-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ναι τα λάδια μαυρίζουν και μάλιστα γρήγορα, αυτή είναι η δουλειά τους. Απλά όσο πιο καλά είναι τόσο πιο πολύ αντέχουν αλλά όλα μαυρίζουν. Θα μαυρίσουν περισσότερο αν έχεις έναν βρώμικο κινητήρα ή άμα πας από ορυκτέλαιο σε συνθετικό που έχει πιο καλές καθαριστικές ιδιότητες ή άμα έχεις ανοχές στα ελατήρια και αυξημένο fuel dilution (καύσιμο καταλήγει στο λάδι). Εκτός αν έχεις υγραέριο που δεν μαυρίζουν χωρίς αυτό απαραίτητα να σημαίνει ότι αντέχουν περισσότερο.Και της αδελφής μου (206 1.4) το μπουζί το ένα στον κύλινδρο που είχε χαλάσει η φλάντζα είχε μαυρίσει, τα άλλα ήταν κανονικά. Ίσως λόγω νερού βραχυκυκλώνει, δεν γίνεται καλή καύση και τελικά μαζεύεται άκαυστη και μαυρίζει.
Με την εξάτμιση έφτασες στο σημείο να φοβάσαι να το πατήσεις λόγω θορύβου. Επειδή άλλαξες τρόπο οδήγησης και επειδή χαμηλά έχασες απόδοση αυξήθηκε η κατανάλωση.
Το σύστημα εξάτμισης είναι υπολογισμένο μαθηματικά (δεν είναι μυστήριο, αρκεί να αποφασίσεις σε ποιες στροφές θέλεις να λειτουργεί σωστά) και έχει σαν σκοπό να δημιουργεί backpressure (βασικά αντίσταση στη ροή των καυσαερίων) που είναι κάτι πολύ χρήσιμο ώστε να μην αδειάζουν οι κύλινδροι στις χαμηλές στροφές αυξάνοντας έτσι τη δυναμική συμπίεση (η στατική φυσικά δεν αλλάζει έτσι). Στις υψηλές στροφές όμως αυτό δημιουργεί περιορισμό και μείωση της απόδοσης και για αυτό σε πιο αγωνιστικές εφαρμογές το αφιαρείς. Αν ήσουν σπάστης και το δούλευες ψηλά ίσως να έβλεπες κάποια βελτίωση αλλά όπως καταλαβαίνεις ο συμβιβασμός αυτός ήταν λάθος επιλογή για τις ανάγκες σου (και αυτές των περισσοτέρων). Άρα πατάτα του εξατμισά.
Σε αυτοκίνητα με υπερσυμπιεστή γενικά υποπίεση δεν χρειάζεσαι επειδή έχεις τη φτερωτή να φρενάρει τα καυσαέρια οπότε μπορείς να την κάνεις πιο ελεύθερη με όριο τον θόρυβο.ευχαριστω
-
παιδιά καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τα μπουζί στο αγροτικό μας nissan pick up D22 βενζίνη και παρατήρησα ότι τα μπουζί στους δυο ακριανούς κυλίνδρους δεν βιδώνουν μέχρι να πατήσει η φλάντζα του μπούζι προσπάθησα πολλές φορές αφαιρώντας τα και επανατοποθετώντας τα, μη τυχών και τα είχα στραβωβιδώσει, αλλά τίποτα σφίγγουν πριν πατήσει η φλαντζα του μπουζί.Ξέρει κανείς να μου πει γιατί συμβαίνει αυτό και αν μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα?
-
Φλάντζα,εννοείς την ροδέλλα?
-
ναι συγνώμη τη ροδέλα εννοούσα.
-
Τα έσφιξες με δυναμόκλειδο?
-
οχι τα εσφιξα με μπουζοκλειδο όσο παει με το χέρι και μισή στροφή περίπου ακόμη όπως έσφιξα δηλαδή και τα άλλα δυο μπουζί,μόνο που η ροδέλα εκεί πάτησε κανονικά.πάντως έβαλα σε λειτουργεία τη μηχανή και δουλεύει κανονικά.
-
Αυτά που έβγαλες θυμάσαι αν ήταν όλα τέρμα σφιγμέννα?
-
δε παρατήρησα πάντως σίγουρα δεν ήταν κλοτσημένα και μου φαίνεται περίεργο.μάλλον θα το πάω σε συνεργείο αύριο να το δουν
-
Ο χρήστης loupisb έγραψε:
παιδιά καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τα μπουζί στο αγροτικό μας nissan pick up D22 βενζίνη και παρατήρησα ότι τα μπουζί στους δυο ακριανούς κυλίνδρους δεν βιδώνουν μέχρι να πατήσει η φλάντζα του μπούζι προσπάθησα πολλές φορές αφαιρώντας τα και επανατοποθετώντας τα, μη τυχών και τα είχα στραβωβιδώσει, αλλά τίποτα σφίγγουν πριν πατήσει η φλαντζα του μπουζί.Ξέρει κανείς να μου πει γιατί συμβαίνει αυτό και αν μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα?μην τα ζορισεις στραβοπιανουν
ψεκασε λιγο αντισκωριακο στο καθε σπειρωμα και δοκιμασε -
Eίναι τα σωστά μπουζί;
-
ναι τα μπουζί είναι σωστά θα παω αυριο σε συνεργείο και βλέπουμε.τους έβαλα λίγο λάδι αλλά τίποτα.
-
-
-
Kαι οι βρωμιες θα πεσουν στον θαλαμο καυσης ;
-
για ενα τετοιας παλαιοτητας αυτοκινητο οι βρωμιες που θα πεσουν στο θαλαμο ειναι το λιγοτερο θα σηκωσει θερμοκρασια και θα καουν ολα ουτε θεμα με τον καταλυτη
το θεμα ειναι να μην φτασει στο συνεργειο στο σημειο που θα χρειαστει λυσιμο η κεφαλη και μηχανουργειο η καινουρια κεφαλη -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
για ενα τετοιας παλαιοτητας αυτοκινητο οι βρωμιες που θα πεσουν στο θαλαμο ειναι το λιγοτερο θα σηκωσει θερμοκρασια και θα καουν ολα ουτε θεμα με τον καταλυτη
το θεμα ειναι να μην φτασει στο συνεργειο στο σημειο που θα χρειαστει λυσιμο η κεφαλη και μηχανουργειο η καινουρια κεφαληΧρησιμοποιώντας κολαούζο δεν θα βγαλει γρεζια;Θα καουν αυτα;
-
καλα αν βγαλει γρεζια το εχεις καταστρεψει το σπειρωμα (αλουμινιου)
εννοω αν καθαριστει και πεσουν μαυριλες απο υπολειματα καυσης δεν παθαινει κατι επειδη θα καουν -
Να ρωτήσω κάτι?
Αν θες να αλλάξεις τρόμπα νερού σε ένα χιουνται αξεντ 1,3 (αυτό που είναι στρογγυλεμένο) τι ακριβώς πρέπει να λύσεις και απο πού αρχίζουμε?
Ψάχνοντας έβγαλα μπεκιέρα, πολλαπλή, τρομπα τιμονιού, ιμαντες κλιματιστικού και δυναμό και ακόμα δεν μπορώ να δω τις άλλες δύο βίδες της τρόμπας...Περιττό να πω τι καντήλια έχουν ακούσει οι Κορεάτες για τα παξιμάδια και τις κρυφές βίδες του πλαστικού καπακιού του ιμάντα...Και αφού τις έλυσα, μου φαίνεται ότι πρέπει να βγει και η τροχαλία στροφάλου...
Άλλη ερώτηση...πόσο μπορεί να κοστίζει εργασία η αλλαγή της τρόμπας? επειδή το παλληκάρι που το έχει, δεν έχει την δυνατότητα και υποπτεύομαι ότι μπορεί να του ζήτησαν τρελλά λεφτά, μήπως και τσοντάρω...
-
η τρομπα νερου περνει κινηση απο τον ιμαντα του εκκεντροφορου...τωρα γιατι ελυσες ολα αυτα δεν ξερω...
-
χαχα γιατί δεν ήξερα αυτό που λες...
Απο εχθές το απόγευμα λύνω ό,τι βρω προκειμένου να καταλάβω τον τρόπο που είναι τοποθετημένη. Σίγουρα; κάποια απο όλα δεν χρειάζονταν λύσιμο...αλλά αυτό το βλέπεις μετά.
Απο αυτό που είπες να υποθέσω ότι πρέπει να λυθούν τροχαλία εκκεντροφόρου, τροχαλία στροφάλου, εναλλακτης, προκειμένου να ελευθερωθεί και το πλαστικό @#$%^&* καπάκι του εκκεντροφόρου?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........