-
ειδικά στις στροφές ..... που παίρνεις κλίσεις .....
-
V40 στη Βαρυμπόμπη Βελμαρ για test drive
-
Volvo V40 T3 , 1.6/150ps
Στην εξοπλιστικη εκδοση Summum, το συγκεκριμενο, με ολα τα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας (και τα εξτρα) να υπαρχουν στο αυτοκινητο, με την διασταση των τροχων να ειναι 205/50/17 σε ελαστικα Pirelli P7.
Aπο κοντα, και στο 'Biarritz blue metallic' χρωμα, εδειχνε αρκετα πιο ομορφο και εντυπωσιακο, σε σχεση με τις φωτο.
Μπαινοντας στο εσωτερικο, η θεση οδηγησης ειναι αρκετα καλη, και διαθεσιμες φυσικα ολες ρυθμισεις για να βολευτουν ολα τα σωματοτυπα. Τα καθισματα (δερματινα στην εκδοση summum) ακριβως οσο ανετα αλλα και ανατομικα πρεπει, με καλη πλευρικη στηριξη, αποδειχτηκαν εξαιρετικα στην σχεδον δυωρη επαφη που ειχα με το νεο V40.Moναδικο μικρο θεματακι στα της ιδανικης ευρεσης θεσης οδηγησης, μια σχετικη δυσανασχετηση ως προς την ρυθμιση κλισης της πλατης του καθισματος, αφου το κενο που υπαρχει στην αριστερη πλευρα της βασης καθισματος οπου και βρισκεται η σχετικη 'ροδελα' ειναι τοσο μικρο, που ειτε χωραει μονο γυναικειο χερι, ειτε σε αντρικο, θα πρεπει ενδεχομενως να αφαιρεθει το ρολοι απο τον καρπο του χεριου, εαν υπαρχει...
Το εσωτερικο, σε επιπεδο ποιοτητας, συναρμογης, φινιρισματος ειναι πραγματικα οτι καλυτερο εχω δει μεχρι στιγμης στην κατηγορια. Ολα τα υλικα εδειχναν εξαιρετικα, σωστα τοποθετημενα, και γενικοτερα καθε λεπτο που περνουσε απο την στιγμη που ξεκινησα να οδηγω, ανεβαινε η διαθεση μου, μονο και μονο απο την συνολικη εικονα του εσωτερικου.
Υπηρχε φυσικα εδω, και το εξτρα ταμπλω με την δυνατοτητα επιλογης τριων διαφορετικων χαρακτηριστικων θεασης
των οργανων, αρκετα ευκολο στην εξοικειωση, και ξεκουραστο γενικα στο ματι, ακομα και στην κοκκινη σπορ επιλεγμενη οθονη, παροτι για να ειμαι ειλικρινης τα περιπου 500ευρω που κοστιζει τα θεωρω αρκετα. Δυστυχως δεν εχω δει την στανταρ εκδοση με τα αναλογικα οργανα στο ταμπλω, για να εχω μια καλυτερη εκτιμηση...Οδηγωντας, ηδη απο την πρωτη στιγμη, ενιωσα οτι ειμαι σε ενα ιδιαιτερα στιβαρο αυτοκινητο, εξαιρετικα ηχομονωμενο, και με πολυ καλη ποιοτητα κυλισης. Στον συνδυασμο μαλιστα διαστασης τροχων και απλης αναρτησης που ειχε το test drive,
η αναρτηση εδειχνε να ταιριαζει απολυτα με το γενικοτερο στυλ του αυτοκινητο, αυτο δηλαδη της αρχοντικης, ανετης
μετακινησης, με ταυτοχρονη αισθηση απολυτης ασφαλειας.
Οποιοδηποτε σχεδον ειδος κακοτεχνιας, περναγε τοσο καλα φιλτραρισμενο στην καμπινα, σε τετοιο βαθμο, που σταματησε να με απασχολει εντελως, το να παρατηρω ενιοτε χαμηλα στον δρομο, για να αποφευγω οσες μπορω.
Επιπλεον στις στροφες δεν διαπιστωσα εντονες κλισεις, και φυσικα ουτε υποψια ταλαντωσεων, ακομα και μετα απο
αρκετη πιεση σε γνωστη απομακρυσμενη διαδρομη. Ηταν μεν σφιχτη, αλλα καθολου ξερη, και ουσιαστικα παρειχε εξαιρετικη ακριβεια και ζυγισμα σε καθε επερχομενη στροφη, αφου στην οποια μικρη κλιση εμφανιζε υπο πιεση, απλα εμενε σταθεροποιημενη, μεχρι να αποφορτιστει σταδιακα.
Για νορμαλ, ακομα και μεχρι σβελτη οδηγηση θεωρω οτι ειναι πολυ καλος ο παραπανω συνδυασμος, και μονο σε αρκετα πιο 'ανησυχη' οδηγηση, ενδεχομενως καποιος που αναζητα την μεγιστη δυνατη ακριβεια/πληροφορηση, θα την ηθελε ελαχιστα πιο σφιχτη, ελαφρως χαμηλωμενη, και ισως με λιγο φαρδυτερο πελμα σε ελαστικα, σε σχεση με το στανταρ 205...
Αυτο φυσικα ειναι κατι που διατιθεται απ' οσο εμαθα, μεσω του πακετου 'dynamic' οπου σφιγγει και χαμηλωνει η αναρτηση κατα 10mm και παραλληλα τοποθετουνται αλλες ζαντες με φαρδυτερα ελαστικα, διαστασης 225/45/17.
Το κοστος του, στο οποιο παρεχεται πλεον και η δυνατοτητα ρυθμισης της αισθησης βαρους του τιμονιου σε τρια επιπεδα, ειναι στα 1230ευρω. Κατα την γνωμη μου, πιστευω οτι αξιζει, ειδικα για πιο σπορτιφ οδηγικη αισθηση.
Η αισθηση τιμονιου τωρα, στο test drive, ηταν ελαφρως συνθετικη. Οχι ενοχλητικα φυσικα, καθοτι υπηρχε η επιθυμητη ακριβεια/πληροφορηση (για ηλεκτρικο παντα) και χωρις να δειχνει ιδιαιτερα ελαφρυ, απλως το ενιωθα λιγο πιο 'τεχνητο'
σε αισθηση απο το αντιστοιχο πχ του focus.
Πριν παρω το αυτοκινητο, ειχα ρωτησει τον πωλητη, εαν διατιθεται, γενικως το V40 με καποια εξτρα δυνατοτητα επιλογης ως προς την αισθηση βαρους, μεσω του μενου, αλλα ο ιδιος μου ανεφερε απλα (λανθασμενα οπως αποδειχτηκε μετα...), οτι
παρεχεται η δυνατοτητα, να υπαρχει μια διαφοροποιηση σε σχεση με την νορμαλ ηλεκτρικη κρεμαγιερα, αλλα το βαρος μεταβαλλεται αυτοματα...
Τελικα, αφου το επεστρεψα, στο γκαραζ εμφανιστηκε ενας αλλος πωλητης, και οταν τον ρωτησα, μου ειπε οτι πραγματι υπαρχει αυτο το εξτρα και μαλιστα οπως το ειχα αναφερει και εγω, με παραμετροποιηση μεσω μενου δηλαδη, και το χειροτερο απ' ολα ηταν οτι το ειχε και το αυτοκινητο του test drive, αφου μου το εδειξε μεσα απο το μενου...
Την χρονικη στιγμη που οδηγουσα, ηταν σεταρισμενο στο 'medium', εχοντας παραλληλα διαθεσιμες αλλες δυο λειτουργιες, μια ακομα πιο ανετη, και την πιο σκληρη, που ηθελα ουσιαστικα να δοκιμασω.
Anyway, πιθανοτατα στην πιο σκληρη λειτουργια, να βελτιωνοταν λιγο η συνολικη αισθηση.
Παντως το πακετο dynamic, ειναι κατι που σιγουρα θα εβαζα στο νεο V40, για τα οδηγικα μου γουστα.Στριβωντας υπο πιεση, η καλα ρυθμισμενη, σχετικα σφιχτη αναρτηση (που ομως 'καταπινει' σχεδον καθε κακοτεχνια με χαρακτηριστικη ανεση) με πληρη απουσια ταλαντωσεων οπως ανεφερα και πριν, βοηθουσε πολυ ως προς την ακριβεια χειρισμων, και γενικοτερα την τοποθετηση του εμπρος συστηματος.
Αναλογως το στυλ οδηγησης, παροτι δεν υπηρξε η επιθυμητη για εμενα, μεγιστη δυνατη πληροφορηση ως προς την θεση/φορτιση των τροχων, (το μοναδικο μειον, που ομως πιστευω οτι διορθωνεται με το dynamic pack) εντουτοις το συνολο προειδοποιουσε πριν την αρχικη ελαφρια υποστροφη, ή αντιστοιχα με πιο επιθετικο στριψιμο, σε μια ελαφρια αποσταθεροποιηση και ταση υπερστροφης, σε πολυ μικρη επιτρεπομενη ομως γωνια, λιγο πριν επεμβει (αλλα πολυ διακριτικα, ειδικα σε σχεση με τα VAG) το ESP. (Δυστυχως δεν εψαξα περισσοτερο στο κεντρικο μενου για τυχον δυνατοτητα μερικης, ή και πληρους απενεργοποιησης, κατι που διαπιστωσα μετα, μεσα απο την ιστοσελιδα της Volvo, οτι τελικα ισχυει.
Υπαρχει δηλαδη στο DSTC, μια πιο σπορ λειτουργια, αλλα και δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης...)
Οι γενικοτερες αντιδρασεις του παντως, χαρις κυριως την αναρτηση, το 'μασιφ' πλαισιο αλλα και τα οχι εντονα παρεμβατικα ηλεκτρονικα, μου φανηκαν συνολικα ανωτερες απο αυτες του αντιστοιχου focus στην εκδοση Titanium. Οι μοναδικη διαφορα υπερ του τελευταιου, εστιαζεται κατα την γνωμη μου, στην λιγο καλυτερη αισθηση και πληροφορηση τιμονιου. Και εκει ενδεχομενως να εχουν μπερδευτει(?) καποιοι δοκιμαστες εντυπων, βγαζοντας αναμεικτα και ισως και παραπλανητικα συμπερασματα.Το χειροκινητο κιβωτιο στο συγκεκριμενο test drive, ειχε πολυ καλη αισθηση στο κουμπωμα, νορμαλ διαδρομες (ουτε κοντες, ουτε ομως μακριες) και γενικοτερα ηταν σαφεστατο, ακομα και στις πιο γρηγορες αλλαγες.
Το μοναδικο φαουλ εδω για εμενα, ο καπως φαρδυς και πλακε λεβιες, που με το μεγεθος και σχημα του, (παροτι ντιζαινατος εμφανισιακα) με δυσκολευε λιγο στην αρχη, σε σχεση τουλαχιστον με τους περισσοτερους λεβιεδες σε σχημα 'μπιλια'
που εχω συνηθισει. Στην συνεχεια εξοικειωθηκα καπως, αλλα σε σπορτιφ οδηγηση, θα προτιμουσα ενα πιο μικρο.
Τα φρενα επισης ηταν πολυ καλα σε αισθηση, δυνατα και αποτελεσματικα ακομα και σε ρυθμους πιεσης.Ο Τ4, απο χαμηλα παρειχε ικανοποιητικοτατη ελαστικοτητα, και ηδη στις 2,000σαλ και κατι, εδειχνε
αρκετα ισχυρος αλλα και γραμμικος χωρις εμφανη ξεσπασματα-κενα, με ενα χαρακτηριστικο, γνωστο και στα περισσοτερα Σουηδικα turbo, διακριτικο σφυριγμα της τουρμπινας, και μονο, να ακουγεται απο τον χωρο του κινητηρα.
Βεβαια για να ειμαι και ειλικρινης -πιθανοτατα και λογω αυξημενου βαρους του αυτοκινητου, -πανω απο 1400κιλα! συμφωνα με την μετρηση των 4τροχων- δεν μου φανηκε να αποδιδει την ισχυ των ανακοινωσιμων 180ιππων.
Παρολα αυτα, η δυναμη ηταν αρκετη και χωρις κρεμασματα ακομα και μεχρι τις σχεδον 6,000σαλ.
Πιθανοτατα στο θεμα της χαμενης(?) ιπποδυναμης, συνηγορουσε το γεγονος, οτι το αυτοκινητο ειχε μολις 18χλμ στο οδομετρο, οταν μου δοθηκε για το Test drive.
Επιπλεον, μετα και απο τα αποτελεσματα ισχυος/ροπης, σε δυναμομετρηση που παρεθεσαν οι 4τροχοι για τα focus 150/180 ιππων, και εφοσον δεν υπαρχουν διαφοροποιησεις στις χαρτογραφησεις των Σουηδικων μοντελων, αναφερω δυο σημαντικες παρατηρησεις.
1ον, οτι και στους δυο κινητηρες, οι καμπυλες ισχυος/ροπης, μεχρι και τις 4,00σαλ ειναι εφαμιλλες, κατι αρκετα ενθαρυντικο, τουλαχιστον κατα την δικη μου επαφη, αφου λιγες ηταν οι φορες που χρειαστηκα να 'ανεβω' πανω απο τις 4,500-5,500σαλ , και αυτο μονο και μονο για προσωπικο 'κυνηγι'.
2ον, οι πραγματικες αποδοσεις τους ειναι πιο κοντα, απ' οτι οι ανακοινωθεισες. 146,4ps στους τροχους απεδωσε ο 150αρης, 166,3ps αντιστοιχα απεδωσε ο 180αρης.
Προσωπικα, απο αυτες και μονο τις παρατηρησεις, -εφοσον πραγματι οι κινητηρες αυτοι δεν εχουν αλλη χαρτογραφηση/διαφοροποιηση στα Volvo- θα επελεγα χωρις δευτερη σκεψη τον 150αρη κινητηρα.Περνωντας τωρα στα ηλεκτρονικα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας οπως πχ το city safety, αυτα διαπιστωσα οτι λειτουργουσαν απο εξαιρετικα, εως και ενοχλητικα...
Μονο το συστημα (τυφλων σημειων) blis με το λαμπακι στο εσωτερικο σημειο στηριξης των καθρεπτων, με ψιλομπερδευε καποιες στιγμες, αφου ενω μπορει για 1-2sec να εσβηνε οταν δεν υπηρχε αυτοκινητο διπλα αριστερα πχ, μια φορα που εβλεπα παραλληλα και τον καθρεπτη, ενω ερχοταν γρηγορα ενα αυτοκινητο αρκετα πιο πισω, εαν εγω εκεινη την χρονικη στιγμη επελεγα να κανω αριστερα, (αφου το λαμπακι ηταν σβηστο) θα υπηρχε θεμα...
Ισως βεβαια μαζι με την στιγμιαια ηχητικη ειδοποιση, να υπηρχε αυτοματο φρεναρισμα και διορθωση τιμονιου, κατι που διαπιστωσα με εκπληξη, οταν καποια στιγμη ενω βρισκομουν στην δεξια λωριδα και προσεγγιζα σχετικα σβελτα ενα κοκκινο φαναρι για να σταματησω, λιγο πριν ενα αυτοκινητο εβγαινε με οπισθεν απο δεξια, σε ενα παραπλευρο παρκινγκ.
Εκεινη την στιγμη, και ενω παρατηρησα τον τυπο να κανει ελαχιστα οπισθεν και να κοβει (δηλαδη δεν χρειαζοταν να κανω τελικα καποια διορθωση αποφυγης) το τιμονι απο μονο του εκανε αποτομα λιγο αριστερα και ταυτοχρονα ενεργοποιηθηκε το φρενο!
Απιστευτο συστημα, ενιωσα περιεργα, σαν μια αορατη δυναμη να παρεμβαινει αδιακριτα, αλλα ταυτοχρονα και μια τρομερη αισθηση ασφαλειας, ειδικα απο την στιγμη που υπηρχε και αριστερα μου αυτοκινητο σε λιγοτερη αποσταση απο ενα μετρο περιπου.
Ουσιαστικα εστριψε αριστερα οσο ακριβως επρεπε, και ταυτοχρονα πατησε αρκετα δυνατα το φρενο!
Κοντολογοις, παροτι τα blis και city safety καποιες στιγμες με ενοχλουσαν με τις ηχητικες και οπτικες προειδοποιησεις,
σε φασεις που εδειχναν -και ηταν- υπερβολικες, τα παραπανω προαναφερθεντα συστηματα στην χρονικη στιγμη που εκανε καποιος ξαφνικα οπισθεν, στην λωριδα οπου βρισκομουν, με εντυπωσιασαν πραγματικα!
Το start/stop επισης δουλεψε αψογα, και το μονο που λιγο με παραξενεψε στην αρχη, ηταν η σχετικα αργη απενεργοποιηση
του hill assist, οταν ηθελα να ξεκινησω με 1η σε ανηφορα με μικρη κλιση, οπου νομιζα οτι εχω ξεχασει σηκωμενο το χειροφρενο... Ισως να ειχε θεμα το συγκεκριμενο αυτοκινητο, δεν ξερω. Παντως εαν απενεργοποιειται αυτη η λειτουργια θα την εσβηνα αμεσα...Σε οτι αφορα το πολυσηζητημενο θεμα με τους χωρους για τους πισω επιβατες, και συγκεκριμενα για τα ποδια, παραθετω
μια αρκετα διευκρινιστικη πιστευω φωτο:Ξαναλεω και παλι, το συγκεκριμενο θεμα υπαρχει ΜΟΝΟ οταν ο οδηγος εχει υψος γυρω στο 1,85-1,90
για οποιον καθισει στην πισω απο αυτον θεση. Σε συντομου χρονικου διαστηματος μετακινηση πιθανον να μην δημιουργηθει ενοχληση.
Σε καθε αλλη περιπτωση, οποιοσδηποτε ενηλικας επιβατης μετα απο ενα ευλογο χρονικο διαστημα μετακινησης, θεωρω οτι θα ενοχληθει απο την αδυναμια ελευθεριας κινησης των ποδιων του, εστω και λιγο προς τα εμπρος ή προς τα πισω...Κλεινοντας, συνολικα οι εντυπωσεις μου απο την οδηγηση του νεου V40 ειναι θετικοτατες.
Μοναδικα ουσιαστικα μειον για εμενα, το ελαφρως χαμηλο εσωτερικο πλαισιο πορτας, οπου και με την χειρολαβη,
προκαλει σε δεξιες γρηγορες στροφες...επαφη με το κεφαλι, η πισω απο τον οδηγο 'ακυρη' θεση (λογω δικου μου υψους)
και ο σχετικα φαρδυς και πλακε λεβιες κιβωτιου, που απαιτει εξοικειωση.Κατα τα αλλα, η σχεδιαση του, μεσα-εξω, με κερδισαν. Ειδικα το εσωτερικο του δημιουργει μια εξαιρετικα
'ζεστη' και ευχαριστη ατμοσφαιρα, κατι που βιωνεις συνηθως σε πολυ ακριβοτερες και πολυτελεστερες κατασκευες.
Η οδηγηση του επισης ηταν συνολικα ευχαριστη, και ειδικα με το dynamic pack θεωρω οτι θα ικανοποιησει και τους πιο ανησυχους/ψαγμενους οδηγους, που αναζητουν μια σπορτιφ οδικη συμπεριφορα.Για να προλαβω και τυχον ευλογα ερωτηματα, ξεκαθαριζω οτι απο τα μεχρι στιγμης αυτοκινητα που εχω οδηγησει στην κατηγορια, και με αυστηρο οριο τα 30κ, το V40 T3, θα ηταν η επιλογη μου.
Συγκεκριμενα μαλιστα, 'εχτισα' ενα Τ3, ακριβως οπως το ηθελα, στην πλουσια εκδοση Momentum, με μεταλλικο χρωμα, και εξτρα φωτισμο xenon, αλλα και το dynamic pack, με το κοστος συνολικα (μαζι με προσφορα αποσυρσης, συν 500ευρω μετρητα) να φτανει τα 27κ ευρω ακριβως.
Για οσους τελος, ενδιαφερονται αμεσα προς παραγγελια μεχρι τα μεσα περιπου Οκτωβριου, παρεχεται επιπλεον, δωρεαν ειτε το πακετο dynamic, ειτε το πακετο φωτισμου με xenon φωτα, συνολικου κοστους 1200ευρω περιπου. -
Ωραίο review, βάλτο αν θέλεις και στο θέμα του αυτοκινήτου.
Εχω τις ακόλουθες 3 ερωτήσεις αλλά αν θέλεις απαντάς εκεί.- Τ3 ή Τ4 οδήγησες, μας μπέρδεψες. Φαντάζομαι (από την προηγούμενη 'teaser' φωτο Τ4)
- Δεν ήταν σαφές κατά πόσο ο κινητήρας συνεργάζεται αρμονικά με το βαρύ αμάξωμα. Με άλλα λόγια πάει ή είναι ψοφίμι ?
- Το πακέτο dynamic ταιριάζει με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου ? Διότι η εντύπωσή μου είναι ότι πρόκειται για οικογενειακό = προσανατολισμός στην άνεση και την ασφάλεια οπότε μήπως V40 + dynamic σημαίνει ουσιαστικά ότι θα ήθελες κάτι πιο σπορτιφ εξ΄αρχής (δεν ξέρω όμως ποιό θα ήταν αυτό... Focus ? ή μάλλον Giulietta...)
-
ωραίος
- Το DSTC δεν απενεργοποιείται πλήρως ,αλλά με την μερική απενεργοποίηση του γίνεται αισθητά πιο σπορτίφ η συμπεριφορά του, ειδικά στην δυνατότητα που έχεις να τοποθετήσεις το όχημα, οδηγώντας το.
- Το θέμα σχετικά με την ρύθμιση του καθίσματος, υπάρχει. Παλαιότερα η εκδοσή summum, είχε ηλεκτρικά καθίσματα.
- Το σχήμα του λεβιέ και το σχήμα της κονσόλας, είχε αποτέλεσμα να 'βρίσκει' το χέρι σου στην κονσόλα σε γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων;
- Το blis το χρησιμοποιείς ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τον καθρέπτη, συμπληρώνει την γωνία που δεν μπορεί να δει ο καθρέπτης.
- Από κατανάλωση πως πήγε; μιας και οι ecoboost έχει βγει βρώμα ότι πίνουν
Σε ποια αντιπροσωπία το έκανες test drive ?
-
Ωραίο review και ωραίο αμαξάκι αυτό το V40.
-
Ωραίο το review, το διάβασα ευχάριστα με τον πρωινό καφέ.
Γρηγόρη αν δεν λανθάνω έχεις οδηγήσει και την Mercedes A-Klasse.
Μπορείς να κάνεις ένα συγκριτικό μεταξύ των δύο αυτοκινήτων?
Κυρίως σε ποιοτικές διαφορές, όπως στην καμπίνα και για τα υλικά αυτής, στην συναρμογή αλλά και για τις αναρτήσεις και το πως αυτές αποσβαίνουν τις ανωμαλίες της ελληνικής ασφάλτου.Έχεις γνώμη και από τον Άσσο της BMW. Πιστεύεις ότι απευθύνεται στο ίδιο αγοραστικό κοινό με τα A-Klasse & V40?
Ενώ αναμένεται στην Ελλάδα και το νέο Audi A3, ποιο πιστεύεις ότι αξίζει τα σκήπτρα του καλύτερου premium μικρομεσαίου?Με λίγα λόγια που θα δαπανούσες ένα κεφάλαιο +/- 30 χιλιάδων ευρώ?
-
Μάλιστα
Ενδιαφέρουσα παρουσίαση
Βεβαια δεν περίμενα κατι λιγοτερο απο το αμαξι αυτο εω τουλαχιστον και οκ θα έχω και μια εικονα για το TD που έχω κανονισει όταν το πρωτοείδα
Επισης κατατοπιστικη η εικονα με το χωρο για τα ποδια πισω και οκ το ότι είναι γραμμενο εξ αρχης πιο ειναι το πρόβλημα και για ποιους γιατι την προηγουμενη ήταν καπως γενικογραμμενο κι έδινε λαβες για πολλα σχόλια -
Ωραίο review Greg.
Ρε γμτ...είναι ιδέα μου ή τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν γίνει 'συνθετικά', βαρετά και συνεχώς όσο και λιγότερο fun-to-drive?
-
Ε!!! αμα αρχιζουν να στριβουν με βαση των πληροφωριων απο αισθητηρες... τι περιμενεις ... να εχεις εσυ ο οδηγος πρωτοβουλιες που μπορει να αποβουν μοιρεες!!!! Αυτοι ξερουν (οι αισθητηρες και οι προγραμματισμοι τους..καλυτερα!!!) ποτε Βολβο απο μενα!!! ειχα κακια εμπειρια απο 240 GL... 1978.. ξερω οτι θα πειτε οτιι ειναι 30 χρονια πισω ... αλλα οι νοοτροποιες εταιριων δεν αλλαζουν απευθυνονται σε συγκεκριμενους πελατες και δεν νοιωθω να ειμαι απο αυτους..
-
Οντως ζουμε ενα δραμα, ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι ασφαλη γρηγορα ποιοτικα καλα εξοπλισμενα, οικονομικα και ευκολα στην οδηγηση
-
ΤΙ δεν θα χτυπάει η αδρεναλίνη 1000% και δεν θα κινδυνεύουν αθώοι γύρο μου ?
Πρέπει να ξεκινήσω Skydive επειγόντως πάω για εγγραφή http://www.skydivegreece.gr/Καλό review ΓΚ .
O LCD πίνακας δεν κάνει 500 αλλά 390 euro.Με βρίσκεις να συμφωνώ ότι είναι η καλύτερη επιλογή στα 25+ για ποιοτικό hatch .
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Ε!!! αμα αρχιζουν να στριβουν με βαση των πληροφωριων απο αισθητηρες... τι περιμενεις ... να εχεις εσυ ο οδηγος πρωτοβουλιες που μπορει να αποβουν μοιρεες!!!! Αυτοι ξερουν (οι αισθητηρες και οι προγραμματισμοι τους..καλυτερα!!!) ποτε Βολβο απο μενα!!! ειχα κακια εμπειρια απο 240 GL... 1978.. ξερω οτι θα πειτε οτιι ειναι 30 χρονια πισω ... αλλα οι νοοτροποιες εταιριων δεν αλλαζουν απευθυνονται σε συγκεκριμενους πελατες και δεν νοιωθω να ειμαι απο αυτους..μου αρέσει ο προβληματισμός σου .... τι πιστεύεις ότι δεν κολλάει στο δικό σου φιλοσοφιν με αυτό της βόλβο;
σε αυτό το segment, για την δική μου φιλοσοφία, μάλλον πιο κοντά είναι η bmw1. Θέλω όμως να κάνω ένα TD αυτή και το V40 για να κρίνω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οντως ζουμε ενα δραμα, ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι ασφαλη **γρηγορα **ποιοτικα καλα εξοπλισμενα, οικονομικα και **ευκολα στην οδηγηση **Δεν αφηνουν τον οδηγο να κανει αυτο που θελει... και οταν λες γρηγορα??? με τι μεσο βαρος οχηματος??? ποια ειναι κατω απο 1200 κιλα?? ποια 1600 οικογενειακα εχουν επιταχυνση 9,5 π.χ.??? οπως ειχαν τη δεκαετια του 80 μερικα, ποσο πιο οικονομικα θα ηταν αν ηταν ελαφρυτερα... οπως απαιτουν οι νομοι της φυσικης.... Οταν λες ευκολα στην οδηγηση αναφερεσαι στα υδραυλικο τιμωνι?? και το ηλεκτρικο αντιστοιχα??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οντως ζουμε ενα δραμα, ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι ασφαλη γρηγορα ποιοτικα καλα εξοπλισμενα, οικονομικα και ευκολα στην οδηγησηόλοι μας θέλουμε να βγάζουμε την 'αντίκα' βόλτα, να γουστάρουμε ... αλλά μάλλον θα μας κουράσει (το λιγότερο) για κάθε μέρα ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οντως ζουμε ενα δραμα, ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι ασφαλη γρηγορα ποιοτικα καλα εξοπλισμενα, οικονομικα και ευκολα στην οδηγησηΞέχασες το κυριότερο. ΒΑΡΕΤΑ στην οδήγηση.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οντως ζουμε ενα δραμα, ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι ασφαλη γρηγορα ποιοτικα καλα εξοπλισμενα, οικονομικα και ευκολα στην οδηγησηO μέσος φορουμίτης, δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από ένα Radical SR8, ή τουλάχιστο ένα κωλοφτιαγμένο ac cobra.
Kαι προφανώς τα πάει ΤΑΠΑ από τα πρώτα μέτρα. Αυτονόητα πράγματα. -
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Οντως ζουμε ενα δραμα, ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι ασφαλη γρηγορα ποιοτικα καλα εξοπλισμενα, οικονομικα και ευκολα στην οδηγηση
O μέσος φορουμίτης, δεν συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από ένα Radical SR8, ή τουλάχιστο ένα κωλοφτιαγμένο ac cobra.
+1
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Οντως ζουμε ενα δραμα, ολα τα αυτοκινητα πλεον ειναι ασφαλη γρηγορα ποιοτικα καλα εξοπλισμενα, οικονομικα και ευκολα στην οδηγηση
Ξέχασες το κυριότερο. ΒΑΡΕΤΑ στην οδήγηση.
Define βαρετα
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Ε!!! αμα αρχιζουν να στριβουν με βαση των πληροφωριων απο αισθητηρες... τι περιμενεις ... να εχεις εσυ ο οδηγος πρωτοβουλιες που μπορει να αποβουν μοιρεες!!!! Αυτοι ξερουν (οι αισθητηρες και οι προγραμματισμοι τους..καλυτερα!!!) ποτε Βολβο απο μενα!!! ειχα κακια εμπειρια απο 240 GL... 1978.. ξερω οτι θα πειτε οτιι ειναι 30 χρονια πισω ... αλλα οι νοοτροποιες εταιριων δεν αλλαζουν απευθυνονται σε συγκεκριμενους πελατες και δεν νοιωθω να ειμαι απο αυτους..
μου αρέσει ο προβληματισμός σου .... τι πιστεύεις ότι δεν κολλάει στο δικό σου φιλοσοφιν με αυτό της βόλβο;
σε αυτό το segment, για την δική μου φιλοσοφία, μάλλον πιο κοντά είναι στην bmw1. Θέλω όμως να κάνω ένα TD αυτή και το V40 για να κρίνω.
Η βολβο εχει για μπουσουλα και μαρκετιν επιχειρημα την ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε περιπτωση ατυχηματος.... και σε αυτο το θεμα το εχει ξεσκισει για να πεισει καποιον να το παρει ωστε να εχει το κεφαλι του ησυχο οταν βγαινει στο δρομο... Εγω προτιμω να φερω εγω την ευθυνη για το αν θα μου συμβει ατυχημα.... γιατι ισως δεν θελω εμπιστευομαι τους αισθητηρες....
Volvo V40