-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Μεταλλικό, έξοδα πινακίδων, τέλη και έξοδα προετοιμασίας είναι περίπου 1 χιλιάρικο στη VW. Είναι στα ψιλά γράμματα των τιμών της.
Ενώ στις άλλες εταιρίες είναι μέσα στην τιμή ,μη λέμε και ότι θέλουμε.... .Εδώ εμένα το '11 μου έκαναν δώρο όλα αυτά τα έξοδα προετοιμασίας που ήταν λίγο κάτω από 500 ευρώ και τα 2 έτη επιπλέον εγγύηση χωρίς καν να το ζητήσω .Και από αντιπροσωπεία που πολλοί τη θάβουν.......Οπότε τώρα παίρνεις το καινούργιο γκολφ με 21.500 τελική τιμή με πολύ καλό εξοπλισμό ενώ για το προηγούμενο με αυτά τα λεφτά σαν τελική τιμή έπαιρνες το 122άρι με μέτριο εξοπλισμό,''λιγότερη'' τεχνολογία και πλήρωνε και παραπάνω τέλη..... .Άρα μια χαρά τιμή είναι .+-
Ρε 21500 ειναι πολλα
Νιώστε τεσπα -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πιο καγκουριά πεθαίνεις...Νομίζω με ένα TSi 85hp ολοκληρώνεται το πακέτο! Χαχαχα!
Ασχημο ναι αλλά καγκούρικο ΟΧΙ. Εχουμε κάνει λάστιχο τον όρο αυτό.
απο τοτε που εβαλες* 18αρες ζαντες στο Λεον, αρχισες να μαλακώνεις απεναντι στον ορο ¨καγκουρια'
Ειναι καγκουρικο .-
- = ποιος ξερει τι αλλο ανοσιούργημα έχεις κανει και δε μας το χεις πει....
Μιλάς κι εσύ που άλλαξες χρώμα στον ουρανό?
από πότε η 18αρα είναι καγκουριά; τι έλεγα για λάστιχο στην μαλ....
-
Τσίμπησε πάλι
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
από πότε η 18αρα είναι καγκουριά; τι έλεγα για λάστιχο στην μαλ....
stfu
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
[....] -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μεταλλικό, έξοδα πινακίδων, τέλη και έξοδα προετοιμασίας είναι περίπου 1 χιλιάρικο στη VW. Είναι στα ψιλά γράμματα των τιμών της.
Ενώ στις άλλες εταιρίες είναι μέσα στην τιμή ,μη λέμε και ότι θέλουμε.... .Εδώ εμένα το '11 μου έκαναν δώρο όλα αυτά τα έξοδα προετοιμασίας που ήταν λίγο κάτω από 500 ευρώ και τα 2 έτη επιπλέον εγγύηση χωρίς καν να το ζητήσω .Και από αντιπροσωπεία που πολλοί τη θάβουν.......Οπότε τώρα παίρνεις το καινούργιο γκολφ με 21.500 τελική τιμή με πολύ καλό εξοπλισμό ενώ για το προηγούμενο με αυτά τα λεφτά σαν τελική τιμή έπαιρνες το 122άρι με μέτριο εξοπλισμό,''λιγότερη'' τεχνολογία και πλήρωνε και παραπάνω τέλη..... .Άρα μια χαρά τιμή είναι .+-
Ρε 21500 ειναι πολλα
Νιώστε τεσπαΕ ρε Volvo που τους χρειαζεται...
-
Το οδήγησα !!!!
Αρκετά καλο , οδήγησα TDI Manual , για diesel μου φανήκε αρκετά γρηγορο ,ευέλικτο και το κυριότερο δεν πηγαίνει σαν να κουβαλάει μια νεκρή αγελάδα μπροστά , οπως πανε δηλαδη τα diesel. Αρκετά καλο ποιοτικά , χωρις ομως να διαφέρει σημαντικά απο τα καλυτερα Γερμανικά - φόκους, που οδήγησα πρόσφατα- ηι τα γαλλικά τουλάχιστον Ρενω και Σιτροεν. Η οθόνη ωραία αλλα δεν ειναι και iPad ,μου φανηκε λιγο μικρή σε σχεση με του 208 η του νέου κλιο- άσχετο αλλα ειναι υπεροχο !- καλη έργο νομια, πολυ καλη απόσβεση - χειρότερη απο γαλλικο- πολυ καλο τιμόνι- κλάσης ανώτερο πο οποιοδήποτε γαλλικο τελευταίας γενιάς- . Το τίμιονι μου εκανε εντύπωση που η διάμετρος του αλλα και το πάχος της στεφανης αλλα και η υφή του αγγίζουν τα όρια της τελειοτητας. Σιγουρα πολυ καλοσυρναμολογημενο , με εξαιρετικο ήχο οι μπροστά πόρτες, τσίγκος οι πισω - το αντίθετο απο το δικό μου- .το κιβωτιο λιγο φλου μου φάνηκε ,αλλα δεν θα ειναι προβλημα η μειονέκτημα. Ειναι σε ολα στα τρία καλυτερα αμαξια της κατηγοριας, αυτο το κατατάσσει αναμφισβήτητα στην πρωτη συνολικα θεση. Μου φανηκε λιγο .....μικρό μπροστά σε χώρους και αίσθηση σε σχεση στο c4 μου ...δηλαδη μου φάνηκε σαν να μπηκα σε πόλο σε σχεση με το δικό μου αλλα μαλλον φταίει η χαοτική κονσόλα και το βάθος του ταμπλό του δικού μου σε συνδυασμο με το χαοτικο υψος. Ηταν πολυ καλο αυτοκινητο και μετάνιωνω που είπα οτι μαλλον ειναι ακριβό. Ο λογος ειναι οτι οδήγησα μετα το v40 και αν ειχα να αγοράσω καποιο απο τα δυο θα επαιρνα το golf σιγουρα........πολυ κλειστοφοβικο το Βόλβο και πολυ κόπανημα ρε παιδι μου. Επισης κατι που μου άρεσε πολυ στο Γκολφ ειναι οτι βρήκα τις σχέσεις του κιβωτιου ιδανικές. Να το πω απλα η πρωτη του δεν ειναι φορτηγού οπως σε ολα τα diesel που εχω οδηγησει. Μπράβο VW νομιζω αρκετά καλο , θα πρωταγωνιστήσει δικαιολογημένα !
-
Το αυτόματο λεξικό σε σκότωσε...
-
Το iPad κανει οτι θελει ! Συγγνωμη και πάλι . Για να επανέλθω οι χώροι ικανοποιητικοι μου φάνηκαν με την εξαίρεση του πορτ μπαγκαζ που μου φάνηκε ρηχό . Εντύπωση μου εκανε ο κινητηρας που παρότι εχει 105 ίππους ονομαστική δυναμη και ροπη 250 nm μου έδωσε την αίσθηση ενος αρκετά ικανοποιητικού για το πλαίσιο μοτέρ. Τα καθίσματα σκληρά αλλα ωραία σκληρά απο αυτα που σε κρατάνε χωρις να σε κουράζουν , δεν μου φάνηκαν τοσο μελετημένα οσο οι πολυθρόνες του Citroen που εχυν 5 διαφορετικούς τύπους μαξιλάρι μεσα !
Η καταναλωση απο το πρωι με δεκάδες τεστ ντραιβ ηταν στα 7.0 λιτρα πράγμα που εγω θεωρω θαύμα- σε αλλο τεστ ντραιβ diesel έδειξε καταναλωση 12.1 λιτρα για τελευταία 80 χιλιομετρα- εν παση περίπτωση δεν δίνω πολυ σημασία γιατι ο καθε υπολογιστής εχει τον δικό του τροπο που κανει υπολογισμούς και αρα δεν ειναι εύκολο. Τι αλλο .......να αναφερω οτι οι 8 ποντοι ουτε και φαίνονται και το μονο πράγμα που ξεχωρίζει το 6αρι απο το 7αρι προφίλ ειναι το πόρτακι καυσίμου που στην μια περίπτωση ειναι στρογγυλό ενω στο 7αρι ειναι παράλληλογραμμο ρομβοειδες. Μπροστά απέκτησε λιγο όγκο που νομζω ελειπε απο το 6αρι , δηλαδη οι δυο τρεις ποντοι μεγαλύτερο καπω επέτρεψαν στην εταιρια να δωσει λιγο παραπανω υψος στην μάσκα και σε ενα αμαξι που εχεις δει εκατομμύρια φορες στον δρομο , αμέσως καταλαβαίνεις την διάφορα. Να επισημανω κατι που μου εκανε εντύπωση , ημουν με μια παρέα εχτες το βραδυ και τους έλεγα οτι ημουν στην έκθεση , δεν μου απάντησαν τιποτα μεχρι που τους είπα οτι είχε τι νεο γκολφ για τεστ ντραιβ! Σύσσωμοι μου είπαν θα πήγαιναν σημερα πρωι, πρωι να το οδηγήσουν . It is not a car it is a phenomenon ! -
Το ειδα χθες στην εκθεση,ενταξει ασχετως αν αρεσει σε καποιους η δεν αρεσει εμφανισιακα, το αμαξι δεν παιζεται.Εμενα οι χωροι μου φανηκαν πολυ καλοι,αρκετα πιο ανετο και απο το Volvo v40 και απο την BMW 118.Απο ποιοτητα σκιζει(προσωπικα χωρις υπερβολη μου φανηκε πιο ποιοτικο και απο την σειρα 1 της BMW).Οδηγικα δεν ξερω τι παιζει γιατι δεν το οδηγησα,σαν πακετο γενικα θα χτυπησει κορυφη.
-
¨ηταν απτή η ποιότητα;
-
...Οχι, ηταν αΥτή, η ποιοτητα που πρεπει, και που ειχε...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Οχι, ηταν αΥτή, η ποιοτητα που πρεπει, και που ειχε...τί κάθεσαι κ απαντάς. Στο χωριό του απτή ποιοτητα εχουν μόνο τα τρακτερ
-
απτή ποιοτητα
-
τα ιδια κολακευτικα σχολια εδω και χρονια..........τα ιδια παραπονα μετα απο λιγα χρονια
-
απτή ποιοτητα
το γραφεις ξανά κ ξανά ως ορθογραφία για να το μάθεις έτσι?
α ρε αθάνατη ελληνική επαρχία
on topic: τα γκολφ με ημιακαμπτο δεν θα έχουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, όπως είχε ακουστεί. Ό,τι κ να λεει η vw για βαρη, για λόγους κόστους μπήκε ο ημιακαμπτος στις μικρές εκδόσεις.
Οι 1400αρηδες είναι τελείως καινουργιοι κινητήρες διάβασα -
Θα εχουμε νεο γυρο εξυπναδων; .Τελος![mod]
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
τα ιδια κολακευτικα σχολια εδω και χρονια..........τα ιδια παραπονα μετα απο λιγα χρονιαφιλαράκι μου είχε αγοράσει το 4άρι (με τους ατιθασους 75 Βουκεφάλες ) και έπινε νερο στο ονομα της VW.
οσο καιρό βεβαια το είχε το αμάξι. μόλις (κατάφερε) να το πουλήσει, γυρνάει σε μια ανύποπτη στιγμη και λεει μέσα απο τα δόντια του: ποτέ ξανά VW
Edit .Eιπαμε τελος![mod]
-
edit mod
-
Παιδια και εγω εχω βαρεθει να ακουω για VW και συναφη......μοντελακια. Σας λεω ομως οτι το αμαξι ειναι εξυπνα τοποθτημενο αναμεσα σε mainstream και premium. Θα το πω με ενα παραδειγμα να καταλαβετε!
Μεταξυ C4 και Γκολφ ιδιες εκδοσεις και τιμες 17400 και 21000 , θα παρω C4 με κλειστα ματια και κραταω τα πετρελαια για 4 χρονια! Αυτο και εκανα!
Μεταξυ DS4 και Γκολφ , στα 21,000 και 21,000 θα παρω Γκολφ και κραταω τιμη μεταπωλησης σε 5 χρονια και σιγουρα οχι ενα απλα ακριβοτερο C4!Συνεχιζω το παραδειγμα γιατι μου αρεσει η λογικη !
Μεταξυ Γκολφ και Α3 δεν υπαρχει σχεση....Α3 με κλειστα ματια αλλα η τιμη του αντιστοιχου Α3 θα εχει διαφορα τουλαχιστον 3 με 4 χιλιαρικα νομιζω....αλλωστε η διαφημιση λεει Γκολφ απο 14900 και Α3 απο 20500!
Μεταξυ Γκολφ και V40 θα δουμε παρτακι........νομιζω οτι ολοι νομιζουν οτι το V40 -μαζι και εγω - κερδιζει με κλειστα ματια. Αν τα οδηγησεις ομως....νομιζω οτι θα τα ξαναοδηγησεις πριν αποφασισεις....αυτο θα κανω και εγω...μπορει στο τελος να διαλεξεις V40 αλλα ο σπορος της αμφιβολιας θα ειναι πια μεσα σου για παντα!
Μεταξυ Γκολφ και σειρα 1......Σειρα 1 με κλειστα ματια-νομιζω το 114i ειναι ικανο να κανει ζημια- αν και αναξιοπιστο BMW- ξερω ειναι σπανιο αλλα συμβαινει- κοστιζει ΠΟΛΛΑ λεφτα.
Μεταξυ Γκολφ και Φοκους.....το Φοκους μοιαζει πιο βαρυ στον δρομο...αλλα νομιζω το μονο που εχει βαρυτερο ειναι το τιμονι!
Μεταξυ Αστρα και Γκολφ....Γκολφ
Μεταξυ Μεγκαν και Γκολφ.....νομιζω καποιος θα διαλεγε Γκολφ στις ακριβες εκδοσεις του Μεγκαν αν και πστευω οτι για το GT Line απλα το μοτερ του ειναι απο αλλο πλανητη-εγω θα επαιρνα μαλλον το GT Line-
To Auris το καινουργιο δεν το ξερω δεν το εχω οδηγησει
Μεταξυ Γκολφ και Τζουλιεττα στα ακριβα configurations- δηλαδη 170αρα Αλφα vs 140αρι Γκολφ- νομιζω θα παιχτει ενα ντερμπι και αυτο με βαση περισσοτερο την πολυ επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη της Alfa Romeo στην Ελλαδα, αν και νομιζω σαν παρολιγο αγοραστης του Ιταλικου οτι το εσωτερικο του εχει σοβαρα θεματακια για καθημερινη χρηση.
Εχω απλα την αισθηση οτι το κενο μεταξυ Α3 και Γκολφ σαν να μεγαλωσε λιγουλακι......Σαν να εκανε το Γκολφ ενα πιο μικρο βηματακι προς τα πανω, ενω ολα τα αλλα που ανεφερα παραπανω εκαναν ενα μεγαλυτερο βημα προς το Γκολφ. Παραλληλα οι νεες και σαφως χαμηλοτερες τιμες- επαναλαμβανω μου εδιναν 23500 με αποσυρση το TDi , Generation, 5 door DSG τον Μαιο!-το εφεραν στον mainstream ανταγωνισμο. Δηλαδη το Γκολφ στην ουσια 'φτηνυνε' αρκετα διατηρωντας τα καλα στοιχεια του παρελθοντος, βαζωντας νεα στοιχεια σχετικα φθηνα-οθονες,κλπ,μιλαω παντα για εξοπλισμο που 'μπορεις' να αγορασεις- Παραλληλα ολα τα προηγουμενα χρονια ο ανταγωνισμος κυνηγουσε το Γκολφ 6 και περιπου το εφτασε. Παρολα αυτα νομιζω οτι το αμαξι οπως προειπα ειναι στα 3 καλυτερα σε καθε τομεα στην κατηγορια και αυτο το καθιστα αυτοματα το καλυτερο- Απο αξιοπιστια δεν μπορω να μιλησω , δεν ειχα ποτε VW, νομιζω καλα σχολια ακουγονται γενικα, μια ιστορια απο την κολαση που βιωσε συγγενης μου 2ου βαθμου- γεια σου Θαναση!- που ολοκληρωθηκε με πυρκαγια νομιζω ειναι μια εξαιρεση στον καλο κανονα που εχουν ολες ανεξαιρετως οι εταιριες. Εξαλου μιλαμε για ενα αυτοκινητο που παραγεται σε μερικα εκατομμυρια αντιτυπα αρα και ενα και δυο και 1000 να εχουν προβλημα ειναι ενα αστειο στατιστικα νουυμερο και για αυτο σημασια επισης εχει το καλο after sales που νομιζω οτι της Κοσμοκαρ ειναι καλο!
Αρα ολα καλα , ο Βασιλιας ειναι εδω , ζωντανος και προσαρμοσμενος στην Παγκοσμια φτωχια! Για του πλουσιους Α3 , Α class και σειρα 1 ....για τους lifestyle ενα V40!
Παντως για να ειμαστε σωστοι το μονο αμαξι που δινει κατι διαφορετικο στην κατηγορια αυτο ειαι ο Ασσος της BMW και η πισω κινηση
VW Golf VII