-
Γενικα εχουμε ενα θεμα με τον big brother
Μιας και σε βρηκα, εχω μια απορια, την οποια ειχαμε ξανασυζητησει.
Ανοιξε προσφατα το καινουργιο κομματι utrecht-amsterdam με τις 5 λωριδες. Περυσι το χειμωνα το ειχα κανει με καταρρακτωδη βροχη και πρωτη φορα στη ζωη μου δεν βλαστημισα απο water spray. Πουθενα δεν εχω ξαναπετυχει τετοιες συνθηκες και σχεδον παντελη ελλειψη spray.Εχουν γενικα καινουργιες τεχνολογιες σε αυτο το θεμα?
( τα ασφαλτικα τους παντως ειναι νομιζω τς κορυφαια στην ευρωπη)
-
Σωστές κλίσεις, καλή απορροή μέσα από το πορώδες του ασφαλτικού και καλή αποχέτευση των υδάτων και να η απάντηση σου. Τώρα τι μαγικό θα έκαναν με τη βοήθεια της Shell πχ δεν το ξέρω. Το πρόβλημα είναι ότι όσο πιο πολύ πορώδες έχεις (για να απορρέει το νερό μέσα από τον τάπητα οπότε να μην έχει spray και υδρολίσθηση) τόσο πιο ευπαθές είναι αυτό που φτιάχνεις στον πάγο.
Οπότε αν δεν θέλεις να το στρώνεις κάθε δύο χρόνια τότε κάτι θα παίζει με τη σύσταση και ειδικότερα με το 'ασφαλτικό'.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Περυσι το χειμωνα το ειχα κανει με καταρρακτωδη βροχη και πρωτη φορα στη ζωη μου δεν βλαστημισα απο water spray. Πουθενα δεν εχω ξαναπετυχει τετοιες συνθηκες και σχεδον παντελη ελλειψη spray.Δεν ξερω ποσο spray ειναι 'αποδεκτο', αλλα στο κομματι Κλειδι Λεπτοκαρυα, το οποιο εχω κανει πολλες φορες με βροχη, υπαρχουν δυο τουλαχιστον τμηματα οπου νομιζεις οτι 'δεν βρεχει'
οταν μπαινεις στα 'κανονικα' ειναι ενα σοκ βεβαια γιατι ξαφνικα δεν βλεπεις
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σωστές κλίσεις, καλή απορροή μέσα από το πορώδες του ασφαλτικού και καλή αποχέτευση των υδάτων και να η απάντηση σου. Τώρα τι μαγικό θα έκαναν με τη βοήθεια της Shell πχ δεν το ξέρω. Το πρόβλημα είναι ότι όσο πιο πολύ πορώδες έχεις (για να απορρέει το νερό μέσα από τον τάπητα οπότε να μην έχει spray και υδρολίσθηση) τόσο πιο ευπαθές είναι αυτό που φτιάχνεις στον πάγο.Οπότε αν δεν θέλεις να το στρώνεις κάθε δύο χρόνια τότε κάτι θα παίζει με τη σύσταση και ειδικότερα με το 'ασφαλτικό'.
Ακριβώς...
Ωραία λεπτομέρεια είναι να παρατηρήσεις και το 'τελείωμα' της τελευταίας ασφαλτικής στρώσης εκεί που σταματά και αρχίζει το gutter (τάφρος). Η άσφαλτος είναι ένα κλικ πιό πάνω, ώστε να 'στραγγίζει' στο πλάι (δεν είναι απαραίτητο, αλλά συνηθίζεται πια)
-
Μεταφέρω επική κουβέντα απόψε: Με σταματάνε (πάλι...) για έλεγχο στοιχείων στον δρόμο. Όλα καλά, χαλαρά, με ρωτάει ο κος Όργανος το αμάξι μου τί άλογα έχει και τί ταχύτητα πιάνει (Mazda MX-5). Του λέω τα απαραίτητα κ με ρωτάει αν τρέχω κ πόσο το έχω φτάσει. Του λέω 140-150 το πολύ ( ) και μετά μου λέει ότι αυτός τρέχει πολύ. Αρχίζω και του εξηγώ ότι δεν πρέπει, γιατί είναι επικίνδυνο και ότι μετά τα 130 αν τρακάρει δύσκολα επιζεί κτλ κτλ. Ε, τα είπαμε λίγο ακόμα, προσπαθώντας να του εξηγήσω τους κινδύνους στους επαρχιακούς δρόμους που πάει στο χωριό του, μου έφεραν πίσω τα χαρτιά μετά την καταγραφή και χαιρέτησα για το βράδυ. Δεν υπάρχω λέμε
-
Η διαφορά της αποχετευτικής δυνατότητας από δρόμο σε δρόμο μπορεί να είναι εντυπωσιακή. Ακόμα πιο εντυπωσιακή ήταν η άμεση σύγκριση στην ΕΟ στο ύψος Κατερίνης Θεσ/κης πριν από λίγα χρόνια (μπορεί να το έφτιαξαν) ανάμεσα στη δεξιά λωρίδα και τις άλλες δύο. Όποιος όταν βρέχει πάει στη δεξιά που είναι λιωμένη από τα βαριά οχήματα αισθάνεται ότι βρίσκεται σε τρομερή καταιγίδα αλλά αν αλλάξει μια λωρίδα ο δρόμος είναι σαν στεγνός! Υποθέτω θα βλέπουν τους άλλους να τους περνάνε αέρα και θα σκέφτονται μα καλά που πάνε έτσι οι τρελλοί!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Μεταφέρω επική κουβέντα απόψε: Με σταματάνε (πάλι...) για έλεγχο στοιχείων στον δρόμο. Όλα καλά, χαλαρά, με ρωτάει ο κος Όργανος το αμάξι μου τί άλογα έχει και τί ταχύτητα πιάνει (Mazda MX-5). Του λέω τα απαραίτητα κ με ρωτάει αν τρέχω κ πόσο το έχω φτάσει. Του λέω 140-150 το πολύ ( ) και μετά μου λέει ότι αυτός τρέχει πολύ. Αρχίζω και του εξηγώ ότι δεν πρέπει, γιατί είναι επικίνδυνο και ότι μετά τα 130 αν τρακάρει δύσκολα επιζεί κτλ κτλ. Ε, τα είπαμε λίγο ακόμα, προσπαθώντας να του εξηγήσω τους κινδύνους στους επαρχιακούς δρόμους που πάει στο χωριό του, μου έφεραν πίσω τα χαρτιά μετά την καταγραφή και χαιρέτησα για το βράδυ. Δεν υπάρχω λέμεΤης σχολής Κανελαΐδη και εσύ ;;; Του είπες ότι έχει και αυτοκτονικές τάσεις;;;;
-
ΧΑΧΑ! @christos.dimou παρέλειψα να του πω ότι 'πρέπει να τον δει ψυχίατρος'! Ρε οκ, μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
ΧΑΧΑ! @christos.dimou παρέλειψα να του πω ότι 'πρέπει να τον δει ψυχίατρος'! Ρε οκ, μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!Καλά ναι... (230..... με κανένα Polo μήπως;;;) Αν του το έλεγες.... δεν ξέρω πως θα το έπαιρνε..... Αλλά ντάξει.... μάθημα στο όργανο;;; Έχεις τσαγανό!
-
Όχι ρε, είμαι ευσυνείδητος μηχανικός και κάνω τα πάντα για την οδική ασφάλεια
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!αν τον σταματησουν ομως για ταχυτητα, δεν προκειτε να του κανουν και τιποτα.
θα δειξει ταυτοτητουλα και θα συνεχισει ακαθεκτος.
εκ του ασφαλους βεβαια οι ταχυτητες αυτες ως προς το ελεγκτικο. γιατι απο θεμα ασφαλειας... -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
μου είπε ότι πάει στο χωριό του με 230... Δηλαδή ντάξει...!
αν τον σταματησουν ομως για ταχυτητα, δεν προκειτε να του κανουν και τιποτα.
θα δειξει ταυτοτητουλα και θα συνεχισει ακαθεκτος.
εκ του ασφαλους βεβαια οι ταχυτητες αυτες ως προς το ελεγκτικο. γιατι απο θεμα ασφαλειας...Ελπίζω να τον πετύχει κάποιος άλλος αστυνομικός που να μη μασήσει και πολύ για χάρη... συναδέλφου. Είναι σα να βγαίνει ένας με περίστροφο να παίζει ρώσικη ρουλέτα στο Σύνταγμα. Φυλακή με τα χίλια...
-
΄Ξανα αναφερω για το θεμα του σπρει.... Η λυση ειναι αντιοιλσθηρα 'ανοικτου' τυπου ασφαλτικη στρωση.. 4 ποντοι παχος που στραγγιζει πλαι στα λουκια... Η Εγνατια ειναι ετσι φτιαγμενη απο το 1999 που παραδωσαμε το πρωτο κομματι στην παρακαμψη Καβαλλας θελει συντηρηση αναλογα τη χρηση.. Υπαρχουν τεστ για να το διαπιστωσει η υπηρεσια δεν ξερω αν εχουν λεφτα για να την κανουν. Αντιθετως η Αττικη οδος εχει αντιλοισθηρα κλειστου τυπου και στραγγιζει επιφανειακα και εχει τα σπρευ που ολοι ξερουμε... Δωρακι του υπουργειου στις προδιαγραφες...
-
Ομως η ΑΟ δεν έχει στρωθεί ποτέ εδώ και 10+ χρόνια που είναι στην κυκλοφορία, φαντάζομαι το κλειστού τύπου είναι ανθεκτικότερο (ΟΚ στην Εγνατία παίζει και πάγος που δεν έχει στην ΑΟ). Δεν μπορείς να τα έχεις όλα, και όχι-σπρέι και ανθεκτικότητα και και και...
-
Μα γι αυτο ακριβως ρωταω τι καναν στην ολλανδια, γιατι πρωτον εχουμε θεμα με παγο και δευτερον δεν παιζει αυτον τον αυτοκινητοδρομο να τον βγαζουν για συντηριση καθε 2 χρονια
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
΄Ξανα αναφερω για το θεμα του σπρει.... Η λυση ειναι αντιοιλσθηρα 'ανοικτου' τυπου ασφαλτικη στρωση.. 4 ποντοι παχος που στραγγιζει πλαι στα λουκια... Η Εγνατια ειναι ετσι φτιαγμενη απο το 1999 που παραδωσαμε το πρωτο κομματι στην παρακαμψη Καβαλλας θελει συντηρηση αναλογα τη χρηση.. Υπαρχουν τεστ για να το διαπιστωσει η υπηρεσια δεν ξερω αν εχουν λεφτα για να την κανουν. Αντιθετως η Αττικη οδος εχει αντιλοισθηρα κλειστου τυπου και στραγγιζει επιφανειακα και εχει τα σπρευ που ολοι ξερουμε... Δωρακι του υπουργειου στις προδιαγραφες...Εκει που τελειωνει η ΑΟ στο αεροδρομιο και μπαινεις σε αλλη ασφαλτο, οταν βρεχει νομιζεις οτι ειναι πισινα.
Σε σχεση με αυτο το κομματι, μια χαρα ειναι η ΑΟ. -
Το Θεμα 'πισινα' ειναι θεμα κλισεων...της ασφαλτου= κακοτεχνια σε τοπικο επιπεδο... Η ανοικτου τυπου ασφαλτος θελει περιπου καθε 7 χρονια ξυσιμο στρωσιμο η αντιολοισθηρα (4 ποντοι παχος). οποτε ισως οι Ολλανδοι δεν εχουν το καταλληλο πετρωμα... Γνευσιο η Ανδεσιτη κοντα, και δεν πληρωνουν μεταφορικα για να ερθει με τραινο απο μακρυνες περιοχες...(γνωστοι τσιπιδες ως λαος).
-
Εντυπωσιάστηκα που είδα να ξύνουν περί τα 8-10 εκατοστά άσφαλτο με μηχάνημα που την αδειάζει αυτόματα σε φορτηγό (που προηγείται ώστε να πατάει σε καλό δρόμο). Κι από πίσω ερχόταν το άλλο μηχάνημα με χώματα, πέτρες πίσσες και έριχνε καινούργια..... Με φράχτες γύρω γύρω που τους μετακινούσαν ανάλογα. Ταυτόχρονα φωτεινά φαναράκια για εναλλάξ χρήση της μίας λωρίδας. Σε λίγες ώρες τελειώσαν τη μία κατεύθυνση και κάνανε και την άλλη, αυθημερόν. Στο κεντρικό Λονδίνο.
Περί τα 500 μέτρα αλλά στην Ελλάδα θα έκλειναν το δρόμο για μέρες.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εντυπωσιάστηκα που είδα να ξύνουν περί τα 8-10 εκατοστά άσφαλτο με μηχάνημα που την αδειάζει αυτόματα σε φορτηγό (που προηγείται ώστε να πατάει σε καλό δρόμο). Κι από πίσω ερχόταν το άλλο μηχάνημα με χώματα, πέτρες πίσσες και έριχνε καινούργια..... Με φράχτες γύρω γύρω που τους μετακινούσαν ανάλογα. Ταυτόχρονα φωτεινά φαναράκια για εναλλάξ χρήση της μίας λωρίδας. Σε λίγες ώρες τελειώσαν τη μία κατεύθυνση και κάνανε και την άλλη, αυθημερόν. Στο κεντρικό Λονδίνο.
Περί τα 500 μέτρα αλλά στην Ελλάδα θα έκλειναν το δρόμο για μέρες....Δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο ακόμα και για την Ελλάδα πάντως....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εντυπωσιάστηκα που είδα να ξύνουν περί τα 8-10 εκατοστά άσφαλτο με μηχάνημα που την αδειάζει αυτόματα σε φορτηγό (που προηγείται ώστε να πατάει σε καλό δρόμο). Κι από πίσω ερχόταν το άλλο μηχάνημα με χώματα, πέτρες πίσσες και έριχνε καινούργια..... Με φράχτες γύρω γύρω που τους μετακινούσαν ανάλογα. Ταυτόχρονα φωτεινά φαναράκια για εναλλάξ χρήση της μίας λωρίδας. Σε λίγες ώρες τελειώσαν τη μία κατεύθυνση και κάνανε και την άλλη, αυθημερόν. Στο κεντρικό Λονδίνο.
Περί τα 500 μέτρα αλλά στην Ελλάδα θα έκλειναν το δρόμο για μέρες....δηλαδη τι κανανε?
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...