-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Γνωρίζει κανείς τιμές για αλλαγή δίσκου σε yaris 1st generation?
Ή τιμή πιυμου είπανε στα 300€ με εργατικά-βαλβολίνεςείναι νορμάλ, ή τσιμπημένη;;Λογική η τιμή. Καλύτερα βάλε δίσκοπλατώ Exedy είναι πιο ανθεκτικά (αλήθεια στα πόσα χλμ. αλλάζεις το συμπλέκτη αυτόν);
-
Είμαι ένα βήμα στο να μπω στον μαγικό χώρο της toyota
Έχω γράψει μία ερώτηση εδώ: viewtopic.php?f=15&t=46298&start=45#p2627834Οποιος μπορεί ας ρίξει μια ματιά γιατί αύριο σηκώνω λεφτά και αγοράζω αν δεν με σταματήσετε!
-
Εγω δεν θα το επαιρνα σε καμια περιπτωση, γιατι δεν ξερεις τι παιζει με τους συσσωρευτες και οντας μη συντηρημενο σε τουοτα δε θα σε καλυψουν σε αναγκη αλλαγης
-
Διαφορετικά θα με κάλυπταν και ας μην είχα εγγύηση?
-
Δεν γνωριζω ακριβως την πολιτικη σε αυτο το θεμα, αλλα η ολη ιστορια του αυτοκινητου ειναι υποπτη,
Ειδικα σε αυτα τα αμαξια δεν εβαζε-βαζει κανενας χερι, ποσο μαλλον οτν ηταν και στις αρχες.
Που στο διαολο το πηγαινε για σερβις?
Κανα εισαγωγης μηπως ειναι -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δεν γνωριζω ακριβως την πολιτικη σε αυτο το θεμα, αλλα η ολη ιστορια του αυτοκινητου ειναι υποπτη,
Ειδικα σε αυτα τα αμαξια δεν εβαζε-βαζει κανενας χερι, ποσο μαλλον οτν ηταν και στις αρχες.
Που στο διαολο το πηγαινε για σερβις?
Κανα εισαγωγης μηπως ειναιαπό το λινκ που έβαλε
Είναι εισαγωγής από ιταλία.
ΕΓΩ δεν θα το έπαιρνα.
-
Ναι είναι εισαγωγής και μου είπε πως είχε κανει το ένα service Ιταλια και το άλλο Γαλλία.
Γενικά δεν είναι όλα συνδεδεμένα με το σύστημα. Και ένα κορόλα που είχε ένα φίλος αν το χτυπούσες δεν θα έδειχνε τίποτα. -
Ρωτα την ΤΟΥΟΤΑ αν θα σε καλύψουν σε περίπτωση αστοχίας στους συσσωρευτές. Αν ναι, γενικά είναι υπεραξιοπιστο αυτοκίνητο, εφόσον είσαι διατεθιμένος να πάρεις ενα μικρό ρίσκο και το έχει τσεκάρει μάστορας και μηχανολογικά, πάρτο.
Εγώ πάντως δε θα το έπαιρνα
-
Toyota Announces The Biggest Global Car Recall Since 1996
Julia Kollewe, The Guardian | Oct. 10, 2012, 6:07 AM | 1,074 |In the biggest car recall since 1996, Toyota is calling back 7.4m vehicles worldwide after discovering faulty window switches in 12 models. In the UK, 138,000 cars are affected.
The Japanese carmaker stressed that there have not been any accidents or injuries - the problem is the electric window switch which could feel uneven or notchy and could over time stick. There has been one reported case in the UK.
It is the biggest car recall since Ford was forced to call back 8m vehicles in 1996 to replace defective igntion switches that could cause engine fires.
Toyota already recalled about 10m vehicles between 2009 and 2011 over various problems, and the latest recall will further damage its reputation. It is now calling back 1.39m vehicles in Europe, 2.47m in the US and 1.4m in China, as well as 459,000 in Japan, 650,000 in Australia and Asia and 490,000 vehicles in the Near and Middle East.
The range of Toyota cars affected worldwide include some models of the Yaris, Vios, Corolla, Matrix, Auris, Camry, RAV4, Highlander, Tundra, Sequoia, xB and xD made between 2005 and 2010.
In Britain, only three models are affected - the RAV4, Yaris and Auris. Toyota said the window switches take about an hour to fix. All affected owners will be contacted by Toyota GB within the next six weeks and asked to bring their car to the nearest Toyota centre. The dealer will check the window switch and will apply a special lubricant if it is operating properly, or replace it if not.
The move comes a day after Toyota reported a near-50% slump in sales in China in September, where Japanese car brands have suffered in the wake of a Sino-Japanese territorial dispute.Read more: http://www.businessinsider.com/toyota-r ... z28uRRUHae
-
To πιο ωραίο αυτοκίνητο που έφτιαξε ποτές η Κυτιοποιία Τουότα.
http://www.autoblog.com/2012/10/10/leno-drives-james-bonds-1966-toyota-2000gt-convertible/
Φήμες λένε ότι την περίοδο εκείνη η εταιρεία διήρχετο κρίση. Ένας αιρετικός μάνατζερ αναζητούσε διέξοδο εξ ενός αδιεξόδου, και έδωσε το πράσινο φως για το πρόζεκτ. Εννοείτε ότι με την αποκατάσταση την τάξης ο υπεύθυνος εξεδιώχθη από τον όμιλο με συνοπτικές διαδικασίες προς παραδειγματισμό σε τυχόν όψιμους μιμητές του.
-
Πήρε ένας φίλος πρόσφατα ένα Auris 1400 του 2007 ή 2008, δε θυμάμαι με κάπου 110Κ χλμ. Ήταν σε πολύ καλή τιμή, φαινεται σε καλή κατάσταση, εξάλλου τα χιλιόμετρα τα έχει κάνει σχεδόν αποκλειστικά ταξίδια, απλά έχει παρατηρήσει οτι ο επιλογέας των ταχυτήτων ειναι κάπως σφικτός. Σε σχετική ερώτηση που ειχε κάνει, του ειπαν οτι ειναι φυσιολογικό, επειδή ειναι ψηλά στην κεντρική κονσόλα. Έχοντας οδηγήσει όμως αυτοκίνητα με τον επιλογέα εκει πάνω, μου κάνει εντύπωση αυτό, καθώς σε αντιστοιχες εφαρμογές ήταν αρκετά μαλακός. Εγώ του πρότεινα να πάει να τσεκάρει μία τις βαλβολίνες, καθώς ειναι πολύ πιθανό να μην έχει ασοληθεί κάποιος σοβαρά μ' αυτές (γενικά έχω παρατηρήσει οτι ειναι απο τα παραμελημένα κομμάτια των αυτοκινητων γύρω μας), αλλά θα ήθελα μια γνώμη από κάτοχο ή κάποιον που να το έχει οδηγήσει. Ειναι όντως έτσι απο κατασκευής?
-
Αν εχειβιβλιαρακι σερβις τις αλλαζουν καθε 20k αν θυμαμαι καλα ταυρε. Αν δεν τις εχει αλλαξει εχουμε θεμα
-
Σαν λίγα δεν ειναι τα 20Κ?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σαν λίγα δεν ειναι τα 20Κ?+1
-
Στα δικά μας τόσο θυμάμαι Ταύρε, και δεν το ρισκάρεις καθόλου για 20€
Στα καινούργια ίσως το άλλαξαν
-
Για να μην λέτε ότι σας αφήνω ανενημέρωτους, εξελίξεις εδώ:
viewtopic.php?f=15&t=46298&p=2629371#p2629371 -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Toyota Announces The Biggest Global Car Recall Since 1996
Julia Kollewe, The Guardian | Oct. 10, 2012, 6:07 AM | 1,074 |Στο http://www.toyota-tech.eu/TomsCabs.aspx?lang=EL μπορεί ο καθένας να δει τις 'Πληροφορίες Κινητοποιήσεων' που δημοσιεύει η 'Toyota Europe'.
Πρόκειται για διάφορες επίσημες ενημερώσεις για καμπάνιες κινητοποίησης/ανάκλησης (που γίνεται με επιδιόρθωση ή/& αντικατάσταση) με βάση το κάθε μοντέλο & τον αριθμό πλαισίου του.
(Όποιος κάνει εγγραφή μπορεί να ψάξει εξειδικευμένα αν υπάρχει κάποια κινητοποίηση για το δικό του όχημα, απευθείας με βάση τον αρ. πλαισίου.)Στον πίνακα που θα δείτε πατώντας στο link που έδωσα, εμφανίζονται:
[list:3gro7jfp]Ref no (εσ. αρίθμηση κινητοποίησης)
Date (ημερομηνία που κυκλοφόρησε η κινητοποίηση)
Subject (θέμα που αφορά)
Language (γλώσσα στην οποία διατίθεται)
Vehicles (μοντέλα που αφορά)
Model codes (κωδικούς μοντέλων που αφορά)
Explore (εμφάνιση/αποθήκευση ως '*.pdf')[/list:u:3gro7jfp][Το συγκεκριμένο post το είχα δημοσιεύσει σε άλλο αυτοκινητιστικό forum (απ' όπου & το αντέγραψα) παλαιότερα.]
-
Ένα αγροτικό Τουότα σέρνει το διαστημικό λεωφορείο.
http://www.autoblog.com/2012/10/14/watch-a-toyota-tundra-tow-space-shuttle-endeavor/
-
Καλησπερα σε ολους.Μηπως καποιος ρε παιδια γνωριζει την λυση στο προβλημα μου?Εχω ενα avensis 2002 vvti μαλλον το 3zz απο οτι θυμαμαι.Αλλαξα λαστιχα,αμορτισερ kyb excel g γιατι τα μαμα μετα 220000 ηταν βαρκα γυαλο και δισκοπλακες γιατι ηταν στραβιες και ειχα τρεμουλο στο φρεναρισμα.Εγινε ευθυγραμιση ζυγοσταθμιση ολα κομπλε ομορφα και ωραια.Το αμαξι παρουσιασε τρεμουλο στο τιμονι 110-130κμ στην πορεια οχι στο φρεναρισμα.Για να μην σας κουραζω μετα απο 7 ζυγοσταθμισεις η τελευταια με γαιουδαρακι οπως το λενε επανω στο αμαξι ο τροχος και 6000κμ διανυθεντα το τρεμουλο παραμενει στα 110-130 ειτε ρολαρει το αμαξι χωρις ταχυτητα στο σασμαν ειτε ειμαι με γκαζι.Εχω ακουσει διαφορα ως πιθανα απο ατερμωνα η φθαρμενη βαση μηχανης μεχρι οτι οι καινουργιοι δισκοι μπορει να μην ειναι ζυγοσταθμισμενοι σωστα απο το εργοστασιο...Δυσκολοι καιροι για εξτρα εξοδα και δοκιμες.Λαβετε υπόψιν οτι πριν την αλλαγη ελαστικων αμορτισερ και δισκοπλακων δεν υπηρχε προβλημα κανενα,αλλα τα αλλαξα ολα μαζι δυστυχως και δεν εχω καθαρη εικονα του τι μπορει να φταιει.Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη!
-
Προσωπική μου άποψη,τσεκάρισε τα τοπ-μαουντς.
Αν δεν βγάλεις και απο εκεί άκρη,βάλτο σε ένα ταμπουρότορνο και τελείωσες.
TOYOTA FORUM