Anensis 2002 vvti 1600 380.000 κμ ένα δίσκο πλατό στις 120000κμ ετοιμάζομαι για αλλαγή ξανά,μια εσωτερική φούσκα ημιαξονίου,2 τετράδες αμορτισέρ αρκετές τετράδες μπουζί, λάδια ξύδια και μερικές τετράδες λάστιχα.Το λαδάκι του το θέλει μετα από τις 300.000κμ αλλά το εργαλείο αγόγγυστα εξακολουθεί το έργο του.
Latest posts made by tavensis
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Καλησπερα
Avensis 1600 vvti 2002 μοντ.Δεν εχω παραπονο, εκανα 1560κμ εκ των οποιων τα 1020κμ ταξιδι κερκυρα-θεσ/κη με ταχυτητες απο 120 σε ευθειες εως 150 σε κατηφορες..και τα υπολοιπα 540 κινηση στην πολη.Αρχικος μηδενισμος στην μετρηση στο trip.Σημερινη ενδειξη 1540 km,6.4l/100km. -
RE: TOYOTA FORUM
To τεστ με τα παλια λαστιχα που ειχα εγινε και το ιδιο ακριβως συμβαινει.Συμπερασμα δεν ειναι απο τα λαστιχα.
-
RE: TOYOTA FORUM
Τι εννοεις Beams για το δεξι ημιαξονιο εχει καποιο αντιβαρο ενσωματωμενο?Εχει ελεχθει ηδη προσεκτικα ολο το μπροστινο συστημα ημιαξονια συνεμπλοκ ρουλεμαν καθως και οι πισω τροχοι για τυχον κενα αλλα ειναι ολα αψογα.
-
RE: TOYOTA FORUM
Τα michelin energy εβαλα αυτα ειχα και πριν και ημουν ευχαριστημενος μαλακο λαστιχο με κρατημα και διαρκεια.Οκ θα δοκιμασω με τα παλια που κρατησα ενα στη ρεζερβα και ενα στην αποθηκη για παν ενδεχομενο μιας και μου τυχε αχρηστευση του ενος απο μπετοβεργα.Ετσι ωστε να αποκλεισω οτι ειναι απο τα λαστιχα ..και θα επανερθω.
-
RE: TOYOTA FORUM
evankouros τα λαστιχα ειναι 4μηνης κατασκευης βαση αναγλυφου εταιριας, το μπρος πισω εγινε και αυτο με το που αντιληφθηκα το προβλημα χωρις καμια απολυτως διαφορα.
-
RE: TOYOTA FORUM
Ο χρήστης tavensis έγραψε:
Τα τοπ-μαουντς τα τσεκαραμε στην αλλαγη των αμορτισερ ηταν μια χαρα.Οταν λες ταμπουροτορνο εννοεις να παω τα ταμπουρα των μπροστινων δισκων στον τορνο?η υπαρχει ειδικος ταμπουροτορνος οπως λες?Μαλλον εννοεις τα μπροστινα μουαγιε των τροχων.
-
RE: TOYOTA FORUM
Τα τοπ-μαουντς τα τσεκαραμε στην αλλαγη των αμορτισερ ηταν μια χαρα.Οταν λες ταμπουροτορνο εννοεις να παω τα ταμπουρα των μπροστινων δισκων στον τορνο?η υπαρχει ειδικος ταμπουροτορνος οπως λες?
-
RE: TOYOTA FORUM
Καλησπερα σε ολους.Μηπως καποιος ρε παιδια γνωριζει την λυση στο προβλημα μου?Εχω ενα avensis 2002 vvti μαλλον το 3zz απο οτι θυμαμαι.Αλλαξα λαστιχα,αμορτισερ kyb excel g γιατι τα μαμα μετα 220000 ηταν βαρκα γυαλο και δισκοπλακες γιατι ηταν στραβιες και ειχα τρεμουλο στο φρεναρισμα.Εγινε ευθυγραμιση ζυγοσταθμιση ολα κομπλε ομορφα και ωραια.Το αμαξι παρουσιασε τρεμουλο στο τιμονι 110-130κμ στην πορεια οχι στο φρεναρισμα.Για να μην σας κουραζω μετα απο 7 ζυγοσταθμισεις η τελευταια με γαιουδαρακι οπως το λενε επανω στο αμαξι ο τροχος και 6000κμ διανυθεντα το τρεμουλο παραμενει στα 110-130 ειτε ρολαρει το αμαξι χωρις ταχυτητα στο σασμαν ειτε ειμαι με γκαζι.Εχω ακουσει διαφορα ως πιθανα απο ατερμωνα η φθαρμενη βαση μηχανης μεχρι οτι οι καινουργιοι δισκοι μπορει να μην ειναι ζυγοσταθμισμενοι σωστα απο το εργοστασιο...Δυσκολοι καιροι για εξτρα εξοδα και δοκιμες.Λαβετε υπόψιν οτι πριν την αλλαγη ελαστικων αμορτισερ και δισκοπλακων δεν υπηρχε προβλημα κανενα,αλλα τα αλλαξα ολα μαζι δυστυχως και δεν εχω καθαρη εικονα του τι μπορει να φταιει.Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη!
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Καλησπερα σε ολους.Πρεπει να αλλαξω αμορτισερ στο αμαξι μου avensis 2002 1600 vvti γιατι μετα απο 210000 κμ δεν εμεινε και τιποτα απο αυτα..
Μου προτεινανε τα kyb excel g μπρος-πισω λεγοντας μου οτι ολοι αυτα επιλεγουν.Τα ελατηρια θα παραμεινουν μαμα,δεν θελω να χασω την ανεση του στο ταξιδι,αλλα προβληματιζομαι με την πιθανη επιλογη των kyb agx σκεπτομενος οτι μιας και ειναι ρυθμιζομενα μπορω να τα φερω εκει που θελω και να κρατανε καλυτερα απο τα απλα kyb excel g χωρις απωλεια ανεσης.Βεβαια εχουν και διπλη τιμη,αλλα αξιζει για αυτοτο αμαξι?Υπαρχει καποιος με εμπεριστατωμενη αποψη απο χρηση και των δυο επιλογων?