-
Λάθος γεωμετρία=περισσότερες τριβες;
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Λάθος γεωμετρία=περισσότερες τριβες;Sent from my Note II using smoke signals.
Γιατί πρέπει να τα εξηγώ όλα μου λέτε?? Φαντάσου να είσαι μέσα σε ένα σταματημένο αμάξι κ να έχεις στριμένο το τιμόνι πολύ ή λίγο δεν έχει σημασία. Κ έρχομαι εγώ με ένα τρακτέρ σε δένω από εμπρός κ αρχίζω να σε τραβάω ενώ εσύ συνεχίζεις να στρίβεις!! Δε θα πας ευθεία μαζί με το τρακτέρ??? Οι εμπρός τροχοί δε θα αναπτύσουν τριβή αφού αλλού κοιτάν κ αλλού παν?? Στο δικό μου 306 το τρακτέρ είναι ο κινητήρας κ οι στριμένοι τροχοί είναι οι πίσω!!! Πόσο πιο απλός να γίνω??
-
Επρεπε να το δειξει η ευθυγραμιση. Εσεις πως το ειδατε;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Επρεπε να το δειξει η ευθυγραμιση. Εσεις πως το ειδατε;Μου έλεγαν οτι ''χάνει'' ο ένας ο πίσω τροχός κάποια δέκατα αλλά δεν είναι τίποτα κ να το αφήσω έτσι γιατί δε θα έχω κανένα πρόβλημα. Τώρα αν έλεγαν αλήθεια δε ξέρω. Το πρόβλημα με τον άξονα το κατάλαβα πριν 2 μέρες όταν πήγα κ άλλαξα το πίσω αριστερό ελαστικό γιατί είχε ένα μικρό σκισιματάκι κ μόλις μπήκε το καινούργιο άρχισαν τα περίεργα στο τιμόνι κ δε μπορούσαμε να βρούμε τι φταίει. Τελικά πήγα σήμερα το πρωί σε έναν μάστορα κ βρήκαμε την αιτία.
-
Ίσως το αυτοκίνητο το είχαν 'ευθυγραμμίσει' έτσι ώστε να εξουδετερώνεται οι τάσεις. Δηλαδή αν είναι στραβά πίσω αριστερά και βάλεις αντίθετα στραβά κάτι άλλο μπορεί να πηγαίνει ίσια αλλά με κάπως αυξημένες φθορές.
Ας περιμένουμε να δούμε τι γίνεται και αν αυτό θα τα εξηγήσει όλα....
Στο μεταξύ όμως ξεκίνα και κάνε τα άλλα που σου έλεγα. -
Σιγά μη φταίει ο πίσω άξονας για τα χαμένα χιλιόμετρα της τελικής.
Θα έπρεπε να έχεις εμφανέστατη ανομοιόμορφη φθορά στα πίσω ελαστικά ή/και να 'πετάνε' οι άκρες από τα τακούνια του πέλματος.
Επίσης, θα είχες 30% μεγαλύτερη κατανάλωση και όταν άφηνες το γκάζι (πχ όταν πήγαινες με 100) θα έκοβε σαν να πατούσες φρένο. Εκτός από την τραγική οδική συμπεριφορά.
Δεν θα το καταλάβαινες; -
Πάντως όταν την είχε ακούσει ο άξονας στο δικό μου saxo είχα καταλάβει οτι στα πολλά δεν ανέβαζε όπως πριν. Πιθανό λόγω αυξημένων τριβών επειδή είχαν φαγωθεί τα ρουλεμάν, ποιος ξέρει...
-
Με ένα αυτοκίνητο 8,9 χρονών, κουβαδάκι τουλάχιστον από θέμα μεγέθους, με 3+1 λάστιχα και με προβλήματα στην ευθυγράμμιση ή στον άξονα και σε μια ανήσυχη ηλικία μήπως θα έπρεπε να ξεχάσεις τις τελικές;;;;
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Με ένα αυτοκίνητο 8,9 χρονών, κουβαδάκι τουλάχιστον από θέμα μεγέθους, με 3+1 λάστιχα και με προβλήματα στην ευθυγράμμιση ή στον άξονα και σε μια ανήσυχη ηλικία μήπως θα έπρεπε να ξεχάσεις τις τελικές;;;;Κουβαδακι το 306;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Οκ γράψε λάθος είδα το 106 στο avatar, το 306 είναι λίγο μεγαλύτερο αλλά και πάλι πιστεύεις ότι είναι για να πάει συνέχεια με τελικές
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Οκ γράψε λάθος είδα το 106 στο avatar, το 306 είναι λίγο μεγαλύτερο αλλά και πάλι πιστεύεις ότι είναι για να πάει συνέχεια με τελικέςΑν εχει καλες αναρτησεις κλπ δε βλεπω κανενα προβλημα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με ένα αυτοκίνητο 8,9 χρονών, κουβαδάκι τουλάχιστον από θέμα μεγέθους, με 3+1 λάστιχα και με προβλήματα στην ευθυγράμμιση ή στον άξονα και σε μια ανήσυχη ηλικία μήπως θα έπρεπε να ξεχάσεις τις τελικές;;;;
Κουβαδακι το 306;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
306 Race, το πιο γ@μιστερό μπροστιοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ .....
είσαι με 200+ τελειώνει η 6η και ασυναίσθητα ψάχνεις να βάλεις την επόμενη !!!!!!!
ατάραχος ανεβαίνοντας την Κηφισίας , έχοντας εξαιρετική αίσθηση ... -
Τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν κινούνται σταθερά για τελική, αυξάνεται πολύ οι θερμότητα που παράγεται και ανεπαρκεί η ψύξη των λαδιών.... Το ψυκτικό μπορεί να μη ζεσταθεί αλλά θα πρέπει να έχεις το νού σου σε θερμοκρασία λαδιού.
Όλοι ψάξαμε την τελική του αυτοκινήτου μας όταν πρωτοοδηγήσαμε, αυτό θα κάνει κι αυτός. Και μετά θα δει ότι καίει πολύ, ότι είναι σταθές κλπ και ότι δεν έχει νόημα και θα πηγαίνει απλά ζωηρά.... -
Το πεθανατε στα στερεοτυπα παιδια. Πριν καμια 15αρια χρονια, Αγγλοι δημοσιοφραφοι ετρεξαν ενα Mondeo σε οβαλ πιστα με την τελικη του για 24 συνεχομενες ωρες. Σταματουσε μονο για ανεφοδιασμο και αλλαγη οδηγου. Ξερετε τι εγινε; Απολυτως τιποτα! Δουλευε ρολοι μετα που το ελεγξαν οι τεχνικοι του εργοστασιου.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Άλλοι κοροιδεύουν τα peugeot κ τα λένε κουβάδες ενώ έχουν μείνει στην ιστορία της αυτοκίνησης σε όλο το κόσμο από θέμα κινητήρα κ από στήσημο
(όποιος έχει αντίθετη άποψη είναι άσχετος από αυτοκίνητα κ δεν θα έπρεπε να γράφει καν σ'αυτό το φόρουμ αποψή μου!!)Άλλοι κοροιδεύουν εμένα λέγοντας ότι τρέχω πολύ κ δεν προσέχω ή ότι δεν επιτρέπεται με το αμάξι που έχω κ άλλα πολλά.
Καταρχήν να πω ότι είστε OFF TOPIC!! (δεν βοηθάτε με αυτό που κάνετε στη λύση που ζητάω) κ ότι έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ προς το παρόν στη χώρα που ζούμε κ θα με κρίνει η αστυνομία αν παρανομώ κ κανένας άλλος ΕΞΥΠΝΟΣ του φόρουμ!! Όλα τα άλλα παιδιά που είναι ON TOPIC τους ευχαριστώ πολύ για τη γνώμη τους!
-
Eμενα παντως, οπως ειπαν και αλλοι συμφορουμιτες, πρωτη μου δουλεια θα ηταν να βρω λυση με το φιλτρο αερα
Ειχα και γω παλια ενα 13αρι Rallye και ειχα κανει το λαθος να βαλω σκετη φιλτροχοανη....μου ειχε κοψει πολυ στα ψηλα και εχανα σε τελικη...με το που εβαλα ενα φιλτρο στο φιλτροκουτι και το τρυπησα, το αμαξι πηρε τα πανω του και στα ψηλα ανεβαζε πανευκολα και κρατιοταν εκει -
Πάντως σχετικά με την παρανομία, για το τυπικό του θέματος, στην Ελλάδα επίσημα μέχρι 130 έχεις δικαίωμα να πας.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Information_SpeedLimits
Προφανώς κάποιες (πολλές) φορές καταστρατηγείται, αλλά απλά επειδή αναφέρθηκε η λέξη νόμιμο. Έτσι κ'αλλιώς ενήλικες είμαστε και ο καθένας αναλαμβάνει τα ρίσκα του, αρκεί τα ρίσκα αυτά να αφορούν τον εαυτό του και όχι τους γύρω του.Τεσπα, μην με παρεξηγείς ίσως να μιλάω έτσι λόγω ηλικίας (38). Πάντως νομίζω πρέπει να κανονίσεις ένα ταξίδι στην Γερμανία, στην οποία στους autobahn σε αρκετά σημεία δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας και εκεί μπορείς και με τον νόμο που λέμε να πάς στην τελική και ακόμα παραπάνω αν μπορείς (Το 180-190 είναι το ελάχιστο για αριστερή λωρίδα και ακόμα και έτσι έχεις θέμα από αυτούς που έρχονται από πίσω).
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Άλλοι κοροιδεύουν τα peugeot κ τα λένε κουβάδες ενώ έχουν μείνει στην ιστορία της αυτοκίνησης σε όλο το κόσμο από θέμα κινητήρα κ από στήσημο
(όποιος έχει αντίθετη άποψη είναι άσχετος από αυτοκίνητα κ δεν θα έπρεπε να γράφει καν σ'αυτό το φόρουμ αποψή μου!!)Άλλοι κοροιδεύουν εμένα λέγοντας ότι τρέχω πολύ κ δεν προσέχω ή ότι δεν επιτρέπεται με το αμάξι που έχω κ άλλα πολλά.
Καταρχήν να πω ότι είστε OFF TOPIC!! (δεν βοηθάτε με αυτό που κάνετε στη λύση που ζητάω) κ ότι έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ προς το παρόν στη χώρα που ζούμε κ θα με κρίνει η αστυνομία αν παρανομώ κ κανένας άλλος ΕΞΥΠΝΟΣ του φόρουμ!! Όλα τα άλλα παιδιά που είναι ON TOPIC τους ευχαριστώ πολύ για τη γνώμη τους!
Φυσικά ο καθένας έχει την άποψή του.... Και στο φόρουμ αυτό που είναι πολύ δημοκρατικό ο καθένας μπορεί να την λέει και βέβαια ο καθένας μπορεί να διαφωνεί με την άποψη του άλλου....
Αν είχαμε δημοκρατία στη χώρα μας θα ήταν υποχρέωσή μας σαν πολίτες να καταδίδουμε στις αρχές τους παρανόμους... Δυστυχώς προτιμάμε να αλληλοκλεβόμαστε και αλληλοπροστατευόμαστε από τον κακό μπαμπούλα το κράτος.... κατάλοιπο τουρκοκρατίας ίσως.... αλλά στην εποχή μας δεν βοηθάει.
Το ποιος είναι έξυπνος και ποιος όχι ανήκει πάλι στις προσωπικές απόψεις του καθενός.... αυτές που έλεγα ότι ο καθένας μπορεί να διαφωνεί!
Και με όλα αυτά δε βοηθάς καθόλου να μείνουμε εντός θέματος.... -
Εγώ δεν επέβαλλα σε κανέναν να πει αυτό που θέλω εγώ ο καθένας να πει την άποψη του ελεύθερα γι'αυτό υπάρχουν τα φόρουμ για να γίνονται ανταλλαγές απόψεων.
Όμως δεν μου άρεσει να διαβάζω κάτι γνώμες του στυλ: ''γιατί να πας με 200χλμ' 'το αμάξι σου δεν κάνει να τρέχει τόσο είναι κουβάς' 'εγώ έχω BMW Μ3 κ πάω μέχρι 100χλμ εσύ γιατί να πιάσεις 200' και άλλα τέτοια παρόμοια σχόλια για μένα είναι εντελώς άσχετα με το θέμα μου.
Δε νομίζω να αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα έτσι σχολιάζοντας ειρωνικά πολλές φορές το τι θα κάνει ο άλλος κ να το πω κ σταράτα ποιός είσαι εσύ ρε μάγκα που θα μου πεις τι να κάνω?? Δικό μου αμάξι είναι κ θα το κάνω να πιάνει 300χλμ σε 10'' τι σε νοιάζει?? Ενόχλησα κανέναν μήπως??
Κ αφού περνάω ΚΤΕΟ χωρίς καμία παρατήρηση κ είμαι 100% ΝΟΜΙΜΟΣ τους έχω όλους τους 'έξυπνους' γραμμένους μαζί με τα σχόλιά τους!!
Δηλαδή αν έγραφε ο Τάκης του 0-400 για το saxo που έφτιαξε για ΚΟΝΤΡΕΣ με τα 600 άλογα τι θα του λέγατε????
Έλεος σε λίγο θα πρέπει να καταργήσουμε το tuning στην Ελλάδα κ να μπει κόφτης σε όλα τα αμάξια στα 130χλμ!!
Όσο για τη γερμανία εκεί μεγάλωσα μέχρι 12 χρονών κ θυμάμαι πολύ καλά πως λειτουργούν οι δρόμοι της κ έχω πάει σε πολλές ευρωπαικές χώρες παλιά.Τώρα για το πρόβλημά μου υπομονή σε 2 εβδομάδες περίπου (να μαζέψω κ κανά ευρώ) θα μάθουμε αν είναι από τον άξονα που είπα.
-
Με το να συνεχίζουμε όμως αυτήν την εκτός θέματος συζήτηση δε θα πάμε πουθενά. Το καλύτερο είναι να μην δίνεις σημασία στα άσχετα σχόλια και να συνεχίζεις σαν να μην υπάρχουν απαντώντας μόνο στα σχετικά. Αν ασχοληθείς μαζί τους καμιά φορά τους δίνεις τροφή για να ασχολούνται περισσότερο και το θέμα σου πάει περίπατο...
Χαμηλή τελική ταχύτητα