Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 353
    • 354
    • 355
    • 356
    • 357
    • 481
    • 482
    • 355 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9637
    83403
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:
      Δε δημιουργώ εντυπώσεις δυστυχώς!!!

      Δυστυχως δεν θα πει τιποτα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ikarus260 last edited by

        Εγώ πιστεύω και που τα άφησαν εκεί τα τέλη και δεν τα αύξησαν, πάλι θα έχουμε καταθέσεις πινακίδων γιατί κακά τα ψέμματα μπήκαν κι άλλα μέτρα πολύ πιο επώδυνα, οπότε ο κόσμος δεν έχει λεφτά να πληρώσει ούτως η άλλως. Θα έλεγα μάλιστα ότι θα έχουμε περισσότερες καταθέσεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          τα λεφτα για τα λαστιχα και τα σερβις τα πηραν τα τελη... αυτή ειναι η πικρη αλήθεια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης coyote έγραψε:
            τα λεφτα για τα λαστιχα και τα σερβις τα πηραν τα τελη... αυτή ειναι η πικρη αλήθεια

            άσε πατάς κάλο τώρα
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              infinity last edited by

              Πρόστιμο 250 ευρώ σε όσους έχουν ανασφάλιστα οχήματα

              Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να εκδοθεί υπουργική απόφαση για την επιβολή προστίμων στα ανασφάλιστα ΙΧ, τα οποία μάλιστα θα πρέπει να καταβληθούν από τους φορολογούμενους μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών!
              Το σχέδιο προβλέπει επίσης βαριές ποινές (πρόστιμο του ΚΟΚ, αφαίρεση πινακίδων, διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες) σε όσους αγνοήσουν την προθεσμία των 8 ημερών.

              Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστείλει ταχυδρομικώς επιστολή προς τους ιδιοκτήτες των εμφανιζόμενων ως ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και θα τους καλεί να εμφανιστούν στις ΔΟΥ και να δώσουν στοιχεία και εξηγήσεις μέσα σε οκτώ ημέρες για το εάν έχουν ασφαλιστεί κανονικά αλλά δεν φαίνονται στα αρχεία ή για κάποιο λόγο εξαιρούνται νομίμως από την ασφάλιση του οχήματός τους (π.χ. διπλωματικό σώμα, δημόσια υπηρεσία κ.λπ.).

              Επίσης, σε περίπτωση απόσυρσης ή καταστροφής ή κλοπής ή μεταβίβασης ή κατάθεσης πινακίδων αυτοκίνητου οχήματος, ο ιδιοκτήτης του εμφανιζόμενου ως ανασφάλιστου οχήματος θα πρέπει να παραδώσει ακριβές φωτοαντίγραφο των κατά περίπτωση δικαιολογητικών στην αρμόδια ΔΟΥ. Μόλις πληρώσει το πρόστιμο των 250 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του ΙΧ θα επιλέγει μια ασφαλιστική εταιρία, στην οποία θα καταθέτει το παράβολο που πλήρωσε στην εφορία και στη συνεχεία θα υπογράφει νέο ασφαλιστικό συμβόλαιο. Από την πλευρά της η ασφαλιστική θα καταβάλλει το παράβολο στο Δημόσιο και θα ενημερώνει το Κέντρο Πληροφοριών για κάθε ανασφάλιστο όχημα το οποίο θα αποκτά σήμα ασφάλισης.

              Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος αγνοήσει το κάλεσμα της εφορίας, θα επιβάλλονται πρόσθετες κυρώσεις όπως αφαίρεση της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος, που θα αποδίδονται στο δικαιούχο μόνο αφού προσκομιστεί το ειδικό σήμα ασφάλισης. Αν περάσουν 20 μέρες και ο δικαιούχος δεν εμφανιστεί για την παραλαβή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας, η αστυνομική αρχή θα αποστέλλει τις πινακίδες κυκλοφορίας προς φύλαξη στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών, από όπου θα επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του ειδικού σήματος ασφάλισης.

              Από το μέτρο αυτό εκτιμάται ότι στα ταμεία των ασφαλιστικών εταιριών θα εισρεύσουν έσοδα της τάξης των 300.000.000 ευρώ. Οι εισηγητές του σχεδίου εκτιμούν ότι θα υπάρξουν σημαντικά οικονομικά οφέλη και για το Δημόσιο, τόσο από την πληρωμή του παραβόλου όσο και από τους φόρους επί των ασφαλίστρων και εν τέλει από τη φορολόγηση των κερδών που θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη δραστηριότητά τους αυτή.

              http://greece-salonika.blogspot.gr/2012/09/250.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ikarus260 last edited by

                Μπορεί να είναι φοροεισπρακτικό μέτρο, αλλά πιστεύω καλά κάνουνε γιατί σε περίπτωση ατυχήματος τρέχεις και δεν φτάνεις αν έχεις τρακάρει με ανασφάλιστο όχημα. Τουλάχιστον άμα είναι να τα πάρουνε να τα πάρουν για καλό σκοπό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgt last edited by

                  Σωστό είναι άλλα το θεωρώ λίγο απίθανο να το εφαρμόσουν, σιγά μην καταφέρουν να βρούνε τρόπο να τους βρούνε! Θέλει να συνεργαστούν αρκετοί φορείς πράγμα δύσκολο!

                  Sent from my ELF II

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ikarus260 last edited by

                    Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
                    Σωστό είναι άλλα το θεωρώ λίγο απίθανο να το εφαρμόσουν, σιγά μην καταφέρουν να βρούνε τρόπο να τους βρούνε! Θέλει να συνεργαστούν αρκετοί φορείς πράγμα δύσκολο!

                    Sent from my ELF II

                    Το ξέρω, ούτως η άλλως δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται και δεν εφαρμόζεται, αλλά δεν μιλάμε για 10-20 αμάξια, αλλά για χιλιάδες. Κάτι δεν θα πρέπει να γίνει? αν και ξέρω πάλι ανεφάρμοστο θα μείνει, όταν είναι να γίνει κάτι που συμφέρει και τους πολίτες της χώρας, μένει πίσω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      το σίγουρο είναι ότι διάφοροι αλλοδαποί δεν έχουν καμία ασφάλεια...
                      αμα τρακάρεις με κανέναν απο αυτούς που κουβαλάνε τσάντες στα στενά και τις μοιράζουν... τότε έμπλεξες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maverick last edited by

                        Αφού αφορά την ασφάλεια γιατί ο υπάλληλος των εργολάβων έβαλε το ποστ στο θέμα για τα τέλη κυκλοφορίας;

                        Μή τυχόν και μας ξεφύγει και δεν το διαβάσουμε;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          infinity last edited by

                          Γιατί εδώ είστε μαζεμένα τα λαμόγια και σας βρίσκω πιο εύκολα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            γιατί με τον ίδιο τρόπο θα μας έρθει κι αυτό το ραβασάκι???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                              Γιατί εδώ είστε μαζεμένα τα λαμόγια και σας βρίσκω πιο εύκολα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eltassos last edited by

                                επειδη μου αρεσει να ξεθαβω θεματα για διαβαστε οι νεωτεροι ( γραφτηκε πριν 20 χρονια)

                                http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=3055

                                ...σαν να μην περασε μια μερα

                                φραγκεψαμε με τα ευρω, μα ακομη κοιμομαστε με τα τσαρουχια, κε υπουργε των οικονομικων

                                TEKMHPIO...

                                Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκαν οι προτάσεις της επιτροπής
                                για την αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος. Εκείνο που μας
                                έκανε ιδιαίτερη εντύπωση (δεν λέμε ότι μας εξέπληξε, γιατί
                                τίποτα πλέον σε αυτήν τη χώρα δεν μπορεί να μας εκπλήξει) ήταν
                                τα προτεινόμενα, νέα τεκμήρια. Τα τεκμήρια είχαν -όχι άδικα-
                                προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων όταν πρωτοκαθιερώθηκαν. Εκεί
                                λοιπόν που θα περίμενε κανείς μια επί το δικαιότερον
                                αναμόρφωση της σχετικής νομοθεσίας, ήρθε η αβασάνιστη πρόταση
                                για την αύξησή τους σε ποσοστά μέχρι και 154%.
                                Το να απαιτείς από τον κάτοχο μιας Μερτσέντες των 27.000.000
                                δραχμών να δικαιολογεί την απόκτησή της, δηλώνοντας ένα
                                αντίστοιχα μεγάλο εισόδημα δεν είναι παράλογο. Παράλογο όμως
                                είναι να θέτεις ως μοναδικό κριτήριο της αξίας του αυτοκινήτου
                                τον κυλινδρισμό του κινητήρα και να βάζεις στο ίδιο καζάνι τον
                                δυστυχή μισθωτό που αγόρασε ένα αρχαίο Όπελ του 1975 για να
                                πηγαίνει στη δουλειά του, έναντι 400.000 δραχμών, με κάποιον
                                που είχε τη δυνατότητα να αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο 'ουντι
                                που στοιχίζει (με απόσυρση) 5.000.000 δραχμές.
                                Δεν μας εξέπληξε ούτε η διευκρίνηση που έγινε στο σημείο των
                                προτάσεων που αφορούσαν τον τρόπο καθορισμού του τεκμηρίου
                                διαβίωσης μιας οικογένειας που έχει στην κατοχή της δύο
                                αυτοκίνητα. Αρχικά ανακοινώθηκε ότι το τεκμήριο θα
                                υπολογιζόταν με βάση το σύνολο των φορολογήσιμων ίππων των δύο
                                αυτοκινήτων, ενώ αργότερα μάθαμε ότι ο υπολογισμός θα γινόταν
                                με βάση το σύνολο των τεκμηρίων. Ευτυχώς, γιατί αν ίσχυε η
                                αρχική ανακοίνωση, μια οικογένεια που έχει στην κατοχή της ένα
                                οχτακοσαράκι και ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο συνολικής αξίας
                                4.200.000 δραχμών, θα έπρεπε να δηλώνει ίδιο εισόδημα με τον
                                κάτοχο αυτοκινήτου αξίας άνω των 20.000.000 δραχμών.
                                Εκείνο που δεν διευκρινίστηκε σχετικά με τη σύγχυση που
                                προκλήθηκε, ήταν το αν έφταιγε πάλι κάποια δακτυλογράφος
                                (θυμάστε τις αυξήσεις των εισιτηρίων;).
                                Τεκμήριο λοιπόν οι προτάσεις της επιτροπής. Τεκμήριο του
                                τρόπου με τον σκέφτονται οι διάφοροι αρμόδιοι. Τεκμήριο του
                                τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζονται απο το κράτος οι πολίτες
                                αυτής της χώρας._Ν.Λ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Τα τεκμήρια θα πρέπει να χτυπηθούν μια και καλή είτε στο ΣτΕ είτε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο είτε δεν ξέρω κι εγώ που αλλού ώστε να μη μπορούν οι αξιότιμοι κύριοι που παίζουν με τις τσέπες μας να βάλουν ό,τι τεκμήριο γουστάρουν με βάση όποια παράμετρο γουστάρουν (π.χ. 'κυβικά'), ισοπεδώνοντας τα πάντα.-

                                  Θυμάμαι πριν μια δεκαετία που το τεκμήριο για 2λιτρο ήταν 20.500 ευρώ, λες και όποιος έχει κινητήρα '14 φορολογήσιμων ίππων' (άλλη εξυπνάδα αυτό με τους 'ίππους'...) στο αμάξι του ξοδεύει -και άρα βγάζει- κάθε χρόνο 20.500 ευρώ παραπάνω από αυτόν που δεν έχει αμάξι και πάει στις δουλειές του με λεωφορείο ή με ταξί.

                                  Το ενδιαφέρον είναι ότι τόσα χρόνια όλα αυτά τα δεχόμαστε και δεν έχει βρεθεί ένας (ή μια οργανωμένη ομάδα) να τα πολεμήσει και να τα στείλει στον αγύριστο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cctop last edited by

                                    **Εάν πχ αγοράσω ένα Jimny σήμερα και καινούργιο θα πληρώνω τέλη κυκλοφορίας 375 ευρώ (!!!!!!) λόγω του ότι τα τέλη μετά το 2010 καθορίζονται από τους ρύπους όπως ξέρετε.

                                    Εάν τώρα αγοράσω ένα Jimny πχ του 2007 που τα τέλη καθορίζονταν με τα κυβικά εκατοστά, θα πληρώνω 135 ευρώ.

                                    Είναι έτσι ή κάνω λάθος; Εάν μάλιστα το μεταχειρισμένο αμάξι δεν έχει πινακίδες και βγάλω καινούργιες, μήπως θα πληρώνω τέλη σύμφωνα με του ρύπους;

                                    Παρακαλώ τη βοήθεια σας. **

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • limited_one
                                      limited_one moderator last edited by

                                      Αν αγοράσεις μεταχειρισμένο θα πληρώνεις αυτά που πλήρωνε όταν έγινε η ταξινόμηση του.
                                      Υποθέτω πως μόνο αν κάνεις εισαγωγή απο εξωτερικό να ισχύσει το νέο καθεστώς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dgrgtc last edited by

                                        Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          droemmen last edited by

                                          Ο χρήστης cctop έγραψε:
                                          **Εάν πχ αγοράσω ένα Jimny σήμερα και καινούργιο θα πληρώνω τέλη κυκλοφορίας 375 ευρώ (!!!!!!) λόγω του ότι τα τέλη μετά το 2010 καθορίζονται από τους ρύπους όπως ξέρετε.

                                          Εάν τώρα αγοράσω ένα Jimny πχ του 2007 που τα τέλη καθορίζονταν με τα κυβικά εκατοστά, θα πληρώνω 135 ευρώ.

                                          Είναι έτσι ή κάνω λάθος; Εάν μάλιστα το μεταχειρισμένο αμάξι δεν έχει πινακίδες και βγάλω καινούργιες, μήπως θα πληρώνω τέλη σύμφωνα με του ρύπους;

                                          Παρακαλώ τη βοήθεια σας. **

                                          Όπως είπαν οι παραπάνω...
                                          Άσε οι υπεύθυνοι είναι απύθμενα μαλάκες. Εγώ πληρώνω τέλη 660 (μέχρι τώρα) ενώ αν ταξινομούσα το ίδιο αυτοκίνητο μετά το 2010 (υπολογισμός σύμφωνα με τους ρύπους) θα ήταν κοντά στα 400!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infinity last edited by

                                            Αν πλήρωνες με βάση τα κυβικά λιγότερα θα ένιωθες γαμάτος, όμως, που πρόλαβες και το πήρες πριν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 355 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr