-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για το καρώ στα καθίσματα. Αν με ενδιέφερε το GTi (που μηχανολογικά θα είναι άρτιο) δεν θα ήθελα ένα τραπεζομάντηλο για επένδυση. Μου είναι λίγο παράταιρο.
Όντως! Κιτς του κερατά! Σαν το αυτοκίνητο του Ταμτάκου είναι...
Υπαρχει εναλλακτικα με γκρι σκουρο alcantara στο κεντρο, και μαυρο δερμα στα πλαινα, ή full μαυρα δερματινα...
...καποιες φωτο του GTI, απο την εκθεση...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το καρώ στα καθίσματα. Αν με ενδιέφερε το GTi (που μηχανολογικά θα είναι άρτιο) δεν θα ήθελα ένα τραπεζομάντηλο για επένδυση. Μου είναι λίγο παράταιρο.
Όντως! Κιτς του κερατά! Σαν το αυτοκίνητο του Ταμτάκου είναι...
Υπαρχει εναλλακτικα με γκρι σκουρο alcantara στο κεντρο, και μαυρο δερμα στα πλαινα, ή full μαυρα δερματινα...
Αυτο θα λεει πολυ ομως!
-
Ωραίες ζάντες και τιμόνι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ωραίες ζάντες και τιμόνι.+1. Δυστυχώς οι μέρες των (αυθεντικών τουλάχιστον) GTI έχουν περάσει για την Ελλάδα. Ό,τι είδαμε, είδαμε!
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ωραίες ζάντες και τιμόνι.και πολύ ωραίο χαμήλωμα έχει ...
πως να το έχουν κάνει??
νέα ελατήρια??
νεα ελατήρια + αμορτισέρ ??
how ??
http://www.creteplus.gr/news/auto-plus/ ... -2013.html
-
Ιδια ειναι η ζαντα; -
ιδια με τη ζάντα του κόκκινου μάλλον
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
7 λεπτά παρουσίαση για να μας πει στο τέλος ότι είναι βαρετό. Λες και περιμέναμε κάτι άλλο...
-
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Mιλαμε για uber fail κατασταση οχι μαλακιες...
Στη θεση του φωτογραφου, θα εκοβα με κανα ψαλιδι τους ιμαντες
-
Το ατόπημα της VW με τους ιμάντες θα στοιχίσει στην εμπορική επιτυχία του GOLF όσο και το ατόπημα της Apple με τους χάρτες στο iPhone 5.
Δηλαδή καθόλου· θα πουλήσουν και τα δυο σαν ξερολούκουμα... -
Το boring αυτοκίνητο του λαου κανει 23.5Κ λιρες (Γκολφ 1.4 140 GT) στη Γηραια Αλβιώνα.
...η απλα με 25Κ χτυπας GT86!
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Το boring αυτοκίνητο του λαου κανει 23.5Κ λιρες (Γκολφ 1.4 140 GT) στη Γηραια Αλβιώνα....η απλα με 25Κ χτυπας GT86!
Και με 15K μτχ boxter
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Το boring αυτοκίνητο του λαου κανει 23.5Κ λιρες (Γκολφ 1.4 140 GT) στη Γηραια Αλβιώνα....η απλα με 25Κ χτυπας GT86!
Ειδικά στο school run θα κάνει θραύση η 40άρα μαμά με το Toyobaru! Για να μη μιλήσουμε για τον συνταξιούχο δάσκαλο...
-
Πιστευω πως Ελληνικο μυαλο σκεφτηκε τον ιμαντα στα ελατηρια της Γκολφως
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το ατόπημα της VW με τους ιμάντες θα στοιχίσει στην εμπορική επιτυχία του GOLF όσο και το ατόπημα της Apple με τους χάρτες στο iPhone 5.
Δηλαδή καθόλου· θα πουλήσουν και τα δυο σαν ξερολούκουμα......'μπαλωμα' της τελευταιας στιγμης, απ' οτι φαινεται...Σιγουρα οχι οτι καλυτερο σε μια εκθεση τετοιου επιπεδου, (και οχι καμμια συνοικιακη-τοπικη κτλ...) αλλα επι της ουσιας πολυς λογος για το τιποτα...Απο το να φαινοταν σαν κατσικι , υπερυψωμενο σαν crossover, καλυτερα ετσι...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το ατόπημα της VW με τους ιμάντες θα στοιχίσει στην εμπορική επιτυχία του GOLF όσο και το ατόπημα της Apple με τους χάρτες στο iPhone 5.
Δηλαδή καθόλου· θα πουλήσουν και τα δυο σαν ξερολούκουμα......'μπαλωμα' της τελευταιας στιγμης, απ' οτι φαινεται...Σιγουρα οχι οτι καλυτερο σε μια εκθεση τετοιου επιπεδου, (και οχι καμμια συνοικιακη-τοπικη κτλ...) αλλα επι της ουσιας πολυς λογος για το τιποτα...Απο το να φαινοταν σαν κατσικι , υπερυψωμενο σαν crossover, καλυτερα ετσι...
Δεν είναι και τόσο τρομερό, θυμάμαι παλιότερα υπήρχαν στις εκθέσεις και αυτοκίνητα χωρίς μοτέρ και δεν μιλάω για πρωτότυπα.
Άσχετο
Να θυμήσουμε στα νέα παιδιά ότι το κόλπο των συμπιεσμένων αναρτήσεων το έχουν ξεκινήσει οι μέτρ του είδους Ιταλοί, αρχικά για τις επίσημες φωτογραφήσεις αργότερα για τις εκθέσεις. Συμπίεζαν μέχρι και τα Autobianchi -
Κανεις δε μιλησε για εμπορικη αποτυχια, ουτε ποιος ξεκινησε 'πρωτος' τετοιες τακτικες κλπ κλπ τα οποια δεν αμφισβητηθηκαν κιολας. Εμεις εδω απλα σχολιαζουμε αυτο που βλεπουμε.
Θεωρω οτι ολα ειναι μερος ενος μεγαλυτερου σχεδιου
-
Σιγά μην τους κοστίσει σε πωλήσεις κάτι τέτοιο! Το γκολφ -όσο αχώνευτη και να μου είναι η vw και ιδιαίτερα το συγκεκριμένο μοντέλο- έχει ορκισμένους πελάτες που θα το έπαιρναν ακόμα και με...σουστόφυλλα!
Τώρα για την φάση με τους ιμάντες στην έκθεση, καλό είναι να γίνονται τέτοια πράγματα, για να πειράζουμε τα fanboys και να κάνουμε εκατέρωθεν πλάκα!
Έτσι και αλλιώς το μοντέλο θα είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη μόλις ξεκινήσει η διάθεση του είτε είναι καλύτερο του ανταγωνισμού είτε όχι.
VW Golf VII