-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Συνθετική αίσθηση τιμονιού, συνθετική απόκριση γκαζιού, λαστιχένιο σασμάν χωρίς αίσθηση και άλλα πολλά...
Δεν αναφέρομαι σε επιδόσεις που (πρέπει ντε και καλά να) κόβουν την ανάσα.
Στο πόσο 'συνθετικά' έχουν γίνει τα σύγχρονα αυτοκίνητα αναφέρομαι.
Μη μπερδεύεστε παιδιά και το πάτε στα άκρα, δηλαδή αυτοκίνητο 20ετίας, ariel atom ή λαμαρίνα, 500 άλογα με ντίζα και μετά το χάσμα.
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Το ίδιο ατσαλάκωτος αν κινείσαι με 200 φτάνεις με την 120i του HF και με την 118i F20. Όμως η διαφορά στην αίσθηση είναι τεράστια. Το ίδιο και σε 147 vs Giulietta κλπ...
Δε μιλάμε ούτε για αυτοκίνητα του '80, ούτε radical κλπ. Δεν αναφέρομαι σε βοηθήματα και εξοπλισμούς ασφάλειας. Προφανώς δεν κατηγορώ το ABS, ESP και άλλα πολλά. Για άλλο πράγμα μιλάω εξ'αρχής.
Απλά βλέπω ότι τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο 'συνθετικά' στην αίσθηση.
Μπορεί να είναι πιο συνθετικά για τα γούστα μου...
Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι στο Volvo.
φανταζομαι οτι καλυπτεσαι με αυτο που εγραψα παραπανω:
το 90-95% των αυτοκινητων παραγωγης απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο, το οποιο δεν ενδιαφερεται καθολου γιαυτα που λες
μπορεις να αγορασεις κατι απο το υπολοιπο 5% και να εισαι ευχαριστημενος.
και μιας και μιλαμε για volvo, πιστευεις οτι οι αγοραστες του εχουν το παραμικρο ενδιαφερον για ολα αυτα;
'μπαινω μεσα με την οικογενεια, βαζω 'D', φθανω ξεκουραστος στην Θεσ/νικη χωρις να αγχωθω και κινδυνεψω. ΑΝ γινει κατι κακο, το αμαξι θα με προστατευσει οσο ειναι τεχνολογικα εφικτο. Επισης μπορω να κινηθω με 130-150 και να νομιζω οτι παω με 80, τοσο ανετο ειναι'. end of story.
Αν μιλάς προσωπικά, έχω καλυφθεί κατά 100% με ότι οδηγώ.
Δεν αλλάζει όμως την εντύπωση που μου έχουν δώσει τα 'σύγχρονα' αυτοκίνητα στο οδηγικό κομμάτι και μη.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
Υ.Γ. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπάρχουν αγοραστές πιστεύω που θέλουν το αμάξι τους να τους δίνει και το κάτι παραπάνω. Όχι?
-
Φυσικα και υπαρχουν, οπως υπαρχουν και οι αναλογες επιλογες. Μια απο αυτες την εχεις στο γκαραζ σου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Συγκρινεις την 2.24 με το juke???
Κανε την συγκριση της 2.24 με μια 540i (οκ οχι τοσο ομοια) η του juke με ενα starlet
Οχι το συγκρινω με την ανεση και το ατσαλακωτο που αναφερθηκε.. για το Βολβο και το καθε Βολβο.... τα τελυταια 4 χρονια οδηγω ενα πραγματικο ανετο οχημα την Thesis 3.0 αλλα δεν σημαινει οτι το ευχαριστιεμαι κιολας... Για την 540i που αναφερεις ...δεν την εχω οδηγεισει αλλα οπως και τις 7αρες που εχω δοκιμασει μηπως και παρω μτχρισμενες δεν νομιζω οτι το 'τιμονι'τους ειναι κατι που με πληροφορει...οπως θα ηθελα και δεν πηρα... περιμενω να δω σε 6αρα κατι αλλα με φοβισαν για βλαβες του ηλεκτρονικου ... σε Μ δε οτι μερικα μοτερ απο λαθος μαλλον στο ντιζαιν κοβεται - σκαει το σωληνακι που παει λαδι στο Βανος.... και εκει που το εχουν δεν ειναι δυνατον να το ελεγξεις οποτε παθαινεις ζημια απο το πουθενα ξαφνικα που κοστιζει πολυ...
Τελος παντων για μενα ολα τα οχηματα σε πανε ανετα πλεον.... θεμα κοστους τι αγοραζεις... και απο εκει και περα τι ζητας απο την χρηση που θα του κανεις.. οδηγος Σ/Κ?? η και κατι περισσωτερο... οταν εισαι μονος και δεν εχει ζωντανο ABS μεσα -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φυσικα και υπαρχουν, οπως υπαρχουν και οι αναλογες επιλογες. Μια απο αυτες την εχεις στο γκαραζ σου.Τελικά δε κατάλαβα. Συμφωνείς ή διαφωνείς ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο συνθετικά?
Γιατί αυτή είναι η κουβέντα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Φυσικα και υπαρχουν, οπως υπαρχουν και οι αναλογες επιλογες. Μια απο αυτες την εχεις στο γκαραζ σου.
Τελικά δε κατάλαβα. Συμφωνείς ή διαφωνείς ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο συνθετικά?
Γιατί αυτή είναι η κουβέντα.
Εχουν γινει πιο φιλικα και ευκολα.
Εδω εγινε η F1 δεν θα γινει το volvo που ο αλλος κουβαλαει την οικογενεια του; -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
με αυστηρο οριο τα 30κ, το V40 T3, θα ηταν η επιλογη μου.Μετά απο τόσες κουβέντες περι αμεσότητας, διασκέδασης, πικάντικης συμπεριφοράς, off-balance καταστάσεων κλπ... η επιλογή σου εως 30κ είναι το V40...??
Θα πρέπει αυτό το Volvo να είναι -αν μη τι άλλο- πολύ ενδιαφέρον οδηγικά... -
Ωραίο review Greg!
Δύο παρατηρήσεις και μια ερώτηση αν μου επιτρέπεις.
Παρατήρηση πρώτη: Ο 150άρης στο Focus δεν μου άρεσε ιδιαίτερα, για τα δικά μου γούστα πάντα. Θα ήθελα να οδηγήσω και το 180άρι καθώς πιστεύω ότι η επιπλέον δύναμη ψηλά θα συμπληρώσει αυτό που μου έλειπε στο 150άρι.
Παρατήρηση δεύτερη: Αν έστριβε και φρέναρε το αυτοκίνητο χωρίς δική μου επιθυμία, θα ήταν άμεσος λόγος απόριψης του συγκεκριμένου μοντέλου. Το θεωρώ μέχρι και επικίνδυνο καθώς το αυτοκίνητο κάνει κάτι που ο οδηγός δεν υπολόγιζε και αυτό ίσως τον αιφνιδιάσει και δημιουργήσει αλυσιδωτά μεγάλους μπελάδες. Εδώ μας ενοχλεί όταν το ESP διορθώνει για παράδειγμα την υπερστροφή και έτσι σε συνδυασμό με το δικό μας ανάποδο (που ως ανήσυχοι οδηγοί έχουμε ήδη κάνει), το αυτοκίνητο υπερδιορθώνει και σε βγάζει εκτός επιθυμητής πορείας. Φαντάσου να αρχίσει να κάνει του κεφαλιού του! Ελπίζω τουλάχιστον να απενεργοποιείται!
Ερώτηση: Οδηγικά και μόνο, θα προτιμούσες το Volvo σε σχέση με μια Giulietta?
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
... αλλα ειδικα για το ESP δεν πιστευω οτι εχει νοημα εκτος αν ο οδηγος ειναι τελειως 'ανιωθος' βεβαια κυκλοφορουν πολλοι τετοιοι εκει εξω αλλα κυττας να φυλαγεσαι... με το να εισαι μπροστα απο αυτους... και μακρυα τους οσο ειναι δυνατον.... ...Φαντάζομαι ότι ξέρεις τι είναι το ESP το TCS και έχεις δει σε ανάλογα video τι κάνει ?
http://www.youtube.com/watch?v=MCRLKRluk1w&feature=related
Youtube Video -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν έστριβε και φρέναρε το αυτοκίνητο χωρίς δική μου επιθυμία, θα ήταν άμεσος λόγος απόριψης του συγκεκριμένου μοντέλου. Το θεωρώ μέχρι και επικίνδυνο καθώς το αυτοκίνητο κάνει κάτι που ο οδηγός δεν υπολόγιζε και αυτό ίσως τον αιφνιδιάσει και δημιουργήσει αλυσιδωτά μεγάλους μπελάδες. Εδώ μας ενοχλεί όταν το ESP διορθώνει για παράδειγμα την υπερστροφή και έτσι σε συνδυασμό με το δικό μας ανάποδο (που ως ανήσυχοι οδηγοί έχουμε ήδη κάνει), το αυτοκίνητο υπερδιορθώνει και σε βγάζει εκτός επιθυμητής πορείας.Μα αυτό ακριβώς είναι το κόλπο: υπερστροφή, κάνεις ανάποδο ενώ ταυτόχρονα το ESP φρενάρει τον άτακτο τροχό οπότε, προκειμένου να υπερδιορθώσεις, το σύστημα ΑΚΥΡΩΝΕΙ το ανάποδό σου (με ταυτόχρονο ηλεκτροσοκ στο κάθισμα ώστε να μάθει άλλη φορά το αντίστοιχο αισθητήριο να είναι πιο αναίσθητο) Αμ πως
(Μόνο πρόβλημα το τι θα γίνεται εκείνη τη στιγμή με το τιμόνι (αυτό που κρατάς στα χέρια σου) προκειμένου να μη χτυπήσεις τα αφράτα χεράκια σου η λύση είναι να ξεβιδώνεται στιγμιαία και να γυρίζει ελεύθερα )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν έστριβε και φρέναρε το αυτοκίνητο χωρίς δική μου επιθυμία, θα ήταν άμεσος λόγος απόριψης του συγκεκριμένου μοντέλου. Το θεωρώ μέχρι και επικίνδυνο καθώς το αυτοκίνητο κάνει κάτι που ο οδηγός δεν υπολόγιζε και αυτό ίσως τον αιφνιδιάσει και δημιουργήσει αλυσιδωτά μεγάλους μπελάδες. Εδώ μας ενοχλεί όταν το ESP διορθώνει για παράδειγμα την υπερστροφή και έτσι σε συνδυασμό με το δικό μας ανάποδο (που ως ανήσυχοι οδηγοί έχουμε ήδη κάνει), το αυτοκίνητο υπερδιορθώνει και σε βγάζει εκτός επιθυμητής πορείας.
Μα αυτό ακριβώς είναι το κόλπο: υπερστροφή, κάνεις ανάποδο ενώ ταυτόχρονα το ESP φρενάρει τον άτακτο τροχό οπότε, προκειμένου να υπερδιορθώσεις, το σύστημα ΑΚΥΡΩΝΕΙ το ανάποδό σου (με ταυτόχρονο ηλεκτροσοκ στο κάθισμα ώστε να μάθει άλλη φορά το αντίστοιχο αισθητήριο να είναι πιο αναίσθητο) Αμ πως
(Μόνο πρόβλημα το τι θα γίνεται εκείνη τη στιγμή με το τιμόνι (αυτό που κρατάς στα χέρια σου) προκειμένου να μη χτυπήσεις τα αφράτα χεράκια σου η λύση είναι να ξεβιδώνεται στιγμιαία και να γυρίζει ελεύθερα )
Ντάξ (sic)! Να κάτσω σπίτι μου εγώ τότε. Ας πάει το αμάξι μόνο του όπου γουστάρει... Θα του δώσω κι ένα 50άρικο να βάλει βενζίνη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν έστριβε και φρέναρε το αυτοκίνητο χωρίς δική μου επιθυμία, θα ήταν άμεσος λόγος απόριψης του συγκεκριμένου μοντέλου. Το θεωρώ μέχρι και επικίνδυνο καθώς το αυτοκίνητο κάνει κάτι που ο οδηγός δεν υπολόγιζε και αυτό ίσως τον αιφνιδιάσει και δημιουργήσει αλυσιδωτά μεγάλους μπελάδες. Εδώ μας ενοχλεί όταν το ESP διορθώνει για παράδειγμα την υπερστροφή και έτσι σε συνδυασμό με το δικό μας ανάποδο (που ως ανήσυχοι οδηγοί έχουμε ήδη κάνει), το αυτοκίνητο υπερδιορθώνει και σε βγάζει εκτός επιθυμητής πορείας.
Μα αυτό ακριβώς είναι το κόλπο: υπερστροφή, κάνεις ανάποδο ενώ ταυτόχρονα το ESP φρενάρει τον άτακτο τροχό οπότε, προκειμένου να υπερδιορθώσεις, το σύστημα ΑΚΥΡΩΝΕΙ το ανάποδό σου (με ταυτόχρονο ηλεκτροσοκ στο κάθισμα ώστε να μάθει άλλη φορά το αντίστοιχο αισθητήριο να είναι πιο αναίσθητο) Αμ πως
(Μόνο πρόβλημα το τι θα γίνεται εκείνη τη στιγμή με το τιμόνι (αυτό που κρατάς στα χέρια σου) προκειμένου να μη χτυπήσεις τα αφράτα χεράκια σου η λύση είναι να ξεβιδώνεται στιγμιαία και να γυρίζει ελεύθερα )
Ντάξ (sic)! Να κάτσω σπίτι μου εγώ τότε. Ας πάει το αμάξι μόνο του όπου γουστάρει... Θα του δώσω κι ένα 50άρικο να βάλει βενζίνη.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
... αλλα ειδικα για το ESP δεν πιστευω οτι εχει νοημα εκτος αν ο οδηγος ειναι τελειως 'ανιωθος' βεβαια κυκλοφορουν πολλοι τετοιοι εκει εξω αλλα κυττας να φυλαγεσαι...** με το να εισαι μπροστα απο αυτους... και μακρυα τους οσο ειναι δυνατον....** ...
Φαντάζομαι ότι ξέρεις τι είναι το ESP το TCS και έχεις δει σε ανάλογα video τι κάνει ?
http://www.youtube.com/watch?v=MCRLKRluk1w&feature=related
Youtube VideoΕχω ζησει οπως ειπα 110000χλμ με την Thesis που εχει ASR η οπως το λενε, και προσφατα με το JUKE, 1500χλμ και ναι δεν μου αρεσε να επεμβαινουν.... εξαρτωνται απο αισθητηρες.. που οπως και ο λ μπορει να χαλασουν.... και να μπλεξουν τα παντα στο προγραμματισμο τους... ΕΓΩ τα απενεργοποιω πλεον.... οποιος θελει τα εμπιστευεται.. εφαρμοζω τα Bolt και ειμαι - νοιωθω πιο σιγουρος....
Θα πει καποιος οτι η επιστημη εχει κανει τοση ερευνα και εξελιξη για αυτα ... Ο.Κ. εγω λεγω μαρκετιν και προσεξετε εσεις που τα θελετε αυτα τα συστηματα ποτε 'μπαινουν' σε λειτουργεια στη καθημερινοτητα... ξερω οτι δεν πειθω κανενα αλλα ετσι τροφη για σκεψη...
Και οι 3 προλαλισαντες με καλυψαν.... με το χιουμορ τους παντως.. -
Και η υποβοήθηση του τιμονιού και το abs και ο κινητήρας σε αισθητήρες βασίζονται, δεν σε βλέπω να τα απενεργοποιείς όλα αυτά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ωραίο review, βάλτο αν θέλεις και στο θέμα του αυτοκινήτου.
Εχω τις ακόλουθες 3 ερωτήσεις αλλά αν θέλεις απαντάς εκεί.- Τ3 ή Τ4 οδήγησες, μας μπέρδεψες. Φαντάζομαι (από την προηγούμενη 'teaser' φωτο Τ4)
- Δεν ήταν σαφές κατά πόσο ο κινητήρας συνεργάζεται αρμονικά με το βαρύ αμάξωμα. Με άλλα λόγια πάει ή είναι ψοφίμι ?
- Το πακέτο dynamic ταιριάζει με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου ? Διότι η εντύπωσή μου είναι ότι πρόκειται για οικογενειακό = προσανατολισμός στην άνεση και την ασφάλεια οπότε μήπως V40 + dynamic σημαίνει ουσιαστικά ότι θα ήθελες κάτι πιο σπορτιφ εξ΄αρχής (δεν ξέρω όμως ποιό θα ήταν αυτό... Focus ? ή μάλλον Giulietta...)
- T4
- Μια χαρα συνεργαζεται, ειναι γρηγορο το αυτοκινητο, απλα το νουμερο '180' λογω βαρους σε πρωτη σκεψη, εμενα πχ που φαινοταν στην πραγματικοτητα χοντρικα για 165-170Ps. Εαν οπως ειπα και στο review, δεν υπαρχει διαφορετικη χαρτογραφηση των Σουηδων, σε σχεση με τις μετρησεις δυναμομετρησης που εκαναν οι 4τροχοι στα focus, τοτε αφενως η αισθηση μου για ελαφρως χαμηλοτερη δυναμη στον 180 δειχνει μαλλον δικαιολογημενη, αφετερου, ο 150αρης στην πραγματικοτητα ειναι πολυ πιο κοντα σε δυναμη, απο την ονομαστικη διαφορα των 30ιππων. Θυμιζω οτι η δυναμομετρηση εδειξε 146,4ps για το 150αρι -ισχυ σε τροχους- και αντιστοιχα 166,3ps για το 180αρι.
- Το πακετο dynamic πιστευω οτι ταιριαζει σε οποινδηποτε 'ανησυχο' οδηγο, που θελει σπορτιφ οδηγικη αισθηση.
Προσωπικα θα το επελεγα. Σαφως η γενικοτερη φιλοσοφια του αυτοκινητου, πρωτιστως ειναι η μεγιστη δυνατη ανεση-αρχοντικη μετακινηση με υψηλου επιπεδου αισθηση ασφαλειας. Οποτε ο στανταρ συνδυασμος διαστασης τροχων και αναρτησης, οπως της δοκιμης δειχνει ιδανικος για αυτους που απλως θελουν κατι ποιοτικο στην κατηγορια, χωρις
να εχουν πραγματικες σπορτιφ αναζητησεις. Παρολα αυτα ομως, ΟΣΟΙ θελουν να συνδυασουν ολα τα παραπανω προτερηματα
που εχει το νεο V40, μαζι και με σπορτιφ οδηγικη αισθηση, πιστευω οτι θα τα βρουν στο dynamic pack.
To να βρεις κατι αποκλειστικα και εξαρχης σπορτιφ, σαφως το βρισκεις ευκολοτερα στην Giulietta. Οχι ομως με ολα τα υπολοιπα στοιχεια που ανεφερα οτι βρηκα προσωπικα στο V40, και τα οποια και αναζητα μια μεριδα υποψηφιων αγοραστων.
Θεωρω λοιπον, οτι ενα Τ3 μαζι με dynamic pack, θα αποτελει εναν ιδανικο συνδυασμο, για αυτον που θελει πρωτιστως
ενα εξαιρετικα ποιοτικο και προσεγμενο σε σχεδιαση αυτοκινητο, που να καλυπτει παραλληλα σε αρκετα ικανοποιητικο βαθμο, τις οποιες σπορτιφ 'ανησυχιες'.
Απο την αλλη, οσοι θελουν απλως ενα προσεγμενο σχεδιαστικα και κατασκευαστικα premium μικρομεσαιο, xωρις να υπαρχει ενδιαφερον για επιδοσεις, και σπορτιφ οδηγικη αισθηση, το V40 D2, πιθανοτατα δειχνει ως η ιδανικη λυση για την Ελληνικη πραγματικοτητα...
P.S Μηπως το Review που μετεφερες στο παρον τοπικο, να υπαρχει -πρωτιστως- και στο 'Oδηγησα' ?
-
Δεν κατάλαβα ούτε εγώ γιατί μεταφέρθηκε και δεν έγινε copy .
Έχουν γραφτεί τόοοοσα εκεί ... ας υπάρχει και το V40 καταπληκτικέ μοντερέιτορ ... -
Αν θέλεις βάλε το αλλά προκειμένου να μην 'σπάνε' τα σχόλια σε 2 θέματα θα προσθέσω μια σχετική επισήμανση του Mod
Ο Mod δεν μπορεί να μεταφέρει μια δημοσίευση και να φαίνεται ότι την έκανε ο αρχικός χρήστης γιαυτό ζήτησα από το Γρηγόρη να τη βάλει ΚΑΙ στο άλλο θέμα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
ωραίος- Το DSTC δεν απενεργοποιείται πλήρως ,αλλά με την μερική απενεργοποίηση του γίνεται αισθητά πιο σπορτίφ η συμπεριφορά του, ειδικά στην δυνατότητα που έχεις να τοποθετήσεις το όχημα, οδηγώντας το.
- Το θέμα σχετικά με την ρύθμιση του καθίσματος, υπάρχει. Παλαιότερα η εκδοσή summum, είχε ηλεκτρικά καθίσματα.
- Το σχήμα του λεβιέ και το σχήμα της κονσόλας, είχε αποτέλεσμα να 'βρίσκει' το χέρι σου στην κονσόλα σε γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων;
- Το blis το χρησιμοποιείς ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τον καθρέπτη, συμπληρώνει την γωνία που δεν μπορεί να δει ο καθρέπτης.
- Από κατανάλωση πως πήγε; μιας και οι ecoboost έχει βγει βρώμα ότι πίνουν
Σε ποια αντιπροσωπία το έκανες test drive ?
- Exεις δικιο, δεν διαβασα προσεκτικα και τις σημειωσεις για το DSTC στην επισημη ιστοσελιδα, υπαρχει τουλαχιστον το sports mode, με πιο 'χαλαρη' επεμβαση των ηλεκτρονικων.
- Οχι δεν εβρισκε, απλως επρεπε να εξοικειωθω, αλλαζοντας τον τροπο που πιανω τον επιλογεα, σε σχεση με τους περισσοτερους που εχω οδηγησει και φυσικα με το καθημερινο μου αυτοκινητο που εχει (οπως και τα περισσοτερα νομιζω)
αυτο σε στυλ 'μπιλιας'. - Ισχυει, και το διαπιστωσα στην πραξη. Απλως καποια στιγμη (για τα δικα μου γουστα/συνηθεια) στις συνθηκες...τρελας
σε γνωστους δρομους των Βορειων προαστειων, και σε ωρα αιχμης, ολα αυτα τα 'μπλιμπλικια', εφοσον τα αντανακλαστικα σου δουλευουν στο φουλ, κουραζουν και ενοχλουν περισσοτερο, αντι να διευκολυνουν. Σε διαφορετικες συνθηκες, σε ταξιδι πχ, ή μετακινηση εκτος ωρων αιχμης, ή στο κεντρο πχ, σιγουρα ολα αυτα τα συστηματα ειναι εξαιρετικα και βοηθουν/ξεκουραζουν τον οδηγο. Απλως για συνθηκες αυξημενης κινησης σε κεντρο/προαστεια τα βρηκα στις περισσοτερες περιπτωσεις too much. Προσωπικη αποψη βεβαια... - Μηδενισα την ενδειξη μεσης καταναλωσης οταν το πηρα. Εκανα συνολικα γυρω στα 60χλμ, τα 45χλμ περιπου σε wot κατασταση, τα υπολοιπα σε κινηση, με το start/stop σε λειτουργια. Ο υπολογιστης εδειξε 15,8λιτρα/100km , κατι που με τις συγκεκριμενες συνθηκες και ρυθμους, θεωρω οτι ειναι μια χαρα, εαν συνυπολογισω πχ οτι με παρομοιο στυλ οδηγησης στην ιδια διαδρομη με Gulietta 170, εκει ειδα γυρω στα 3 λιτρα περισσοτερα...
Για την ιστορια αναφερω οτι οι 4τροχοι, μετρησαν 8,6λιτρα/100km μεση καταναλωση για τον Τ3 ομως, που αφορα πιο ρεαλιστικες συνθηκες (δηλαδη πολη, ταξιδι, και γκαζια, σε αντιθεση με τις δικες μου συνθηκες που ηταν ΚΥΡΙΩΣ γκαζια και λιγο πολη...)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν θέλεις βάλε το αλλά προκειμένου να μην 'σπάνε' τα σχόλια σε 2 θέματα θα προσθέσω μια σχετική επισήμανση του ModΟ Mod δεν μπορεί να μεταφέρει μια δημοσίευση και να φαίνεται ότι την έκανε ο αρχικός χρήστης γιαυτό ζήτησα από το Γρηγόρη να τη βάλει ΚΑΙ στο άλλο θέμα.
Mπερδευτηκα τωρα με αυτο που εγραψες...
Στο 'οδηγησα', απεκοψες το review μου εντελως και το εβαλες στο τοπικο 'volvo v40'...Eγω ελεγα απλα μηπως να το αφηνες εκει ως εχει, και εγω ετσι κι αλλιως ειχα σκοπο να βαλω ενα Link στο 'volvo v40', Και εκει να αναπτυχθει το θεμα περαιτερω...
Tωρα, ειναι καλυτερα να το επαναφερεις εσυ στο οδηγησα, ως ειχε το review, ή να το επαναφερω εγω?
-
Βάλε το review στο οδήγησα, απλά τα σχόλια να μείνουν εδώ. Ο Νάσος το έφερε εδώ γιατί ήξερε ότι θα υπάρχουν πολλά σχόλια, κάτι αντίθετο με το πνεύμα του θέματος εκείνου.
-
Εχει δίκιο που μπερδεύτηκε, δεν τα έγραψα ξεκάθαρα αλλά εννοώ αυτό που έγραψες
Volvo V40