-
Eννοείται να μειωθούν. 300€ για ένα ταπεινό 1800αρι που έχω είναι ΠΟΛΛΑ όταν κάποτε πλήρωνα τα μισά.
Απλά μου κάνει εντύπωση με κοψίματα μισθών, δώρων, συντάξεων και αναπηρικών πως δεν ξαναρμέγουν την αγελάδα.@edmond δεν είναι καθόλου νωρίς, ειδικά με τέτοιο μαύρο Σεπτέμβρη που περνάμε και ακόμα πιο μαύρο χειμώνα που θα περάσουμε.
-
Τα τέλη στα δίλιτρα από μισό μισθό έχουν πάει ένα μισθό
-
Kαι? Λες να δίνουν δεκάρα για εμάς?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τα τέλη στα δίλιτρα από μισό μισθό έχουν πάει ένα μισθόκαντο καλυτερα 'απο 1/4 του μισθου εχουν παει ενα' (για τα τελευταια 4 χρονια)
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τα τέλη στα δίλιτρα από μισό μισθό έχουν πάει ένα μισθόMην δημιουργεις εντυπωσεις!
Ο μισθος επεσε,δεν ακριβυναν τα τελη!!
-
Δε δημιουργώ εντυπώσεις δυστυχώς!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δε δημιουργώ εντυπώσεις δυστυχώς!!!Δυστυχως δεν θα πει τιποτα!
-
Εγώ πιστεύω και που τα άφησαν εκεί τα τέλη και δεν τα αύξησαν, πάλι θα έχουμε καταθέσεις πινακίδων γιατί κακά τα ψέμματα μπήκαν κι άλλα μέτρα πολύ πιο επώδυνα, οπότε ο κόσμος δεν έχει λεφτά να πληρώσει ούτως η άλλως. Θα έλεγα μάλιστα ότι θα έχουμε περισσότερες καταθέσεις...
-
τα λεφτα για τα λαστιχα και τα σερβις τα πηραν τα τελη... αυτή ειναι η πικρη αλήθεια
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
τα λεφτα για τα λαστιχα και τα σερβις τα πηραν τα τελη... αυτή ειναι η πικρη αλήθειαάσε πατάς κάλο τώρα
-
Πρόστιμο 250 ευρώ σε όσους έχουν ανασφάλιστα οχήματα
Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να εκδοθεί υπουργική απόφαση για την επιβολή προστίμων στα ανασφάλιστα ΙΧ, τα οποία μάλιστα θα πρέπει να καταβληθούν από τους φορολογούμενους μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών!
Το σχέδιο προβλέπει επίσης βαριές ποινές (πρόστιμο του ΚΟΚ, αφαίρεση πινακίδων, διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες) σε όσους αγνοήσουν την προθεσμία των 8 ημερών.Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστείλει ταχυδρομικώς επιστολή προς τους ιδιοκτήτες των εμφανιζόμενων ως ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και θα τους καλεί να εμφανιστούν στις ΔΟΥ και να δώσουν στοιχεία και εξηγήσεις μέσα σε οκτώ ημέρες για το εάν έχουν ασφαλιστεί κανονικά αλλά δεν φαίνονται στα αρχεία ή για κάποιο λόγο εξαιρούνται νομίμως από την ασφάλιση του οχήματός τους (π.χ. διπλωματικό σώμα, δημόσια υπηρεσία κ.λπ.).
Επίσης, σε περίπτωση απόσυρσης ή καταστροφής ή κλοπής ή μεταβίβασης ή κατάθεσης πινακίδων αυτοκίνητου οχήματος, ο ιδιοκτήτης του εμφανιζόμενου ως ανασφάλιστου οχήματος θα πρέπει να παραδώσει ακριβές φωτοαντίγραφο των κατά περίπτωση δικαιολογητικών στην αρμόδια ΔΟΥ. Μόλις πληρώσει το πρόστιμο των 250 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του ΙΧ θα επιλέγει μια ασφαλιστική εταιρία, στην οποία θα καταθέτει το παράβολο που πλήρωσε στην εφορία και στη συνεχεία θα υπογράφει νέο ασφαλιστικό συμβόλαιο. Από την πλευρά της η ασφαλιστική θα καταβάλλει το παράβολο στο Δημόσιο και θα ενημερώνει το Κέντρο Πληροφοριών για κάθε ανασφάλιστο όχημα το οποίο θα αποκτά σήμα ασφάλισης.
Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος αγνοήσει το κάλεσμα της εφορίας, θα επιβάλλονται πρόσθετες κυρώσεις όπως αφαίρεση της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος, που θα αποδίδονται στο δικαιούχο μόνο αφού προσκομιστεί το ειδικό σήμα ασφάλισης. Αν περάσουν 20 μέρες και ο δικαιούχος δεν εμφανιστεί για την παραλαβή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας, η αστυνομική αρχή θα αποστέλλει τις πινακίδες κυκλοφορίας προς φύλαξη στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών, από όπου θα επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του ειδικού σήματος ασφάλισης.
Από το μέτρο αυτό εκτιμάται ότι στα ταμεία των ασφαλιστικών εταιριών θα εισρεύσουν έσοδα της τάξης των 300.000.000 ευρώ. Οι εισηγητές του σχεδίου εκτιμούν ότι θα υπάρξουν σημαντικά οικονομικά οφέλη και για το Δημόσιο, τόσο από την πληρωμή του παραβόλου όσο και από τους φόρους επί των ασφαλίστρων και εν τέλει από τη φορολόγηση των κερδών που θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη δραστηριότητά τους αυτή.
-
Μπορεί να είναι φοροεισπρακτικό μέτρο, αλλά πιστεύω καλά κάνουνε γιατί σε περίπτωση ατυχήματος τρέχεις και δεν φτάνεις αν έχεις τρακάρει με ανασφάλιστο όχημα. Τουλάχιστον άμα είναι να τα πάρουνε να τα πάρουν για καλό σκοπό
-
Σωστό είναι άλλα το θεωρώ λίγο απίθανο να το εφαρμόσουν, σιγά μην καταφέρουν να βρούνε τρόπο να τους βρούνε! Θέλει να συνεργαστούν αρκετοί φορείς πράγμα δύσκολο!
Sent from my ELF II
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Σωστό είναι άλλα το θεωρώ λίγο απίθανο να το εφαρμόσουν, σιγά μην καταφέρουν να βρούνε τρόπο να τους βρούνε! Θέλει να συνεργαστούν αρκετοί φορείς πράγμα δύσκολο!Sent from my ELF II
Το ξέρω, ούτως η άλλως δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται και δεν εφαρμόζεται, αλλά δεν μιλάμε για 10-20 αμάξια, αλλά για χιλιάδες. Κάτι δεν θα πρέπει να γίνει? αν και ξέρω πάλι ανεφάρμοστο θα μείνει, όταν είναι να γίνει κάτι που συμφέρει και τους πολίτες της χώρας, μένει πίσω
-
το σίγουρο είναι ότι διάφοροι αλλοδαποί δεν έχουν καμία ασφάλεια...
αμα τρακάρεις με κανέναν απο αυτούς που κουβαλάνε τσάντες στα στενά και τις μοιράζουν... τότε έμπλεξες -
Αφού αφορά την ασφάλεια γιατί ο υπάλληλος των εργολάβων έβαλε το ποστ στο θέμα για τα τέλη κυκλοφορίας;
Μή τυχόν και μας ξεφύγει και δεν το διαβάσουμε;
-
Γιατί εδώ είστε μαζεμένα τα λαμόγια και σας βρίσκω πιο εύκολα.
-
γιατί με τον ίδιο τρόπο θα μας έρθει κι αυτό το ραβασάκι???
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Γιατί εδώ είστε μαζεμένα τα λαμόγια και σας βρίσκω πιο εύκολα. -
επειδη μου αρεσει να ξεθαβω θεματα για διαβαστε οι νεωτεροι ( γραφτηκε πριν 20 χρονια)
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=3055
...σαν να μην περασε μια μερα
φραγκεψαμε με τα ευρω, μα ακομη κοιμομαστε με τα τσαρουχια, κε υπουργε των οικονομικων
TEKMHPIO...
Τον προηγούμενο μήνα ανακοινώθηκαν οι προτάσεις της επιτροπής
για την αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος. Εκείνο που μας
έκανε ιδιαίτερη εντύπωση (δεν λέμε ότι μας εξέπληξε, γιατί
τίποτα πλέον σε αυτήν τη χώρα δεν μπορεί να μας εκπλήξει) ήταν
τα προτεινόμενα, νέα τεκμήρια. Τα τεκμήρια είχαν -όχι άδικα-
προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων όταν πρωτοκαθιερώθηκαν. Εκεί
λοιπόν που θα περίμενε κανείς μια επί το δικαιότερον
αναμόρφωση της σχετικής νομοθεσίας, ήρθε η αβασάνιστη πρόταση
για την αύξησή τους σε ποσοστά μέχρι και 154%.
Το να απαιτείς από τον κάτοχο μιας Μερτσέντες των 27.000.000
δραχμών να δικαιολογεί την απόκτησή της, δηλώνοντας ένα
αντίστοιχα μεγάλο εισόδημα δεν είναι παράλογο. Παράλογο όμως
είναι να θέτεις ως μοναδικό κριτήριο της αξίας του αυτοκινήτου
τον κυλινδρισμό του κινητήρα και να βάζεις στο ίδιο καζάνι τον
δυστυχή μισθωτό που αγόρασε ένα αρχαίο Όπελ του 1975 για να
πηγαίνει στη δουλειά του, έναντι 400.000 δραχμών, με κάποιον
που είχε τη δυνατότητα να αγοράσει ένα ολοκαίνουργιο 'ουντι
που στοιχίζει (με απόσυρση) 5.000.000 δραχμές.
Δεν μας εξέπληξε ούτε η διευκρίνηση που έγινε στο σημείο των
προτάσεων που αφορούσαν τον τρόπο καθορισμού του τεκμηρίου
διαβίωσης μιας οικογένειας που έχει στην κατοχή της δύο
αυτοκίνητα. Αρχικά ανακοινώθηκε ότι το τεκμήριο θα
υπολογιζόταν με βάση το σύνολο των φορολογήσιμων ίππων των δύο
αυτοκινήτων, ενώ αργότερα μάθαμε ότι ο υπολογισμός θα γινόταν
με βάση το σύνολο των τεκμηρίων. Ευτυχώς, γιατί αν ίσχυε η
αρχική ανακοίνωση, μια οικογένεια που έχει στην κατοχή της ένα
οχτακοσαράκι και ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο συνολικής αξίας
4.200.000 δραχμών, θα έπρεπε να δηλώνει ίδιο εισόδημα με τον
κάτοχο αυτοκινήτου αξίας άνω των 20.000.000 δραχμών.
Εκείνο που δεν διευκρινίστηκε σχετικά με τη σύγχυση που
προκλήθηκε, ήταν το αν έφταιγε πάλι κάποια δακτυλογράφος
(θυμάστε τις αυξήσεις των εισιτηρίων;).
Τεκμήριο λοιπόν οι προτάσεις της επιτροπής. Τεκμήριο του
τρόπου με τον σκέφτονται οι διάφοροι αρμόδιοι. Τεκμήριο του
τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζονται απο το κράτος οι πολίτες
αυτής της χώρας._Ν.Λ.
Τέλη κυκλοφορίας