-
@Νίκος!
Φίλε, καμία σχέση με πριν!
Ωραία αλλαγή!!!ΥΓ: όντως προεξείχε αρκετά από πριν....
-
πρωτη φορά το ακούω αλλά δεν μου κάνει και εντύπωση να ισχύει...
καβουρα όλα τα ρεζερβουαρ έχουν την μικρή πισινούλα που λες ακριβώς για να μην τραβάν αέρα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
να σημειώσω επίσης ότι σε πολλά νέα οχήματα, με το που πέσει η βενζίνη κάτω από το 1/8, μειώνεται η απόδοση του κινητήρα για αύξηση της αυτονομίας και να μην 'μείνεις στο δρόμο'. Με το που ανάψει και το 'λαμπάκι' για ανεφοδιασμό, σου κόβει κι άλλη απόδοση (που πλέον είναι αισθητή).Γιώργο είσαι σίγουρος για αυτό?
Μου φαίνεται λίγο δύσκολο το αυτοκίνητο να μπορεί να 'διαβάσει' τη στάθμη του καυσίμου και μετά να αλλάζει τη χαρτογράφιση, ρίχνοντας την απόδοση του κινητήρα. Λογικά εννοείς ότι θα κάνει το μείγμα πιο φτωχό σε καύσιμο.
Στο δικό μου τουλάχιστον (και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα που έχει τύχει να νοικιάσω ή να οδηγήσω με χαμηλή στάθμη/λαμπάκι) όχι μόνο δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο, αλλά μου φαίνεται και ακόμα πιο γρήγορο απ'όταν ήταν γεμάτο γιατί του λείπουν περί τα 40 κιλά καυσίμου.
Κάτι άλλο περί Μ3 (για όποιους ενδιαφέρει).
Μπορείτε να δείτε αυτά?
-Μ3 (Ε46) Engine info: http://www.bmwfans.gr/forum/attachment. ... 1347377558
-Περί κιβωτίου SMG II: http://www.bmwfans.gr/forum/attachment. ... 1347368051Και ένα ωραίο βιντεάκι περί SMG Slip Recognition (τα σπάει!) και γιατί είναι ΤΟΣΟ γαμάτο κιβώτιο:
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για εξατμίσεις μιλάει, δεν θα βγουν πιο έξω όταν έχει κρύο για να κόβει τζάμια
σας φαίνεται παράλογο ότι οι απολήξεις της εξάτμισης** με τη διαστολή της εξάτμισης (όταν η τελευταία πυρώσει)**, θα βγουν λίγο πιο έξω από τη θέση που έχουν όταν είναι σε ψυχρή κατάσταση η εξάτμιση?
(ή απλά εγώ δεν έπιασα το αστείο? )Aν φτασει στο σημειο να πυρωσουν οι αποληξεις τοτε η υπολοιπη εξατμιση θα εχει λιωσει;
Δεν είπα ότι θα πυρώσουν οι απολήξεις αγαπητέ mod.
Για να το κάνω λίγο πιο απλό γιατί μάλλον θα παίξουμε με τις λέξεις και για να μην το κουράζουμε κιόλας:
Ο 'απλός' σωλήνας της εξάτμισης διαστάλλεται μετά από θέρμανσή τους από τους (ας πούμε 25 βαθμούς) στους 800 βαθμούς (θερμοκρασία καυσαερίων μετά από 'πάτημα') ή στους 300 βαθμούς (θερμοκρασία καυσαερίων σε ηρεμία).
Διαστολή αύξηση όλων των διαστάσεων του σωλήνα και άρα και το μήκος αυτού. Προφανές είναι λοιπόν να 'βγουν' οι απολήξεις πιο έξω. Δε λέω ότι θα βγουν πιο έξω 30cm.
Σίγουρα όμως μιλάμε για ~1 πόντο.Δεν ξερω .Μου ακουγεται υπερβολικο .
Γίνεται. Και σε αρκετά αυτοκίνητα είναι εμφανής η διαφορά. (φυσικά φαίνεται καλύτερα αν το κοιτάξεις απο πάνω και όχι απο πίσω)
Νίκο με'γειές.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
να σημειώσω επίσης ότι σε πολλά νέα οχήματα, με το που πέσει η βενζίνη κάτω από το 1/8, μειώνεται η απόδοση του κινητήρα για αύξηση της αυτονομίας και να μην 'μείνεις στο δρόμο'. Με το που ανάψει και το 'λαμπάκι' για ανεφοδιασμό, σου κόβει κι άλλη απόδοση (που πλέον είναι αισθητή).
Γιώργο είσαι σίγουρος για αυτό?
Μου φαίνεται λίγο δύσκολο το αυτοκίνητο να μπορεί να 'διαβάσει' τη στάθμη του καυσίμου και μετά να αλλάζει τη χαρτογράφιση, ρίχνοντας την απόδοση του κινητήρα. Λογικά εννοείς ότι θα κάνει το μείγμα πιο φτωχό σε καύσιμο.
Στο δικό μου τουλάχιστον (και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα που έχει τύχει να νοικιάσω ή να οδηγήσω με χαμηλή στάθμη/λαμπάκι) όχι μόνο δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο, αλλά μου φαίνεται και ακόμα πιο γρήγορο απ'όταν ήταν γεμάτο γιατί του λείπουν περί τα 40 κιλά καυσίμου.
Κάτι άλλο περί Μ3 (για όποιους ενδιαφέρει).
Μπορείτε να δείτε αυτά?
-Μ3 (Ε46) Engine info: http://www.bmwfans.gr/forum/attachment. ... 1347377558
-Περί κιβωτίου SMG II: http://www.bmwfans.gr/forum/attachment. ... 1347368051Και ένα ωραίο βιντεάκι περί SMG Slip Recognition (τα σπάει!) και γιατί είναι ΤΟΣΟ γαμάτο κιβώτιο:
δεν έχει κανένα νόημα να κάνεις πιο φτωχό το μείγμα...
στην καλύτερη απλά μειώνεις την απόδοση ---> μένει σχεδόν στοιχ/το το μίγμα με μικρότερη ποσοτητα καυσίμου/αέρα -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
2 δεν είχες παραγγείλει; Η άλλη τι έγινε;
-
απ'εξω του το φέρνεις...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
2 δεν είχες παραγγείλει; Η άλλη τι έγινε;
Όχι ρε, τι δύο;
Μια.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Έχω φίλο προγραμματιστή (το πρόγραμμα δεν το έβαλα σ' αυτόν γιατί δεν τον γνώριζα τότε).
Έχω δει αρκετά πράγματα μέσα από κώδικες, χάρτες κτλ, αλλά το πρόβλημα είναι αν μπορεί να μου δώσει πράγματα που να μπορώ να ανεβάσω δημόσια. Αν ναι, θα τα 'ανεβάσω' πολύ ευχαρίστως και σε κάποιο ξεχωριστό topic.
Κρατάω μία επιφύλαξη μόνο και τονίζω το 'δημόσια', γιατί όλοι οι προγραμματιστές (όπως μου εξήγησε κάποια μέρα που συζητούσαμε χαλαρά) πληρώνουν αρκετά χρήματα για δικαιώματα κτλ ώστε να είναι updated ως προς τους (νέους) εγκεφάλους και τις κωδικοποιήσεις αυτών. Οπότε μπορεί αυτό που ζητάμε/ζητάτε, να μην γίνεται γιατί απλά είναι copyright (όπως πχ με το manual του αυτοκινήτου που απαγορεύεται ακόμα και η δημοσίευση ή ανατύπωση ολόκληρου ή τμήματος αυτού χωρίς την έγκριση του εκάστοτε επίσημου εισαγωγέα).
Από κοντά, σε κανα καφέ πχ, κάτι θα κάνουμε.Σχετικά με το παραπάνω που έγραψα, πήρα την παρακάτω απάντηση:
'μλκ δε σκέφτσεαι καθόλου, έτσι?!?!?! Φυσικά και δεν γίνεται! Αν δίνονταν όλα δημόσια, τότε ποιός ο λόγος εγώ και τόσοι άλλοι να πληρώνουμε δικαιώματα για να διαβάζουμε τους εγκεφάλους, να βλέπουμε και να τροποποιούμε τους χάρτες κτλ? Συν του ότι αν βρεθεί ότι τα πήρες από μένα, με γ@μήσανε κανονικά!'ΥΓ: κοινώς έφαγα μεγάλο κράξιμο, αλλά δεν πειράζει. Χαλάλι για τους 'άπιστους'.
@Νίκο,
Ρίχνει την απόδοση.
Απλά αν φοράς πρόγραμμα είναι πιο αισθητό πιστεύω γιατί σου κάνει αισθητό over (στα turbo), ενώ αν φοράς εργοστασιακό πρόγραμμα, το over είναι πολύ 'γλυκό'. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
2 δεν είχες παραγγείλει; Η άλλη τι έγινε;
Όχι ρε, τι δύο;
Μια.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Το μόνο θέμα είναι ότι τις στέλνει ζευγάρι και τη δεξιά θα τη βάλω στο @@@@ μου...αλλά η τιμή είναι καλή οπότε και πάλι αξίζει.
-
Αυτό ήταν για αυτές που ήταν κομμένες φάλτσα που τις έδινε υποχρεωτικά σαν ζευγάρι. Είχα γράψει (δες τα ποστ πιο μετά, νομίζω το είχα γράψει) ότι δε θα πάρω αυτές, αλλά τις ίσιες που δε χρειαζόταν να τις πάρω ζευγάρι.
-
Αίσχος. Γιατί περιμέναμε και τη φωτό με τη δεύτερη στο @@@@ σου.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Αίσχος. Γιατί περιμέναμε και τη φωτό με τη δεύτερη στο @@@@ σου.Η αλήθεια είναι ότι θα είχε ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
άρα αφού είσαι γρήγορος θα χεις κανα τέταρτο
Ούτε γρήγορος, ούτε πραγματικός οδηγός, ούτε χεράς ούτε ντριφτεράς δηλώνω.
Αναθεμα και καταλαβες τι σου γραψα, καλη ψυχη
Μια χαρά κατάλαβα.
Επίσης καταλαβαίνω ότι είναι μια δύσκολη εποχή και παίζουν πολλά προβλήματα. Δείχνω κατανόηση και λόγω επαγγέλματος.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Αίσχος. Γιατί περιμέναμε και τη φωτό με τη δεύτερη στο @@@@ σου.Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Αίσχος. Γιατί περιμέναμε και τη φωτό με τη δεύτερη στο @@@@ σου.Η αλήθεια είναι ότι θα είχε ενδιαφέρον.
Ε καλά αν το βρίσκετε τόσο ενδιαφέρον σας το στέλνω και με ΡΜ
-
Ποιο, παιδί μου; Εγώ δεν ξέρω καν τι είναι το @@@@ σου. Μπορεί να είναι κάτι που δεν θέλω να λάβω σε PM.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Έχω φίλο προγραμματιστή (το πρόγραμμα δεν το έβαλα σ' αυτόν γιατί δεν τον γνώριζα τότε).
Έχω δει αρκετά πράγματα μέσα από κώδικες, χάρτες κτλ, αλλά το πρόβλημα είναι αν μπορεί να μου δώσει πράγματα που να μπορώ να ανεβάσω δημόσια. Αν ναι, θα τα 'ανεβάσω' πολύ ευχαρίστως και σε κάποιο ξεχωριστό topic.
Κρατάω μία επιφύλαξη μόνο και τονίζω το 'δημόσια', γιατί όλοι οι προγραμματιστές (όπως μου εξήγησε κάποια μέρα που συζητούσαμε χαλαρά) πληρώνουν αρκετά χρήματα για δικαιώματα κτλ ώστε να είναι updated ως προς τους (νέους) εγκεφάλους και τις κωδικοποιήσεις αυτών. Οπότε μπορεί αυτό που ζητάμε/ζητάτε, να μην γίνεται γιατί απλά είναι copyright (όπως πχ με το manual του αυτοκινήτου που απαγορεύεται ακόμα και η δημοσίευση ή ανατύπωση ολόκληρου ή τμήματος αυτού χωρίς την έγκριση του εκάστοτε επίσημου εισαγωγέα).
Από κοντά, σε κανα καφέ πχ, κάτι θα κάνουμε.Σχετικά με το παραπάνω που έγραψα, πήρα την παρακάτω απάντηση:
'μλκ δε σκέφτσεαι καθόλου, έτσι?!?!?! Φυσικά και δεν γίνεται! Αν δίνονταν όλα δημόσια, τότε ποιός ο λόγος εγώ και τόσοι άλλοι να πληρώνουμε δικαιώματα για να διαβάζουμε τους εγκεφάλους, να βλέπουμε και να τροποποιούμε τους χάρτες κτλ? Συν του ότι αν βρεθεί ότι τα πήρες από μένα, με γ@μήσανε κανονικά!'ΥΓ: κοινώς έφαγα μεγάλο κράξιμο, αλλά δεν πειράζει. Χαλάλι για τους 'άπιστους'.
@Νίκο,
Ρίχνει την απόδοση.
Απλά αν φοράς πρόγραμμα είναι πιο αισθητό πιστεύω γιατί σου κάνει αισθητό over (στα turbo), ενώ αν φοράς εργοστασιακό πρόγραμμα, το over είναι πολύ 'γλυκό'.Δεν καταλαβαίνω γιατί βαφτίζεις άπιστους όσους δεν είναι βέβαιοι για αυτό που λες. Εγώ δεν το έχω διαβάσει ποτέ αυτό, γιαυτό διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
Τον ρωτησες τελικά αν υπαρχει τέτοια δικλείδα στο πρόγραμμα και σου είπε ναι; Σε ποιους το έχεις βάλει; Εγώ πάντως δεν εννοούσα να βάλεις όλο το αρχείο του αποκωδικοποιημενου προγράμματος άλλα μόνο τον χάρτη μειωμένους απόδοσης η τις δικλείδες που ενεργοποιούνται.
Θα ρωτήσω και εγώ έναν γνωστό προγραμματιστή να δούμε το παίζει, είναι ενδιαφέρον ζήτημα.
Αν δεν βρουμε άκρη και δεν βαριέσαι, κάνε ένα λογκαρισμα ιπποδύναμης με το vag-com με και χωρίς λαμπάκι.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
γιατί ρε παιδια αφηνετε στεγνά τα τεπόζιτα;;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Ποιο, παιδί μου; Εγώ δεν ξέρω καν τι είναι το @@@@ σου. Μπορεί να είναι κάτι που δεν θέλω να λάβω σε PM.Η αλήθεια είναι ότι δε κατάλαβα τι μπορεί να είναι το '@@@@'
γιατί ρε παιδια αφηνετε στεγνά τα τεπόζιτα;;
Άσε που μετά ο λογαριασμός στο ταμείο, στο βενζινάδικο πονάει
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
γιατί ρε παιδια αφηνετε στεγνά τα τεπόζιτα;;Γιατί όχι? Θα μου κρατάει μούτρα μετά?
BMW FORUM