-
Είναι πολύ πιθανό να συνέβη αυτό που λες. Πολλά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα όταν η μπαταρία αρχίζει να πέφτει, ακόμα και αν καταφέρνει να γυρίσει τη μίζα.
Βγάζοντας όμως τη μπαταρία γίνεται και κάτι άλλο. Μηδενίζουν τα fuel trims. Αν σου το ξανακάνει, δοκίμασε να βγάλεις έναν πόλο από τη μπαταρία και να το αφήσεις έτσι για κανένα 10λεπτο.
Τι αμάξι είναι; Ποιο σύστημα υγραερίου έχεις; Ποια η ηλικία της μπαταρίας;
-
http://www.trikalain.gr/Επ� ... CF%85.html
''Ελεύθεροι οι 4 συλληφθέντες στα Τρίκαλα για λαθρεμπόριο... υγραέριου...''
Η κατηγορία ειναι οτι πηγαν να πουλησουν υγραεριο θερμανσης ως κινησης.
Και ρωτω εγω.Εχει διαφορά ή κινδυνεύει το αυτοκίνητο αν καψει ''απλο'' υγραέριο και οχι LPG ? -
Κινδυνεύει αν κάψει απλό. Από...κατάσχεση...
Υγραέριο και LPG είναι ένα και το αυτό.
-
xaxa, θα μπορουσε να μπει και στο τοπικο περι λαθρομεταναστων, φοβερη γραφη ο μπλογκίστας...
4 ατομα, 2 άντρες και 2...Αλβανοι
...
τέσσερα -4- άτομα, δύο -2- άνδρες, ηλικίας 39 και 37 ετών αντίστοιχα και δύο -2- αλλοδαποί, υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 31 και 40 ετών αντίστοιχα
...παντως εχω ακουσει απο τεχνικες εταιριες κυριως για μεγαλη δεξαμενη στο εργοτάξιο που προμηθευει τα αυτοκινητα της εταιρίας...
-
Αυτο συνηθως ειναι προπανιο για εργοστασιακη χρηση αλλα φυσικα κανει και για αυτοκινηση και ετσι το εκμεταλλευονται
με δυο τροπους. Δεν ειναι νομιμο να γινεται ετσι γιατι αυτο για εργοστασιακη χρηση εχει αλλη τιμολογηση και συνεπως οχι τους φορους για αυτοκινηση. Δεν ξερω τι πραγματικα ισχυει για τη συγκεκριμενη περιπτωση αλλα ποιος νοιαζεται εδω? Διατιθεται και για οικιακη χρηση αλλα η τιμολογηση εκει ειναι σχεδον ιδια με αυτη της αυτοκινησης οποτε δεν ξερω αν εχεις οφελος ακομα και αν μπορουσες να εφαρμοσεις αντλια (υπαρχουν στην αγορα) και να εφοδιαζεις το αυτοκινητο σου. Βεβαια σκετο προπανιο για αυτοκινηση ενδεικνυται για ψυχροτερα κλιματα αλλα και παλι ποιος πολυνοιαζεται εδω? Οτι φαμε οτι πιουμε και οτι αρπαξει η π..... μας!! -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέους
Έχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,
έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,
σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.
Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
συστήματα αέριου ψεκασμού.Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!
συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!
Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!
Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!
'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'
'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...
ουφ αυτά!
Περιμένω τα φώτα σας!!!Με λιγο διαβασμα στο φορουμ και αλλα σχετικα με την υγραεριοκινηση θα το ηξερες.
Καποιοι εγκαταστατες το λενε πχ ο δικος μου...........Δεν έχω διαβάσει λίγο αλλά πάρα πολύ φίλε μου,
πολύ πιο πριν καν γραφτείς εσύ στο forum!Μπορώ να σου πω με βεβαίοτητα ότι στις 500 πρώτες σελίδες του θέματος δεν έχει γράψει κάτι κάποιος για ρύθμιση βαλβίδων.
Στην συνέχεια έχει αναφερθεί το θέμα.
Αλλά θα ήθελα για το δικό μου αυτοκίνητο να μάθω συγκεκριμένα.
Μου κάνει εντύπωση για ποιο λόγο με βενζίνη να μην χρειάζεται ρύθμιση και με υγραέριο να πρέπει να ρυθμιστούν.
Να σημιώσω πως έχω βάλει και λαδιέρα. -
Απ'οσο γνωριζω, αυτα ισχυουν για τα αυτοκινητα με τις 'απλές' βαλβίδες.
και στο δικο μου μου ειπαν στο σερβις να το κοιταξουμε (ενω οταν δουλευει με βενζινη δεν τις κοιταζουν τοσο τακτικα), χωρις να χρειαστει καποια ρυθμιση, ηταν στα ορια που επρεπε (SUZUKI WagonR).Οταν ομως ειναι αυτορυθμιζομενες σν τις δικιες σου, τι να ρυθμισουν;
για τη χρησιμοτητα του τσεκαρισματος εγινε μια καλη συζητηση μερικες δεκαδες σελιδες πιο πριν και ο αλεξεφ(αν θυμαμαι καλα) το τεκμηριωσε 'ομορφα'
-
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέους
Έχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,
έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,
σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.
Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
συστήματα αέριου ψεκασμού.Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!
συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!
Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!
Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!
'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'
'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...
ουφ αυτά!
Περιμένω τα φώτα σας!!!Με λιγο διαβασμα στο φορουμ και αλλα σχετικα με την υγραεριοκινηση θα το ηξερες.
Καποιοι εγκαταστατες το λενε πχ ο δικος μου...........Δεν έχω διαβάσει λίγο αλλά πάρα πολύ φίλε μου,
πολύ πιο πριν καν γραφτείς εσύ στο forum!Μπορώ να σου πω με βεβαίοτητα ότι στις 500 πρώτες σελίδες του θέματος δεν έχει γράψει κάτι κάποιος για ρύθμιση βαλβίδων.
Στην συνέχεια έχει αναφερθεί το θέμα.
Αλλά θα ήθελα για το δικό μου αυτοκίνητο να μάθω συγκεκριμένα.
Μου κάνει εντύπωση για ποιο λόγο με βενζίνη να μην χρειάζεται ρύθμιση και με υγραέριο να πρέπει να ρυθμιστούν.
Να σημιώσω πως έχω βάλει και λαδιέρα.Ναι την εχεις πιο μεγαλη απο εμενα......αλλα ναι σου ξεφυγε η συζητηση για την ρυθμιση βαλβιδων σε αυτο το φορουμ.......και φυσικα ΟΤΙ ΤΑ FORD ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στην υγραεριοκίνηση και σε blacklist λόγω ευαίσθητων μη αυτορρυθμιζόμενων βαλβίδων όταν καινε υγραέριο. Αυτό πριν βάλεις υγραέριο ή μετά δεν το είδες πουθενά;;;;
Συγνώμη αλλα ή δεν την έψαξες ή εσκεμμενα δεν στο ανέφεραν αυτοί που σου το βάλανε.
ΥΓ υπάρχει το κουμπί της αναζήτησης και σε αυτό το φόρουμ και στο autogasforum.gr και στο google αν ψάξεις και ειδικά για τα ford πολύ πραμα για τις βαλβίδες. Άρα ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ! -
αντιπροσωπος της ford στην πατρα που βαζει brc μου ειπε οτι ρωτησε την φορδ αν υπαρχουν πιο ενισχυμενες ερδες και βαλιβιδες υγραεριου και του απαντησαν οτι δεν υπαρχουν οι κωδικοι ειναι ιδιοι για ολα τα αυτοκινητα
-
Καπακας στον πειραια άλλαξε εδρες και βαλβίδες σε ford με ειδικες για υγραεριο. Δες εδω παλιοτερη δημοσιευση:
Re: Υγραεριοκίνηση!
Ο καπακας έβαλε σκληρές έδρες στο ford μου και βαλβίδες απο στελιτη εσείς ξέρετε καλύτερα !! Μου είπε έχεις 100.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα χωρίς λαδιερα !!από dathens
21/03/12 0:43Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Θέμα: Υγραεριοκίνηση!
Απαντήσεις: 10778
Προβολές: 450558 -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Απ'οσο γνωριζω, αυτα ισχυουν για τα αυτοκινητα με τις 'απλές' βαλβίδες.
και στο δικο μου μου ειπαν στο σερβις να το κοιταξουμε (ενω οταν δουλευει με βενζινη δεν τις κοιταζουν τοσο τακτικα), χωρις να χρειαστει καποια ρυθμιση, ηταν στα ορια που επρεπε (SUZUKI WagonR).Οταν ομως ειναι αυτορυθμιζομενες σν τις δικιες σου, τι να ρυθμισουν;
για τη χρησιμοτητα του τσεκαρισματος εγινε μια καλη συζητηση μερικες δεκαδες σελιδες πιο πριν και ο αλεξεφ(αν θυμαμαι καλα) το τεκμηριωσε 'ομορφα'
Το τσεκάρισμα είναι χρήσιμο, αλλά από ότι είδα, όχι τόσο συχνά όσο το κάνω εγώ (το κάνω για πειραματικούς λόγους).
Επίσης, παίζει τεράστιο ρόλο το πως οδηγεί κανένας. Όσο πιο ήρεμα, τόσο καλύτερα. -
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η black list για ford αφορά κυρίως τον παλιό 1800ρι κινητήρα κι όχι κάποιον tivct.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέους
Έχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,
έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,
σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.
Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
συστήματα αέριου ψεκασμού.Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!
συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!
Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!
Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!
'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'
'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...
ουφ αυτά!
Περιμένω τα φώτα σας!!!Με λιγο διαβασμα στο φορουμ και αλλα σχετικα με την υγραεριοκινηση θα το ηξερες.
Καποιοι εγκαταστατες το λενε πχ ο δικος μου...........Δεν έχω διαβάσει λίγο αλλά πάρα πολύ φίλε μου,
πολύ πιο πριν καν γραφτείς εσύ στο forum!Μπορώ να σου πω με βεβαίοτητα ότι στις 500 πρώτες σελίδες του θέματος δεν έχει γράψει κάτι κάποιος για ρύθμιση βαλβίδων.
Στην συνέχεια έχει αναφερθεί το θέμα.
Αλλά θα ήθελα για το δικό μου αυτοκίνητο να μάθω συγκεκριμένα.
Μου κάνει εντύπωση για ποιο λόγο με βενζίνη να μην χρειάζεται ρύθμιση και με υγραέριο να πρέπει να ρυθμιστούν.
Να σημιώσω πως έχω βάλει και λαδιέρα.Ναι την εχεις πιο μεγαλη απο εμενα......αλλα ναι σου ξεφυγε η συζητηση για την ρυθμιση βαλβιδων σε αυτο το φορουμ.......και φυσικα ΟΤΙ ΤΑ FORD ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στην υγραεριοκίνηση και σε blacklist λόγω ευαίσθητων μη αυτορρυθμιζόμενων βαλβίδων όταν καινε υγραέριο. Αυτό πριν βάλεις υγραέριο ή μετά δεν το είδες πουθενά;;;;
Συγνώμη αλλα ή δεν την έψαξες ή εσκεμμενα δεν στο ανέφεραν αυτοί που σου το βάλανε.
ΥΓ υπάρχει το κουμπί της αναζήτησης και σε αυτό το φόρουμ και στο autogasforum.gr και στο google αν ψάξεις και ειδικά για τα ford πολύ πραμα για τις βαλβίδες. Άρα ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ!Ρε φιλαράκι μην με ζαλίζεις με ανακρίβιες για τα ford,
μια χαρά είναι τα μοτόρια τους και έχουν όλα τα καινούρια αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες!Σου είπα μετά τις πρώτες 500 σελίδες υπάρχει αναφορά εδω για ρύθμιση βαλβίδων στα υγρεριοκίνητα,
τι μου λες για κουμπια και ιστορίες λες και είμαι κανένας χθεσινός σαν και εσένα,
γιατί δεν θέλω προσωπικές αντιπαραθέσεις, αλλά όταν κάποιος χωρίς να με ξέρει λέει διάφορα κοσμητικά επίθετα χωρίς να έχω δώσει καποιο δικαίωμα, είναι απαράδεκτος,
το πόσο έχω διαβάσει άστο σου λέω, άστο δεν σε παίρνει,άιντε ρε παιδιά να δούμε τι θα γίνει με αυτές τις βαλβίδες θα το γλιτώσουμε το μοτόρι;
άιντε γιατί τα μαστόρια και οι αντιπροσωπίες δεν πουλάνε και πάνε να βγάλουνε τα σπασμένα από τα service!!! -
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Θέλω απάντηση από Antonis Team!
είναι σωστό να ελέγχονται οι βαλβίδες στα service. Αυτό δεν σημαίνει ότι χρειάζονται ρύθμιση!.
Α. -
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Υπάρχει πιθανότητα να πάθει κάτι (πχ να καεί) η τρόμπα βενζίνης, αν κάποιο αυτοκίνητο λειτουργεί συνέχεια με αέριο και δεν έχουμε το ντεπόζιτο της βενζίνης γεμάτο;
Επί πλέον θα ξανά γράψω κάτι που έγραψα κάποτε. Υπάρχει κατάλληλο ρελέ, που όταν γυρίζεις σε αέριο κλίνει την ηλεκτρική τρόμπα. Είναι τουλάχιστον κουτό να συνεχίζει να δουλεύει, παρά μόνον εάν το σύστημα χρησιμοποιεί και βενζίνα σε κάποιες στιγμές. Άλλωστε ο χρόνος να ανεβάσει πίεση βενζίνας, είναι κλάσμα του δευτερολέπτου.
Α. -
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Δεν τους έχουμε μηδενίσει,αλλά προσπαθούμε να τους ελαχιστοποιήσουμε.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
xaxa, θα μπορουσε να μπει και στο τοπικο περι λαθρομεταναστων, φοβερη γραφη ο μπλογκίστας...4 ατομα, 2 άντρες και 2...Αλβανοι
...
τέσσερα -4- άτομα, δύο -2- άνδρες, ηλικίας 39 και 37 ετών αντίστοιχα και δύο -2- αλλοδαποί, υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 31 και 40 ετών αντίστοιχα
...παντως εχω ακουσει απο τεχνικες εταιριες κυριως για μεγαλη δεξαμενη στο εργοτάξιο που προμηθευει τα αυτοκινητα της εταιρίας...
Και δεν είναι ένα μόνον εργοτάξιο και ένα εργοστάσιο…..
Α. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Φίλος έβαλε BRC σε C5. το αμάξι δουλεύει τέλεια σε όλες τις στροφές στην πόλη αλλά και στην εθνική. Και το κυριότερο χωρίς κανένα πρόβλημα ούτε που ξαναπέρασε από τον εγκαταστάτη. Συμπέρασμα άριστος τεχνικός καλό σύστημα..-
Βιάζεσαι πάρα πάρα πολύ.
Έβαλε ένα από τα καλύτερα συστήματα, από ένα εργοστάσιο που βοηθάει φανταστικά τον εγκαταστάτη.
Α. -
Ο χρήστης petransfhp έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους, παλιούς και νέους
Έχουν περάσει αισίως ένας χρόνος και εννιά μήνες από τότε που έβαλα το κιτ της Lovato,
βέβαια αν γνώριζα τότε θα είχα βάλει υγρού ψεκασμού, αλλά τι να κάνω στην ζωή τα λάθη πληρώνονται!Το αμάξι μου είναι ένα Ford Focus 1600 2009,
έχω διανύσει με υγραέριο 45.000 χλμ,
σε γενικές γραμμές είχα μέχρι στιγμής μια απροβλημάτιστη λειτουργία, εκτός από ένα θεματάκι που θα πω παρακάτω.
Συνέχισα να πηγαίνω για το σέρβις του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπία η οποία ξεκίνησε και αυτή να τοποθετεί
συστήματα αέριου ψεκασμού.Χθες έκανα το 4ο σέρβις στα 80.000 χλμ,
και με την ευκαιρία είχαμε μια κουβεντούλα με τον υπεύθηνο μηχανικό...λοιπόν, το καλοκαίρι όποτε έσβηνα το αμάξι άναβε το βεντιλατέρ ακόμη και το βράδυ με δροσιά και μετά από κίνηση σε ανοιχτό δρόμο χωρίς σταμάτα ξεκίνα, το οποίο μια μέρα τελικά οδήγησε σε υπερθέρμανση του κινητήρα η οποία προκλήθηκε από μείωση του νερού στο ψυγείο!
συμπλήρωσα σε δύο δώσεις περίπου 2 λίτρα και το πρόβλημα αποκαταστάθηκε!
Στην αντιπροσωπία βρήκαν τον λόγο της διαρροής,
είναι μου είπαν από τα 'ταυ' του Lovato και μάλιστα στα σωληνάκια έχουν δημιουργηθεί και άλατα,
οπότε με προέτρεψαν να προβώ σε αντικατάστασή τους στον εγκαταστάτη μου γιατί δεν διαθέτουν οι ίδιοι τα ανταλακτικά από το κιτ. Την δευτέρα έκλισα ραντεβού!Το άλλο και σημαντικότερο είναι κάτι το οποίο άκουσα για πρώτη φορά στα δυο χρόνια που ασχολούμε με το σπορ!
Χρειάζεται λέει το κάθε αυτοκίνητο που έχει κιτ υγραεριοκίνησης,
δεν ήπαμε για τα εργοστασιακά που έχουν κάποια σημεία του κινητήρα ενισχύσεις
πχ ενισχυμένες βαλβίδες για να αντέξουν τις αυξημένες θερμοκρασίες,χρειάζεται λέει κάθε 40.000-60.000 ρύθμιση βαλβίδων!!!
'ρε παιδιά' τους λέω 'είναι αυτορυθμιζόμενες οι βαλβίδες τι λέτε;'
'όχι' μου λένε 'με το υγραέριο χρειάζεται, κανείς δεν το ήξερε αυτό στην αρχη,
δεν το λέγανε στον κόσμο, κάντο για να μην πάρεις κανά μοτέρ στο χέρι!'και κοστίζει λέει θέλει μια μέρα να μίνει στο συνεργείο...
ουφ αυτά!
Περιμένω τα φώτα σας!!!Με λιγο διαβασμα στο φορουμ και αλλα σχετικα με την υγραεριοκινηση θα το ηξερες.
Καποιοι εγκαταστατες το λενε πχ ο δικος μου...........Δεν έχω διαβάσει λίγο αλλά πάρα πολύ φίλε μου,
πολύ πιο πριν καν γραφτείς εσύ στο forum!Μπορώ να σου πω με βεβαίοτητα ότι στις 500 πρώτες σελίδες του θέματος δεν έχει γράψει κάτι κάποιος για ρύθμιση βαλβίδων.
Στην συνέχεια έχει αναφερθεί το θέμα.
Αλλά θα ήθελα για το δικό μου αυτοκίνητο να μάθω συγκεκριμένα.
Μου κάνει εντύπωση για ποιο λόγο με βενζίνη να μην χρειάζεται ρύθμιση και με υγραέριο να πρέπει να ρυθμιστούν.
Να σημιώσω πως έχω βάλει και λαδιέρα.Ναι την εχεις πιο μεγαλη απο εμενα......αλλα ναι σου ξεφυγε η συζητηση για την ρυθμιση βαλβιδων σε αυτο το φορουμ.......και φυσικα ΟΤΙ ΤΑ FORD ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ στην υγραεριοκίνηση και σε blacklist λόγω ευαίσθητων μη αυτορρυθμιζόμενων βαλβίδων όταν καινε υγραέριο. Αυτό πριν βάλεις υγραέριο ή μετά δεν το είδες πουθενά;;;;
Συγνώμη αλλα ή δεν την έψαξες ή εσκεμμενα δεν στο ανέφεραν αυτοί που σου το βάλανε.
ΥΓ υπάρχει το κουμπί της αναζήτησης και σε αυτό το φόρουμ και στο autogasforum.gr και στο google αν ψάξεις και ειδικά για τα ford πολύ πραμα για τις βαλβίδες. Άρα ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ!Ρε φιλαράκι μην με ζαλίζεις με ανακρίβιες για τα ford,
μια χαρά είναι τα μοτόρια τους και έχουν όλα τα καινούρια αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες!Σου είπα μετά τις πρώτες 500 σελίδες υπάρχει αναφορά εδω για ρύθμιση βαλβίδων στα υγρεριοκίνητα,
τι μου λες για κουμπια και ιστορίες λες και είμαι κανένας χθεσινός σαν και εσένα,
γιατί δεν θέλω προσωπικές αντιπαραθέσεις, αλλά όταν κάποιος χωρίς να με ξέρει λέει διάφορα κοσμητικά επίθετα χωρίς να έχω δώσει καποιο δικαίωμα, είναι απαράδεκτος,
το πόσο έχω διαβάσει άστο σου λέω, άστο δεν σε παίρνει,άιντε ρε παιδιά να δούμε τι θα γίνει με αυτές τις βαλβίδες θα το γλιτώσουμε το μοτόρι;
άιντε γιατί τα μαστόρια και οι αντιπροσωπίες δεν πουλάνε και πάνε να βγάλουνε τα σπασμένα από τα service!!!Εγω σου απαντησα σε κατι που ρωτησες και μου το παιξες παλιος γιατι σου ειπα να διαβασεις (χωρις να ξερω ποοοσο διαβασμενος εισαι) και θιχτηκε ο εγωισμος σου. Πηγαινε να σου ελεγξουν τις βαλβιδες τωρα που ενω λες πως ξερεις ρωτας αν ρυθμιζονται. Οσο για το ανακριβειες και τα υπολοιπα ο χρονος θα δειξει ποιος εχει δικιο.
-
4Κ από 'μένα και να γίνουν 10Φ από το διοικητή
Υγραεριοκίνηση!