-
Οπως θα εχετε δει εχω στην κατοχη μου εδω και δυο μηνες περιπου να Corolla 1.4. Εχω κανει 2500 χλμ. εκ των οποιων τα 1500 τελειως αβιαστα(αλλαγες στις 3000 στροφες, πολυ ομαλα ανεβασματα...) και στα επομενα 500 λιγη πιεση μεχρι τις 4000 στροφες και παλι ομαλα. Μεχρι τα 2000χλμ το αυτοκινητο ειχε 'ανοιχτει 3-4 φορες μονο κοντα στον κοφτη. Τα τελευταια 500 ηταν πιο πιεσμενα καθως οι αλλαγες γυρω και μετα τις 5000 ηταν αρκετες αλλα παντα ομαλα με ζεστο αυτοκινητο, χρονο επειτα να κρυωσει ομαλα κτλ. Θεωρω λοιπον οτι το αυτοκινητο το στρωνω φυσιολογικα χωρις πολλες πιεσεις αλλα με καποια φυσιολογικα ανοιγματα. Εχτες λοιπον που ελεγξα τη σταθμη των λαδιων μου την ειδα στη μεση! Διαρροη πουθενα, οσο μπορεσα να δω γιατι ειχε και λασπες. Κοιταξα παλι σημερα το πρωι και παλι το ιδιο. Θερμοκρασια περιβαλλοντος καλη. Χτες μεσημερι με ηλιο σημερα πριν λιγο. Πιστευα οτι θα παρω Corolla και δεν θα εχω να κοιταω τιποτα απο βλαβες(υποψιν ειναι και ιαπωνικο το δικο μου). Δεν αλλαξα λαδια στα πρωτα χιλιομετρα καθως μου τονισαν οτι στα 7500χλμ αλαζουν λαδια. Ειχε αλλος με Corolla το ιδιο προβλημα; Μπορει να φταιει η οδηγηση μου η οποια ηταν αρκετα ομαλη με αυτο το αυτοκινητο;
-
Οπως θα εχετε δει εχω στην κατοχη μου εδω και δυο μηνες περιπου να Corolla 1.4. Εχω κανει 2500 χλμ. εκ των οποιων τα 1500 τελειως αβιαστα(αλλαγες στις 3000 στροφες, πολυ ομαλα ανεβασματα...) και στα επομενα 500 λιγη πιεση μεχρι τις 4000 στροφες και παλι ομαλα. Μεχρι τα 2000χλμ το αυτοκινητο ειχε 'ανοιχτει 3-4 φορες μονο κοντα στον κοφτη. Τα τελευταια 500 ηταν πιο πιεσμενα καθως οι αλλαγες γυρω και μετα τις 5000 ηταν αρκετες αλλα παντα ομαλα με ζεστο αυτοκινητο, χρονο επειτα να κρυωσει ομαλα κτλ. Θεωρω λοιπον οτι το αυτοκινητο το στρωνω φυσιολογικα χωρις πολλες πιεσεις αλλα με καποια φυσιολογικα ανοιγματα. Εχτες λοιπον που ελεγξα τη σταθμη των λαδιων μου την ειδα στη μεση! Διαρροη πουθενα, οσο μπορεσα να δω γιατι ειχε και λασπες. Κοιταξα παλι σημερα το πρωι και παλι το ιδιο. Θερμοκρασια περιβαλλοντος καλη. Χτες μεσημερι με ηλιο σημερα πριν λιγο. Πιστευα οτι θα παρω Corolla και δεν θα εχω να κοιταω τιποτα απο βλαβες(υποψιν ειναι και ιαπωνικο το δικο μου). Δεν αλλαξα λαδια στα πρωτα χιλιομετρα καθως μου τονισαν οτι στα 7500χλμ αλαζουν λαδια. Ειχε αλλος με Corolla το ιδιο προβλημα; Μπορει να φταιει η οδηγηση μου η οποια ηταν αρκετα ομαλη με αυτο το αυτοκινητο;
-
Οπως θα εχετε δει εχω στην κατοχη μου εδω και δυο μηνες περιπου να Corolla 1.4. Εχω κανει 2500 χλμ. εκ των οποιων τα 1500 τελειως αβιαστα(αλλαγες στις 3000 στροφες, πολυ ομαλα ανεβασματα...) και στα επομενα 500 λιγη πιεση μεχρι τις 4000 στροφες και παλι ομαλα. Μεχρι τα 2000χλμ το αυτοκινητο ειχε 'ανοιχτει 3-4 φορες μονο κοντα στον κοφτη. Τα τελευταια 500 ηταν πιο πιεσμενα καθως οι αλλαγες γυρω και μετα τις 5000 ηταν αρκετες αλλα παντα ομαλα με ζεστο αυτοκινητο, χρονο επειτα να κρυωσει ομαλα κτλ. Θεωρω λοιπον οτι το αυτοκινητο το στρωνω φυσιολογικα χωρις πολλες πιεσεις αλλα με καποια φυσιολογικα ανοιγματα. Εχτες λοιπον που ελεγξα τη σταθμη των λαδιων μου την ειδα στη μεση! Διαρροη πουθενα, οσο μπορεσα να δω γιατι ειχε και λασπες. Κοιταξα παλι σημερα το πρωι και παλι το ιδιο. Θερμοκρασια περιβαλλοντος καλη. Χτες μεσημερι με ηλιο σημερα πριν λιγο. Πιστευα οτι θα παρω Corolla και δεν θα εχω να κοιταω τιποτα απο βλαβες(υποψιν ειναι και ιαπωνικο το δικο μου). Δεν αλλαξα λαδια στα πρωτα χιλιομετρα καθως μου τονισαν οτι στα 7500χλμ αλαζουν λαδια. Ειχε αλλος με Corolla το ιδιο προβλημα; Μπορει να φταιει η οδηγηση μου η οποια ηταν αρκετα ομαλη με αυτο το αυτοκινητο;
-
Η ποσότητα του λαδιού ήταν σωστή από την αρχή;
Κατανάλωση δικαιολογείται, σε πολύ μικρές ποσότητες όμως. Καταναλώνεται σε 'ψηλές' στροφές, όχι γιατί καίγεται αλλά γιατί εξατμίζεται από υψηλές θερμοκρασίες. ( Θυμάσαι το σωληνάκι αναθυμιάσεων στο παλιό σου αυτοκίνητο που επέστρεφε αυτές τις αναθυμιάσεις στο φίλτρο αέρα; ) -
Και βεβαια ηταν σωστη. Κανω ελεγχο καθε βδομαδα σε ολα τα υγρα και στα λαστιχα. Ειμαι ψειρας σε αυτα.
-
Μετά από συμβίωση με την corolla προ face lift από 15-1-2003 και μέχρι σήμερα κυριολεκτικά δε με έχει απασχολήσει τίποτα πλην του γρύλου στο παράθυρο του οδηγού (2 φορές το ίδιο - αλλαγή free). Όσο για τα λάδια το Σαββάτο που τα έλεγξα όταν πήγα για να το βάλω μπρος για την μπαταρία παρατήρησα ότι μετά από 2000 Km που έχουν κάνει είναι εντελώς διαυγέστατα και στην ίδια στάθμη απ' όταν μπήκαν. Βέβαια το αμάξι από τα 15532 Km που έχει κάνει τα 12489 Κm είναι σε εθνική (ΑΘΗΝΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ) και τα 3043 στους άθλιους αθηναϊκούς δρόμους . Το στρώσιμο τα πρώτα 5000 Km (αλλαγή λαδιών στα 900 Km -από δική μου επιμονή - ένεκα GSA) έγιναν με το στροφόμετρο να μην ξεπερνά τις 3500 rpm. Τώρα παρατηρώ ότι το αμάξι έχει και γ..ώ τις ροπές (χωρίς όμως να το ξεσκίζω - να είναι καλά ο στάρλετας με τα 238000Km). Το αμάξι έχει πάει μέχρι τις 5500rpm με 5η και 190 Km/h (και τα λάδια τότε που βγήκαν ήταν σαν καινούργια). Τι να πω αν και η toyota άρχισε να τα κάνει σκ.τά θα καταλήξω σε κανά κορεάτικο (οι οποίοι μου φαίνεται να είναι η toyota προ 15ετίας). Πάντως enginekiller σκίστους πατόκορφα. Αν θέλεις μου λες σε ποια αντιπροσωπεία το πας?
-
Κάποια καινούργια μοτεράκια στην αρχή ίσως είναι φυσιολογικό να κάψουν λίγα λάδια μέχρι να 'πατήσουν' τα ελατήρια. Μικρή ποσότητα όμως. Πόσο λάδι καίει και σε πόσα χιλιόμετρα;
Το αμάξι είναι καινούργιο; Μοτέρ Τογιότα με κάποια χιλιόμετρα στην πλάτη καίνε λάδια από τα τσιμουχάκια του καπακιού τα οποία ξεραίνονται από τα χρόνια. -
Κάτι δε πάει καλά δε μπορεί μέσα σε 2.500 κμ να έκαψε 2 λίτρα λάδι! (Άσχετα αν τα βιβλιαράκια του κατασκευαστή δικαιολογούν 1 λίτρο τα 1000κμ )
Πότε ήταν η προηγούμενη φορά που τα κοίταξες...?
-
Τα λαδια τα κοιταξα το προηγουμενο Σαβατοκυριακο. Ηταν ΟΚ αλλα απο τοτε εκανα γυρω στα 300 χιλιομετρα οποτε δεν ξερω ποτε ακριβως αρχισε να γινεται. Οπως ειπα παραπανω ειναι 2 μηνων το αυτοκινητο με 2500χλμ. Το πηρα απο την Πατρα οποτε δεν εχω παει σε αντιπροσωπεια εδω. Λεω να το παω σε αυτην στη διασταυρωση Κηφισου-Καβαλας εκτος αν εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο αλλα σχετικα κοντα στον Πειραια; Θα το παω το Σαββατο λογω εξεταστικης . Και εμενα τα λαδια ειναι διαυγης ακομα. Δεν παρατηρησα παντως μη κανονικες θερμοκρασιες. Ιδια επιπεδα. billlll λεει τετοιο πραγμα στο βιβλιο; 1 λιτρο ανα 1000χλμ. πλακα μας κανουν; Θα το κοιταξω
-
μήπως χάνει από την τάπα του κάρτερ?
-
Δεν εχω δει τιποτα κηλιδες στο δρομο. Δεν πιστρυω οτι τα χανει χωρις να ειμαι σιγουρος κιολας
-
Ξεκίνα με ένα καλό πλύσιμο στο χώρο της μηχανής-κάρτερ κλπ αλλά πρόσεχε τα ηλεκτρονικά
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Ξεκίνα με ένα καλό πλύσιμο στο χώρο της μηχανής-κάρτερ κλπ αλλά πρόσεχε τα ηλεκτρονικάΣυγνωμη... Την εγγυηση την πληρωσε για να τρεχει να πλενει κινητηρα ωστε να βρει αυτος τη βλαβη? Να σκισουν τα βουνα να τη βρουνε στην TOYOTΑ.
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Κάτι δε πάει καλά δε μπορεί μέσα σε 2.500 κμ να έκαψε 2 λίτρα λάδι! (Άσχετα αν τα βιβλιαράκια του κατασκευαστή δικαιολογούν 1 λίτρο τα 1000κμ )Πότε ήταν η προηγούμενη φορά που τα κοίταξες...?
τόσες φορές το έχουμε πει σε αυτό το φόρουμ ότι από την ένδειξη MAX μέχρι την ένδειξη MIN του δείκτη λαδιού η απόσταση είναι γύρω στα 600ml (ανάλογα με τον κατασκευαστή).
Δηλαδή δεν ισχύει ότι στο MAX έχουμε 3.75 λίτρα στο κάρτερ και στο MIN
0!!Συνεπώς φίλε enginekiller εμένα μου φαίνεται φυσιολογικό να κατέβηκε στη μέση.Κανονικά τα πρώτα λάδια αλλάζονται στα 1000 χιλιόμετρα και μετά πάμε κανονικά.
Αν καίς πάνω από 1 λιτρο στο 5000 χιλιόμετρα τότε ναι έχεις πρόβλημα, αλλά ακόμη και τότε η αντιπροσωπεία καλύπτεται από τον κατασκευαστή.
Διαβασε και το βιβλιαράκι σου.
Στην δική μου περίπτωση , που έκαιγε λάδι το rav4 τελικά βρέθηκε ότι στον ένα κύλινδρο τα ελατήρια είχαν μπει από το εργοστασιο όλα με την ίδια φορά και όχι με γωνία 90 μοίρες μεταξύ τους. -
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Ξεκίνα με ένα καλό πλύσιμο στο χώρο της μηχανής-κάρτερ κλπ αλλά πρόσεχε τα ηλεκτρονικά
Συγνωμη... Την εγγυηση την πληρωσε για να τρεχει να πλενει κινητηρα ωστε να βρει αυτος τη βλαβη? Να σκισουν τα βουνα να τη βρουνε στην TOYOTΑ.
Σωστό αλλά φαντάζομαι κι ο φίλος θα ήθελε να ξέρει ο ίδιος αφού είναι μερακλής αν έχει διαρροή από κάπου. Οι τογιοταίοι έχουν καλή φήμη στις εγγυήσεις εκτός αν ξέρει κανείς ότι έχουναλλάξει τα πράγματα
-
Ο Δημήτρης έχει απόλυτο δίκιο. Δεν είναι μεγάλη ούτε ανησυχητική η ποσότητα που έχεις χάσει. Ελπίζω τον έλεγχο να μην τον έκανες μετά από ενεργοποίηση του κινητήρα χωρίς να περιμένεις να κάτσουν τα λάδια γιατί τότε είναι λογικό να σου δείχνει μικρότερη ποσότητα λαδιού στο κάρτερ. Για τυχών διαρροή από την τάπα αποστράγγισης του κάρτερ είναι εύκολο να το ελέγξεις. Σκούπισε την και περίμενε λίγο να δεις αν δακρύσει.
Έχε το νου σου και αν το σύμπτωμα γίνει πιο έντονο τότε ενόχλησε την αντιπροσωπία. -
Εννοειται οτι τα κοιταξα σε επιπεδο δρομο μετα απο ωρες μη λειτουργιας του κινητηρα! Επισης εχω κοιταξει την ταπα και οτιδηποτε φαινεται απο πανω αλλα ολα ειναι καθαρα. Δε φαινεται να χανει. Αυτο για τα 600ml περιπου ομολογω οτι δεν το ειχα διαβασει πουθενα αν και ολη την ωρα ψαχνω και διαβαζω θεματα για λαδια κτλ εδω μεσα. Δηλαδη ακομα και περιπου στο min μπορω να κινηθω ανετα τουλαχιστον μεχρι την αντιπροσωπεια αφου θα εχω αρκετο λαδι μεσα ή καλυτερα να μην το κινησω; Οσο για την αλλαγη στα 1000χλμ. πηγα στην αντιπροσωπεια τοτε και μου ειπαν οτι δεν τα αλαζουν στα 1000χλμ αλλα κατευθειαν στα 7500χλμ. Ειχα ανοιξει και σχετικο θεμα εδω για αυτο το θεμα αρκετα μπερδεμενος γιατι θεωρουσα την πρωτη αλλαγη σημαντικη και αρκετοι εδω μεσα μου ειπαν οτι δεν ειναι πλεον τοσο σημαντικη λογω της τεχνολογιας των λαδιων κτλ. και οτι και αλλοι δεν τα ειχαν αλλαξει χωρις συνεπειες. Τελος τα βιβλιαρακια ολων των αυτοκινητων που πεφτουν στα χερια μου τα διαβαζω αλλα ισως μου ξεφυγε αυτο το σημειο σε αυτο:oops:. Ειδωμεν!
-
Χαλαρώστε ρε παιδιά...είπαμε οκ ιαπωνικοί κινητήρες αλλά μην υπερβάλουμε κιόλας. Φίλε μου ανάμεσα στο min και στο max κρύβεται συνήθως από μισό έως ένα λίτρο λαδιού. Η στάθμη ΔΕΝ πρέπει να είναι καρφωμένη στο μέγιστο ή πιο πάνω. Κάπου στα 3/4 είναι καλά. Και στο ελάχιστο ακόμα το αυτοκίνητο 'κινείται' και 'σκίζεται' κανονικά.
Απλά πρόσεχε, έχεις ιαπωνικό και με πολύ λίγο λάδι ΔΕΝ πάει ενώ εγώ που έχω ιταλικό μπορεί να μου καίει λαδάκι αλλά και με μια σταγόνα πάει κανονικά. Τώρα για το πρόβλημά σου. Όλα τα αυτοκίνητα καίνε λίγο στα πρώτα χιλιόμετρα. Συμπλήρωσε κανονικά και το συζητάς στην αντιπροσωπεία όταν πας για σέρβις. Αν συνεχίσει να καίει λάδι και μετά τα 8000 χιλιόμετρα περίπου τότε ψάξτο. Πάντως δεν έκαψε και και πολύ εδώ που τα λέμε...καλά είναι. Μη ξεχνάς να μετράς με το μοτέρ κρύο.Και κάτι άλλο γενικό,το γεγονός ότι συμπληρώνουμε λάδι και ότι κάποιο από αυτό καίγεται ρε παιδιά φυσιολογικό είναι!Γιατί άλλωστε ΝΑ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΠΑΝΤΑ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ;Έλεος δηλαδή...
-
Επανελαβα τον ελεγχο πριν λιγο μετα απο μια μερα ακινησιας του αυτοκινητου(γ@#ω την εξεταστικη ) σε επιπεδο εδαφος και με θερμοκρασια περιβαλλοντος 4 βαθμους(πω πω ακριβεια ) και εχει ακριβως την ιδια ποσοτητα που ειχε χτες (σχεδον μεση μεταξυ Min και max). Οποτε αποκλειω οτι χανει και μαλλον το εκαψε. Αυτο που με προβληματισε ρε παιδια δεν ειναι οτι το εκαψε αν το εκαψε αλλα οτι χαθηκε ετσι αποτομα. Μεχρι 2200 χλμ. και 10 μερες πριν ηταν οκ και μετα απο 300χλμ και μια βδομαδα πεσαν στη μεση. Τεσπα. Σαββατο παω συνεργειο να κανω αλλαγη μαλλον παρα να συμπληρωσω.
-
Παντως τωρα κοιταξα λιγο το βιβλιο και δεν ειδα να αναφερει οτι καιει λαδια. Επισης εκει που λεει για τον ελεγχο της σταθμης αναφερει ποσοτητα λαδιου 1,3 λιτρα ενω στα τεχνικα αναφερει 3,7 λιτρα. Τι ειναι το 1,3 που λεει; Δε λεει επισης ποση ποσοτητα ειναι απο το Min μεχρι το max. Λεει ακομα οτι πρεπει να ελεγχουμε ον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργιας. Μα σε θερμοκρασια λειτουργιας θα δειχνει περισσοτερο!
Corolla δεν καίει λάδια!!!!!