-
Ahhhhhhh Russia ... mother of amazing footage !!!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Άραγε μπαίνει ABS σε οχήματα με τέτοιο βάρος ?
Γιατι τα φορτηγά δεν έχουν ΑΒS?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Άραγε μπαίνει ABS σε οχήματα με τέτοιο βάρος ?
Γιατι τα φορτηγά δεν έχουν ΑΒS?
Ακομα και στα παλιοτερα που δεν ειχαν εκ του εργοστασιου πρεπει να τοποθετηθει υποχρεωτικα νομιζω
-
Tην στιγμή που μιλάμε (από αρχή του 2012) ΔΕΝ πραγματοποιείται καμια μεταβίβαση σε οχήματα άνω των 3500kg που δεν διαθέτουν ΑΒS.
Επίσης το 2013 τα οχήματα που δεν θα διαθέτουν δε θα περνάνε ΚΤΕΟ.
Με απλά λόγια το 2014 ολος ο στόλος των βαρέων οχημάτων θα διαθέτει υποχρεωτικά ABS -
-
-
είναι φανερο οτι πάσχει απο υποστροφή το GTR
-
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
είναι φανερο οτι πάσχει απο υποστροφή το GTRhttps://www.youtube.com/watch?v=?v=sNOJ0R6C88Q&feature=player_embedded#!
-
Η αριστερη απο το διδυμο στο τελος θυμιζει ελληνιδα χαζογκομενα, συγχιστηκα... !!
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
@__vengas__ για δες στο 4:11-4:12 .
Το δίδυμο στο τέλος πολύ καλό ειδικά το αριστερό .
Site με ΠΟΛΛΑ videos (auto-videos)
-
Δε τα ειδες τα autos απο πισω ;;;;;;
-
-
Φερραρικός δε λέω, αλλά το NSX ήταν πιο ωραίο σχεδιαστικά και απ ότι φαίνεται και πιο γρήγορο.
-
Δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα από αυτό το βίντεο.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Φερραρικός δε λέω, αλλά το NSX ήταν πιο ωραίο σχεδιαστικά και απ ότι φαίνεται και πιο γρήγορο.pano μήπως να τα ξανασκεφτόσουν λιγάκι τα γραφόμενα σου,μιλάμε για την testarosa όπου τα πρωτοποριακά ''βράγχια'' του pininfarina άφησαν εποχή.
Η testarossa ήταν το πιο γυρνοβλεμμικό supercar τις εποχης! -
Απ' όσο θυμάμαι τα περιοδικά της εποχής σύγκριναν το NSX με την 348 και όχι με τη μεγαλύτερη Testarossa. Λογικά από άποψη μεγέθους, κινητήρα κλπ, το NSX ήταν ανταγωνιστής της 348, η οποία σίγουρα δεν έβγαινε καλύτερο αυτοκίνητο στη σύγκρισή τους.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Φερραρικός δε λέω, αλλά το NSX ήταν πιο ωραίο σχεδιαστικά και απ ότι φαίνεται και πιο γρήγορο.
pano μήπως να τα ξανασκεφτόσουν λιγάκι τα γραφόμενα σου,μιλάμε για την testarosa όπου τα πρωτοποριακά ''βράγχια'' του pininfarina άφησαν εποχή.
Η testarossa ήταν το πιο γυρνοβλεμμικό supercar τις εποχης!Με τα βράχια δεν έχω θέμα αλλά το πίσω μέρος δεν παλεύεται. Η 348 ας πούμε μου αρέσει αρκετά.
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
@__vengas__ για δες στο 4:11-4:12 .
Το δίδυμο στο τέλος πολύ καλό ειδικά το αριστερό .
όλες
η περσυνή που έμοιαζε στην Silvia που είναι? -
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Απ' όσο θυμάμαι τα περιοδικά της εποχής σύγκριναν το NSX με την 348 και όχι με τη μεγαλύτερη Testarossa. Λογικά από άποψη μεγέθους, κινητήρα κλπ, το NSX ήταν ανταγωνιστής της 348, η οποία σίγουρα δεν έβγαινε καλύτερο αυτοκίνητο στη σύγκρισή τους.Η 348 δεν έβγαινε καλύτερη καθώς είχε πολλές ιδιοτροπίες. Έβγαινε όμως ταχύτερη και σε ευθεία και σε πίστα (Autocar).
Αν μπορούσες να έχεις ένα από τα δύο στο γκαράζ σου ποιο θα διάλεγες Μανώλη;
Site με ΠΟΛΛΑ videos (auto-videos)