-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Ξαναρωταω το 16v ράλι πιάνει 220;;
ΑΣΕ τι λεει το γιουτιουμπ..205 τελικη εδινε το εργοστασιο παντως...πραγμα που ακουγεται πολυ λογικο για 120 αλογα...και μενα μου ακουγονται πολλα τα 220
είχα εργοστασιακό 106 και ποτέ δεν είχα δει πάνω από 210... και πως να δω αφού με βάση τις διαστάσεις και τον συντελεστής που έχει θέλει πάνω από 140hp για να διατηρήσει 220km/h
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για χαλαρώστε.....200+ με τέτοια αυτοκίνητα? Εγώ ταξιδεύω με 140-170 και ας τελικιάζει στα 320+.........
Οκ ρε φίλε σου είπε κανένας τίποτα?? Ο καθένας κάνει ότι νομίζει σωστό... Κ γιατί τι έχουν ''αυτά'' τα αυτοκίνητα?? Μήπως δεν είναι αυτοκίνητα που τα δίνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ 200++ χλμ τελική????
Κανείς πως δεν καταλαβαίνεις η έχεις θέμα ;
Φρένα αλλαξες;Φυσικά κ άλλαξα με αυτά του 206 1.6 16v όπως κ ανάρτηση
-
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Γιατί ρε φίλε δεν άλλαξες και το σασμαν μαζί με τον κινητήρα?Έιχα έτοιμο σασμάν από 106 rallye το μαμά να βάλω αλλά δεν ταίριαζε με τον λεβιέ του 306
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Την ταχύτητα τη μετράς με gps ή από το κοντέρ;Από κοντέρ μετράω δε με ενοχλεί δε χρειάζομαι gps απλά ξέρω ότι ραλλί με φπε βγάζουν 215 - 220 στο κοντέρ ενώ εμένα τις περισσότερες φορές σταματάει στα 190 λες κ είναι 1.4
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Την ταχύτητα τη μετράς με gps ή από το κοντέρ;
Από κοντέρ μετράω δε με ενοχλεί δε χρειάζομαι gps απλά ξέρω ότι ραλλί με φπε βγάζουν 215 - 220 στο κοντέρ ενώ εμένα τις περισσότερες φορές σταματάει στα 190 λες κ είναι 1.4
Το να μην δειχνει σωστα το κοντερ το αποκλειεις δηλαδη.
Επισης μην ξεχνας οτι αλλο το σκαφος του 106 και αλλο του 306 .Διαφορετικη αεροδυναμικη αντισταση ,πιθανοτατα και βαρος. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Την ταχύτητα τη μετράς με gps ή από το κοντέρ;
Από κοντέρ μετράω δε με ενοχλεί δε χρειάζομαι gps απλά ξέρω ότι ραλλί με φπε βγάζουν 215 - 220 στο κοντέρ ενώ εμένα τις περισσότερες φορές σταματάει στα 190 λες κ είναι 1.4
Το να μην δειχνει σωστα το κοντερ το αποκλειεις δηλαδη.
Επισης μην ξεχνας οτι αλλο το σκαφος του 106 και αλλο του 306 .Διαφορετικη αεροδυναμικη αντισταση ,πιθανοτατα και βαρος.Όταν ήταν 1.4 είχα 180 κάθε φορά που άνοιγα τώρα που είναι γύρω στα 40 άλογα παραπάνω κέρδισα μόνο 10 χλμ?? παράξενο τι να πω. το κοντέρ πόσο να κλέβει 5-10 χλμ??
-
μην περιμενεις παντως 306 να πηγαινει σαν 106 ακομα και αν φορανε το ιδιο μοτερ...και μονο το επιπλεον βαρος λεει πολλα
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
μην περιμενεις παντως 306 να πηγαινει σαν 106 ακομα και αν φορανε το ιδιο μοτερ...και μονο το επιπλεον βαρος λεει πολλαΔίκιο έχεις φίλε μου αλλά δεν είναι παράξενο να σπάω την 4η στα 190 χλμ περίπου κ η 5η να μη δίνει τίποτα??
-
Να ρωτήσω κάτι ; Άντε και τα έκανες τα 190 -210. Σε τι θα σε βοηθήσει ακριβώς αυτό; Αν γίνεται η συζήτηση εγκυκλοπαιδικά πάω πάσο.
Παρεπιπτόντως : βάρος 106 790 kg (1,741.7 lb)-880 kg (1,940.1 lb) βάρος 306 1030 kg (στο 1400)
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι ; Άντε και τα έκανες τα 190 -210. Σε τι θα σε βοηθήσει ακριβώς αυτό; Αν γίνεται η συζήτηση εγκυκλοπαιδικά πάω πάσο.Παρεπιπτόντως : βάρος 106 790 kg (1,741.7 lb)-880 kg (1,940.1 lb) βάρος 306 1030 kg (στο 1400)
Δεν βοηθάει κάπου απλά ρωτάω μην παίζει πρόβλημα με κάτι
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ξαναρωταω το 16v ράλι πιάνει 220;;
ΑΣΕ τι λεει το γιουτιουμπ..http://www.zeperfs.com/en/fiche276-peugeot-106-s16.htm
Περι τα 203 (με εργοστασιακη 205)
Στο youtube θα σου βρω ταφο να κανει 0-100 σε 4'', δεν συζηταμε καν για την εγκυροτητα των βιδεο.
-
Eh οκ 203 λοιπόν + τουλάχιστον 150 κιλά έξτρα βάρος = 190+ (γαμώ τα μαθηματικά !!!)
Vagelli Μια χαρά είναι δεν πάει κάτι λάθος !!!
-
Οκ παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας να'στε καλά!!
-
Έλεγξε με GPS την τελική. Τα Rallye 16V έπιαναν 210 κοντερίσια. Το 306 είναι μεν βαρύτερο (που επιβαρύνει την επιτάχυνση) αλλά η αεροδυναμική του παίζει να είναι καλύτερη από του 106 οπότε δεν έχεις και μεγάλο άδικο σε αυτό που λες καθότι η τελική είναι κυρίως θέμα ισχύος, κλιμάκωσης και αεροδυναμικής αντίστασης.
-
Προφανώς εγκυκλοπαιδική η συζήτηση. Τα 106 16V έχουν βάρος περίπου 950 κιλά. Η τελική τους είναι 205, άντε 207 χλμ/ω. Το κοντέρ πάντως γράφει εύκολα 220 και σε ευθεία, αλλά μετά τα 200 κάνει περίεργους ήχους-τριγμούς και ο υαλοκαθαριστήρας τείνει να φύγει…
Μια χαρά είναι η τελική που έχει το 306, άλλωστε τι ποσοστό της ζωής του αυτοκινήτου θα κινείται πάνω από 150;
Τώρα εάν πηγαίνει συχνά πάνω από 180 για «τη λέμε» στους κολλητούς στην καφετέρια, τότε vaggelis_306, δεν πάει κάτι στραβά στο αυτοκίνητο, αλλά στον οδηγό του. Εάν είναι καλοσυντηρημένος ο κινητήρας (κάτι για πρόγραμμα και επεμβάσεις διάβασα) τότε μια χαρά αυτοκίνητο είναι το 306 σου. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έλεγξε με GPS την τελική. Τα Rallye 16V έπιαναν 210 κοντερίσια. Το 306 είναι μεν βαρύτερο (που επιβαρύνει την επιτάχυνση) αλλά η αεροδυναμική του παίζει να είναι καλύτερη από του 106 οπότε δεν έχεις και μεγάλο άδικο σε αυτό που λες καθότι η τελική είναι κυρίως θέμα ισχύος, κλιμάκωσης και αεροδυναμικής αντίστασης.Το σασμάν μου που είναι από το 306 1.4 8v είναι πιο κοντό από του rallye 16v?? Χονδρικά η ταχύτητες μου βγάζουν 1η 50 2η 100 3η 145 4η 190 5η δε ξέρω κ ξαναλέω ΧΟΝΔΡΙΚΑ έτσι.
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Προφανώς εγκυκλοπαιδική η συζήτηση. Τα 106 16V έχουν βάρος περίπου 950 κιλά. Η τελική τους είναι 205, άντε 207 χλμ/ω. Το κοντέρ πάντως γράφει εύκολα 220 και σε ευθεία, αλλά μετά τα 200 κάνει περίεργους ήχους-τριγμούς και ο υαλοκαθαριστήρας τείνει να φύγει…
Μια χαρά είναι η τελική που έχει το 306, άλλωστε τι ποσοστό της ζωής του αυτοκινήτου θα κινείται πάνω από 150;
Τώρα εάν πηγαίνει συχνά πάνω από 180 για «τη λέμε» στους κολλητούς στην καφετέρια, τότε vaggelis_306, δεν πάει κάτι στραβά στο αυτοκίνητο, αλλά στον οδηγό του. Εάν είναι καλοσυντηρημένος ο κινητήρας (κάτι για πρόγραμμα και επεμβάσεις διάβασα) τότε μια χαρά αυτοκίνητο είναι το 306 σου.Φίλε μου δε θέλω να ''τη λέω'' σε κανέναν. Οτι κάνω το κάνω για μένα κ για κανέναν άλλο κ το μοτέρ το άλλαξα διότι το παλιό που είχε πάνω είχε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά κ βρήκα αυτό που έχω πάνω τώρα σε πολύ καλή τιμή από φίλο κ ξέρω ότι είναι κ αρκέτα αξιόπιστος. όπως καταλαβαίνεις δεν έχω κανένα κόλλημα με το να το παίζω γρήγορος η τίποτα άλλο αν αυτό εννοείς. Αλλά το να φορτώνεις 4η όσο πάει κ η 5η να μη δίνει έστω λίγο ακόμα (λες κ είναι overdrive από αυτόματο) μου φαίνεται παράξενο αυτό είναι όλο το θέμα.
-
Σε πολλα αυτοκινητα η 5η ειναι overdrive. Μην σου κανει καθολου εντυπωση. Μετρα και με gps να δεις ποια ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα. Αληθεια, ποσες στροφες εχεις με 5η και τελικη?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σε πολλα αυτοκινητα η 5η ειναι overdrive. Μην σου κανει καθολου εντυπωση. Μετρα και με gps να δεις ποια ειναι τα πραγματικα χιλιομετρα. Αληθεια, ποσες στροφες εχεις με 5η και τελικη?Δε θυμάμαι να σου πω τώρα στροφές στην τελική μόνο το ότι στα 100 χλμ έχω 3000 στρ με 5η. Μήπως πειράζει το ότι ο εκκεντροφόρος εισαγωγής έχει λίγο πειραγμένο γρανάζι τώρα προπορεία αργοπορεία δεν είμαι σίγουρος τι έχει
-
Βρήκα κ μια φωτό σε ΜΕΓΑΛΗ κατηφόρα κ έγραψε τα πιο πολλά που έχω δει μέχρι στιγμής http://postimage.org/image/46b7ansyn/
Χαμηλή τελική ταχύτητα