Φυσικά υπάρχουν. Όταν όμως μιλάμε για μεταχειρισμένο & στην μικρή κατηγορία του Yaris, νομίζω πως για τους περισσότερους η αξιοπιστία μετράει πάρα πολύ.
Latest posts made by evankouros
-
RE: TOYOTA FORUM
-
RE: Norman Atlantic
Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)
Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
Συγκλονιστική η αφήγηση!
Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??
Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;
Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;
Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).
Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...
-
Norman Atlantic
Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)
Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
Συγκλονιστική η αφήγηση!
Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??
Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;
Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;
Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).
Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...
-
RE: TOYOTA FORUM
Όταν τ' αυτοκίνητα μιας εταιρείας (Toyota) καταλαμβάνουν μονίμως κορυφαίες θέσεις αξιοπιστίας ακόμη κι απ' τους Γερμανούς (το Yaris είναι -σε κάθε κατηγορία ηλικίας ΙΧ- μέσα στην 1η δεκάδα), είναι λογικό η μεταπωλητική τους αξία ως μεταχειρισμένα να είναι υψηλότερη από άλλα, ακόμη κι ακριβότερα.
-
RE: TOYOTA FORUM
Ο χρήστης Wizard13 έγραψε:
θα ήθελα κι εγώ να μάθω (έστω και με PM) συνεργεία για Toyota Corolla στα Νότια Προάστια (Ν. Σμύρνη, Π. Φάληρο, Αγ. Δημήτριος, Ελληνικό, Αργυρούπολη, Γλυφάδα) που να έχει μείνει κάποιος ικανοποιημένος.Έχεις pm.
-
RE: ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Να παζαρέψεις καλά τα δωράκια που θα σου κάνουν!
Χωρίς πλάκα τώρα, οι αντιπροσωπείες συνήθως δίνουν δώρο συναγερμό (τρίγωνο-πατάκια εννοούνται). Κατά την άποψη μου δεν είναι χρήσιμος, γιατί ακόμη κι αν δουλεύει & βαράει κανείς δεν του δίνει σημασία, ο δε κλέφτης αν θέλει θα στο πάρει. Στα αυτοκίνητα της οικογένειας που είχαμε πάρει παλιότερα, ή τον απενεργοποιούσα ή τον έβγαζα (στα νεότερα δεν έβαλα ποτέ - προτιμώ μια καλή ασφάλεια). Κοίτα λοιπόν (αναλόγως με το επίπεδο εξοπλισμού που θα το παραγγείλεις) να πάρεις για δώρο κάτι πιο χρήσιμο (π.χ. προβολείς ομίχλης, κοτσαδόρο, αισθητήρες παρκαρίσματος, μπάρες οροφής, πλαστική προστατευτική σκάφη δαπέδου πορτ-μπαγκάζ κλπ).
Με το καλό η παραγγελία-παραλαβή! -
RE: ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δες & το Yaris με τον 1,4 D-4D. Σε άρθρο που είχα διαβάσει στο Ελληνικό AutoBild το καλοκαίρι, το Yaris είναι κορυφαίο από άποψη κόστους/km (συνυπολογιζόμενων των αξιών αγοράς νέου & μεταπώλησης του σε 5 χρόνια) κι έχει την κληρονομιά της αξιοπιστίας του ονόματος Toyota στις πλάτες του, που το θεωρώ πολύ σημαντικό για ορίζοντα δεκαετίας.
-
RE: TOYOTA FORUM
Ο χρήστης antonis-tsif έγραψε:
Φίλος αγόρασε πρόσφατα yaris d4d του 2009 εισαγωγής.
Ξέρουμε τι λάδια προτείνει ο κατασκευαστής;0W-30 ή 5w30 προδιαγραφών ACEA C2
Σχετικό θέμα με μπόλικη πληροφόρηση (σε αυτοκινητιστικό forum για Toyota): 'Λάδια για κινητήρα D-4D (1ND-TV)' -
RE: After market HID (xenon): Επίσημη ενημέρωση αν είναι νόμιμα!
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άνοιξε μια κουβέντα δίχως ουσία. Η ουσία είναι αυτή που παρέθεσα. Ο λόγος που το έκανα είναι για ενημέρωση πληροφόρησης που έρχεται από επίσημα 'χείλη'. ώστε να μην διαβάζουμε/ακούμε μόνο τι πιστεύει ο Α ή/& ο Β.
Από εκεί κι ύστερα, όπως το έψαξα & πήρα εγώ την επίσημη αυτή πληροφόρηση, αν κάποιος δεν πιστεύει ότι είναι αυθεντικά τα όσα παρέθεσα (π.χ. ότι άλλαξα το κείμενο) ή/& θέλει περισσότερη πληροφόρηση, μπορεί να την πάρει κατά τον τρόπο που την πήρα κι εγώ: επικοινωνώντας με τους αρμόδιους φορείς. Αυτό τώρα είναι πιο εύκολο (για το συγκεκριμένο θέμα) να το κάνει ο οποιοσδήποτε, διότι μπορεί να δει ποιος μου απάντησε & να επικοινωνήσει απευθείας μαζί του (το πιθανότερο είναι ότι θα του προωθήσουν την απάντηση που έστειλαν σ' εμένα, οπότε κατ' αυτό τον τρόπο θα μάθει & τα στοιχεία μου & τα υπόλοιπα που αποκρύπτονται & αναζητούνται με τόσο σθένος ). Δεν χρειάζεται να σπαταλήσει χρόνο & φαιά ουσία (όπως έκανα εγώ) για να ψάχνει να βρει χίλιους-μύριους πιθανούς αρμόδιους κρατικούς φορείς & τις διευθύνσεις e-mail τους για να τους απευθύνει τα ερωτήματα στα οποία θέλει απαντήσεις.
Αντί λοιπόν να σκεφτούμε/πούμε 'thanks βρε φίλε για την πληροφόρηση, τώρα έμαθα κάτι παραπάνω & μπορώ εύκολα να το ψάξω περαιτέρω', συζητάμε για Αρ. Πρωτ., ονοματεπώνυμα υπαλλήλων, e-mail & τηλέφωνα υπηρεσιών, που δεν νομίζω ότι είναι & τίποτα τόσο δύσκολο να τα βρει κανείς.
Ό,τι είχα λοιπόν να πω πάνω στο συγκεκριμένο θέμα των στοιχείων που απέκρυψα το είπα, σωστό ή λάθος αυτό είναι. Από 'κει κι ύστερα... 'δικό σας' που λένε κι οι σύγχρονοι αοιδοί όταν βαριούνται να τραγουδήσουν!
-
RE: After market HID (xenon): Επίσημη ενημέρωση αν είναι νόμιμα!
Έχετε δίκιο. Βάσει όμως του Αρ. Πρωτ. (& άλλων στοιχείων που απέκρυψα) μπορεί ο οποιοσδήποτε που δεν γνωρίζω να βρει εύκολα τα προσωπικά μου στοιχεία (& των υπαλλήλων -νυν ή/& τέως- του ΥΜΕ). Αυτά δεν είμαι διατεθειμένος να τα δώσω σε αγνώστους. Συνεπώς όποιος τα θέλει για προσωπική του χρήση πολύ ευχαρίστως να του δώσω τους Αρ. Πρωτ., αρκεί να επικοινωνήσει επώνυμα μαζί μου (αποστολή pm με προσωπικά του στοιχεία -ον/μο, e-mail, τηλ. που θα μπορώ να επικοινωνήσω). Ήδη τα έχω δώσει σε κάποιον εδώ & αρκετές μέρες. Εννοείται πως δεν πρόκειται να βγάλω ποτέ στη φόρα προσωπικά στοιχεία κανενός, δεν είμαι ούτε έχω σχέση με εταιρεία συλλογής-επεξεργασίας-διανομής προσωπικών στοιχείων.