-
Συγγνωμη κιολας παιδια αλλα καλο,χρυσο το duster και 100% value for money αλλα ρε παιδια δυστυχως ειναι dacia,πως να το κανουμε δηλαδη?Και η nissan εχει σιγουρα χαρακτηρα σε σχεση με τη dacia...βγαζει και ενα 370z για να μη μιλησουμε για το υπερτατο GTR...
-
το duster ειναι ακριβο. Ολα τα μηχανικα μερη ειναι 10ετιας, ενω σχεδιαση και υλικα ειναι μετρια. Απορω που βρηκατε το value 4 money
να μην μιλησω για αξια μεταπωλησης...
-
Ο χρήστης maniatis87 έγραψε:
Συγγνωμη κιολας παιδια αλλα καλο,χρυσο το duster και 100% value for money αλλα ρε παιδια δυστυχως ειναι dacia,πως να το κανουμε δηλαδη?Και η nissan εχει σιγουρα χαρακτηρα σε σχεση με τη dacia...βγαζει και ενα 370z για να μη μιλησουμε για το υπερτατο GTR...Το dacia εχει προσωπικοτητα.
Με την λιστα τι θα γινει; -
Oταν ερθει η ωρα να παρεις αυτοκινητο πανε σκασε 18,5 χιλιαρικα και αγορασε προσωπικοτητα(αυτη του duster)...
Αντε καλοριζικο βρε...αλλα μετα οταν σε ρωτανε τι αμαξι εχεις μην ντρεπεσαι να πεις οτι εχεις dacia..Καλα?.. -
Nissan-> DATSUN
πρεστιζ και μαλακιες... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το duster ειναι ακριβο. Ολα τα μηχανικα μερη ειναι 10ετιας, ενω σχεδιαση και υλικα ειναι μετρια. Απορω που βρηκατε το value 4 moneyνα μην μιλησω για αξια μεταπωλησης...
+1
λαντα στην θέση της λάντα...
-
Πολυ σωστά τα λετε ολοι αλλα ενα πραγμα μου διαφεύγει! Ποσο κοστιζει το Duster?
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Οδήγησα στην Κύπρο ένα Ρενώ Μεγκάν 1,6 16V το προηγούμενο, για μια εβδομάδα, ενοικιαζόμενο με 73.000 χλμ, αυτόματο, Station Wagon. Και εθνική οδό και πόλη.
Πρώτη εντύπωση, τραγικό τιμόνι, αναίσθητο, με τζόγο στην ευθεία. Δεύτερη, απαράδεκτη συναρμογή στο εσωτερικό, όλα έτριζαν στο παραμικρό άγγιγμα. Τρίτη, πρέπει να έχει πολύ κακή ακαμψία, όποτε ανέβαινα ράμπα ή πεζοδρόμιο έτριζε παντού, τσίχλα...
Φρένα καλά, κινητήρας αξιοπρεπής (και σχετικά οικονομικός), άνετο με πολύ καλά καθίσματα, και αυτόματο κιβώτιο πολύ μέτριο.
Σε σχέση με το Οκτάβια 5 1,4 TSI που είχα οδηγήσει πριν 6 μήνες σε ίδιες διαδρομές, δείχνει πιο καλά στημένο σε ανάρτηση (Ειδικά στον έλεγχο της έκτασης) και είναι πιο άνετο, είναι και πιο οικονομικό αλλά και αρκετά πιο αργό και θουβώδες και σαφώς πιο κακοσυναρμολογημένο, αλλά από τα δύο, πραγματικά κανένα... -
Κοντα στα 19.000 ευρω, ενα 4Χ4 1500 diesel.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Κοντα στα 19.000 ευρω, ενα 4Χ4 1500 diesel.ευκαιρία...
αυτοκινητο βγαλμένο από τη μηχανή του χρόνου
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολυ σωστά τα λετε ολοι αλλα ενα πραγμα μου διαφεύγει! Ποσο κοστιζει το Duster?Sent from my MT27i using Tapatalk
Ακριβά για αυτό που είναι.
19.050 η Αmbiance
20.050 η Laureate
στα 1.5 dci 4x4Για εμένα αξίζει μόνο ένα βασικό λευκό (13.990) με μαύρους προφυλακτήρες 4x2 να το πάρεις και να μην σε νοιάζει τίποτα στους καρόδρομους του Φορολογιστάν.
Στάλθηκε από το Nexus S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κοντα στα 19.000 ευρω, ενα 4Χ4 1500 diesel.
ευκαιρία...
αυτοκινητο βγαλμένο από τη μηχανή του χρόνου
Τι σου κανει η ζητηση τελικά. ... ακριβο!
Συμφωνω με elteo. Το βασικο 2 κινητο μονο για εργαλείο και μεσο μεταφοράς.
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κοντα στα 19.000 ευρω, ενα 4Χ4 1500 diesel.
ευκαιρία...
αυτοκινητο βγαλμένο από τη μηχανή του χρόνου
To πατωμα του ειναι απο Nissan Qashqai το ιδιο και η τετρακινηση.
Ο κινητηρας του ο diesel ειναι συγχρονος αποδιδει 115 ιππους και σε συνδιασμο με το χαμηλο βαρους του αυτοκινητου ,του δινει καλες επιδοσεις και με μικρη καταναλωση βενζινης.
Απο κει και περα το εσωτερικο του ειναι λιγο παλιομοδιτικο ,με οχι τοσο καλη ποιοτητα οσον αφορα τα πλαστικα του ταμπλο.
Και αυτο το λεω διοτι η ποιοτητα στα μηχανικα μερη βλ. αναρτησεις,διαφορικα ,σαζμαν ειναι αριστη.
Υπαρχει και η φθηνη εκδοση 1.6 βενζινης με 13.500 ευρω (προσθιοκινητη)αλλα θεωρησα το 1.5 ενα πολυ καλο και ολοκληρωμενο αυτοκινητο .
Τωρα αν εσενα δεν σου αρεσει,ειναι αλουνου παπα ευαγγελιο.
Οι πωλησεις του πανε πολυ καλα ,διοτι ειναι τιμιο,δεν σπαει,δεν χαλαει,δεν θελει μια περιουσια για σερβις και πολυ φθηνο γιαυτα που προσφερει.
Εσυ δλδ που εδωκες ενα καρο λεφτα για την αλφα ρομεο με τον ημιακαμπτο αξονα ,θεωρεις οτι εκανες καποια σπουδαια αγορα ,αγορασες Το καινοτομο αυτοκινητο της δεκαετιας;
Ας σοβαρευτουμε λιγο. -
έτσι :
αλλά και αυτό το περιποιημένο δεν με χαλάει :
Στάλθηκε από το Nexus S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
...Προφανώς σου καλυπτει αναγκες και γουστα. Δεν σημαίνει ομως οτι δεν μπορεί να υπαρχει αντίλογος. Τεσπα ξεφυγε πολυ η συζητηση για το συγκεκριμενο θεμα! Δεν οδηγηθηκε δα η Cayenne αλλα ενα μαζικο και 'τιμιο' αμαξι ανατολικης κατασκευης, θυγατρικής μιας μεγαλης εταιριας!
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
To πατωμα του ειναι απο Nissan Qashqai το ιδιο και η τετρακινηση.
το πατωμα ειναι του παλιου clio.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Κοντα στα 19.000 ευρω, ενα 4Χ4 1500 diesel.
ευκαιρία...
αυτοκινητο βγαλμένο από τη μηχανή του χρόνου
To πατωμα του ειναι απο Nissan Qashqai το ιδιο και η τετρακινηση.
Ο κινητηρας του ο diesel ειναι συγχρονος αποδιδει 115 ιππους και σε συνδιασμο με το χαμηλο βαρους του αυτοκινητου ,του δινει καλες επιδοσεις και με μικρη καταναλωση βενζινης.
Απο κει και περα το εσωτερικο του ειναι λιγο παλιομοδιτικο ,με οχι τοσο καλη ποιοτητα οσον αφορα τα πλαστικα του ταμπλο.
Και αυτο το λεω διοτι η ποιοτητα στα μηχανικα μερη βλ. αναρτησεις,διαφορικα ,σαζμαν ειναι αριστη.
Υπαρχει και η φθηνη εκδοση 1.6 βενζινης με 13.500 ευρω (προσθιοκινητη)αλλα θεωρησα το 1.5 ενα πολυ καλο και ολοκληρωμενο αυτοκινητο .
Τωρα αν εσενα δεν σου αρεσει,ειναι αλουνου παπα ευαγγελιο.
Οι πωλησεις του πανε πολυ καλα ,διοτι ειναι τιμιο,δεν σπαει,δεν χαλαει,δεν θελει μια περιουσια για σερβις και πολυ φθηνο γιαυτα που προσφερει.
Εσυ δλδ που εδωκες ενα καρο λεφτα για την αλφα ρομεο με τον ημιακαμπτο αξονα ,θεωρεις οτι εκανες καποια σπουδαια αγορα ,αγορασες Το καινοτομο αυτοκινητο της δεκαετιας;
Ας σοβαρευτουμε λιγο.που κολλάει η αρ ρε @@ρε?
τι κόμπλεξ έχει ο κόσμος ρε γμτ
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
To πατωμα του ειναι απο Nissan Qashqai το ιδιο και η τετρακινηση.
το πατωμα ειναι του παλιου clio.
και εγώ αυτό νομιζα... αλλά το λέει με περίσσεια σιγουριά αποπάνω...
και ο ντίζελ της ρενο στο ντασια αποδίδει 110 αλογα...
2/2 ιταλάκια ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
To πατωμα του ειναι απο Nissan Qashqai το ιδιο και η τετρακινηση.
το πατωμα ειναι του παλιου clio.
Σωστος,μονο η τετρακινηση ειναι της Νισσαν.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Οδήγησα στην Κύπρο ένα Ρενώ Μεγκάν 1,6 16V το προηγούμενο, για μια εβδομάδα, ενοικιαζόμενο με 73.000 χλμ, αυτόματο, Station Wagon. Και εθνική οδό και πόλη.
Πρώτη εντύπωση, τραγικό τιμόνι, αναίσθητο, με τζόγο στην ευθεία. Δεύτερη, απαράδεκτη συναρμογή στο εσωτερικό, όλα έτριζαν στο παραμικρό άγγιγμα. Τρίτη, πρέπει να έχει πολύ κακή ακαμψία, όποτε ανέβαινα ράμπα ή πεζοδρόμιο έτριζε παντού, τσίχλα...
Φρένα καλά, κινητήρας αξιοπρεπής (και σχετικά οικονομικός), άνετο με πολύ καλά καθίσματα, και αυτόματο κιβώτιο πολύ μέτριο.
Σε σχέση με το Οκτάβια 5 1,4 TSI που είχα οδηγήσει πριν 6 μήνες σε ίδιες διαδρομές, δείχνει πιο καλά στημένο σε ανάρτηση (Ειδικά στον έλεγχο της έκτασης) και είναι πιο άνετο, είναι και πιο οικονομικό αλλά και αρκετά πιο αργό και θουβώδες και σαφώς πιο κακοσυναρμολογημένο, αλλά από τα δύο, πραγματικά κανένα...Λοιπον επειδη είχα οδηγησει ένα προσφατα στη Ροδο που ήμουν ενος συμφανταρου με 140000 και κατι ψηλα αλλα πενταθυρο (δεν έχει διαφορες απο το station)
Το εσωτερικο αυτου που οδηγησα εγω τσικ δεν έκανε σε σημειο που παραξενευτηκα γιατι το δικο μου κανει κατι περιεργα σε σχέση μ' αυτο.Επισης το 2 έχει πιο καλα υλικα απο το Fluence ειδικα μια και πολυφοριεται σε επιπεδο απτης ποιότητας (χουφτωστε εκει πλαστικα να γουσταρετε ) Για το πλαισιο δεν ξερω παντως στο δικο μου που έχει ένα λιγο πιο ενισχυμενο απο το station που οδηγησες δεν ακουγονται περιεργα πραματα σε ανεβοκατεβασματα σε ραμπες ψηλα πεζοδρομια κλπ
Το κιβωτιο αυτο ειναι tragic κυριολεκτικα
Τωρα το τιμονι το άφησα τελευταιο γιατι ειναι το καλο κομματι
Παιζει να μην έχω δει πιο άνιωθο πραγμα στη ζωη μου Θα μπορουσε να ειναι τιμονιερα για ηλεκτρονικο
Τζογο αυτο που οδηγησα εγω δεν είχε.Ισως κατι γινοταν με αυτο που σου δώσανε
Πολλα πραγματα βεβαια εξαρτονται κι απο τη συντηρηση και τα νοικιαρικα δε τα λες και καλοσυτηρημενα αλλα και σε κατι Octavia που βλεπω ρε παιδες ακομα και καινουριες σε ταξι όλο κατι τσακ απο δω τσουκ απο κει ακους
Διαφωνω μονο στην συναρμογη λοιπον
Οδήγησα....