-
...μεση καταναλωση? Κατι για 4,8λιτρα/100km νομιζω ειχε γραφτει...
(ενταξει το νουμερο αυτο θα παιζει ισως με αυγο αναμεσα σε πενταλ γκαζιου και παπουτσιου, αλλα και παλι για ονομαστικη ισχυ 140ιππων, ειναι εντυπωσιακο...) -
αν ανακοινωνουν 4,8 τοτε το αναμενομενο για Αθηνα θα ειναι γυρω στο 6,0-6,5. Το οποιο ειναι βεβαια εξαιρετικο.
-
Και πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων? Συνήθως οι νέες τεχνολογίες της VW έχουν ουκ ολίγα θέματα. (Fsi, TSi 170, DSG, 1.2 TSi) Προσωπικά δεν θα το εμπιστευόμουν σε αγορά ούτε στο Golf ούτε στο Α3. Θα περιοριζόμουν στο απλό 1.4 TSi 122 hp.
Υ.γ:Εκτός κι αν τόσα χρόνια με τους καμμένους πολλαπλασιαστές δοκιμάζανε το σύστημα απενεργοποίησης στην πράξη. (Κακιούλα )
-
σιγα την τρομερη τεχνολογια
εγω ακομη και σε Ρενο θα την εμπιστευόμουνα -
όπως με το dsg, τον άμεσο ψεκασμό κ το downsizing, κ αυτό το σύστημα θα γίνει αξιοπιστο σε 5-10 χρόνια που θα το εφαρμόσει κ ο ανταγωνισμός.
προς το παρόν αναμένουμε να δούμε αν το έχει εφαρμόσει πριν δεκαετίες κάποιος άλλος για να λιθοβοληθεί η vag για αντιγραφή, όπως όταν είχε βγει ο twincharged -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων? Συνήθως οι νέες τεχνολογίες της VW έχουν ουκ ολίγα θέματα. (Fsi, TSi 170, DSG, 1.2 TSi) Προσωπικά δεν θα το εμπιστευόμουν σε αγορά ούτε στο Golf ούτε στο Α3. Θα περιοριζόμουν στο απλό 1.4 TSi 122 hp.Υ.γ:Εκτός κι αν τόσα χρόνια με τους καμμένους πολλαπλασιαστές δοκιμάζανε το σύστημα απενεργοποίησης στην πράξη. (Κακιούλα )
Εχεις ενα point εδω, απολυτως δικαιολογημενο, ειδικα και σε συνδυασμο με το χαλασμενο τηλεφωνο, των επισημων Ελληνικων συνεργειων, οπου δυστυχως αρκετοι μηχανικοι, δεν αντιμετωπιζαν επαγγελματικα, τα υπαρκτα θεματα πχ των twincharger, ειχαν ελλειπη πληροφορηση, ενημερωση για τα θεματα που παρουσιαζε, και ευλογα διογκωθηκε περαιτερω το συγκεκριμενο ζητημα...
Το συστημα ΑCT φαινεται να ειναι λιγοτερο συνθετο απο αυτο του twin, εχει σαφως πολυ λιγοτερα εξτρα κινουμενα μερη, και επισης λεγεται οτι ο κινητηρας αυτος ζυγιζει 40κιλα λιγοτερο απο τον twin...Το θετικο παντως ειναι οτι λογω της μειωσης του συνολικου βαρους και στο αμαξωμα, ακομα και ο -παλαιοτερα βασικος- κινητηρας 1400/122ps , διαφαινεται απο τις πρωτες διαπιστωσεις δοκιμαστων οτι ειναι ικανοποιητικοτατος, και ακομα πιο οικονομικος, στο νεο Golf...Περα φυσικα απο το γεγονος οτι ειναι και ακρως αξιοπιστος, σε σχεση με καποιες πρωτες παρτιδες twinair...
Oποτε τα λεφτα που θα πηγαιναν για τον 140αρι, μπορουν να πανε πχ σε εξτρα εξοπλισμο, εχοντας ενα ολοκληρωμενο πακετο, αν και σχεδιαστικα αρκετα οικειο εως και βαρετο για καποιους...(απο κοντα βεβαια ισως να μην ειναι τοσο ποια βαρετα οικειο. Ιδωμεν...) -
H απενεργοποίηση κυλίνδρων δεν είναι και κανα breakthrough της τεχνολογίας υπάρχει χρόνια πολλά σε μεγαλύτερα μοτόρια απο τους ΗΠΑμερικάνους και όχι μόνο.
-
Μεταλλικό, έξοδα πινακίδων, τέλη και έξοδα προετοιμασίας είναι περίπου 1 χιλιάρικο στη VW. Είναι στα ψιλά γράμματα των τιμών της.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Μεταλλικό, έξοδα πινακίδων, τέλη και έξοδα προετοιμασίας είναι περίπου 1 χιλιάρικο στη VW. Είναι στα ψιλά γράμματα των τιμών της.Πάντως ακόμα και για citroen C3 diesel που ρώταγε ένας φίλος, τα έξοδα πινακίδων και προετοιμασίας χωρίς μεταλλικό χρώμα είναι κοντά 600 ευρώ, οπότε 1000 με το μεταλλικό χρώμα μάλλον είναι αντίστοιχο.
-
Trolling mode ON!!!!
Καλα ρε παιδια σιγα την τεχνολογια.....την εχουν οι Γερμανοι εδω και 10 χρονια....μια ζωη με τρεις κυλινδρους πανε ολα απο καμμενους πολλαπλασιαστες!!! Οπως θα ελεγε και ο συγχωρεμενος Steve Jobs ...it is not a bug , it's a feature!
-
Αστείο (Not)
-
ενταξει κρυο αστειακι αλλα επικαιρο! Αυριο λογικα θα ειναι στην εκθεση περιμενω πολυ να το δω ειμαι σιγουρος οτι θαμ θεσει νεα δεδομενα στην απτη ποιοτητα της κατηγοριας, ενδιαφερων ειναι επισης το downsizing της αποδωσης του 160αριου σε 140 με γνωμονα σιγουρα την οικονομια-μια λογικη επιλογη-, η εγχρωμη οθονη 5 ιντσων στον στανταρτ εξοπλισμο-χωρις bluetooth ουτε στην generation(!!)-. Ειναι επισης κριμα που για 2 γραμμαρια η DSG - Γιατι για εμενα VW χωρις DSG ειναι διαστροφη- εκδοση εχασε το 100 threshold.
-
-
Πιο καγκουριά πεθαίνεις...Νομίζω με ένα TSi 85hp ολοκληρώνεται το πακέτο! Χαχαχα!
-
-
βάζω στοίχημα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό από τα άτομα ηλικίας
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πιο καγκουριά πεθαίνεις...Νομίζω με ένα TSi 85hp ολοκληρώνεται το πακέτο! Χαχαχα!Ασχημο ναι αλλά καγκούρικο ΟΧΙ. Εχουμε κάνει λάστιχο τον όρο αυτό.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
όπως με το dsg, τον άμεσο ψεκασμό κ το downsizing, κ αυτό το σύστημα θα γίνει αξιοπιστο σε 5-10 χρόνια που θα το εφαρμόσει κ ο ανταγωνισμός.
προς το παρόν αναμένουμε να δούμε αν το έχει εφαρμόσει πριν δεκαετίες κάποιος άλλος για να λιθοβοληθεί η vag για αντιγραφή, όπως όταν είχε βγει ο twinchargedΑρκετα παλιο συστημα. Υπαρχει οντως εδω και δεκαετιες.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
η jeep θυμάμαι ότι το χρησιμοποιούσε, σωστά? δε ξέρω αν το έκανε με τον ίδιο τρόπο βεβαια.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πιο καγκουριά πεθαίνεις...Νομίζω με ένα TSi 85hp ολοκληρώνεται το πακέτο! Χαχαχα!
Ασχημο ναι αλλά καγκούρικο ΟΧΙ. Εχουμε κάνει λάστιχο τον όρο αυτό.
απο τοτε που εβαλες* 18αρες ζαντες στο Λεον, αρχισες να μαλακώνεις απεναντι στον ορο ¨καγκουρια'
Ειναι καγκουρικο .-
- = ποιος ξερει τι αλλο ανοσιούργημα έχεις κανει και δε μας το χεις πει....
VW Golf VII