Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 278
    • 279
    • 280
    • 281
    • 282
    • 305
    • 306
    • 280 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    63859
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nintza last edited by

      χεστηκαμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης nintza έγραψε:
        παω γιατι γουσταρω.αμα ηθελε ο μπομπολας να σκαγε οσα δις χρειαζοτανε,για να αγοραζε ολα τα οικοπεδα που χρειαζοτανε,να εφτιαχνε ολο το δρομο μονος του,και να ηταν ιδιωτικος δικος του.τοτε να εβαζε οσα διοδια ηθελε.
        απο τη στιγμη που το 90% του δρομου ανηκει στο δημοσιο,θα παρει τα @@ μου.

        1. Ο δρόμος δεν είναι του Μπόμπολα, δημόσιος είναι, έχει παραχωρηθεί από το κράτος στο Μπόμπολα για Ν χρόνια
        2. Το αεροδρόμιο ωραίο οικοπεδάκι ε ? Κοίτα να δεις που το έχουν παραχωρήσει στους Γερμαναράδες και τον Κοπελούζο για 30 χρόνια. Και τι κάνουν οι άτιμοι, βάζουν φόρο σε κάθε επιβάτη που πετάει εκεί. Αλλά βέβαια εσύ δε μασάς, πας Τανάγρα παίρνεις το δίλιτρο και πας Σαλονίκη για μπουγάτσα...
        3. Και μόλις ο Μπόμπολας φτιάξει αυτόν τον καραιδιωτικό αυτοκινητόδρομο, εσύ θα ξεσηκωθείς που το κράτος δε δίνει άλλα 50 δις για να φτιάξει έναν παράλληλο δωρεάν αυτοκινητόδρομο...
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nintza last edited by

          1.γιατι παιρνει τα λεφτα ο μπομπολας τοτε?γιατι δε τα παιρνει το κρατος και απλα να δινει στο μπομπολα οτι χρειαζεται για τη συντηρηση?
          2.το αεροδρομιο ποσα ατομα χρειαζεται για να λειτουργησει?ποσα η ΑΟ?
          3.αν φτιαξει ιδιωτικο με 100% δικα του εξοδα ας κανει οτι θελει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης chemic έγραψε:

            Κατά τα λοιπά, να υποθέσω από τα λεγόμενά σου ότι πληρώνεις κανονικά διόδια όπου έχουμε σύγχρονους δρόμους (πχ. Κόρινθος-Τρίπολη) και δεν πληρώνεις αλλού (πχ. Κόρινθος-Πάτρα) ?

            ναι. κ στις αφιδνες δεν πλήρωνα, αφού θεωρώ απαράδεκτα τα διοδια 'εντός πόλης'.

            Οι Αφίδνες δεν είναι περισσότερο μέσα στην Αθήνα απ΄όσο είναι τα Μάλγαρα μέσα στη Θεσσαλονίκη, το Ρίο μέσα στην Πάτρα, η Νεστάνη μέσα στην Τρίπολη και το '90' μέσα στη Θήβα. Ελα ρε συ, τι 'εντός πόλης' μας λες τώρα...

            αυτό δεν αναιρεί πως θεωρω απαράδεκτο να μην μειώνονται τα διοδια, με την οικονομική κατάσταση που επικρατεί.

            Σωστό.

            αν κ γενικά πληρώνω πια δεν έχω καμιά όρεξη να μπλέκω με τους μπατσους που αραζουν συνήθως εκεί

            Είδες τι λέγαμε τόσο καιρό για τζάμπα μαγκιά ? (No offence...) Οσο ήταν εύκολο και ατσαλάκωτο, το έκαναν όλοι και έβαζαν επαναστατικά video στο YouTube. Μόλις ζόρισαν τα πράγματα νομικά και άρχισαν τα ενδεχόμενα μπλεξίματα με αστυνομία, εργολάβο και δικαστήρια, οι περισσότεροι επαναστάτες του γλυκού νερού κο-κο-κο. Εμ εκ του ασφαλούς κάνω και γω επανάσταση...

            Αν δεν έχουν ανάγκη οι εργολάβοι τότε γιατί περνάνε το 'κουτόχορτο' ? Κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις.

            καθόλου δεν φάσκω κ αντιφάσκω. οι δημοσιογράφοι έχουν δύναμη να ξεσηκώσουν τη κοινή γνώμη κ γιαυτό τους ταϊζουν ή τους αγοράζουν. Το κράτος έχουν χεσμένο, αφού το έχουν δέσει με τις συμβάσεις κ με τη διαπλοκή. Θυμίσου τον ΓΑΠ να τα ακουει στο πεντελικό (? ) από τον μπομπολα

            Οι δημοσιογράφοι φέρνουν το θέμα των 'δεμπληρώνω' στην επιφάνεια. Μόνοι τους ? Οχι βέβαια. Τους βάζει ο εκδότης τους, δηλ. ο Μπόμπολας δηλ. ο εργολάβος. Αρα φάσκεις και αντιφάσκεις... (συμφωνώ βέβαια για τη διαπλοκή)

            Αν οι συμβάσεις ήταν τόσο 'δεμένες' όσο λες δεν θα είχαν σταματήσει τα έργα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Ο χρήστης nintza έγραψε:
              1.γιατι παιρνει τα λεφτα ο μπομπολας τοτε?γιατι δε τα παιρνει το κρατος και απλα να δινει στο μπομπολα οτι χρειαζεται για τη συντηρηση?

              Γιατί το κράτος δεν έχει άλλα λεφτά να φτιάξει δρόμους (ή γιατί έχει καλύτερα πράγματα να κάνει με τα λεφτά του) και γιατί το Μπόμπολα δεν τον συμφέρει να κάνει μόνο συντήρηση.
              Ξέρεις, το μοντέλο της παραχώρησης δεν είναι ελληνική εφεύρεση, το κάνουν και οι κουτόφραγκοι.

              2.το αεροδρομιο ποσα ατομα χρειαζεται για να λειτουργησει?ποσα η ΑΟ?

              Α δηλαδή είναι θέμα μεγέθους ? Στην Εγνατία που είναι ζόρικη πληρώνεις αλλά στην ΑΟ που είναι απλή όχι ? Εσύ είσαι που έθεσες θέμα αρχής ('πήραν το δημόσιο οικόπεδο κτλ. κτλ.') και τώρα κωλοτούμπα, 'δεν είναι θέμα αρχής αλλά μεγέθους'. ΟΚ άστο...

              3.αν φτιαξει ιδιωτικο με 100% δικα του εξοδα ας κανει οτι θελει.

              Αλλα αντ΄ άλλων...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nintza last edited by

                τι δεν καταλαβαινεις?
                το κρατος πληρωσε το 90% του κοστους και ο μπομπολας το 10%,και ο μπομπολας διαχειριζεται οπως θελει αυτος τα εσοδα.
                θα συνεχισει να εισπραττει μεχρι φανει απο αυτον οτι θα εχει κανει αποσβεση του κοστους +11% κερδος.ποτε δηλαδη.
                αλλα και παλι αν ηταν ολα νομιμα,γιατι να εχει τοσο μεγαλο κερδος με τοσο ανυπαρκτο ρισκο επενδυσης?

                2.το αεροδρομιο χωρις προσωπικο δε δουλευει,ο αυτοκινητοδρομος δουλευει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης nintza έγραψε:
                  το κρατος πληρωσε το 90% του κοστους και ο μπομπολας το 10%,και ο μπομπολας διαχειριζεται οπως θελει αυτος τα εσοδα.

                  Οχι όλα, 23% ΦΠΑ + ~25% φόρο εισοδήματος, τα μισά έσοδα.

                  θα συνεχισει να εισπραττει μεχρι φανει απο αυτον οτι θα εχει κανει αποσβεση του κοστους +11% κερδος.ποτε δηλαδη.

                  Σε αυτό δε φταίει ο Μπόμπολας αλλά όσοι πολιτικοί και δημόσιοι λειτουργοί δεν ψάχνουν το θέμα της σύμβασης της ΑΟ.

                  αλλα και παλι αν ηταν ολα νομιμα,γιατι να εχει τοσο μεγαλο κερδος με τοσο ανυπαρκτο ρισκο επενδυσης?

                  Το έργο της Αττικής Οδού ολοκληρώθηκε εγκαίρως και χωρίς υπερβάσεις στο κόστος κατασκευής του, το οποίο ανήλθε στα 1,3 δις ευρώ περίπου, δηλαδή στο ποσό που αναφερόταν στην προσφορά της Αττικής Οδού για το κατ΄αποκοπή αντικείμενο.
                  Το κόστος αυτό χρηματοδοτήθηκε κατά 35% με το ποσό των 420 εκατ. ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο με συμμετοχή και πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. Η Ανάδοχος εταιρία παραχώρησης «Αττική Οδός Α.Ε.» κάλυψε με ίδια και δανειακά κεφάλαια το υπόλοιπο 65%, συνεισφέροντας το ποσό των 880 εκατ. ευρώ.

                  http://www.aodos.gr/summary.asp?catid=19503

                  1.3 δις κόστος. 10% ίδια κεφάλαια = 130 εκατομμύρια (δεν είναι και λίγα και το ρίσκο δεν είναι και τόσο ανύπαρκτο)
                  420 εκατομμύρια το κράτος (τα μισά η ΕΕ στην πραγματικότητα) και παίρνει τα μισά από τα έσοδα.
                  Τα υπόλοιπα 550 εκατομμύρια δάνεια -μέρος των οποίων είναι οι τόκοι, για τόσα λεφτά και για τόσα χρόνια θα ήταν πάνω από 50 εκατομμύρια.
                  Δεν το βλέπω τόσο τραγικό, το λένε joint venture κράτους-ιδιωτών και γίνεται σε όλο τον κόσμο σε αντίστοιχα έργα (πχ. αεροδρόμια, λιμάνια, αυτοκινητόδρομοι, τρένα)
                  Οσο για το αν το 11% είναι τραγικό κέρδος, δηλαδή πόσο είναι λογικό κέρδος, το 2% που δουλεύουν τα super market ? Εχεις ιδέα από επιχειρήσεις ? Λογικότατο είναι το 11% (αρκεί να τηρηθεί, σε αυτό συμφωνούμε στο θέμα της σύμβασης)

                  2.το αεροδρομιο χωρις προσωπικο δε δουλευει,ο αυτοκινητοδρομος δουλευει.

                  Κάνεις τεράστιο λάθος
                  Μάλλον δεν θα θυμάσαι πως ήταν οι αυτοκινητόδρομοι επί ΤΕΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nintza last edited by

                    φπα και φορο εισοδηματος εχουν ολες οι επιχειρησεις,που ειναι ιδιωτικες,σε ιδιωτικο χωρο,και δεν εδωσε λεφτα το κρατος για να χτιστουν τσαμπα.

                    φυσικα και δε φταιει ο μπομπολας,αυτος το συμφερον του κοιταει,λαδωνει οσους θελει για να κανει τη δουλεια του.
                    πολλοι στη θεση του θα καναν τα ιδια,αλλα πολλοι στη θεση μου θα του παιρναν το κεφαλι αν μπορουσαν.

                    εγκυρη πηγη το site της ΑΟ,περιμενες να λεει πουθενα για μιζες και υπερκοστολογησεις?
                    συγκρινε κοστος κατασκευης ανα χιλιομετρο με μιας αντιστοιχης χωρας.3πλασιο.
                    και τα 130εκ,δεν ειναι λιγα,αλλα θα τα παρει πισω χωρις κανενα ρισκο,μιας και θα συνεχισει να εκμεταλλευται το δρομο για παντα.
                    αν ηθελε να επαιρνε αυτος ολα τα δανεια στο ονομα του,να κατασκευαζε το δρομο,και να τον νοικιαζε απο το κρατος για συγκεκριμενο χρονο,ασχετα με το ποσο κερδος θα εβγαζε.αν εμπαινε μεσα δικο του προβλημα.

                    γιατι κανω λαθος?αιτιολογησου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Δε χρειάζεται, προφανώς έχεις όλες τις απαντήσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης nintza έγραψε:
                        2.το αεροδρομιο χωρις προσωπικο δε δουλευει,ο αυτοκινητοδρομος δουλευει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nintza last edited by

                          τοτε μη ξαναγραψεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Μάλλον κάποιος δεν έχει δει σύγχρονο κέντρο ελέγχου ενός αυτοκινητόδρομου...
                            (μοιάζει αρκετά με τον πύργο ελέγχου ενός αεροδρομίου, βέβαια, το προσωπικό στα αεροδρόμια όπως και τα συστήματα ασφαλείας είναι πολύ ανώτερα...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Αν ο nintza είπε ότι δε θέλει προσωπικό τότε ΤΕΛΟΣ ΛΕΜΕ, ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Αν δε συμφωνείς, να μη ξαναγράψεις

                              (Η ημιμάθειά του είναι από τη μία εξοργιστική από την άλλη διασκεδαστική έως γραφικότητας. Δεν μπορώ να αποφασίσω )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nintza last edited by

                                δεν σε χαλασε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  φάτε τη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    @ nintza

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nintza last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bebes last edited by

                                        Ο χρήστης nintza έγραψε:

                                        παω γιατι γουσταρω.αμα ηθελε ο μπομπολας να σκαγε οσα δις χρειαζοτανε,για να αγοραζε ολα τα οικοπεδα που χρειαζοτανε,να εφτιαχνε ολο το δρομο μονος του,και να ηταν ιδιωτικος δικος του.τοτε να εβαζε οσα διοδια ηθελε.
                                        απο τη στιγμη που το 90% του δρομου ανηκει στο δημοσιο,θα παρει τα @@ μου.

                                        Nτινάρα;

                                        is that you?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          αν κ γενικά πληρώνω πια δεν έχω καμιά όρεξη να μπλέκω με τους μπατσους που αραζουν συνήθως εκεί

                                          Είδες τι λέγαμε τόσο καιρό για τζάμπα μαγκιά ? (No offence...) Οσο ήταν εύκολο και ατσαλάκωτο, το έκαναν όλοι και έβαζαν επαναστατικά video στο YouTube. Μόλις ζόρισαν τα πράγματα νομικά και άρχισαν τα ενδεχόμενα μπλεξίματα με αστυνομία, εργολάβο και δικαστήρια, οι περισσότεροι επαναστάτες του γλυκού νερού κο-κο-κο. Εμ εκ του ασφαλούς κάνω και γω επανάσταση...
                                          γιατί σου είπα εγώ πως έχω όρεξη να τρέχω για τα διοδια σε δικαστήρια κ να χάσω δίπλωμα κ αυτοκίνητα? αν ήμουν εισοδηματιας μπορεί ... ή διεκδίκησα τίποτα επαναστατικές δάφνες. απλά ένοιωθα καλύτερα να είμαι τσάμπα μάγκας, παρά επί πληρωμή ΜΑΛΑΚΑΣ (που ετσι νοιωθω τώρα όταν παω Πάτρα κ πληρώνω κάτι που ΚΑΝΕΙΣ δε μου λεει ποτε θα το δω)

                                          Αν δεν έχουν ανάγκη οι εργολάβοι τότε γιατί περνάνε το 'κουτόχορτο' ? Κάπου φάσκεις και αντιφάσκεις.

                                          καθόλου δεν φάσκω κ αντιφάσκω. οι δημοσιογράφοι έχουν δύναμη να ξεσηκώσουν τη κοινή γνώμη κ γιαυτό τους ταϊζουν ή τους αγοράζουν. Το κράτος έχουν χεσμένο, αφού το έχουν δέσει με τις συμβάσεις κ με τη διαπλοκή. Θυμίσου τον ΓΑΠ να τα ακουει στο πεντελικό (? ) από τον μπομπολα

                                          Οι δημοσιογράφοι φέρνουν το θέμα των 'δεμπληρώνω' στην επιφάνεια. Μόνοι τους ? Οχι βέβαια. Τους βάζει ο εκδότης τους, δηλ. ο Μπόμπολας δηλ. ο εργολάβος. Αρα φάσκεις και αντιφάσκεις... (συμφωνώ βέβαια για τη διαπλοκή)σύνελθε νάσσο εφημερίδα κ κανάλι του μπομπολα ΠΟΤΕδεν εχει βγάλει το θέμα, αλλά μαθε ότι υπάρχουν κ άλλοι εκδότες, οπότε μετά βγάλε συμπερασμα αν φασκω κ αντιφάσκω. εσύ τί λες, ο μπομπολας να νοιωθει τύψεις κ να τα βαζει με τον εαυτο του?

                                          Αν οι συμβάσεις ήταν τόσο 'δεμένες' όσο λες δεν θα είχαν σταματήσει τα έργα. τα έργα σταματήσαν αλλά οι κατασκευαστές κονομάνε τα διοδια με μηδέν κοστος ουσιαστικά Τί καλύτερο για αυτούς?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nintza last edited by

                                            Ο χρήστης bebes έγραψε:

                                            παω γιατι γουσταρω.αμα ηθελε ο μπομπολας να σκαγε οσα δις χρειαζοτανε,για να αγοραζε ολα τα οικοπεδα που χρειαζοτανε,να εφτιαχνε ολο το δρομο μονος του,και να ηταν ιδιωτικος δικος του.τοτε να εβαζε οσα διοδια ηθελε.
                                            απο τη στιγμη που το 90% του δρομου ανηκει στο δημοσιο,θα παρει τα @@ μου.

                                            Nτινάρα;

                                            is that you?

                                            ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 280 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr