-
Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)
Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
Συγκλονιστική η αφήγηση!
Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??
Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;
Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;
Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).
Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...
-
Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)
Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
Συγκλονιστική η αφήγηση!
Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??
Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;
Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;
Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).
Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...
-
Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)
Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
Συγκλονιστική η αφήγηση!
Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??
Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;
Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;
Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).
Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...
Norman Atlantic