-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Ναι μεν, είναι υδρόψυκτο το δικό μου το μπουρδέλοΚαι δεν χαίρεσαι που δεν είναι πια τόσο σκαραβαίος;
-
Σκαραβαίος δεν είναι σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης (VW 1200 του '66, ας πούμε), και γι' αυτό δεν χαίρομαι.
Σκαραβαίος παραμένει πέρα απ' το όριο (μούτρα-κώλο εμπλοκή: αυτό δεν είναι καλό), αλλά το όριο είναι τόσο ψηλά πλέον που δεν αφορά ανθρώπους με αυτοσεβασμό, σε δημόσιο δρόμο. Και πολύ πιο κάτω απ' το όριο όμως, σε πληροφορεί και σε καυλώνει όσο κανένας σκαραβαίος, και όσο ελάχιστα οχήματα. Προσφέρει διάδραση (interaction) και χαρά ανεξαρτήτως ρυθμού.
Σκαραβαίος παραμένει πάντοτε στο σχήμα, στα καπούλια, και στο πώς σε κοιτάζει (με το γνωστό αθώο μα και αμείλικτο βλέμμα όλων των σαρκοβόρων μεν, πλασμάτων του Θεού δε), και αυτός είναι έρως παντοτινός -
Μου αρεσει αμα βλεπω τοσο παλια αυτοκινητα να ειναι σαν να εχουν βγει απο την εκθεση.Νιωθεις οτι ταξιδευεις πισω και εσυ μαζι τους...Ειδικα αμα προκειται για τη 993.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σύντομα θα ξανανοίξουν. Τουλάχιστον αυτή είναι η επίσημη ενημέρωση από την εταιρεία. Για μερικές μέρες μόνο θα παραμείνουν κλειστές.
Στην Θεσσαλονίκη το προσωπικό απολύθηκε.......
Σημερινή επικοινωνία με Μοτοδυναμική Αθήνας, η αντιπροσωπεία Porsche στην Θεσσαλονίκη από την Navicar περνάει στα δικά τους χέρια και συνεχίζει κανονικά, εντός 1 εβδομάδας θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία.
-
http://www.evo.co.uk/news/evonews/28679 ... 1530c75901
Η 991S στο Ring (με χειροκίνητο κιβώτιο), με χρόνο αντίστοιχο (ή καλύτερο;) της 997.1 GT3/RS
Ωραίο φετίχ το επιταχυνσιόμετρο στα όργανα -
Την καλησπέρα μου!!! Παίζει να είναι και η πρώτη μου δημοσίευση στο παρόν, κι αυτή βέβαια από σπόντα.
Σήμερα το μεσημέρι ήπιαμε μερικές μπυρίτσες σε ένα συνεργείο. Δεν ήξερα τα παιδιά που εργάζονται εκεί, απλά πήγα με ένα γνωστό τους. Τέλοσπάντον πολύ καλή η παρέα, περάσαμε όμορφα. Μέσα στο συνεργείο υπήρχε μια 928S V8 η οποία ήταν πάνω σε ένα αναβατόριο και κυριολεκτικά την είχαν φάει η σκόνες. Ρώτησα λοιπόν τι πρόβλημα έχει και η απάντηση που πήρα είναι ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται 'ΜΠΛΟΚ' - μη με ρωτάτε τί είναι δε ξέρω. Αυτό το ανταλλακτικό κάνει λέει κάπου 13000 ευρώ. Ο ιδιοκτήτης έχει πληρώσει το ποσό σε κάποιον έμπορα από Αγγλία αλλά το πρόβλημα είναι ότι από ότι φαίνεται το συγκεκριμένο ανταλλακτικό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ στην αγορά και το αμάξι σαπίζει εδώ και πάνω από χρόνο.
Αμαρτία δεν είναι να μην κυκλοφορεί αυτό το αμαξάκι?Αν έχει καταλάβει κάποιος περι τίνος πρόκειται, μήπως θα μπορούσε να ρίξει φως? Να βρεθεί ρε γμτ μου αυτό το ανταλλακτικό. Τώρα τί θα γίνει με τα λεφτά που έχει ήδη πληρώσει δεν ξέρω. Μάλλον να υποθέσω ότι τα χάνει? Τρέχα γύρευε τώρα απο έμπορα στην Αγγλία.
-
Μπλοκ μηχανής;
-
Η porsche δεν υποτίθεται οτι έχει τμήμα restoration κλπ απο το οποίο μπορείς να πάραγγειλεις οτι ανταλακτικό θέλεις για όποιο μοντέλο.
-
Πλήρωσε 13.000 για ένα ανταλλακτικό που δεν υπήρχε?
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Την καλησπέρα μου!!! Παίζει να είναι και η πρώτη μου δημοσίευση στο παρόν, κι αυτή βέβαια από σπόντα.
Σήμερα το μεσημέρι ήπιαμε μερικές μπυρίτσες σε ένα συνεργείο. Δεν ήξερα τα παιδιά που εργάζονται εκεί, απλά πήγα με ένα γνωστό τους. Τέλοσπάντον πολύ καλή η παρέα, περάσαμε όμορφα. Μέσα στο συνεργείο υπήρχε μια 928S V8 η οποία ήταν πάνω σε ένα αναβατόριο και κυριολεκτικά την είχαν φάει η σκόνες. Ρώτησα λοιπόν τι πρόβλημα έχει και η απάντηση που πήρα είναι ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται 'ΜΠΛΟΚ' - μη με ρωτάτε τί είναι δε ξέρω. Αυτό το ανταλλακτικό κάνει λέει κάπου 13000 ευρώ. Ο ιδιοκτήτης έχει πληρώσει το ποσό σε κάποιον έμπορα από Αγγλία αλλά το πρόβλημα είναι ότι από ότι φαίνεται το συγκεκριμένο ανταλλακτικό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ στην αγορά και το αμάξι σαπίζει εδώ και πάνω από χρόνο.
Αμαρτία δεν είναι να μην κυκλοφορεί αυτό το αμαξάκι?Αν έχει καταλάβει κάποιος περι τίνος πρόκειται, μήπως θα μπορούσε να ρίξει φως? Να βρεθεί ρε γμτ μου αυτό το ανταλλακτικό. Τώρα τί θα γίνει με τα λεφτά που έχει ήδη πληρώσει δεν ξέρω. Μάλλον να υποθέσω ότι τα χάνει? Τρέχα γύρευε τώρα απο έμπορα στην Αγγλία.
Πως θα ερθουμε σε επαφη με τον ιδιοκτητη;
Εχω κατι μετοχες της Πειραικης Πατραικης να του δωσω σε πολυ καλη τιμη!!! -
Καταρχάς το λινκ από το ebay που παρατέθηκε αφορά κινητήρα από 968 τετρακύλινδρο εν σειρά που δεν έχει καμία σχέση με τον V8 της 928. Κατά δεύτερον, κάτι δεν μου κάθεται καλά στην όλη ιστορία. Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που μπορεί να διαθέσει 13.000 ευρώ για ένα ανταλλακτικό ή ακόμα και για ολοκαίνουριο κινητήρα να μην μπορέσει να τον βρει. Εν έτη 2012 μπορεί να βρει τα πάντα και με το κατάλληλο ποσό να τα έχει έξω από την πόρτα του. Ενδεικτικά παραθέτω μπλοκ κινητήρα και ολόκληρους κινητήρες από 928 που βρήκα μέσα σε 3 λεπτά στο google. Οι τιμές παίζουν από 500$ έως 5.500$.
http://www.mailordercentral.com/928intl/products.asp?dept=115
-
Μα γιαυτό μπήκε το λινκ, ο ιδιοκτήτης ειναι καλο θύμα απο ότι φαίνεται.
-
Οι μερικές μπυρίτσες παίζει να έχουν παίξει και αυτές το ρόλο τους.
bonus = Έλληνας συνεργιατζής.
-
-
^
Eπίσης εκφωνητής πρέπει να είναι ο Willie:
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
^
Eπίσης εκφωνητής πρέπει να είναι ο Willie:
-
Does he?
-
Δεν ξέρω, εγώ τυχαία έπεσα πάνω στον άνθρωπο επειδή έψαχνα έναν logostics admin...
Αλλά τελικά αυτός αποδείχτηκε πως είναι logistics admin, οπότε τον πόσταρα δίπλα στον κ. Troll.Τον ξέρουμε;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν ξέρω, εγώ τυχαία έπεσα πάνω στον άνθρωπο επειδή έψαχνα έναν logostics admin...
Αλλά τελικά αυτός αποδείχτηκε πως είναι logistics admin, οπότε τον πόσταρα δίπλα στον κ. Troll.Τον ξέρουμε;
Δεν τον ξέρω τον κύριο αλλά έχει πολεμήσει (?) στο Αφγανιστάν.
Porsche Forum