-
πήρε φίλος μου μεταχειρισμένο το 1800αρι σιβικ 5θυρο 45000χλμ με 7,5χλρ.
πολύ ωραίο αμαξι. όντως στεκεται δίπλα στο γκολφ (κατα τη γνωμη μου), οικονομικότατο (7λίτρα/100χλμ στην Αθήνα!). Μόνο από άνεση είναι χάλια με τις 17αρες στου καρόδρομους. πολύ χάλια όμως στο μπουρδέλο που έχουμε για δρόμουςγια τα προβλήματα του γκολφ τί να πω. έχω αρκετούς φίλους με γκολφ tsi (7αμάξια). Ο ένας μετά από σκληρό σκίσιμο του γρατζουναει την δευτέρα, ενώ ενός δεύτερου του καιει λάδι σταθερά 150μλ/1000χλμ. Οι έρευνες ποιότητας τί αναφέρουν?
-
Χαίρομαι που απάντησες με αυτό τον τρόπο διότι ειλικρινά δεν ήθελα flame posts πόλεμο με όσα έγραψα!
Ο σκοπός μου ήταν απλά να υποδείξω την υποκειμενικότητα του όρου καλύτερο!
Αν παράδειγμα κάποιος ήθελε χώρους προφανώς δεν θα θεωρούσε καλύτερη επιλογή την bmw1 ή για άνεση το σιβικ κοκ... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
απτή ποιότητα, καλύτερο τιμόνι, καλύτερη οδική συμπεριφορά, καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις, tsi κινητήρες που ξεφτιλίσαν τον ανταγωνισμό καίγοντας λιγότερο, κιβώτια διπλού συμπλεκτη
κατά τα άλλα, όλα ίδια είναιας το συγκρίνουμε για πλάκα με το προηγούμενο σιβικ....
-απτή ποιότητα: μπες μέσα σε 2 ίδιας χρονολογίας και κρίνε μόνος σου
-καλύτερο τιμόνι: το σιβικ έχει καλύτερο. Οδήγησε τα και κρίνε μόνος σου
-καλύτερη οδική συμπεριφορά: άνεση ναι, οδική συμπεριφορά όχι
-καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις: τρέμουν τα κόκκαλα του σοιχίρο.Οδήγησε και κρίνε!
-tsi κινητήρες που ξεφτιλίσαν τον ανταγωνισμό καίγοντας λιγότερο: ναι έχεις δίκιο, το σιβικ έκαιγε στα 1800 λιγότερο από τα τσι 140 και πηγαίνανε σχεδόν τα ίδια(το καλοκαίρι πάντως το σιβικ πήγαινε καλύτερα... )- κιβώτια διπλού συμπλέκτη:χμμ εδώ έχεις κάποιο δίκιο όμως η αξιοπιστία τους τουλάχιστον τότε είναι αμφισβητήσιμη
Συμπέρασμα: μήπως υπερβάλλεις; Άλλο καλό αυτοκίνητο και άλλο το καλύτερο όπως υποστηρίζεις. Κάνε και το ίδιο με τα φόκους,c4-bravo...ίσως αναθεωρήσεις!
Επειδή γίνεται λόγος για τα C4(mk1 υποθέτω μιας και με αυτό αντιπαρατέθηκε το Γκόλφ το 2004 και μετά) και το Μπράβο:
Κατ'εμέ και απο τα δυό η Γκόλφω V ήταν αρκετά καλύτερο αυτοκίνητο.
Και στην ποιότητα και στους προσφερόμενους χώρους και απο θέμα οδικής συμπεριφοράς/άνεσης επίσης καλύτερο.
Το μοναδικό που μπορώ να πώ απο όσα έχω διαβάσει που ήταν ισάξιο/ανώτερο του Γκόλφ V και σίγουρα ανώτερο απο ότι λέγεται σε θέμα οδικής συμπεριφοράς ήταν το Φόκους ΜΚ2(http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12206 )αλλά με τα τελευταίο να μην είχε ποτέ μια γκάμα κινητήρων πιο ισχυρών ιδιαίτερα την παρουσίαση των tsi στο Γκόλφ.
-
o 140αρης με την απενεργοποιηση των δυο κυλίνδρων στο νεο γκολφ δεν θα είναι twincharge από ότι κατάλαβα. Σωστά?
-
ναι, τελος ο twin
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
απτή ποιότητα, καλύτερο τιμόνι, καλύτερη οδική συμπεριφορά, καλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις, tsi κινητήρες που ξεφτιλίσαν τον ανταγωνισμό καίγοντας λιγότερο, κιβώτια διπλού συμπλεκτη
κατά τα άλλα, όλα ίδια είναιΛοιπόν εμείς σε αρκετά εταιρικά δεν συναντήσαμε πολλά από αυτά που αναφέρεις .
- Μηχανικά προβλήματα στα TSi ( + αντικατάσταση τούρμπο )
- αρκετούς αισθητήρες βενζίνης
- Λαδάκια
- ξέβαφαν τα πλαστικά στο ταμπλό
- 1-2 προβλήματα στα φρένα
- σε 2 αποσυναρμολογήθηκαν τα πλαστικά στην πόρτα
- χάλια κλιματισμός σχεδόν σε όλα
- θόρυβος κύλισης
- λαμπάκια μηχανής που αναβόσβηναν σαν λαμπιόνια Χριστουγέννων
- 2 κιβώτια off ( ίσως ήταν 3 )
κλπ.
μεγαλη μαγκια οι γερμανοι να παρουσιαζουν τα μειονεκτηματα των αυτοκινητων τους ως προτερηματα.......
ο chemic και ο καθε chemic μη εχοντας προσωπικη εμπειρια αλλα διαβαζοντας παντου για δεδομενη γερμανικη ποιοτητα,παραδοσιακη αξιοπιστια,οικονομια ανευ προηγουμενου,οδικη συμπεριφορα σημειο αναφορας και εσωτερικο με υποδειγματικη εργονομια.......τα ανακυκλωνει και τα μεταφερει αυτουσια!!!
ενω αν διαβαζε για πλαστικα που ξεβαφουν και ξεφλουδιζουν σε σχετικα συντομο χρονο,αξιοπιστια κατω του μεσου ορου,οικονομια στο μεσο ορο,οδικη συμπεριφορα ασφαλη αλλα τιποτα ιδιαιτερο και εσωτερικο εμμετικο 10 ετων παρωχημενο............;;;;;;
ευγε στους γερμανους -
την απ'τη ποιοτητα ξέχασες
-
ευτυχώς που μπαίνουμε εδώ κ μας ξεστραβώνει ο ggab κ ο κάθε ggab
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
την απ'τη ποιοτητα ξέχασεςυπάρχουν κ άλλες λέξεις που δεν ξέρεις στο χωριό σου κ σου κάνουν εντύπωση?
-
ρε τους τζαπανιστί μίσος για το αυτοκίνητο του λαού...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ευτυχώς που μπαίνουμε εδώ κ μας ξεστραβώνει ο ggab κ ο κάθε ggabτην απ'τη ποιοτητα ξέχασες
υπάρχουν κ άλλες λέξεις που δεν ξέρεις στο χωριό σου κ σου κάνουν εντύπωση?
ελα,πες την αληθεια..... εχεις μπει ποτε σε γκολφω;;;;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ναι, τελος ο twinΕχουμε καποια επισημη πληροφορηση για αυτο?
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ευτυχώς που μπαίνουμε εδώ κ μας ξεστραβώνει ο ggab κ ο κάθε ggab
την απ'τη ποιοτητα ξέχασες
υπάρχουν κ άλλες λέξεις που δεν ξέρεις στο χωριό σου κ σου κάνουν εντύπωση?
ελα,πες την αληθεια..... εχεις μπει ποτε σε γκολφω;;;;
Εσυ εχεις μπει? Αν ναι, σε ποσα? Σε ενα, σε δυο, και εβγαλες τα συμπερασματα που εβγαλες?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ναι, τελος ο twin
Εχουμε καποια επισημη πληροφορηση για αυτο?
σαιτ εξωτερικου, δεν θυμαμαι ποιο
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ευτυχώς που μπαίνουμε εδώ κ μας ξεστραβώνει ο ggab κ ο κάθε ggab
την απ'τη ποιοτητα ξέχασες
υπάρχουν κ άλλες λέξεις που δεν ξέρεις στο χωριό σου κ σου κάνουν εντύπωση?
ελα,πες την αληθεια..... εχεις μπει ποτε σε γκολφω;;;;
Εσυ εχεις μπει? Αν ναι, σε ποσα? Σε ενα, σε δυο, και εβγαλες τα συμπερασματα που εβγαλες?
ως γνωστό μόνο ο γαβ-γαβ έχει μπει σε γκολφ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ναι, τελος ο twinΘα μας λείψει
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ναι, τελος ο twin
Θα μας λείψει
Αμα 'πεταξουν' στο υπαρχον rocco τον 1800αρι με τα 180 αλογατα, εμενα παντως δεν θα μου λειψει καθολου...
Λεπτομερειες βεβαια αυτα, καθοτι δεν υπαρχει σαλιο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ναι, τελος ο twin
Θα μας λείψει
Αμα 'πεταξουν' στο υπαρχον rocco τον 1800αρι με τα 180 αλογατα, εμενα παντως δεν θα μου λειψει καθολου...
Λεπτομερειες βεβαια αυτα, καθοτι δεν υπαρχει σαλιο...Δεν διαφωνώ, σου είχα πει και παλαιότερα πως θα προτιμούσα τον 1.8TFSi στον πορνομετανάστη, όπως έχει το Yeti πχ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ναι, τελος ο twin
Εχουμε καποια επισημη πληροφορηση για αυτο?
σαιτ εξωτερικου, δεν θυμαμαι ποιο
Λέγεται ότι του χρόνου θα μπει ο twin με τα 180 για να καλύψει το κενό μέχρι το GTi. Βέβαια ίσως τελικά μπει ο 1800 του Α3.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ευτυχώς που μπαίνουμε εδώ κ μας ξεστραβώνει ο ggab κ ο κάθε ggab
την απ'τη ποιοτητα ξέχασες
υπάρχουν κ άλλες λέξεις που δεν ξέρεις στο χωριό σου κ σου κάνουν εντύπωση?
ελα,πες την αληθεια..... εχεις μπει ποτε σε γκολφω;;;;
Εσυ εχεις μπει? Αν ναι, σε ποσα? Σε ενα, σε δυο, και εβγαλες τα συμπερασματα που εβγαλες?
ως γνωστό μόνο ο γαβ-γαβ έχει μπει σε γκολφ...
από καμιά γρήγορη βόλτα με γκολφ λες να το έπαθε?
τί στο καλό, από κανά πακιστάν γράφει κ το θεωρεί σπάνιο? εδώ αν πετάξεις πέτρα από το παράθυρο ή σκύλο θα πετύχεις ή γκολφ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ευτυχώς που μπαίνουμε εδώ κ μας ξεστραβώνει ο ggab κ ο κάθε ggab
την απ'τη ποιοτητα ξέχασες
υπάρχουν κ άλλες λέξεις που δεν ξέρεις στο χωριό σου κ σου κάνουν εντύπωση?
ελα,πες την αληθεια..... εχεις μπει ποτε σε γκολφω;;;;
Εσυ εχεις μπει? Αν ναι, σε ποσα? Σε ενα, σε δυο, και εβγαλες τα συμπερασματα που εβγαλες?
ως γνωστό μόνο ο γαβ-γαβ έχει μπει σε γκολφ...
από καμιά γρήγορη βόλτα με γκολφ λες να το έπαθε?
τί στο καλό, από κανά πακιστάν γράφει κ το θεωρεί σπάνιο? εδώ αν πετάξεις πέτρα από το παράθυρο ή σκύλο θα πετύχεις ή γκολφναι,για γρηγορη βολτα ξεκινησαμε αλλα μειναμε απο λαδια.....
VW Golf VII