-
Ευχαριστώ για την απάντηση απο οτι βλεπω όμως δεν μπορουμε να το κανουμε στο πεζοδρομιο αυτό ευκολα, δεν εχουμε και την αντλια κλπ οποτε θα αν μιχθουν αναποφευκτα. ΤΟ θεμα ειναι υπαρχει προβλημα στην αναμιξη?
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Εβαλα τακακια pagid πισω και αλλαξα και υγρα και μπορω να πω οτι και με βαση την τιμη τους 40 με τοποθετηση ειμαι πολυ ευχαριστημενος με μονο μειον οτι που και που τσιριζουνε.Καμια λυση για αυτο;η θα στρωσουν με το καιρο;Από όσο ξέρω βάζουν χακλόπαστα πίσω από το τακάκι για να μην συντονίζει - τσιρίζει
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση απο οτι βλεπω όμως δεν μπορουμε να το κανουμε στο πεζοδρομιο αυτό ευκολα, δεν εχουμε και την αντλια κλπ οποτε θα αν μιχθουν αναποφευκτα. ΤΟ θεμα ειναι υπαρχει προβλημα στην αναμιξη?
Άδειασε με μια σύριγμα από το φαρμακείο (προτίμησε γυάλινη για να την έχεις μια ζωή), το καζανάκι. Σκούπισε το καλά με ένα χαρτί κουζίνας εσωτερικά. Μετά με τον κλασικό τρόπο, (πάτα άσε πάτα άσε…) και η ανάμιξη θα είναι αστεία ποσότητα…… πριν το 90 τι κάναμε!!!!!!.......
Α. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Φαινεται στην υπογραφή μου. Τα δινουν ίδια τιμη με κάποια αγνωστη μαρκαΤο Manual λεει Dot 3 υγρά. Αν τα αλλάξω με Dot 4 (λογικα θα αναμιχθούν και λιγάκι) έχουμε πρόβλημα?
Dot 3 και Dot 4 ειναι συμβατα μεταξυ τους, οποτε δεν υπαρχει προβλημα.
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Υπαρχει ενας πιο επιθετικος τροπος να στρωσουμε τα φρενα και αυτος περιλαμβανει επιβραδυνσεις απο τα 100 στα 20 οσο πιο δυνατα μπορουμε χωρις βεβαια να τα μπλοκαρουμε και μονο σε ευθεια. Αρχικα απλα τα αφηνουμε να ερθουν σε θερμοκρασια και μετα κανουμε 10 επαναληψεις απο 100-20,αφηνουμε λιγο να πεσει η θερμοκρασια και το επαναλαμβανουμε απο τα 120-20, το ιδιο παλι και μια τριτη φορα απο τα 140-20, το πολυ σε μιση ωρα δισκοι και τακακια ειναι στρωμενα και μεχρι το τελος της ζωης τους δυσκολα θα δουμε αυλακιες, επισης με τετοιο στρωσιμο δεν εχω δει να μου στραβωνουν ποτε δισκοι, βεβαια καποιες φορες η θερμοκρασια ειχε ξεπερασει αρκετα τους 250 βαθμους που μετρουσε το οργανο θερμοκρασιας που ειχα, καπνιζαν και μυριζαν εντονα και ειδικα αν αυτο γινοταν αργα το απογευμα ειχαν και ενα εντονο πορτοκαλι χρωμα, αν το κανεις μια φορα και ξεπερασεις το ψυχολογικο πιστευω οτι μονο πλεονεκτηματα εχει αυτη η μεθοδος.Προσωπικά προτιμώ να ακολουθώ τις οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρίας. Το ότι η κάθε εταιρία δίνει διαφορετικές οδηγίες πιθανόν να έχει να κάνει και με τη σύνθεση του τακακιού και τις θερμοκρασίες που πρέπει να αναπτυχθούν για να στρώσει.
Για παράδειγμα οι οδηγίες της HAWK διαφέρουν αρκετά από της EBC:
[list=1:3fwote91][:3fwote91]After installing new brake pads, make 6 to 10 stops from approximately 30-35 mph applying moderate pressure.[/3fwote91]
[:3fwote91]Make an additional 2 to 3 hard stops from approximately 40 to 45 mph.[/3fwote91]
[:3fwote91]DO NOT DRAG BRAKES![/3fwote91]
[:3fwote91]Allow 15 minutes for brake system to cool down.[/3fwote91]
[:3fwote91]After step 4 your new pads are ready for use.[/3fwote91][/list3fwote91]Source: http://www.hawkperformance.com/performance/burnish.php
-
Ανοίγεις διαδοχικά τα καπάκια για την εξαέρωση και ξεβιδώνεις (αρχίζεις από το πιο μακριά, ίσως πίσω δεξιά και μετά πας στο πιο κοντινό) ενώ τρομπάρεις. Με το μάτι βλέπεις πότε σταματάει να βγαίνει το παλιό υγρό που είναι σκούρο και βρώμικο και κυλάει το φρέσκο, διαυγές και λαμπερό. Για το λόγο αυτό υπάρχουν και υγρά με μπλέ χρώμα ίδιας ποιότητας ώστε να ξεχωρίζεις καλύτερα. Δεν υπάρχει κίνδυνος από την ανάμιξη αλλά μην τσιγκουνευτείς, να καθαρίσει καλά το υγρό. Ο μόνος κίνδυνος είναι να ξεχαστείς και να μην γεμίζεις το ρεζερβουαράκι συνέχεια και πέσει η στάθμη κάτω από το Min. Τότε για ασφάλεια (μην έχει πάει αέρας στο σύστημα) πρέπει να ξαναρχίσεις από την αρχή.
Οπότε αν δεν έχεις τα ειδικά βοηθητικά κιτ χρειάζονται 2-3 άτομα. Ένας στο πεντάλι, ένας από κάτω κι ένας να γεμίζει το ντεποζιτάκι. -
για να αλλαχθουν τα υγρα φρενων σε seat cordoba 2003 ειναι απαραιτητο να το κανεις μεσω διαγνωστικου?
με πληροφορησαν οτι για να 'φυγουν ολα' πρεπει να μπει σε διαγνωστικο...ισχυει? -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
για να αλλαχθουν τα υγρα φρενων σε seat cordoba 2003 ειναι απαραιτητο να το κανεις μεσω διαγνωστικου?
με πλροφορησαν οτι για να 'φυγουν ολα' πρεπει να μπει σε διαγνωστικο...ισχυει?
Ο onyx ! Moderator, περιγράφει αναλυτικότατα τον τρόπο.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
για να αλλαχθουν τα υγρα φρενων σε seat cordoba 2003 ειναι απαραιτητο να το κανεις μεσω διαγνωστικου?
με πλροφορησαν οτι για να 'φυγουν ολα' πρεπει να μπει σε διαγνωστικο...ισχυει?
Ο onyx ! Moderator, περιγράφει αναλυτικότατα τον τρόπο.
Α.το διαβασα αυτο και ειναι αναλυτικοτατο,απλως δε μου λυθηκαν 2 αποριες..
1.θα φυγουν τα υγρα απο τη μοναδα του ΑΒS,γιατι μου ειπαν οτι θελει διαγνωστικο vw.
2.θα φυγουν ολα απο το συμπλεκτη?κατα τη διαδικασια που περιγραφεται,πρεπει να παταμε και το πενταλ του συμπλεκτη για να φυγει και απο κει? -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
για να αλλαχθουν τα υγρα φρενων σε seat cordoba 2003 ειναι απαραιτητο να το κανεις μεσω διαγνωστικου?
με πλροφορησαν οτι για να 'φυγουν ολα' πρεπει να μπει σε διαγνωστικο...ισχυει?
Ο onyx ! Moderator, περιγράφει αναλυτικότατα τον τρόπο.
Α.το διαβασα αυτο και ειναι αναλυτικοτατο,απλως δε μου λυθηκαν 2 αποριες..
1.θα φυγουν τα υγρα απο τη μοναδα του ΑΒS,γιατι μου ειπαν οτι θελει διαγνωστικο vw.
2.θα φυγουν ολα απο το συμπλεκτη?κατα τη διαδικασια που περιγραφεται,πρεπει να παταμε και το πενταλ του συμπλεκτη για να φυγει και απο κει?
Το δοχείο υγρού, δίνει στο ABS, και από εκεί στα φρένα. Βεβαία πρέπει να είναι αναμμένος ο κινητήρας
Όταν πατάς το πεντάλ τελειώνεις σωστά σίγουρα και ολοκληρωμένα. Θα σου συνιστούσα να πας σε συνάδελφο.
Α. -
Να συμπληρώσω ότι δεν έχω καμία ιδέα για το αν χρειάζεται να συνδεθεί το αυτοκίνητο ή όχι. Η εντύπωση που μου έχει δημιουργηθεί (σωστή ή λανθασμένη δεν ξέρω) είναι ότι σε κάποια αυτοκίνητα χρειάζεται ενώ σε άλλα όχι.
-
Προσωπικά στο μαγαζί, και τι το έχω βρει σε ορισμένα στο πρόγραμμα, δεν το έχω κάνει ποτέ. Αν θα το κάνω θα πρέπει για να παίξω.
Δεν έχω πρόβλημα.
Α. -
Το TypeR (FN2 του 2007) ενδέχεται να χρειαστεί καινούργιους δίσκους (βλ. viewtopic.php?p=2638075#p2638075). Το ερώτημα είναι: βάζουμε τους εργοστασιακούς ή κάποιους άλλους; Κριτήριο αποτελεί η καλή λειτουργία σε καθημερινή χρήση. Αν αυτή μπορεί να συνδυαστεί και με πιο 'απαιτητική' χρήση, δε θα πω όχι
-
Ρε σεις, έχετε δει ποτέ κάτι τακάκια με όνομα Ztec+ ή κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε σεις, έχετε δει ποτέ κάτι τακάκια με όνομα Ztec+ ή κάτι τέτοιο;https://www.google.gr/search?q=ztec&oq= ... 24&bih=537
Σχέση με 'Ford' μυρίζομαι...
-
Ztec, όχι zetec.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Ρε σεις, έχετε δει ποτέ κάτι τακάκια με όνομα Ztec+ ή κάτι τέτοιο;
https://www.google.gr/search?q=ztec&oq= ... 24&bih=537
Σχέση με 'Ford' μυρίζομαι...
Τα αποτελέσματα που βγαίνουν είναι πρακτικά Brake Pads for Ford Zetec (S κτλ)
-
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Προσωπικά στο μαγαζί, και τι το έχω βρει σε ορισμένα στο πρόγραμμα, δεν το έχω κάνει ποτέ. Αν θα το κάνω θα πρέπει για να παίξω.
Δεν έχω πρόβλημα.
Α.Μέχρι να σου έρθει w211 Ε-Class με SBC και να αρχίσεις το ψάξιμο
-
Πηγα και αγορασα τακακια για το αμαξι μου και σημερα που τα περασα ειδα οτι ειναι λιγα χιλιοστα μικροτερα και δεν πατανε απο ακρη σε ακρη στην δισκοπλακα..γιατι συμβαινει αυτο; Δεν ειναι στανταρ οι διαστασεις για ενα μοντελο;
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις