Κι από πίσω ερχόταν το άλλο μηχάνημα με χώματα, πέτρες πίσσες και έριχνε καινούργια..... Με φράχτες γύρω γύρω που τους μετακινούσαν ανάλογα. Ταυτόχρονα φωτεινά φαναράκια για εναλλάξ χρήση της μίας λωρίδας. Σε λίγες ώρες τελειώσαν τη μία κατεύθυνση και κάνανε και την άλλη, αυθημερόν. Στο κεντρικό Λονδίνο.
                                        Περί τα 500 μέτρα αλλά στην Ελλάδα θα έκλειναν το δρόμο για μέρες....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Εντυπωσιάστηκα που είδα να ξύνουν περί τα 8-10 εκατοστά άσφαλτο με μηχάνημα που την αδειάζει αυτόματα σε φορτηγό (που προηγείται ώστε να πατάει σε καλό δρόμο). Κι από πίσω ερχόταν το άλλο μηχάνημα με χώματα, πέτρες πίσσες και έριχνε καινούργια..... Με φράχτες γύρω γύρω που τους μετακινούσαν ανάλογα. Ταυτόχρονα φωτεινά φαναράκια για εναλλάξ χρήση της μίας λωρίδας. Σε λίγες ώρες τελειώσαν τη μία κατεύθυνση και κάνανε και την άλλη, αυθημερόν. Στο κεντρικό Λονδίνο.
                                          Περί τα 500 μέτρα αλλά στην Ελλάδα θα έκλειναν το δρόμο για μέρες....

                                          Δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο ακόμα και για την Ελλάδα πάντως....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nek last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Εντυπωσιάστηκα που είδα να ξύνουν περί τα 8-10 εκατοστά άσφαλτο με μηχάνημα που την αδειάζει αυτόματα σε φορτηγό (που προηγείται ώστε να πατάει σε καλό δρόμο). Κι από πίσω ερχόταν το άλλο μηχάνημα με χώματα, πέτρες πίσσες και έριχνε καινούργια..... Με φράχτες γύρω γύρω που τους μετακινούσαν ανάλογα. Ταυτόχρονα φωτεινά φαναράκια για εναλλάξ χρήση της μίας λωρίδας. Σε λίγες ώρες τελειώσαν τη μία κατεύθυνση και κάνανε και την άλλη, αυθημερόν. Στο κεντρικό Λονδίνο.
                                            Περί τα 500 μέτρα αλλά στην Ελλάδα θα έκλειναν το δρόμο για μέρες....

                                            δηλαδη τι κανανε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 83 / 138
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr