-
Παραθέτω προς ενημέρωση θέμα που postαρα σε άλλα αυτοκινητιστικά forum (για την ώρα εδώ κι εδώ κι εδώ).
Στο TCH, όπως & σε άλλα -κυρίως αυτοκινητιστικά- forum, έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για την τοποθέτηση after market HID kit (xenon), το κατά πόσο αυτή βοηθάει στη βελτίωση του φωτισμού τη νύχτα & το κατά πόσο είναι νόμιμη. Κάποια σχετικά θέματα που μπορεί κανείς να ανατρέξει για να διαβάσει στο TCH, είναι:
[list:2rk209c9][:2rk209c9]HID (xenon) Φωτα,Λαμπες,projector,ballast και επεξηγήσεις[/2rk209c9]
[:2rk209c9]Να βάλω Xenon σε ΜΚ3 ή όχι? [& για βελτίωση φωτισμού][/2rk209c9]
[:2rk209c9]Αλλαγή λάμπας H11 & περί after market HID kit (xenon)[/2rk209c9][/list:u:2rk209c9]
Ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα δεν είναι για να ξαναρχίσει η ίδια συζήτηση, αλλά για να σας παραθέσω επίσημη/γραπτή επικοινωνία με κρατικούς φορείς, για το κατά πόσο είναι νόμιμη η τοποθέτηση & χρήση after market HID kit (xenon).
Ιδού λοιπόν το e-mail που στάλθηκε προς τους επίσημους κρατικούς φορείς που φαίνονται επισημασμένοι σε κίτρινο φόντο:
Κάποιοι απ' αυτούς (οι Δ/νσεις Τροχαίας) προώθησαν το ερώτημα προς υπηρεσίες του ΥΜΕ (κατά την άποψη μου αυτό σημαίνει πως δεν ήταν βέβαιοι για την απάντηση , διαφορετικά θα έπρεπε να απαντήσουν κι όχι να προωθήσουν το ερώτημα - κρίνω όμως θετικό ότι έδειξαν ενδιαφέρον για προώθηση του ερωτήματος).
Ιδού & η διαφωτιστική (στα συνημμένα της) επίσημη απάντηση (για ευνόητους λόγους δεν φαίνονται ατομικά στοιχεία αποστολέων/παραληπτών):
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο έγγραφο του 2008 προς την (παλιά-καλή ) 'Τ.Ε.', αναφέρεται ξεκάθαρα στους κανονισμούς της UNECE, περί των οποίων (& της οποίας) είχα γράψει εδώ, εξηγώντας ποιες κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να είναι οι προϋποθέσεις για την τοποθέτηση after market HID. Προϋποθέσεις οι οποίες αναγράφονται & στην επίσημη επικοινωνία που σας παρέθεσα, & τις οποίες είναι -δυστυχώς- βέβαιο ότι δεν τηρεί κανένας που τα τοποθετεί στον τόπο μας...
Κλείνω λοιπόν, παραθέτοντας μέρος εκείνου του post μου, στο οποίο τονίζω (εμφανίζοντας με μπλε γραμματοσειρά) ορισμένα σημεία:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
[...][...]
Για να ξέρουμε όμως τι συμβαίνει νομικά, θα προσπαθήσω να το ξεκαθαρίσω, σύμφωνα με τα όσα κατάλαβα από το ψάξιμο που έκανα:- Δεν υπάρχει σχετική Ελληνική Νομοθεσία για τοποθέτηση a/m HID.
- Στην Ε.Ε., όταν δεν υπάρχει Εθνική (π.χ. Ελληνική) Νομοθεσία για κάποιο θέμα, υπερισχύει η Κοινοτική.
- Για να είναι νόμιμα τα HID στην Ε.Ε., πρέπει το όχημα να διαθέτει αυτόματη ρύθμιση ύψους της δέσμης & σύστημα πλύσης των φανών (βλ. στη συνέχεια πού στηρίζεται αυτό).
- Άρα για να είναι νόμιμα τα HID στην Ελλάδα, πρέπει το όχημα να διαθέτει αυτόματη ρύθμιση ύψους της δέσμης & σύστημα πλύσης των φανών.
Για όποιον έχει όρεξη να διαβάζει κατεβατά σε ξένη γλώσσα, παραπέμπω στην σχετική νομοθεσία της UNECE, η οποία έχει υιοθετηθεί (ανάμεσα σ' άλλους) & από την Ε.Ε.: :arrow: http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs81-100.html (βλ. προς το τέλος της ιστοσελίδας, τους Κανονισμούς 'Regulation No. 98 - Rev.3 - Headlamps with gas-discharge light sources' & 'Regulation No. 99 - Rev.3 - Gas-discharge light sources')
Κι επειδή κάποιος (άπιστος Θωμάς ή μη ) είναι λογικό να πει 'Ποια είναι αυτή η UNECE & πώς αποδεικνύεται ότι τα φιρμάνια της έχουν ισχύ στην Ε.Ε.', η απάντηση βρίσκεται εδώ. Πάτε στο 'Status of EU accession to UNECE regulations in the area of vehicle approval' προς το τέλος της σελίδας, πατάτε στο πιο πρόσφατο ημερολογιακά link 'as of 31.12.2013' & κατεβάζετε ένα pdf, στο οποίο φαίνονται οι κανονισμοί της UNECE που η Ε.Ε. έχει κάνει κτήμα της. Ανάμεσα σ' αυτούς είναι κι οι κανονισμοί 98 & 99 που έγραψα πιο πριν.Αν κάποιος γνώστης (ή/& αφού μελετήσει) διαφωνεί με τα παραπάνω ή/& έχει κάτι να συμπληρώσει/διευκρινίσει, παρακαλώ να το κάνει δίχως δισταγμό - δεν είμαι δικηγόρος & μπορεί να σφάλλω. 8-)
Αν όμως κάποιος (π.χ. εγκαταστάτης-πωλητής a/m HID) ήξερε/μελετούσε όλ' αυτά & μετά εξακολουθούσε να μου λέει με βεβαιότητα 'Βάλε βρε αδερφέ ό,τι HID θέλεις & δεν τρέχει τίποτα με τον Νόμο', τότε κι εγώ θα του ζητούσα να μου υπογράψει Υ.Δ. ότι αναλαμβάνει κάθε ευθύνη!
Για να τελειώνω με τον τραχανά που άπλωσα, νομίζω ότι μιλάμε για ένα θέμα το οποίο έχει πολυσυζητηθεί, θα μπορούσα να πω 'εξαντληθεί' από τις συζητήσεις στο TCH & σε πολλά άλλα forum/site/blog. Ξαναγράφει κάθε φορά ο καθένας μας πάνω/κάτω τις ίδιες απόψεις κι επαναλαμβάνουμε τα ίδια & τα ίδια.
Πιστεύω ότι το έχουμε κουράσει πολύ το θέμα, παρακαλώ ας παραπέμπουμε εδώ κάθε φορά που κάποιος ρωτάει κάτι σχετικό με a/m HID (κάνω το θέμα 'Υπόμνημα' & το μεταφέρω σε άλλη 'Ενότητα').
[...]Στόχος αυτού του θέματος είναι η πληροφόρηση περί επίσημης νομοθεσίας για τα a/m HID, ώστε βάσει αυτής να κρίνει ο καθένας αν η τοποθέτηση ενός a/m HID kit στο όχημα είναι σύμφωνη με τη νομοθεσία (νόμους/κανονισμούς/διατάξεις) που τα διέπει & τίποτε άλλο.
Δεν είμαι δικηγόρος/δικαστής για να κρίνω αν η τοποθέτηση τους στο όχημα καθενός είναι νόμιμη. Η προσωπική μου άποψη είναι ξεκάθαρη, αλλά δεν είναι τίποτε άλλο από μια προσωπική άποψη.
Θερμή παράκληση λοιπόν να κρατηθεί 'καθαρό' το θέμα από & να δημοσιεύονται μόνο post που έχουν σχέση με τη νομοθεσία.
Παρακαλώ μην αρχίσει ο καθένας να λέει το κοντό του & το μακρύ του για το αν είναι καλά κι άγια τα a/m HID, αν του αρέσουν ή όχι, αν θα πρέπει να μπαίνουν ή όχι ανάλογα με το φανάρι, αν τυφλώνουν τους απέναντι ή όχι.
Δεκτή/επιθυμητή η κάθε άποψη για το αν η a/m τοποθέτηση τους είναι σύμφωνη με νόμους/κανονισμούς/διατάξεις που τ' αφορούν, αρκεί να βασίζεται σε νόμους/κανονισμούς/διατάξεις που θα αναφέρονται ώστε να μπορεί να ανατρέξει κάποιος σε αυτά. -
Παραθέτω προς ενημέρωση θέμα που postαρα σε άλλα αυτοκινητιστικά forum (για την ώρα εδώ κι εδώ κι εδώ).
Στο TCH, όπως & σε άλλα -κυρίως αυτοκινητιστικά- forum, έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για την τοποθέτηση after market HID kit (xenon), το κατά πόσο αυτή βοηθάει στη βελτίωση του φωτισμού τη νύχτα & το κατά πόσο είναι νόμιμη. Κάποια σχετικά θέματα που μπορεί κανείς να ανατρέξει για να διαβάσει στο TCH, είναι:
[list:2rk209c9][:2rk209c9]HID (xenon) Φωτα,Λαμπες,projector,ballast και επεξηγήσεις[/2rk209c9]
[:2rk209c9]Να βάλω Xenon σε ΜΚ3 ή όχι? [& για βελτίωση φωτισμού][/2rk209c9]
[:2rk209c9]Αλλαγή λάμπας H11 & περί after market HID kit (xenon)[/2rk209c9][/list:u:2rk209c9]
Ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα δεν είναι για να ξαναρχίσει η ίδια συζήτηση, αλλά για να σας παραθέσω επίσημη/γραπτή επικοινωνία με κρατικούς φορείς, για το κατά πόσο είναι νόμιμη η τοποθέτηση & χρήση after market HID kit (xenon).
Ιδού λοιπόν το e-mail που στάλθηκε προς τους επίσημους κρατικούς φορείς που φαίνονται επισημασμένοι σε κίτρινο φόντο:
Κάποιοι απ' αυτούς (οι Δ/νσεις Τροχαίας) προώθησαν το ερώτημα προς υπηρεσίες του ΥΜΕ (κατά την άποψη μου αυτό σημαίνει πως δεν ήταν βέβαιοι για την απάντηση , διαφορετικά θα έπρεπε να απαντήσουν κι όχι να προωθήσουν το ερώτημα - κρίνω όμως θετικό ότι έδειξαν ενδιαφέρον για προώθηση του ερωτήματος).
Ιδού & η διαφωτιστική (στα συνημμένα της) επίσημη απάντηση (για ευνόητους λόγους δεν φαίνονται ατομικά στοιχεία αποστολέων/παραληπτών):
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο έγγραφο του 2008 προς την (παλιά-καλή ) 'Τ.Ε.', αναφέρεται ξεκάθαρα στους κανονισμούς της UNECE, περί των οποίων (& της οποίας) είχα γράψει εδώ, εξηγώντας ποιες κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να είναι οι προϋποθέσεις για την τοποθέτηση after market HID. Προϋποθέσεις οι οποίες αναγράφονται & στην επίσημη επικοινωνία που σας παρέθεσα, & τις οποίες είναι -δυστυχώς- βέβαιο ότι δεν τηρεί κανένας που τα τοποθετεί στον τόπο μας...
Κλείνω λοιπόν, παραθέτοντας μέρος εκείνου του post μου, στο οποίο τονίζω (εμφανίζοντας με μπλε γραμματοσειρά) ορισμένα σημεία:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
[...][...]
Για να ξέρουμε όμως τι συμβαίνει νομικά, θα προσπαθήσω να το ξεκαθαρίσω, σύμφωνα με τα όσα κατάλαβα από το ψάξιμο που έκανα:- Δεν υπάρχει σχετική Ελληνική Νομοθεσία για τοποθέτηση a/m HID.
- Στην Ε.Ε., όταν δεν υπάρχει Εθνική (π.χ. Ελληνική) Νομοθεσία για κάποιο θέμα, υπερισχύει η Κοινοτική.
- Για να είναι νόμιμα τα HID στην Ε.Ε., πρέπει το όχημα να διαθέτει αυτόματη ρύθμιση ύψους της δέσμης & σύστημα πλύσης των φανών (βλ. στη συνέχεια πού στηρίζεται αυτό).
- Άρα για να είναι νόμιμα τα HID στην Ελλάδα, πρέπει το όχημα να διαθέτει αυτόματη ρύθμιση ύψους της δέσμης & σύστημα πλύσης των φανών.
Για όποιον έχει όρεξη να διαβάζει κατεβατά σε ξένη γλώσσα, παραπέμπω στην σχετική νομοθεσία της UNECE, η οποία έχει υιοθετηθεί (ανάμεσα σ' άλλους) & από την Ε.Ε.: :arrow: http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs81-100.html (βλ. προς το τέλος της ιστοσελίδας, τους Κανονισμούς 'Regulation No. 98 - Rev.3 - Headlamps with gas-discharge light sources' & 'Regulation No. 99 - Rev.3 - Gas-discharge light sources')
Κι επειδή κάποιος (άπιστος Θωμάς ή μη ) είναι λογικό να πει 'Ποια είναι αυτή η UNECE & πώς αποδεικνύεται ότι τα φιρμάνια της έχουν ισχύ στην Ε.Ε.', η απάντηση βρίσκεται εδώ. Πάτε στο 'Status of EU accession to UNECE regulations in the area of vehicle approval' προς το τέλος της σελίδας, πατάτε στο πιο πρόσφατο ημερολογιακά link 'as of 31.12.2013' & κατεβάζετε ένα pdf, στο οποίο φαίνονται οι κανονισμοί της UNECE που η Ε.Ε. έχει κάνει κτήμα της. Ανάμεσα σ' αυτούς είναι κι οι κανονισμοί 98 & 99 που έγραψα πιο πριν.Αν κάποιος γνώστης (ή/& αφού μελετήσει) διαφωνεί με τα παραπάνω ή/& έχει κάτι να συμπληρώσει/διευκρινίσει, παρακαλώ να το κάνει δίχως δισταγμό - δεν είμαι δικηγόρος & μπορεί να σφάλλω. 8-)
Αν όμως κάποιος (π.χ. εγκαταστάτης-πωλητής a/m HID) ήξερε/μελετούσε όλ' αυτά & μετά εξακολουθούσε να μου λέει με βεβαιότητα 'Βάλε βρε αδερφέ ό,τι HID θέλεις & δεν τρέχει τίποτα με τον Νόμο', τότε κι εγώ θα του ζητούσα να μου υπογράψει Υ.Δ. ότι αναλαμβάνει κάθε ευθύνη!
Για να τελειώνω με τον τραχανά που άπλωσα, νομίζω ότι μιλάμε για ένα θέμα το οποίο έχει πολυσυζητηθεί, θα μπορούσα να πω 'εξαντληθεί' από τις συζητήσεις στο TCH & σε πολλά άλλα forum/site/blog. Ξαναγράφει κάθε φορά ο καθένας μας πάνω/κάτω τις ίδιες απόψεις κι επαναλαμβάνουμε τα ίδια & τα ίδια.
Πιστεύω ότι το έχουμε κουράσει πολύ το θέμα, παρακαλώ ας παραπέμπουμε εδώ κάθε φορά που κάποιος ρωτάει κάτι σχετικό με a/m HID (κάνω το θέμα 'Υπόμνημα' & το μεταφέρω σε άλλη 'Ενότητα').
[...]Στόχος αυτού του θέματος είναι η πληροφόρηση περί επίσημης νομοθεσίας για τα a/m HID, ώστε βάσει αυτής να κρίνει ο καθένας αν η τοποθέτηση ενός a/m HID kit στο όχημα είναι σύμφωνη με τη νομοθεσία (νόμους/κανονισμούς/διατάξεις) που τα διέπει & τίποτε άλλο.
Δεν είμαι δικηγόρος/δικαστής για να κρίνω αν η τοποθέτηση τους στο όχημα καθενός είναι νόμιμη. Η προσωπική μου άποψη είναι ξεκάθαρη, αλλά δεν είναι τίποτε άλλο από μια προσωπική άποψη.
Θερμή παράκληση λοιπόν να κρατηθεί 'καθαρό' το θέμα από & να δημοσιεύονται μόνο post που έχουν σχέση με τη νομοθεσία.
Παρακαλώ μην αρχίσει ο καθένας να λέει το κοντό του & το μακρύ του για το αν είναι καλά κι άγια τα a/m HID, αν του αρέσουν ή όχι, αν θα πρέπει να μπαίνουν ή όχι ανάλογα με το φανάρι, αν τυφλώνουν τους απέναντι ή όχι.
Δεκτή/επιθυμητή η κάθε άποψη για το αν η a/m τοποθέτηση τους είναι σύμφωνη με νόμους/κανονισμούς/διατάξεις που τ' αφορούν, αρκεί να βασίζεται σε νόμους/κανονισμούς/διατάξεις που θα αναφέρονται ώστε να μπορεί να ανατρέξει κάποιος σε αυτά. -
Παραθέτω προς ενημέρωση θέμα που postαρα σε άλλα αυτοκινητιστικά forum (για την ώρα εδώ κι εδώ κι εδώ).
Στο TCH, όπως & σε άλλα -κυρίως αυτοκινητιστικά- forum, έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για την τοποθέτηση after market HID kit (xenon), το κατά πόσο αυτή βοηθάει στη βελτίωση του φωτισμού τη νύχτα & το κατά πόσο είναι νόμιμη. Κάποια σχετικά θέματα που μπορεί κανείς να ανατρέξει για να διαβάσει στο TCH, είναι:
[list:2rk209c9][:2rk209c9]HID (xenon) Φωτα,Λαμπες,projector,ballast και επεξηγήσεις[/2rk209c9]
[:2rk209c9]Να βάλω Xenon σε ΜΚ3 ή όχι? [& για βελτίωση φωτισμού][/2rk209c9]
[:2rk209c9]Αλλαγή λάμπας H11 & περί after market HID kit (xenon)[/2rk209c9][/list:u:2rk209c9]
Ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα δεν είναι για να ξαναρχίσει η ίδια συζήτηση, αλλά για να σας παραθέσω επίσημη/γραπτή επικοινωνία με κρατικούς φορείς, για το κατά πόσο είναι νόμιμη η τοποθέτηση & χρήση after market HID kit (xenon).
Ιδού λοιπόν το e-mail που στάλθηκε προς τους επίσημους κρατικούς φορείς που φαίνονται επισημασμένοι σε κίτρινο φόντο:
Κάποιοι απ' αυτούς (οι Δ/νσεις Τροχαίας) προώθησαν το ερώτημα προς υπηρεσίες του ΥΜΕ (κατά την άποψη μου αυτό σημαίνει πως δεν ήταν βέβαιοι για την απάντηση , διαφορετικά θα έπρεπε να απαντήσουν κι όχι να προωθήσουν το ερώτημα - κρίνω όμως θετικό ότι έδειξαν ενδιαφέρον για προώθηση του ερωτήματος).
Ιδού & η διαφωτιστική (στα συνημμένα της) επίσημη απάντηση (για ευνόητους λόγους δεν φαίνονται ατομικά στοιχεία αποστολέων/παραληπτών):
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο έγγραφο του 2008 προς την (παλιά-καλή ) 'Τ.Ε.', αναφέρεται ξεκάθαρα στους κανονισμούς της UNECE, περί των οποίων (& της οποίας) είχα γράψει εδώ, εξηγώντας ποιες κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να είναι οι προϋποθέσεις για την τοποθέτηση after market HID. Προϋποθέσεις οι οποίες αναγράφονται & στην επίσημη επικοινωνία που σας παρέθεσα, & τις οποίες είναι -δυστυχώς- βέβαιο ότι δεν τηρεί κανένας που τα τοποθετεί στον τόπο μας...
Κλείνω λοιπόν, παραθέτοντας μέρος εκείνου του post μου, στο οποίο τονίζω (εμφανίζοντας με μπλε γραμματοσειρά) ορισμένα σημεία:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
[...]
[...]
Για να ξέρουμε όμως τι συμβαίνει νομικά, θα προσπαθήσω να το ξεκαθαρίσω, σύμφωνα με τα όσα κατάλαβα από το ψάξιμο που έκανα:- Δεν υπάρχει σχετική Ελληνική Νομοθεσία για τοποθέτηση a/m HID.
- Στην Ε.Ε., όταν δεν υπάρχει Εθνική (π.χ. Ελληνική) Νομοθεσία για κάποιο θέμα, υπερισχύει η Κοινοτική.
- Για να είναι νόμιμα τα HID στην Ε.Ε., πρέπει το όχημα να διαθέτει αυτόματη ρύθμιση ύψους της δέσμης & σύστημα πλύσης των φανών (βλ. στη συνέχεια πού στηρίζεται αυτό).
- Άρα για να είναι νόμιμα τα HID στην Ελλάδα, πρέπει το όχημα να διαθέτει αυτόματη ρύθμιση ύψους της δέσμης & σύστημα πλύσης των φανών.
Για όποιον έχει όρεξη να διαβάζει κατεβατά σε ξένη γλώσσα, παραπέμπω στην σχετική νομοθεσία της UNECE, η οποία έχει υιοθετηθεί (ανάμεσα σ' άλλους) & από την Ε.Ε.: :arrow: http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs81-100.html (βλ. προς το τέλος της ιστοσελίδας, τους Κανονισμούς 'Regulation No. 98 - Rev.3 - Headlamps with gas-discharge light sources' & 'Regulation No. 99 - Rev.3 - Gas-discharge light sources')
Κι επειδή κάποιος (άπιστος Θωμάς ή μη ) είναι λογικό να πει 'Ποια είναι αυτή η UNECE & πώς αποδεικνύεται ότι τα φιρμάνια της έχουν ισχύ στην Ε.Ε.', η απάντηση βρίσκεται εδώ. Πάτε στο 'Status of EU accession to UNECE regulations in the area of vehicle approval' προς το τέλος της σελίδας, πατάτε στο πιο πρόσφατο ημερολογιακά link 'as of 31.12.2013' & κατεβάζετε ένα pdf, στο οποίο φαίνονται οι κανονισμοί της UNECE που η Ε.Ε. έχει κάνει κτήμα της. Ανάμεσα σ' αυτούς είναι κι οι κανονισμοί 98 & 99 που έγραψα πιο πριν.Αν κάποιος γνώστης (ή/& αφού μελετήσει) διαφωνεί με τα παραπάνω ή/& έχει κάτι να συμπληρώσει/διευκρινίσει, παρακαλώ να το κάνει δίχως δισταγμό - δεν είμαι δικηγόρος & μπορεί να σφάλλω. 8-)
Αν όμως κάποιος (π.χ. εγκαταστάτης-πωλητής a/m HID) ήξερε/μελετούσε όλ' αυτά & μετά εξακολουθούσε να μου λέει με βεβαιότητα 'Βάλε βρε αδερφέ ό,τι HID θέλεις & δεν τρέχει τίποτα με τον Νόμο', τότε κι εγώ θα του ζητούσα να μου υπογράψει Υ.Δ. ότι αναλαμβάνει κάθε ευθύνη!
Για να τελειώνω με τον τραχανά που άπλωσα, νομίζω ότι μιλάμε για ένα θέμα το οποίο έχει πολυσυζητηθεί, θα μπορούσα να πω 'εξαντληθεί' από τις συζητήσεις στο TCH & σε πολλά άλλα forum/site/blog. Ξαναγράφει κάθε φορά ο καθένας μας πάνω/κάτω τις ίδιες απόψεις κι επαναλαμβάνουμε τα ίδια & τα ίδια.
Πιστεύω ότι το έχουμε κουράσει πολύ το θέμα, παρακαλώ ας παραπέμπουμε εδώ κάθε φορά που κάποιος ρωτάει κάτι σχετικό με a/m HID (κάνω το θέμα 'Υπόμνημα' & το μεταφέρω σε άλλη 'Ενότητα').
[...]Στόχος αυτού του θέματος είναι η πληροφόρηση περί επίσημης νομοθεσίας για τα a/m HID, ώστε βάσει αυτής να κρίνει ο καθένας αν η τοποθέτηση ενός a/m HID kit στο όχημα είναι σύμφωνη με τη νομοθεσία (νόμους/κανονισμούς/διατάξεις) που τα διέπει & τίποτε άλλο.
Δεν είμαι δικηγόρος/δικαστής για να κρίνω αν η τοποθέτηση τους στο όχημα καθενός είναι νόμιμη. Η προσωπική μου άποψη είναι ξεκάθαρη, αλλά δεν είναι τίποτε άλλο από μια προσωπική άποψη.
Θερμή παράκληση λοιπόν να κρατηθεί 'καθαρό' το θέμα από & να δημοσιεύονται μόνο post που έχουν σχέση με τη νομοθεσία.
Παρακαλώ μην αρχίσει ο καθένας να λέει το κοντό του & το μακρύ του για το αν είναι καλά κι άγια τα a/m HID, αν του αρέσουν ή όχι, αν θα πρέπει να μπαίνουν ή όχι ανάλογα με το φανάρι, αν τυφλώνουν τους απέναντι ή όχι.
Δεκτή/επιθυμητή η κάθε άποψη για το αν η a/m τοποθέτηση τους είναι σύμφωνη με νόμους/κανονισμούς/διατάξεις που τ' αφορούν, αρκεί να βασίζεται σε νόμους/κανονισμούς/διατάξεις που θα αναφέρονται ώστε να μπορεί να ανατρέξει κάποιος σε αυτά. -
Πολύ ωραία.
Μια παρατήρηση μόνο.
Τα συγκεκριμένα δημόσια έγγραφα δεν χρειάζεται να έχουν 'σβησμένα' τα στοιχεία των συντακτών τους και τα υπηρεσιακά τους τηλέφωνα όπως και τις υπογραφές των αρμόδιων διευθυντών. Οι συγκεκριμένοι είναι δημόσιοι λειτουργοί και όχι απλά δεν ενοχλεί αλλά επιβάλετε να φαίνονται τα στοιχεία τους ώστε να πιστοποιείται η εγκυρότητα των εγγράφων. Φυσικά είναι θεμιτό και δικαίωμά σου να σβήσεις τα δικά σου στοιχεία, εφόσον του επιθυμείς.
Οπότε αν θέλεις κάνε ένα κόπο και ανέβασε τα έγγραφα όπως πρέπει ώστε να έχουν και ισχύ. Είδα ότι έχεις σβήσει και τους αριθμούς πρωτοκόλλων των σχετικών εγγράφων το οποίο είναι και αυτό σημαντικό. -
meco επέτρεψε μου μια μικρή διαφοροποιηση.
Πχ στο εγγραφο του 2008 - 6 χρονια πριν - δεν εχει ίσως νοημα ο -τοτε- αρμοδιος υπαλληλος καθοτι μαλλον δεν θα ειναι καν ο ιδιος.ΣΑΦΩΣ και συμφωνω μαζι σου οσον αφορά τον αρθμό πρωτοκολου. Αξ αλλου με αυτον οποιος το χρειαστεί βρισκει τα παντα...
-
Έχετε δίκιο. Βάσει όμως του Αρ. Πρωτ. (& άλλων στοιχείων που απέκρυψα) μπορεί ο οποιοσδήποτε που δεν γνωρίζω να βρει εύκολα τα προσωπικά μου στοιχεία (& των υπαλλήλων -νυν ή/& τέως- του ΥΜΕ). Αυτά δεν είμαι διατεθειμένος να τα δώσω σε αγνώστους. Συνεπώς όποιος τα θέλει για προσωπική του χρήση πολύ ευχαρίστως να του δώσω τους Αρ. Πρωτ., αρκεί να επικοινωνήσει επώνυμα μαζί μου (αποστολή pm με προσωπικά του στοιχεία -ον/μο, e-mail, τηλ. που θα μπορώ να επικοινωνήσω). Ήδη τα έχω δώσει σε κάποιον εδώ & αρκετές μέρες. Εννοείται πως δεν πρόκειται να βγάλω ποτέ στη φόρα προσωπικά στοιχεία κανενός, δεν είμαι ούτε έχω σχέση με εταιρεία συλλογής-επεξεργασίας-διανομής προσωπικών στοιχείων.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
meco επέτρεψε μου μια μικρή διαφοροποιηση.
Πχ στο εγγραφο του 2008 - 6 χρονια πριν - δεν εχει ίσως νοημα ο -τοτε- αρμοδιος υπαλληλος καθοτι μαλλον δεν θα ειναι καν ο ιδιος. ΣΑΦΩΣ και συμφωνω μαζι σου οσον αφορά τον αρθμό πρωτοκολου. Αξ αλλου με αυτον οποιος το χρειαστεί βρισκει τα παντα...Ο αρμόδιος υπάλληλος πιθανότατα είναι ο ίδιος, ακόμα όμως και αν μην είναι, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να κρύβουμε το όνομά του και το υπηρεσιακό 'του' τηλέφωνο.
Έχετε δίκιο. Βάσει όμως του Αρ. Πρωτ. (& άλλων στοιχείων που απέκρυψα) μπορεί ο οποιοσδήποτε που δεν γνωρίζω να βρει εύκολα τα προσωπικά μου στοιχεία (& των υπαλλήλων -νυν ή/& τέως- του ΥΜΕ). Αυτά δεν είμαι διατεθειμένος να τα δώσω σε αγνώστους. Συνεπώς όποιος τα θέλει για προσωπική του χρήση πολύ ευχαρίστως να του δώσω τους Αρ. Πρωτ., αρκεί να επικοινωνήσει επώνυμα μαζί μου (αποστολή pm με προσωπικά του στοιχεία -ον/μο, e-mail, τηλ. που θα μπορώ να επικοινωνήσω). Ήδη τα έχω δώσει σε κάποιον εδώ & αρκετές μέρες. Εννοείται πως δεν πρόκειται να βγάλω ποτέ στη φόρα προσωπικά στοιχεία κανενός, δεν είμαι ούτε έχω σχέση με εταιρεία συλλογής-επεξεργασίας-διανομής προσωπικών στοιχείων.
Καταρχήν το ονοματεπώνυμα των υπαλλήλων που χειρίστηκαν την υπόθεση δεν είναι μυστικά. Υπηρέτησα για σχεδόν 10 χρόνια σε γραφείο δημόσιας υπηρεσίας και το όνομά μου είναι πάνω σε 10άδες χιλιάδες έγγραφα τα οποία βρίσκονται από σπίτια ιδιωτών μέχρι και σε άλλα υπουργεία εκτός από το 'δικό μου'. Το όνομα του υπαλλήλου, το υπηρεσιακό του τηλέφωνο καθώς και το e-mail της υπηρεσίας πάντα αναγράφονται στο δημόσιο έγγραφο ούτως ώστε αυτός που θα θέλει κάποιες επιπλέον διευκρινίσεις να γνωρίζει πού θα απευθυνθεί. Ακόμα και αν έχει αλλάξει ο υπάλληλος αυτός που θα τον αντικαταστήσει θα μπορεί να εξυπηρετήσει.
Για τα δικά σου στοιχεία τώρα. Αν υποθέσουμε ότι έχω τον αριθμό πρωτοκόλλου και έχω και πρόσβαση στο σχετικό βιβλίο το μόνο που θα καταφέρω να δω είναι ένα ονοματεπώνυμο και τίποτα περισσότερο. Οπότε βρίσκω τις επιφυλάξεις σου υπερβολικές. Σεβαστές παρόλα αυτά.
Όμως, επειδή η απάντηση της Δ/νσης Τεχνολογίας Οχημάτων προς εσένα δεν έχει καμία διαβάθμιση ενώ έχει κοινοποιηθεί στις Γενικές Αστυνομικές Διευθύνσεις Αθηνών και Θεσσαλονίκης (και από εκεί και μετά ποιος ξέρει που) με το όνομά σου να είναι καμαρωτό καμαρωτό στην πάνω μεριά, μου φαίνεται λιγάκι άκυρη και ετεροχρονισμένη η ανησυχία σου.Τέλος, τον αριθμό πρωτοκόλλου του εγγράφου που απευθύνεται στην Toyota Ελλάς, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον έκρυψες.
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άνοιξε μια κουβέντα δίχως ουσία. Η ουσία είναι αυτή που παρέθεσα. Ο λόγος που το έκανα είναι για ενημέρωση πληροφόρησης που έρχεται από επίσημα 'χείλη'. ώστε να μην διαβάζουμε/ακούμε μόνο τι πιστεύει ο Α ή/& ο Β.
Από εκεί κι ύστερα, όπως το έψαξα & πήρα εγώ την επίσημη αυτή πληροφόρηση, αν κάποιος δεν πιστεύει ότι είναι αυθεντικά τα όσα παρέθεσα (π.χ. ότι άλλαξα το κείμενο) ή/& θέλει περισσότερη πληροφόρηση, μπορεί να την πάρει κατά τον τρόπο που την πήρα κι εγώ: επικοινωνώντας με τους αρμόδιους φορείς. Αυτό τώρα είναι πιο εύκολο (για το συγκεκριμένο θέμα) να το κάνει ο οποιοσδήποτε, διότι μπορεί να δει ποιος μου απάντησε & να επικοινωνήσει απευθείας μαζί του (το πιθανότερο είναι ότι θα του προωθήσουν την απάντηση που έστειλαν σ' εμένα, οπότε κατ' αυτό τον τρόπο θα μάθει & τα στοιχεία μου & τα υπόλοιπα που αποκρύπτονται & αναζητούνται με τόσο σθένος ). Δεν χρειάζεται να σπαταλήσει χρόνο & φαιά ουσία (όπως έκανα εγώ) για να ψάχνει να βρει χίλιους-μύριους πιθανούς αρμόδιους κρατικούς φορείς & τις διευθύνσεις e-mail τους για να τους απευθύνει τα ερωτήματα στα οποία θέλει απαντήσεις.
Αντί λοιπόν να σκεφτούμε/πούμε 'thanks βρε φίλε για την πληροφόρηση, τώρα έμαθα κάτι παραπάνω & μπορώ εύκολα να το ψάξω περαιτέρω', συζητάμε για Αρ. Πρωτ., ονοματεπώνυμα υπαλλήλων, e-mail & τηλέφωνα υπηρεσιών, που δεν νομίζω ότι είναι & τίποτα τόσο δύσκολο να τα βρει κανείς.
Ό,τι είχα λοιπόν να πω πάνω στο συγκεκριμένο θέμα των στοιχείων που απέκρυψα το είπα, σωστό ή λάθος αυτό είναι. Από 'κει κι ύστερα... 'δικό σας' που λένε κι οι σύγχρονοι αοιδοί όταν βαριούνται να τραγουδήσουν!
-
Βρε το σκεφτήκαμε αυτό για αυτό άλλωστε και ξεκίνησα στο πρώτο post, επαινώντας σε (Πολύ ωραία, μπράβο!). Δεν νομίζω ότι σκέφτηκε κανείς ότι έχεις προβεί σε 'πλαστογραφία' απλά η συγκεκριμένη 'μυστικοπάθεια' είναι λίγο υπερβολική και άνευ ουσίας.
After market HID (xenon): Επίσημη ενημέρωση αν είναι νόμιμα!