-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Θυμάσαι το σωληνάκι αναθυμιάσεων στο παλιό σου αυτοκίνητο που επέστρεφε αυτές τις αναθυμιάσεις στο φίλτρο αέρα; )Και τι νόημα έχει αυτό?
Το φίλτρο αέρα να γεμίζει με αναθυμιάσεις από καμένο λάδι?? -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Θυμάσαι το σωληνάκι αναθυμιάσεων στο παλιό σου αυτοκίνητο που επέστρεφε αυτές τις αναθυμιάσεις στο φίλτρο αέρα; )
Και τι νόημα έχει αυτό?
Το φίλτρο αέρα να γεμίζει με αναθυμιάσεις από καμένο λάδι??αλλιώς θα βρωμίζει ο χώρος του κινητήρα,
γι αυτό όταν βάζεις φιλτροχοανη, καταργείς την επιστροφή των αναθυμιάσεων και βαζεις ενα εξτρα φιλτρακι αναθυμιάσεων
-
Συνηθως η επιστροφη ενωνεται στο σωληνα αναμεσα στο φιλτρο και την πεταλουδα.Αυτο γινεται για να καιγονται οι αναθυμιασεις.Αν η μηχανη ειναι μπουρουχα τοτε τραβαμε λαστιχο απο τις αναθυμιασεις και το κρεμαμε μεχρι την ασφαλτο για να βγαζει τις αναθυμιασεις ελευθερα στο περιβαλλον.Πολλα παλια αμαξια εχουν τετοια μετατροπη .
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Θυμάσαι το σωληνάκι αναθυμιάσεων στο παλιό σου αυτοκίνητο που επέστρεφε αυτές τις αναθυμιάσεις στο φίλτρο αέρα; )
Και τι νόημα έχει αυτό?
Το φίλτρο αέρα να γεμίζει με αναθυμιάσεις από καμένο λάδι??αλλιώς θα βρωμίζει ο χώρος του κινητήρα,
γι αυτό όταν βάζεις φιλτροχοανη, καταργείς την επιστροφή των αναθυμιάσεων και βαζεις ενα εξτρα φιλτρακι αναθυμιάσεων
Γιατί οι αναθυμιάσεις δεν βγαίνουν στην εξάτμιση?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Θυμάσαι το σωληνάκι αναθυμιάσεων στο παλιό σου αυτοκίνητο που επέστρεφε αυτές τις αναθυμιάσεις στο φίλτρο αέρα; )
Και τι νόημα έχει αυτό?
Το φίλτρο αέρα να γεμίζει με αναθυμιάσεις από καμένο λάδι??αλλιώς θα βρωμίζει ο χώρος του κινητήρα,
γι αυτό όταν βάζεις φιλτροχοανη, καταργείς την επιστροφή των αναθυμιάσεων και βαζεις ενα εξτρα φιλτρακι αναθυμιάσεων
Γιατί οι αναθυμιάσεις δεν βγαίνουν στην εξάτμιση?
χμμ καλή ερώτηση.
ίσως γιατί αν πήγαιναν στην εξάτμιση θα αυξάνονταν οι ρύποι?
ας μας απαντήσει κάποιος που το γνωρίζει καλύτερα το θέμα -
Παλιά είχα ρωτήσει σε ένα forum για 2cv και είχα πάρει τις εξής απαντήσεις :
Excess crankcase pressure is vented through the oil filler, and the fumes
are taken to the air filter for the engine to 'swallow'It's a breather pipe which feeds the oily fumes from the crankcase back into
the engine to be burnt. You will know that the oil filler also acts as a
'one way valve' to produce a small vacuum in the crankcase ... for that to
happen, air must be expelled from the breather pipe and it's not very
environmantally sound just to let this oily vapour drop onto the groundAny excess pressure in the crankcase goes OUT the breather to the air
filter, where it mixes with the air coming in, which then goes through the
carb, gets mixed with fuel, into the cylinders, and burntAll cars have done this now, for some time; on lesser makes, it first
appeared in the late 1950s.
More important in a flat twin 4-stroke because the crankcase volume
changes twice in each revolution, so when it increases by 602cc, the
fumes have to be displaced through the breather; in effect, the
engine 'breathes' much more than one with 4 or more cylinders -
Έχω την εντύπωση ότι ειναι απόλυτα φυσιολογικό για όλα τα αμάξια στα πρώτα π.χ. 1000-2000 km να 'καίνε' λίγο λάδι. (Κάπου είχα διαβάσει και μια εξήγηση και δεν την θυμάμαι.. ).
Έως εκεί όμως. Από κει και έπειτα το φυσιολογικό θα ειναι να τα 'ξεχάσεις'. Και εγώ στην δικιά μου Corolla νομίζω ότι είχα κατέβει ελάχιστα η στάθμη στο πρώτα 1500km. Μετά που σταμάτησα να το στρώνω δεν με έχει απασχολήσει ποτέ το θέμα.
Επίσης τα λάδια ειναι συνθετικά. Δεν ειναι ανάγκη να τα αλλάξεις στα 7500 km. -
Παιδια ειλικρινα δεν ξερω τι να πω. Εχτες πηγα καπου με το αυτοκινητο για κανα μισαωρο χωρις να πολυασχοληθω με το αν καει λαδια η οχι(το ψιλοπλακωσα κιολας στο γυρισμο γιατι ειχα αργησει) και γυρισα και παρκαρα παλι σε επιπεδο εδαφος(στο ιδιο σημειο για την ακριβεια). Πριν λιγο λοιπον πηγα να ελεγξω παλι τα λαδια για να δω αν ειχε καψει τιποτα χτες. Εκπληκτος ειδα τη σταθμη του λαδιου στο max!!!! Σκουπισα το δεικτη και τα ξανακοιταξα αλλες δυο φορες! Τα λαδια ηταν στο max! Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τη συμβαινει! 2 μερες στη μεση και τωρα στο max;;;;;;; Ουτε καμια μεγαλη διαφορα στη θερμοκρασια ειχαμε σημερα! Νιωθω και ασχημα που ανοιξα το θεμα! Τι να πω παντως ευχαριστω και συγνωμη για τη δυσφημιση που εκανα στην Toyota ! Κλειδωστε το!
-
Άλλαξε τον τίτλο σε 'Corolla **δεν **καίει λάδια' και είσαι εντάξει.
-
Το σκεφτομουνα κι εγω! Ok done!
-
Τα λάδια ΔΕΝ πρέπει να τα ελέγχεις μετά από πολλές ώρες ακινησίας. Το ιδανικό είναι να τα ελέγχεις όταν ο κινητήρας είναι ακόμα ζεστός, όχι όμως αμέσως μόλις σβήσεις αλλά 5-10 λεπτά μετά, ώστε να έχει επιστρέψει στο κάρτερ το λάδι που είναι στην κυλινδροκεφαλή.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα λάδια ΔΕΝ πρέπει να τα ελέγχεις μετά από πολλές ώρες ακινησίας. Το ιδανικό είναι να τα ελέγχεις όταν ο κινητήρας είναι ακόμα ζεστός, όχι όμως αμέσως μόλις σβήσεις αλλά 5-10 λεπτά μετά, ώστε να έχει επιστρέψει στο κάρτερ το λάδι που είναι στην κυλινδροκεφαλή.Γιατι οχι μετα απο πολλες ωρες ακινησιας;
Εννοεις οτι θα στραγγιξουν και τα λαδια που εχουν κολλησει στα τοιχωματα,και θα μας δειξει μεγαλυτερη ποσοτητα; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τα λάδια ΔΕΝ πρέπει να τα ελέγχεις μετά από πολλές ώρες ακινησίας. Το ιδανικό είναι να τα ελέγχεις όταν ο κινητήρας είναι ακόμα ζεστός, όχι όμως αμέσως μόλις σβήσεις αλλά 5-10 λεπτά μετά, ώστε να έχει επιστρέψει στο κάρτερ το λάδι που είναι στην κυλινδροκεφαλή.
Γιατι οχι μετα απο πολλες ωρες ακινησιας;
Εννοεις οτι θα στραγγιξουν και τα λαδια που εχουν κολλησει στα τοιχωματα,και θα μας δειξει μεγαλυτερη ποσοτητα;Ακριβώς. Ισως η διαφορά να είναι μικρή αλλά υπάρχει.
-
Αυτα δεν πρεπει να λαμβανωνται υπ'οψιν ομως;Συνολικη ποσοτητα δεν πρεπει να μετραμε;Τα βιβλιαρακια των κατασκευαστων,τι ακριβως λενε πανω σε αυτο;
-
Εγω απλως μετρησα μετα απο ωρες ακινησια μηπως πριν ηταν πολυ ζεστα και εδειχνε περισσοτερο. Μακαρι να μου εδειχνε περισσοτερο! Παντως σε αυτο που λεει o nass εχει δικιο και το λεει και στο βιβλιο του αυτοκινητου('θερμοκρασια λειτουργιας' οπως λεει).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα λάδια ΔΕΝ πρέπει να τα ελέγχεις μετά από πολλές ώρες ακινησίας. Το ιδανικό είναι να τα ελέγχεις όταν ο κινητήρας είναι ακόμα ζεστός, όχι όμως αμέσως μόλις σβήσεις αλλά 5-10 λεπτά μετά, ώστε να έχει επιστρέψει στο κάρτερ το λάδι που είναι στην κυλινδροκεφαλή.
Γιατι οχι μετα απο πολλες ωρες ακινησιας;
Εννοεις οτι θα στραγγιξουν και τα λαδια που εχουν κολλησει στα τοιχωματα,και θα μας δειξει μεγαλυτερη ποσοτητα;Ακριβώς. Ισως η διαφορά να είναι μικρή αλλά υπάρχει.
Πριν απο 9-10 χρονια καναμε ρεκτιφιε στην μηχανη της JULIA 1.6.Ο κινητηρας λυθηκε τελειως και αλλαχτηκαν αρκετα εξαρτηματα.Πλυθηκε μεσα εξω ο κορμος /καρτερ/κεφαλη.Δεθηκε παλι και αρχισε ο μηχανικος να ριχνει λαδι,ημουν μπροστα σε αυτη τη φαση .Κανονικα ο κινητηρας απο αλλαγη λαδιων ,μαζι με φιλτρο ,χωρα 6 λιτρα.Για να φτασει η ενδειξη στο MAX βαλαμε 8!!! λιτρα.Αφου δουλεψε λιγο τον σβησαμε και ελενξαμε παλι ,ηθελε αλλο μισο λιτρο.Ολοι οι κινητηρες κραταν λαδι σε πολλα σημεια,φανταστητε πχ να στραγγιζαν τελειως απο τους εκκεντροφορους και μετα να βαζατε μπροστα.Μπρρρρ.
Μπορειτε να μου πειτε την γνωμη σας για μια τεχνικη που ειδα στην FIAT(πιθανοτατα την κανουν και αλλοι) :Αφαιρουν το λαδι απο την θηκη του δεικτη κανωντας αναρροφηση ,οταν δεν αλλαζουν φιλτρο βεβαια.Αφαιρειται ολο το λαδι ετσι ; -
Ναι στο Golf ΙΙΙ που εχουμε ετσι τα αλλαζουν. Αφαιρειται ολο λενε αλλα εμενα ποτε δε μ'αρεσε αυτος ο τροπος χωρις εχω καπου να το στηριξω αυτο.
-
Ναι το κάνουν σε αρκετά συνεργεία.
Λογικά θα το αφαιρείται όλο και ίσως και περισσότερο σε σχέση με τον γνωστό τρόπο αφού δεν περιμένεις από την βαρύτητα να βγει αλλά το τραβάς.
Άσε που γλιτώνεις και τα ξεβιδώματα στην τάπα κάθε λίγο καιρό. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Και βεβαια ηταν σωστη. Κανω ελεγχο καθε βδομαδα σε ολα τα υγρα και στα λαστιχα. Ειμαι ψειρας σε αυτα.Μην ανυσηχείς έχει ακουστεί αρκετά για τους VVTi. Το καλό είναι ότι αν ξεχαστείς και δεν το κοιτάξεις και σου κολλήσει ο κινητήρας θα σου κανουν αλλαγή κινητήρα δωρεάν. Έχει γίνει και σε corolla και σε πολλές celica.
Κατά τα άλλα 97 άλογα και προσοχή μην ανέβουν οι στροφές μη το ένα μη το άλλο, και τότε τι να τα κάνω τα άλογα αν φοβάμαι μήπως λαχανιάσουν! Τέλος πάντων κάλή άκρη και προσοχή να το κοιτάς σνέχεια. Ελπίζω να βγάλεις άκρη αν και αμφιβάλω
-
Τη διαδικασία με την τρόμπα αναρρόφησης δεν την κατάλαβα ποτέ. Μπορεί η διαμόρφωση της ελαιολεκάνης να είναι τέτοια που το κατώτερο σημείο της να είναι το σημείο της τάπας αποστράγγισης αλλά δεν νομίζω ότι η αναρρόφηση εξασφαλίζει το τέλειο άδειασμα του κάρτερ. Επίσης συχνά η τάπα είναι μαγνητική για να κρατά τα όποια ρινίσματα οπότε με την αναρρόφηση δεν καθαρίζεται ποτέ!!! Μπορεί να ακούγομαι οπισθοδρομικός αλλά ο παραδοσιακός τρόπος μου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη.
Corolla δεν καίει λάδια!!!!!