-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
To μαζεψες κι ολας
Ετσι απο περιεργεια, εσυ που επιλεγεις χειροκινητο, το χεις περισσοτερο απ τον cavallino?
Για πεςΕκτος αν το 'το εχεις' αναφερεται στο να αλλαζεις ταχυτητες, οποτε πασο, εισαι ειδικος σε αυτο
Πάει με κόφτες το Vectra λέμε...
...και λιγα λες...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To μαζεψες κι ολας
Ετσι απο περιεργεια, εσυ που επιλεγεις χειροκινητο, το χεις περισσοτερο απ τον cavallino?
Για πεςΕκτος αν το 'το εχεις' αναφερεται στο να αλλαζεις ταχυτητες, οποτε πασο, εισαι ειδικος σε αυτο
Πάει με κόφτες το Vectra λέμε...
...και λιγα λες...
Ναι, φαντάζομαι...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Εάν έχεις αφήσεις ελάχιστα πιο πριν το γκάζι, είσαι σε λογικές στροφές (και όχι ήδη στισ 6000 για παράδειγμα) και κατεβάσεις, δε θα συγχρονίσει, απλά θα κατεβάσει και η ουρά θα ξεκολλήσει. Δοκιμασμένο.Tι να σού πω... Νομίζω ότι καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, αλλά και πάλι δεν έχει σχέση με αυτό που μπορείς να πετύχεις με το χειροκίνητο. Το έχω κάνει αυτό που λες και δεν έχω νοιώσει τίποτα παραπάνω από ένα ανεπαίσθητο jerk, ένα τιναγματάκι. Δεν το θεωρώ ικανό για να προκαλέσει κάποιο ξεκόλλημα. Μήπως το συνοδεύεις από κάποια τιμονιά και θεωρείς ότι τη δουλειά την έκανε το κατέβασμα περισσότερο από τη μεταφορά του βάρους λόγω 'σκανδιναυικού'; Μιλάμε πάντα για το SMG2 σε Μ;
-
Ο χρήστης Maverick93 έγραψε:
Καταρχας, το 'μαζεψα' κανονικοτατα. Το ειπα και πριν, ουτε ντροπη ειναι ουτε κακο ειναι, να μην 'το εχεις' με τα καλα χειροκινητα...Ειναι ομως 'κακο', επειδη 'εσυ' (οχι εσυ συγεκριμενα, γενικα μιλαω...) ΔΕΝ το εχεις, να γενικευεις αυτη την κατασταση, και να μειωνεις τις δυνατοτητες/επιπεδο ευχαριστησης, και να το αποκαλεις και απο πανω 'βιτσιο'...
Ε, και για μενα τοτε, βιτσιο ειναι να εχεις το ολο 'πακετο' κομμενο και ραμμενο για γκαζια-αδρεναλινη, και να του βαζεις και ενα ΜΗ -καλο- χειροκινητο κιβωτιο, το οποιο ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ, κατωτερο των περιστασεων του συνολου. (και δεν μιλαω ασφαλως για 8αρι ZF, και DCT, το ξαναλεω...)Αν αύριο μου χάριζαν μια χειροκινητη bmw θα έλεγα ΌΧΙ μόνο από αντίδραση σε αυτά που γράφεις...
Πρέπει να καταλάβεις οτι ο παράγοντας ευχαρίστηση είναι τελείως υποκειμενικός. Τη βρίσκεις με χειροκίνητα; Με γειά σου με χαρά σου. Με τον ίδιο τρόπο μπορεί κάποιος άλλος να τη βρίσκει καλύτερα με κάτι άλλο. Το όσοι προτιμούν κατι διαφορετικό από το χειροκίνητο 'δεν το 'χουν' ας το αφήσω ασχολίαστο.
Nope... Οταν κατι που ΜΠΟΡΕΙΣ να το κανεις εσυ, και δεν το κανεις, αλλα το αφηνεις σε ενα συνοθυλευμα ηλεκτρονικων να στο κανει τεχνητα, αυτο κοβει την συνολικη ευχαριστηση απο τα οδηγικα δρωμενα. Δεν ειμαι ουτε ο πρωτος που το λεει, ουτε και ο τελευταιος. Περα απο το οτι αποτελει και προσωπικη διαπιστωση, ειναι κατι που το εχουν πει πολυ πριν απο εμενα ανθρωποι σοβαροι στο χωρο, οι οποιοι εχουν οδηγησει σχεδον οτι 4τροχο υπαρχει στον πλανητη...
Καποιες περιπτωσεις βεβαια, σε στυλ 430 scuderia, 458 Italia, PDK τελευταιας γενιας, και διπλοσυμπλεκτο του GT-R, ε, εξαιρουνται...Ακομα και ετσι βεβαια, 'γκρινιες' για απουσια manual στις νεες Ferrari, δεν λειπουν...Ή μαλλον όχι ας το σχολιάσω κι αυτό. Πως μπορείς εσύ να κρίνεις τί πρέπει να αρέσει στον άλλο και ποιά πρέπει να είναι η προτίμισή του αν 'το έχει';
Δεν καταλαβες προφανως την ουσια στις δημοσιευσεις μου...Δεν εκρινα καταρχας πρωτος εγω, αλλα, αλλος χρηστης, και πολυ απλα απαντησα στην φραση 'βιτσιο', ξεκαθαριζοντας επιπλεον, οτι το να γενικευει κανεις μια κατασταση, λαμβανοντας υποψιν τις προσωπικες του δυνατοτητες, ειναι εκτος πραγματικοτητας.
Απο την αλλη, οσοι σε παγκοσμιο βεληνεκες, γνωστοι στον χωρο, 'το εχουν' με τα manual κιβωτια, ειναι της πασης γνωστο, τι προτιμουν περισσοτερο, κινουμενοι σε μια ευχαριστη στριφτερη διαδρομη (οχι σε πιστα, οχι σε αγωνες, οχι με χρονομετρα στο χερι)... -
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
To μαζεψες κι ολας
Ετσι απο περιεργεια, εσυ που επιλεγεις χειροκινητο, το χεις περισσοτερο απ τον cavallino?
Για πεςΕκτος αν το 'το εχεις' αναφερεται στο να αλλαζεις ταχυτητες, οποτε πασο, εισαι ειδικος σε αυτο
Πάει με κόφτες το Vectra λέμε...
...και λιγα λες...
Ναι, φαντάζομαι...
...οσο και να θες, δεν μπορεις...
-
δεν μπορεί να πάει κόφτες το βέκτρα ?
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εάν έχεις αφήσεις ελάχιστα πιο πριν το γκάζι, είσαι σε λογικές στροφές (και όχι ήδη στισ 6000 για παράδειγμα) και κατεβάσεις, δε θα συγχρονίσει, απλά θα κατεβάσει και η ουρά θα ξεκολλήσει. Δοκιμασμένο.
Tι να σού πω... Νομίζω ότι καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς, αλλά και πάλι δεν έχει σχέση με αυτό που μπορείς να πετύχεις με το χειροκίνητο. Το έχω κάνει αυτό που λες και δεν έχω νοιώσει τίποτα παραπάνω από ένα ανεπαίσθητο jerk, ένα τιναγματάκι. Δεν το θεωρώ ικανό για να προκαλέσει κάποιο ξεκόλλημα. Μήπως το συνοδεύεις από κάποια τιμονιά και θεωρείς ότι τη δουλειά την έκανε το κατέβασμα περισσότερο από τη μεταφορά του βάρους λόγω 'σκανδιναυικού'; Μιλάμε πάντα για το SMG2 σε Μ;
'Οχι, μιλάω για Ζ4. Εξ όσον γνωρίζω το ηλεκτρο-υδραυλικό της Ζ4 βασιζόταν σε αυτό της Ε36 Μ3, με πολλές αλλαγές-βελτιώσεις (εκτός του ότι ήταν μέτριο, είχε και μεγάλα θέματα αξιοπιστίας). Το Drivelogic είναι σχεδον το ίδιο όμως, με τη διαφορά ότι και τα 2 paddles λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο (και τα 2 ανεβάζουν τραβώντας, και τα 2 κατεβάζουν σπρώχνωντας).
Δεν έχω προσπαθήσει να μπλοκάρω τους τροχούς στην ευθεία, αν και πιθανότατα γίνεται αν ειμαι πιο επιθετικός καθώς βλέπω πόσο κόβει σε downshift. Σε συγκεκριμένη στροφή όμως και χωρίς κατέβασμα, με τιμονιά κάνει ένα μικρό jerk ενώ με κατέβασμα ξεκολλάει κανονικά.
Για μένα μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ότι δε μπορείς να έχεις ποτέ, όσο και να το μάθεις, 100% έλεγχο του ρομποτικού συμπλέκτη μέσα στη κίνηση οπότε με 1η μπορεί και να έχεις jerks κάποιες φορές.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To μαζεψες κι ολας
Ετσι απο περιεργεια, εσυ που επιλεγεις χειροκινητο, το χεις περισσοτερο απ τον cavallino?
Για πεςΕκτος αν το 'το εχεις' αναφερεται στο να αλλαζεις ταχυτητες, οποτε πασο, εισαι ειδικος σε αυτο
Πάει με κόφτες το Vectra λέμε...
...και λιγα λες...
Ναι, φαντάζομαι...
...οσο και να θες, δεν μπορεις...
Ανατρίχιασα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν μπορεί να πάει κόφτες το βέκτρα ?'How to control MOU (Masive Opel Understear)' -J. Kankkunen, G. Kikizas, 1998
-
γεμίσαμε αδερφάρες με ψεκαστά αυτοκίνητα...
dellorto και τα μυαλά στο τσοκ...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
δεν μπορεί να πάει κόφτες το βέκτρα ?
'How to control MOU (Masive Opel Understear)' -J. Kankkunen, G. Kikizas, 1998
...το 98' δεν ειχα vectra... Μ' αρεσει παντως που βαζεις το ονομα μου διπλα στον Juha...
...τα υπολοιπα, ακριβως για να ανατριχιασεις, τα εγραψα...
P.S παντως το συγκεκριμενο, με την σπορ αναρτηση και την οριακη δυναμη, μονο Μ.Ο.U δεν εχει...
sorry για το
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
δεν μπορεί να πάει κόφτες το βέκτρα ?
'How to control MOU (Masive Opel Understear)' -J. Kankkunen, G. Kikizas, 1998
...το 98' δεν ειχα vectra... Μ' αρεσει παντως που βαζεις το ονομα μου διπλα στον Juha...
...τα υπολοιπα, ακριβως για να ανατριχιασεις, τα εγραψα...
P.S παντως το συγκεκριμενο, με την σπορ αναρτηση και την οριακη δυναμη, μονο Μ.Ο.U δεν εχει...
sorry για το
Τόσο κατάλαβες, τόσο απάντησες.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Τόσο κατάλαβες, τόσο απάντησες.
Καντο πιο λιανα, ετσι οπως γραφεις, αυτα καταλαβα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποιός είπε για 'πρόβλημα' ?
Βασικά η παραπάνω απάντηση μου, παρότι χρησιμοποίησα το δικό σου ποστ σαν αφορμή, πάει περισσότερο στα διάφορα άλλα κουλά που διαβάζω τελευταία για τα χειροκίνητα vs αυτόματα...
Μην πει κάποιος πχ για ένα μοντέλο πως θα ήθελε να υπάρχει ΚΑΙ η επιλογή χειροκίνητου (μιας και απ'οτι φάινεται δεν θα έχουμε αυτή την επιλογή σε λίγο)... θα βρέξει 'έλα ρε πιουρίστα', 'μα και στην F1 αυτόματα έχουν', 'όσοι αποφεύγουν τα αυτόματα τα φοβούνται' και άλλα τέτοια χαριτωμένα...
Εντάξει είπαμε, περι ορέξεως (προσωπικά δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν, δεν υπάρχει σωστό και λάθος)... αλλά μην το κάνουμε και λύσσα με τις χοντράδες...Οπως είδες από το ποστ του Γρηγόρη παραπάνω, υπάρχει και η αντίθετη αντιμετώπιση 'κουλομαρία με το αυτόματο' 'άνιωθε' 'δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνει ένα χειροκίνητο' κοκ. Και μάλλον συχνότερη, θα έλεγα (εντύπωσή μου)
Μακάρι να υπάρχουν όλες οι επιλογές και να διαλέγει κανείς. Βέβαια αν πχ. το 5% των αγοραστών 911 προτιμά το χειροκίνητο κάποια στιγμή γίνεται ασύμφορο για το εργοστάσιο το R&D για τόσο μικρό ποσοστό αγοραστών.Ο Γρηγόρης απ'οτι καταλαβάινω γίνεται υπερβολικός για να υπεραμυνθεί των ουκ ολίγων χοντράδων που λέγονται παραπάνω.
Ας μην κρυβόμαστε δεν ξεστόμησε και τίποτα φοβερό, ούτε είναι καμια αποκάλυψη πως το αυτόματο ήταν απο παλιά η Νο1 επιλογή (δεν αναφέρομαι μόνο στην Ελλάδα) του οδηγού που δεν ήθελε να ασχοληθεί και πολύ-πολύ...
Αυτό φυσικά ΔΕΝ σημαίνει πως όσοι οδηγούν αυτόματο είναι κουλομαρίες ή πως όσοι έχουν χειροκίνητο είναι οδηγάρες... σε καμία περίπτωση.Όσο αφορά στις πωλήσεις, δυστυχώς έχεις δίκιο... αν και κάποιοι καθαρά sport κατασκευαστές imho θα πρέπει να σεβαστούν -αν μη τι άλλλο- την ίδια τους την φιλοσοφία...
Το πραγματικό target group σε αυτες τι κατηγορίες τιμής και πάνω, είναι λίγο... ιδιαίτερο.Το 95% = μετακίνηση (περιλαμβανομένων και ταξιδιών σε αυτοκινητόδρομους) και 5% = διασκέδαση είναι καρα-πραγματικότητα εκτός από τους τυχερούς που έχουν ένα αυτοκίνητο μόνο για γούστα. Είναι φυσικά δικαίωμα του καθενός να διαλέγει αυτοκίνητο με βάση το 5% αλλά είναι πιο ορθολογικό να λαμβάνει υπόψη και το 95%.
Αυτό το 95% - 5% είναι λίγο σχετικό...
Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούσα για τις καθημερινές μετακινήσεις μου ένα DSG της VW, ένα DCT της BMW και ένα χειροκίνητο.
Όσες φορές λοιπον έπαιρνα το αγαπημένο μου χειροκίνητο (δεδομένου οτι δεν έμπλεκα σε κεντρικούς κολλημένος με 1η - νεκρά, αλλά σε λίγο πιο ανοιχτούς / περιφερειακούς δρόμους με χαλαρή κίνηση) απολάμβανα σχεδόν πάντα το 95% της διαδρομής και έφτανα στον προορισμό μου με τα χέρια σφιχτά στο τιμόνι. Με τα αυτόματα απο την άλλη (ειδικά με το DSG), έπιανα το εαυτό μου στο 95% της διαδρομής να είναι νωχελικός και νυσταγμένος...
Σιγά την τεχνική ανάλυση θα μου πείς... και θα έχεις και δίκιο... βάλε και το αυτόματο στο μάνιουαλ και σπρώχνε πάνω κάτω τον λεβιέ (άλλο μπέρδεμα που απο DCT σε DSG είναι ανάποδα το +&-) να περάσει η ώρα...
Έλα που δεν είναι το ίδιο... Με τα χρόνια διαπίστωσα πως ένα απο τα πράγματα που με κάνουν να απολαμβάνω και να διασκεδάζω το 95% των μετακινήσεων μου, είναι και ένα καλό χειροκίνητο...
Απο την άλλη, υπάρχουν και κάκιστα χειροκίνητα που σε κάνουν να σιχαίνεσαι την ώρα και την στιγμή που το έπιασες και να παρακαλάς για ένα οποιοδήποτε αυτόματο...Τέλοσπάντων, τα παραπάνω δεν είναι επιστημονικά επιχειρήματα ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν... περισσότερο άτακτες σκέψεις είναι... και μαλλον αποτυχημένη προσπάθεια μεταφοράς κάποιων αισθήσεων (που αν ο άλλος δεν είναι στο ίδιο μήκος κύματος μάλλον μοιάζουν με αρλούμπες)...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αυτό φυσικά ΔΕΝ σημαίνει πως όσοι οδηγούν αυτόματο είναι κουλομαρίες ή πως όσοι έχουν χειροκίνητο είναι οδηγάρες... σε καμία περίπτωση.Ναι αλλά αυτό (κατάλαβα ότι) είπε ο Γρηγόρης.
Και το είπε αμυνόμενος (που λες) απέναντι σε τι ? Μια παρατήρηση του onyx! για 'βίτσιο' συνοδευόμενη από μία καθαρά χιουμοριστική φράση για 'ανακάτεμα του τυρόγαλου' ?
Δεν είναι υπερβολή ?Αυτό το 95% - 5% είναι λίγο σχετικό...
Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούσα για τις καθημερινές μετακινήσεις μου ένα DSG της VW, ένα DCT της BMW και ένα χειροκίνητο.Αρα είχες τη δυνατότητα ενός αυτοκινήτου για 'γούστα'. Ομως είχα γράψει καθαρά ότι θεωρώ αυτή την περίπτωση πιο εξαιρετική, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.
Σιγά την τεχνική ανάλυση θα μου πείς... και θα έχεις και δίκιο... βάλε και το αυτόματο στο μάνιουαλ και σπρώχνε πάνω κάτω τον λεβιέ (άλλο μπέρδεμα που απο DCT σε DSG είναι ανάποδα το +&-) να περάσει η ώρα...
Αυτή η μαλακία του DSG είναι για πολύ ξύλο... Βασικά αμέσως καταλαβαίνεις αν ένα 'αυτόματο' έχει προσανατολισμό σπορ ή αυτόματου για το super market κοιτώντας τη διάταξη του επιλογέα... Ολα τα πρώτης κατηγορίας (από Ferrari και Porsche έως Evo και BMW) είναι 'σωστά' και όλα τα άλλα (από DSG έως TCT, της Ford κτλ.) είναι 'λάθος'.
Πάντως αν είσαι σε κίνηση και πας για πλάκα να αλλάζεις ταχύτητες με τα paddles πολύ γρήγορα το βαριέσαι το ανέκδοτο.
Επίσης αν βρεθείς με χειροκίνητο σε κίνηση ή σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο πολύ γρήγορα νοσταλγείς το αυτόματο.
Εκεί που γίνεται συζήτηση είναι μόνο σε διαδρομές διασκέδασης. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
και όλα τα άλλα (από DSG έως TCT, της Ford κτλ.) είναι 'λάθος'.To TCT είναι σωστό.
-
Σόρι τότε, θυμάμαι λάθος.
-
Κάναν και κάτι σωστό οι Ιταλοί.
-
Κρατάει και τισ στροφές ψηλά
-
Να μαθαίνουν τα γατάκια της VW.
BMW FORUM