Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 273
    • 274
    • 275
    • 276
    • 277
    • 305
    • 306
    • 275 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    63258
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      ναι βαλτο γιατι ειναι γνωστος κλαψας

      επισης πες μας εαν ξερεις καποιον που να εφαγε κληση επειδη πηγε απο παρακαμψη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Ο χρήστης nintza έγραψε:
        ......

        θα σε απογοητευσω αλλα ο νομος του 1927,που γραφτηκε επειδη τοτε δημιουργηθηκε το τ.ε.ο. και εχει ουσιαστικη ισχυ μεχρι το 2007 επι σουφλια που τους παραχωρησε σε ιδιωτες.γιατι τοτε σταματησαν σχεδον ολα τα διοδια να ειναι κρατικα.
        και επειδη η επιβολη προστιμου απο ιδιωτη ειναι αδυνατη,στην ουσια ο νομος δεν εχει ισχυ,εκτος απο τα 2-3 διοδια που ειναι ακομα κρατικα,στα οποια υπαρχει η προειδοποιητικη πινακιδα περι 20πλασιου προστιμου.
        αυτο το νομικο κενο ετρεξαν να μπαλωσουν ο ρεππας και ο βοριδης,και επειδη δεν μπορουσαν να δωσουν δικαιωμα στον ιδιωτη για προστιμο,το κανανε παραβαση του κοκ.
        οσο για τους φιλους σου που λες οτι δεν ειναι τζαμπα μαγκες,πες τους οτι ειναι,γιατι και αυτοι παρανομουν μη καταβαλλοντας τα διοδια και πηγαινοντας απο την παρακαμψη.

        Οι συμβάσεις με τις οποίες έγινε η εκχώρηση (που είναι και αυτοί Νόμοι κυρωμένοι από τη Βουλή με αυξημένη μάλιστα πλειοψηφία τότε) δεν ακυρώνουν τον συγκεκριμένο Νόμο. Το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας συνεχίζει να υφίσταται ως φορέας (albeit κουτσουρεμένος) και τα έσοδα από το ποσοστό συμμετοχής του Δημοσίου στα διόδια συνεχίζουν να εισπράττονται. (το που πάνε δεν μας αφορά...)

        Πλέον αυτού, θα πρέπει να ξέρεις ότι, ακόμα και η κατάργηση ενός Νόμου δεν σημαίνει αυτόματα και την κατάργηση της χρέωσης. Τρανό παράδειγμα τα Τέλη Κοινής Ωφέλειας που συνεχίσει να εισπράττει η ΔΕΗ καθώς ναι μεν ο νέος Νόμος έχει καταργήσει τον συγκεκριμένο νόμο από τον οποίο και εκπορεύτηκε η εφαρμοστική εγκύκλιος αλλά η τελευταία δεν έχει αντικατασταθεί με κάτι ανάλογο που προβλέπει ο Νέος Νόμος σε άλλο άρθρο του. Όταν γίνει απλά θα οδηγήσει σε έναν αναλογισμό για την πληρωμή επιπλέον ποσού ή την επιστροφή του ανάλογα με το τι θα ορίσει τότε το κράτος.

        Ο λόγος που απαιτήθηκε η δημιουργία διάταξης του ΚΟΚ που να προβλέπει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων οφείλεται στο γεγονός ότι οι σχετικές για τη δουλειά αυτή υπηρεσίες της ΤΕΟ δεν θα μπορούσαν να βρίσκονται σε κάθε σταθμό διοδίων ή το γεγονός ότι η σχετική Διεύθυνση έχει διαλυθεί και οι υπάλληλοι της είναι κάπου αλλού, ώστε να επιβάλουν τις σχετικές από το Νόμο διοικητικές κυρώσεις. Άλλωστε δεν θα ήταν η δουλειά τους αυτή. Το θέμα πάντως στις Συμβάσεις είναι σαφές. Το Δημόσιο εκχωρεί το δικαίωμα είσπραξης των διοδίων σε μία Εταιρεία. Η εκχώρηση του δικαιώματος είσπραξης δεν σημαίνει ότι το Δημόσιο απεμπολεί τα δικαιώματα του, όσον αφορά το τέλος των διοδίων αυτών. Αλλιώς όλοι θα μπορούσαν να μην πληρώσουν ΕΡΤ, Δημοτικούς Φόρους, Τέλη και προσφάτως το ΕΕΤΔΗΕ μέσω των λογαριασμών του Ηλεκτρικού.

        Τώρα απλά δίνεται η δυνατότητα στην Τροχαία να προβεί στα δέοντα. Δεν είναι για κάτι που ποινικοποιήθηκε όμως μετά το νόμο Βορίδη ή όπως αλλιώς θέλεις να τον πεις. Είναι για κάτι που εθεωρήτο ως πράξη ποινικώς κολάσιμη και επέφερε κάποια πρόστιμα εδώ και 85 χρόνια.

        Οι ΔΕΝΠΛΗΡΩΝΙΣΤΑΣ στηρίχθηκαν για λίγο στο κενό που δημιουργήθηκε στο συγκεκριμένο κομμάτι με την εκχώρηση της είσπραξης των διοδίων σε Ιδιώτη. Βέβαια ένας Δικηγόρος θα μπορούσε να τους ενημερώσει ότι η συγκεκριμένη πράξη είναι παράνομη αλλά φυσικά μπρος στα βραχυπρόθεσμα πολιτικά οφέλη των υποκινητών τους, τις αβρότητες μεταξύ Εργολάβων και συνεχίζω να το λέω αυτό και, την παροιμιώδη αναλγησία του Δημοσίου να εισπράξει πολύτιμους πόρους την στιγμή που τα είχε απόλυτη ανάγκη (ίσως γιατί ήθελαν κάποιοι να επιβάλλουν το μνημόνιο πάσει θυσία κατά τους συνομωσιολόγους ή απλά γιατί το Ελληνικό Δημόσιο με αυτούς τους ρυθμούς κινείται) το παιγνίδι κράτησε 2 με 3 χρόνια. Κάποια στιγμή όταν το νερό μπήκε στο αυλάκι και τα Δικαστήρια άρχισαν να ρίχνουν πρόστιμα στο κεφάλι των 'λεόντων' τα πράγματα ηρέμησαν. Όχι ότι δεν υπάρχουν ακόμα υπερήφανοι αρνητές (είναι ίσως οι ίδιοι που θα φωνάζουν και για φθηνό εισιτήριο στα ΜΜΜ μόνον που δεν μας λένε που τελικά θα βρεθούν τα λεφτά...) αλλά αυτοί είναι 3 με 4 οι οποίοι όταν μαζευτεί ένα ποσό που να αξίζει τον κόπο για την Εταιρεία (και μπορούν να απειλήσουν με κατάσχεση) θα ενημερωθούν και αυτοί να περάσουν από την Ευελπίδων για τα δέοντα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          junior-gt last edited by

          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
          Με το σκεπτικό σου, μια προτροπή σε παρανομία είναι το ίδιο με μια επιλογή προϊόντος. Μάλιστα. Η σύγκριση είναι συγκινητικά καλή.

          Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα κάτι περισσότερο. Ελπίζω απλά να μην πήρατε πολλούς αφελείς στον λαιμό σας.

          Καλά άσε τι περίμενες. Θα μας πεις σε ποιά από αυτά που έψαξε και βρήκε ο δικηγόρος σου δεν επαλειθεύομαι μερικά χρόνια ή μήνες μετά?
          Και άμα έχω κι εγώ κάνα δικηγόρο και ψάξει και βρει τι έλεγες τότε ότι τα έργα θα τελειώσουν πολύ γρήγορα τώρα που δωθήκαν στους ιδιώτες οι δρόμοι και χαλάλι τα διόδια αλλά θα έχουμε δρόμους, θα έπρεπε αν είχες στοιχειώδη σεβασμό και αξιοπρέπεια να μην ξανάγραφες γι'αυτό το θέμα.
          Λοιπόν για να τελειώνουμε μ'αυτό το παραμύθι και για να απαντήσω σε όλα τα παπαγαλάκια:

          Αν θεωρείς τον εαυτό σου μαλακά γιατι μπαίνεις στην αο για 1km?
          Άλλο δρόμο δεν έχει ;;

          Οι δρόμοι δεν είναι καφενείο εάν έχει ακριβό καφέ πάμε στο δίπλα. Οι δρόμοι είναι δημόσιοι και ανήκουν στους πολίτες. Δεν πλήρωσε κανείς ούτε για να αγοράσει, ούτε για να νοικιάσει τη δημόσια έκταση που αυτοί καταλαμβάνουν. Μάλιστα θα έπρεπε να ξέρεις αλλά μάλλον είσαι πάρα πολύ άσχετος ότι δεν υφίσταται η έννοια του ανταγωνισμού (αν δεν σ'αρέσει πήγαινε δίπλα) αφού η ίδια η σύμβαση απαγορεύει την κατασκευή άλλου αυτοκινητόδρομου που πιθανότατα να είχε μικρότερα διόδια. Στους δρόμους αυτούς λοιπόν πληρώνεις ένα τίμημα για τη χρήση του και προφανώς η χρήση του δρόμου έχει να κάνει με το πόσα χιλιόμετρα κάνεις στο δρόμο.

          Ίσως να μην το έχεις συνειδητοποιήσει, αλλά σημαντικό κομμάτι των διοδίων πηγαίνει ως ΦΠΑ στο κράτος. Αν όντως κατάφερες να γλιτώσεις ένα σημαντικό ποσό τόσο καιρό, το έκανες εις βάρος των υπόλοιπων φορολογούμενων. Συγχαρητήρια πάντως για την ειλικρίνια σου, θέλει αρκετό θάρρος για να το παραδέχεσαι δημόσια, οι εποχές που ήταν της μόδας να φοροδιαφεύγεις είναι λίγο passe.

          1)Συντροφάκο μαθήματα μη φοροδιαφυγής όχι σε μένα.
          Έχω πληρώσει πάρα πολλά σε φπα και εφορία στο κράτος και μάλιστα για χρήμα που ακόμα δεν έχω εισπράξει και δε ξέρω άμα θα εισπράξω από το ίδιοι το δημόσιο. Σίγουρα πολύ περισσότερα πχ από κάτι καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα πόυ ΟΛΑ είναι μαύρα.
          2)Πέρα από αυτό όμως καταλαβαίνεις ότι το επιχείρημα είναι μεγάλη βλακεία διότι με την ίδια λογική να πας να πιείς καφέ με 10 ευρώ διότι τα 2,30 πάνε στο κράτος.
          3) Έχω ξαναπεί ότι δε συμφωνώ με τους έμμεσους φόρους. Δηλ. να πληρώνει τον ίδιο φόρο για κάτι που αγοράζει ή για κάποια υπηρεσία που του προσφέρεται (23%) κάποιος που βγάζει 500.000 το χρόνο και κάποιος που βγάζει 5.000.
          4) Δεν έχω καμμία μα καμμία αμφιβολία ότι με αυτούς τους μ@λ@κες που πήγατε και ψηφίσατε (παρόλο που καταλαβαίνω ότι σας εξαπάτησαν με τις π@π@ριες περί επαναδιαπραγμάτευσης που λέγανε-όχι όλους μερικοί βλέπω και επιμένετε) όλοι μα όλοι οι φόροι που πληρώνουμε πηγαίνουνε στους τοκογλύφους δανειστές και εκβιαστές μας. Επομένως όχι μόνο στα π@π@ρια μου ο φπα αλλά σε μικρά μαγαζιά και επιχειρήσεις που γνωρίζω τι τραβάνε και τι προσπάθεια κάνουνε για να επιβιώσουνε και να κρατήσουνε και κάνα δυο υπαλλήλους που έχουνε, συνειδητά δεν παίρνω αποδείξεις.
          5) Η φορολογική συνείδηση στον κόσμο δε δημιουργείται με τις περαιώσεις, τις έκτακτες εισφορές, τα χαράτσια, την αμνηστεία σε όσους βγάζουνε μαύρο χρήμα έξω. Δημιουργείται με δίκαια φορολογικά συστήματα, άμεσης φορολογίας και όταν πειστεί ο πολίτης ότι οι φόροι πηγαίνουν πραγματικά στην Ελλάδα και στην κοινωνία. Όταν λοιπόν κι εγώ πεισθώ γι'αυτό (άμα πχ έρθει ο αλέξης στην εξουσία ) θα απαιτώ να μου κόβουν αποδείξεις (δυστυχώς εγώ εκ του επαγγέλματός μου είμαι υποχρεωμένος να το κάνω).
          6) Θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι τα συντρόφια σου οι παραχωρησιούχοι από τη στιγμή που θα στραφούν εναντίον μου και θα διεκδικήσουν τα χρήματά τους θα πληρώσουν και εφορία και φπα για τα χρήματα που ζητάνε ανεξάρτητα αν τα πάρουν από μενα. (όπως ακριβώς κάνω εγώ σε αντίθεση με εσένα που άμα και όταν πληρώνεις εφορία και φπα έχεις ήδη πα΄ρει το χρήμα ζεστό ). Επομένως ίσα ίσα που όχι μόνο δεν είμαι φοροφυγάς όταν περνάω τα διόδια αλλά μέσω του φπα και του φόρου του προστίμου που θα μου ζητηθεί το κράτος κονομάει περισσότερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            @ junior

            Υπάρχει προορισμός που να εξυπηρετείται αποκλειστικά απο την Αττική οδό ;

            Έχεις ιδέα πόσο στοιχίζει σε κατασκευή και συντήρηση κάθε μετρό της οδού ;

            Τους χαρακτηρισμούς κρατά τους για τον εαυτό σου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              junior-gt last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
              @ junior

              Έχεις ιδέα πόσο στοιχίζει σε κατασκευή και συντήρηση κάθε μετρό της οδού ;

              όχι δεν έχω. Για πές μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Δεν έχω δικηγόρο. Δεν βγάζω μαύρα χρήματα (δεν έχεις κανένα απολύτως δικαίωμα να χαρακτηρίζεις εμένα από εμπειρίες σου με άλλους εκπαιδευτικούς ) και η φορολογία είναι αυτή που είναι και δεν επαφίεται στον πολίτη να την ερμηνεύσει όπως το αντιλαμβάνεται αυτός.

                Όλα τα άλλα είναι για να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  junior-gt last edited by

                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                  Δεν έχω δικηγόρο. Δεν βγάζω μαύρα χρήματα (δεν έχεις κανένα απολύτως δικαίωμα να χαρακτηρίζεις εμένα από εμπειρίες σου με άλλους εκπαιδευτικούς ) και η φορολογία είναι αυτή που είναι και δεν επαφίεται στον πολίτη να την ερμηνεύσει όπως το αντιλαμβάνεται αυτός.

                  Όλα τα άλλα είναι για να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα.

                  Δε χαρακτήρισα κανέναν. Έδωσα όλως τυχαίως ένα παράδειγμα από ένα επάγγελμα που όλοι γνωρίζουμε νομίζω πόσο μεγάλη φοροδιαφυγή έχει...
                  Ας μας πει ένας από εδώ μέσα που να του κόβει απόδειξη ο δάσκαλος αγγλικών ή ο καθηγητής που κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά του.
                  Αν το πήρες προσωπικά λυπάμαι αλλά δε φταίω.
                  Δεν έχω να δικαιολογήσω τίποτα. Δε ξεκίνησα εγώ την κουβέντα περί συγνώμης κλπ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                    @ junior

                    Υπάρχει προορισμός που να εξυπηρετείται αποκλειστικά απο την Αττική οδό ;

                    Έχεις ιδέα πόσο στοιχίζει σε κατασκευή και συντήρηση κάθε μετρό της οδού ;

                    Τους χαρακτηρισμούς κρατά τους για τον εαυτό σου

                    Σου έκανα μια ερώτηση ... Υπάρχει η όχι ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      junior-gt last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                      @ junior

                      Υπάρχει προορισμός που να εξυπηρετείται αποκλειστικά απο την Αττική οδό ;

                      Έχεις ιδέα πόσο στοιχίζει σε κατασκευή και συντήρηση κάθε μετρό της οδού ;

                      Τους χαρακτηρισμούς κρατά τους για τον εαυτό σου

                      Σου έκανα μια ερώτηση ... Υπάρχει η όχι ;

                      Θα σου πω άμα είσαι καλό παιδί και μου πεις εσύ που ξέρεις πόσο στοιχίζει σε κατασκευή και συντήρηση κάθε μέτρο της Αττικής Οδού Και αφού μας πεις κάνε μας και έναν υπολογισμό με κυκλοφοριακούς φόρτους, αποσβέσεις, επιτόκια, εκτιμήσεις κινδύνου κλπ να μας αποδείξεις ότι τα παλικάρια ίσα που βγαίνουν. Γιατί μάλλον εκεί το πάς ρωτώντας για το κόστος ετσι δεν είναι???
                      Και επειδή βλέπω ότι δεν..... και για να σε βοηθήσω λίγο σκέψου γιατί αφού όπως λες υπάρχουν και εναλλακτικές, έχουν οριστεί στη σύμβαση οι τιμές των διοδίων και δε μένουν ελεύθερες να καθοριστούν από την αγορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-lappas last edited by

                        Πως θα μπορούσε η αγορά να καθορίσει τις τιμές των διοδίων; Για πες;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          junior-gt last edited by

                          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                          Πως θα μπορούσε η αγορά να καθορίσει τις τιμές των διοδίων; Για πες;

                          όπως ακριβώς καθορίζεται το εισητήριο του αεροπλάνου να πας στην πατρίδα μου την Κρήτη.
                          Το Καλοκαίρι είναι ακριβότερο, το Χειμώνα φθηνότερο, όταν βλέπουν ότι ο κόσμος πάει με πλοίο και τα αεροπλάνα είναι άδεια το μειώνουνε, όταν υπάρχει ζήτηση το ακριβαίνουνε κλπ κλπ. Τόσο απλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tzakos last edited by

                            Εγώ ξέρω οτι τον μήνα Αύγουστο,έδωσα 122 ευρώ σε διόδια.
                            Πληρώνω όπου δεν παρακάμπτω,είτε επειδή δεν ξέρω τις κοπάνες,είτε επειδή δεν συμφέρει,να πάρω τις κοπάνες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                              Πως θα μπορούσε η αγορά να καθορίσει τις τιμές των διοδίων; Για πες;

                              όπως ακριβώς καθορίζεται το εισητήριο του αεροπλάνου να πας στην πατρίδα μου την Κρήτη.
                              Το Καλοκαίρι είναι ακριβότερο, το Χειμώνα φθηνότερο, όταν βλέπουν ότι ο κόσμος πάει με πλοίο και τα αεροπλάνα είναι άδεια το μειώνουνε, όταν υπάρχει ζήτηση το ακριβαίνουνε κλπ κλπ. Τόσο απλά.

                              Pipinos is that you???

                              Εδω εχεις ν κανεις μ ενα μονοπωλιο. Βρες μας σε παρακαλουμε ΜΙΑ χωρα που να εχει εφαρμοσει κατι τετοιο. Ενα συστημα που βα αυξανει τις τιμες πχ τα Χριστουγεννα ή το Πασχα.

                              Και μιλαμε για δρομους κ μονοπωλια. Δεν θελω αερολογιες. Θελω απαντησεις σαφεις κ ξεκαθαρες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Κανεις λαθος χρηστο.
                                Στη γαλλια αυτο το συστημα ηδη υπαρχει, σε περιοδους peak αυξανουν τα διοδια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  djalma last edited by

                                  Ωχ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης junior gt έγραψε:
                                    Και επειδή βλέπω ότι δεν..... και για να σε βοηθήσω λίγο σκέψου γιατί αφού όπως λες υπάρχουν και εναλλακτικές, έχουν οριστεί στη σύμβαση οι τιμές των διοδίων και δε μένουν ελεύθερες να καθοριστούν από την αγορά.

                                    Εναλλακτικές διαδρομές υπάρχουν και ειδικά για την ΑΟ 'χιλιάδες'.
                                    Εναλλακτικοί αυτοκινητόδρομοι με διόδια δεν υπάρχουν. Δηλαδή ξέρεις πολλές χώρες όπου από το σημείο Α στο σημείο Β υπάρχουν περισσότεροι του ενός αυτοκινητόδρομοι ?
                                    Η σύμβαση καθορίζει το ύψος του διοδίου και προς τα κάτω αλλά και προς τα πάνω, δηλαδή εμποδίζει το μονοπώλιο της ΑΟ να βάλει το διόδιο €5. Ετσι και αλλιώς όμως, η αγορά λειτουργεί ως προς αυτό, δηλαδή αν θεωρείς το διόδιο της ΑΟ ακριβό πας από εναλλακτική. Υπενθυμίζω μάλιστα ότι το διόδιο της ΑΟ είναι μικρότερο από το μέγιστο οριζόμενο στη σύμβαση (= λειτουργεί η προσφορά και ζήτηση)

                                    Το μόνο στο οποίο έχουν βάση όσα λες είναι το αν θα έπρεπε να εξεταστεί ότι η κοινοπραξία της ΑΟ έχει αποπληρώσει το έργο και έχει βγάλει όσο κέρδος προέβλεπε η σύμβαση ότι θα βγάλει, άρα να επιστρέψει το Εργο στο Δημόσιο (σωθήκαμε... υπηρεσίες επιπέδου ΤΕΟ ). Αυτό μάλιστα, είναι σοβαρή αντίρρηση, τα υπόλοιπα είναι επιπέδου Δημοτικού σχολείου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Να πω και εγώ τη μλκία μου...
                                      Ένα κράτος και μια επιχείρηση που απαιτούν από εμένα να ειμαι νόμιμος, θα πρέπει να ειναι και αυτοί νόμιμοι. Πχ, ακομα και ο πιο ένθερμος υποστηρικτής των διοδίων γνωρίζει οτι διόδια μπορούν να επιβάλλονται μόνο σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους και σε κάποιες γέφυρες/σήραγγες. Αυτό μάλιστα ειναι νόμος (ή οδηγία? δε θυμάμαι τώρα ) της Ε.Ε. και ειχε ποσταριστεί παλιότερα το αντίστοιχο λινκ. Μη με βάλετε να ψάξω, πολύ δύσκολο αυτή τη στιγμη. Με αυτή τη λογική διόδια σε δρόμους όπως τα Τέμπη και η Πατρών-Κορίνθου ειναι παράνομα εκτός από ανήθικα (σαν να πληρώνω τον βαρκάρη να περάσω τον Αχέροντα ένα πράγμα ). Επιπλέον έχω την εντύπωση οτι δεν υπάρχει νόμος που να λέει οτι μπορεί μια εταιρεία να προεισπράτει διόδια για ένα έργο που ΘΑ παραδώσει (κραυγαλέες και οι δυο παραπάνω περιπτώσεις, με πιο κραυγαλέα την Πατρών-Κορίνθου που ειναι άγνωστο αν και πότε θα παραδοθεί το έργο). Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω γι' αυτό, ας το πει.
                                      Όσο για τη μετατροπή της μη καταβολής αντιτίμου σε παράβαση του ΚΟΚ, έχω γράψει παλιότερα οτι θα το δεχόμουν ως σωστό, αν ειχε γινει με αγνές προθέσεις και ήταν αντικειμενική η κοστολόγησή της. Ειναι λίγο παράλογο να πληρώνεις μεγαλύτερο πρόστιμο όταν δεν καταβάλεις αντίτιμο στα διόδια, από το να μην έχεις πίσω φώτα ή να τρέχεις με 60 σε στενά που το όριο ειναι 30, δε νομίζετε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                        Ένα κράτος και μια επιχείρηση που απαιτούν από εμένα να ειμαι νόμιμος, θα πρέπει να ειναι και αυτοί νόμιμοι. Πχ, ακομα και ο πιο ένθερμος υποστηρικτής των διοδίων γνωρίζει οτι διόδια μπορούν να επιβάλλονται μόνο σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους και σε κάποιες γέφυρες/σήραγγες. Αυτό μάλιστα ειναι νόμος (ή οδηγία? δε θυμάμαι τώρα ) της Ε.Ε. και ειχε ποσταριστεί παλιότερα το αντίστοιχο λινκ. Μη με βάλετε να ψάξω, πολύ δύσκολο αυτή τη στιγμη.Με αυτή τη λογική διόδια σε δρόμους όπως τα Τέμπη και η Πατρών-Κορίνθου ειναι παράνομα εκτός από ανήθικα (σαν να πληρώνω τον βαρκάρη να περάσω τον Αχέροντα ένα πράγμα ).

                                        Αντιθέτως εγώ θυμάμαι (και βαριέμαι να ψάξω... ) ότι αυτό δεν είναι όσο απόλυτο το παρουσιάζεις και με βάση κάποια ερμηνεία και η Κορίνθου-Πατρών μια χαρά μπορεί να έχει διόδια (όπως και είχε εδώ και δεκαετίες, που μας έπιασε τώρα η πρεμούρα, που τα πήραν ιδιώτες και μας έπιασε το επαναστατικό μας...). Εξάλλου η Κορίνθου-Πατρών ΕΙΝΑΙ κλειστός δρόμος διότι έχει (είχε ?) περίφραξη και καθόλου ισόπεδες διαβάσεις. Και τα Τέμπη είχαν διόδια εδώ και δεκαετίες.

                                        Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι οι δεμπληρώνωτζάμπαμάγκες δεν καταλαβαίνουν από τις λεπτές διαφορές που εσύ διακρίνεις και θεωρούν δικαίωμά τους να μημπληρώνουν στη Γέφυρα ή στις Αφίδνες.

                                        Επιπλέον έχω την εντύπωση οτι δεν υπάρχει νόμος που να λέει οτι μπορεί μια εταιρεία να προεισπράτει διόδια για ένα έργο που ΘΑ παραδώσει (κραυγαλέες και οι δυο παραπάνω περιπτώσεις, με πιο κραυγαλέα την Πατρών-Κορίνθου που ειναι άγνωστο αν και πότε θα παραδοθεί το έργο). Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω γι' αυτό, ας το πει.

                                        Γιατί όχι ? Κάθε φόρος έχει αυτή τη λογική. Πως έγιναν οι αυτοκινητόδρομοι άλλωστε ? Δεκαετίες, όχι 3-4 χρόνια μόνο, πληρώναμε διόδια στο ΤΕΟ και κάποια στιγμή φτιάχτηκε το Κόρινθος-Αθήνα-Μαλιακός κτλ. κτλ.
                                        Από αυτό που λες αυτό που θεωρώ λογική αντίρρηση είναι το να πληρώνεις πχ. στον ΠΑΘΕ για να φτιαχτεί η Ιωνία οδός δηλ. μη ανταποδοτικό όχι χρονικά αλλά γεωγραφικά. Αλλά ρεαλιστικά μιλώντας, ποιός άλλος τρόπος θα υπήρχε για να φτιαχτεί ένα τέτοιο έργο ? Στο κάτω-κάτω, έτσι φτιάχτηκε και η Εγνατία, με φόρους και διόδια όλων των Ελλήνων.

                                        Όσο για τη μετατροπή της μη καταβολής αντιτίμου σε παράβαση του ΚΟΚ, έχω γράψει παλιότερα οτι θα το δεχόμουν ως σωστό, αν ειχε γινει με αγνές προθέσεις και ήταν αντικειμενική η κοστολόγησή της. Ειναι λίγο παράλογο να πληρώνεις μεγαλύτερο πρόστιμο όταν δεν καταβάλεις αντίτιμο στα διόδια, από το να μην έχεις πίσω φώτα ή να τρέχεις με 60 σε στενά που το όριο ειναι 30, δε νομίζετε?

                                        Υπενθυμίζω ότι το μεγαλύτερο πρόστιμο του ΚΟΚ είναι €2000 αν έχεις αντι-ραντάρ. Και συ περιμένεις 'αγνό' ΚΟΚ ?

                                        Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος επιπέδου κότα-αυγό, ότι αν δεν υπήρχε το κάθε άλλο παρά αγνών προθέσεων κίνημα των δεμπληρώνωτζάμπαμάγκίστας δεν θα αναγκαζόταν το κράτος να ποινικοποιήσει τη μη πληρωμή διοδίων (και αν δεν είχε καθόλου διόδια δεν θα υπήρχε καθόλου πρόβλημα, βέβαια μπορεί τα τέλη κυκλοφορίας να πήγαιναν ευρώ και κυβικό αλλά θα πλήρωναν τα πρόβατα-αυτοκινητιστές).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          Αντιθέτως εγώ θυμάμαι (και βαριέμαι να ψάξω... ) ότι αυτό δεν είναι όσο απόλυτο το παρουσιάζεις και με βάση κάποια ερμηνεία και η Κορίνθου-Πατρών μια χαρά μπορεί να έχει διόδια

                                          Από ερμηνείες άσε. Να φανε και οι κότες, ο καθένας και από μία κατά το συμφέρον του.

                                          (όπως και είχε εδώ και δεκαετίες, που μας έπιασε τώρα η πρεμούρα, που τα πήραν ιδιώτες και μας έπιασε το επαναστατικό μας...). Εξάλλου η Κορίνθου-Πατρών ΕΙΝΑΙ κλειστός δρόμος διότι έχει (είχε ?) περίφραξη και καθόλου ισόπεδες διαβάσεις. Και τα Τέμπη είχαν διόδια εδώ και δεκαετίες.

                                          Δηλαδή επειδή για δεκαετίες διαιωνιζονταν τα κακώς κείμενα σημαίνει οτι de facto πρέπει να συνεχίσουν να ισχύουν?
                                          Μην ξεχνάς οτι η πληροφόρηση που είχαμε πριν από δεκαετίες περιοριζόταν στα... αμερόληπτα κρατικά κανάλια. Επειδή ήμασταν για δεκαετίες πρόβατα, σημαίνει οτι πρέπει να παραμείνουμε?

                                          Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι οι δεμπληρώνωτζάμπαμάγκες δεν καταλαβαίνουν από τις λεπτές διαφορές που εσύ διακρίνεις και θεωρούν δικαίωμά τους να μημπληρώνουν στη Γέφυρα ή στις Αφίδνες.

                                          Εγώ μιλάω σαν ταυρο-Κωστας και όχι σαν 'δενπληρωνω', δε με απασχολει τι δεν καταλαβαινουν αυτοι.

                                          Επιπλέον έχω την εντύπωση οτι δεν υπάρχει νόμος που να λέει οτι μπορεί μια εταιρεία να προεισπράτει διόδια για ένα έργο που ΘΑ παραδώσει (κραυγαλέες και οι δυο παραπάνω περιπτώσεις, με πιο κραυγαλέα την Πατρών-Κορίνθου που ειναι άγνωστο αν και πότε θα παραδοθεί το έργο). Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω γι' αυτό, ας το πει.

                                          Γιατί όχι ? Κάθε φόρος έχει αυτή τη λογική. Πως έγιναν οι αυτοκινητόδρομοι άλλωστε ? Δεκαετίες, όχι 3-4 χρόνια μόνο, πληρώναμε διόδια στο ΤΕΟ και κάποια στιγμή φτιάχτηκε το Κόρινθος-Αθήνα-Μαλιακός κτλ. κτλ.
                                          Από αυτό που λες αυτό που θεωρώ λογική αντίρρηση είναι το να πληρώνεις πχ. στον ΠΑΘΕ για να φτιαχτεί η Ιωνία οδός δηλ. μη ανταποδοτικό όχι χρονικά αλλά γεωγραφικά. Αλλά ρεαλιστικά μιλώντας, ποιός άλλος τρόπος θα υπήρχε για να φτιαχτεί ένα τέτοιο έργο ? Στο κάτω-κάτω, έτσι φτιάχτηκε και η Εγνατία, με φόρους και διόδια όλων των Ελλήνων.

                                          Και γιατί ναι δηλαδή? Υπάρχει νόμος που να το επιτρέπει? Ξαναλέω: το οτι για δεκαετίες συνέβαινε κάτι στρεβλό δεν ειναι επιχείρημα διαιώνισής του. Και να στο πω και αλλιώς? Το να το κάνει το κράτος, να το δεχτώ ας πούμε. Όχι οτι το δέχομαι, αλλά υποθετικά, καθώς τα έσοδά του ειναι συγκεκριμένα και θεωρητικά κεφάλαια διαθέσιμα δεν έχει, εφόσον λειτουργει ελλειματικά χρόνια τώρα. Ο ιδιώτης όμως που θέλει να φτιάξει δρόμο χωρίς κεφάλαια, αλλά με χρηματοδότηση από τα κορόιδα πριν καν ξεκινήσει μάλιστα (περίπτωση Πατρών-Κορίνθου), στα μάτια μου φαινεται σαν τζάμπα μάγκας. Σαν να θέλω εγώ να φτιάξω το τυροπιτάδικο που λέγαμε και να παίρνω διόδια προκαταβολικά από τους περαστικους επειδή δεν έχω κεφάλαιο, για όσους θυμούνται το παράδειγμα. Γιατί αυτός και όχι μια εταιρεια δικιά μας '4tf constructions' δηλαδή? Καλύτερος ειναι αυτός?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nintza last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                                            Και επειδή βλέπω ότι δεν..... και για να σε βοηθήσω λίγο σκέψου γιατί αφού όπως λες υπάρχουν και εναλλακτικές, έχουν οριστεί στη σύμβαση οι τιμές των διοδίων και δε μένουν ελεύθερες να καθοριστούν από την αγορά.

                                            Εναλλακτικές διαδρομές υπάρχουν και ειδικά για την ΑΟ 'χιλιάδες'.
                                            Εναλλακτικοί αυτοκινητόδρομοι με διόδια δεν υπάρχουν. Δηλαδή ξέρεις πολλές χώρες όπου από το σημείο Α στο σημείο Β υπάρχουν περισσότεροι του ενός αυτοκινητόδρομοι ?
                                            Η σύμβαση καθορίζει το ύψος του διοδίου και προς τα κάτω αλλά και προς τα πάνω, δηλαδή εμποδίζει το μονοπώλιο της ΑΟ να βάλει το διόδιο €5. Ετσι και αλλιώς όμως, η αγορά λειτουργεί ως προς αυτό, δηλαδή αν θεωρείς το διόδιο της ΑΟ ακριβό πας από εναλλακτική. Υπενθυμίζω μάλιστα ότι το διόδιο της ΑΟ είναι μικρότερο από το μέγιστο οριζόμενο στη σύμβαση (= λειτουργεί η προσφορά και ζήτηση)

                                            Το μόνο στο οποίο έχουν βάση όσα λες είναι το αν θα έπρεπε να εξεταστεί ότι η κοινοπραξία της ΑΟ έχει αποπληρώσει το έργο και έχει βγάλει όσο κέρδος προέβλεπε η σύμβαση ότι θα βγάλει, άρα να επιστρέψει το Εργο στο Δημόσιο (σωθήκαμε... υπηρεσίες επιπέδου ΤΕΟ ). Αυτό μάλιστα, είναι σοβαρή αντίρρηση, τα υπόλοιπα είναι επιπέδου Δημοτικού σχολείου.

                                            στη συμβαση το ανωτερο οριο ειναι τα 3 ευρω.οποτε μια χαρα τα κονομαει.ειδες καθολου τι εσοδα ανακοινωσανε?

                                            Είναι χαρακτηριστικό ότι ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ ανακοίνωσε έσοδα από τις συμβάσεις παραχώρησης 119,9 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2012, με την Αττική Οδό να συνεισφέρει σ’ αυτά τη «μερίδα του λέοντος», δηλαδή περίπου 90 εκατ. ευρώ και η εκμετάλλευση του «Μορέα» (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα) να ακολουθεί με 12 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα. 
                                            

                                            φυσικα ετσι οπως το χουνε κανει στη συμβαση,η ΑΟ θα ερθει στα χερια του δημοσιου οταν 'ξεχρεωθει',αλλα οτι εσοδο εχει η ΑΟ παει σε θυγατρικες και δε προκειται να φανει ποτε οτι εχει καθαρα κερδη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 275 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr