Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 488
    • 489
    • 192 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219825
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos20 last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Ναι τα λάδια μαυρίζουν και μάλιστα γρήγορα, αυτή είναι η δουλειά τους. Απλά όσο πιο καλά είναι τόσο πιο πολύ αντέχουν αλλά όλα μαυρίζουν. Θα μαυρίσουν περισσότερο αν έχεις έναν βρώμικο κινητήρα ή άμα πας από ορυκτέλαιο σε συνθετικό που έχει πιο καλές καθαριστικές ιδιότητες ή άμα έχεις ανοχές στα ελατήρια και αυξημένο fuel dilution (καύσιμο καταλήγει στο λάδι). Εκτός αν έχεις υγραέριο που δεν μαυρίζουν χωρίς αυτό απαραίτητα να σημαίνει ότι αντέχουν περισσότερο.

      Και της αδελφής μου (206 1.4) το μπουζί το ένα στον κύλινδρο που είχε χαλάσει η φλάντζα είχε μαυρίσει, τα άλλα ήταν κανονικά. Ίσως λόγω νερού βραχυκυκλώνει, δεν γίνεται καλή καύση και τελικά μαζεύεται άκαυστη και μαυρίζει.

      Με την εξάτμιση έφτασες στο σημείο να φοβάσαι να το πατήσεις λόγω θορύβου. Επειδή άλλαξες τρόπο οδήγησης και επειδή χαμηλά έχασες απόδοση αυξήθηκε η κατανάλωση.
      Το σύστημα εξάτμισης είναι υπολογισμένο μαθηματικά (δεν είναι μυστήριο, αρκεί να αποφασίσεις σε ποιες στροφές θέλεις να λειτουργεί σωστά) και έχει σαν σκοπό να δημιουργεί backpressure (βασικά αντίσταση στη ροή των καυσαερίων) που είναι κάτι πολύ χρήσιμο ώστε να μην αδειάζουν οι κύλινδροι στις χαμηλές στροφές αυξάνοντας έτσι τη δυναμική συμπίεση (η στατική φυσικά δεν αλλάζει έτσι). Στις υψηλές στροφές όμως αυτό δημιουργεί περιορισμό και μείωση της απόδοσης και για αυτό σε πιο αγωνιστικές εφαρμογές το αφιαρείς. Αν ήσουν σπάστης και το δούλευες ψηλά ίσως να έβλεπες κάποια βελτίωση αλλά όπως καταλαβαίνεις ο συμβιβασμός αυτός ήταν λάθος επιλογή για τις ανάγκες σου (και αυτές των περισσοτέρων). Άρα πατάτα του εξατμισά.
      Σε αυτοκίνητα με υπερσυμπιεστή γενικά υποπίεση δεν χρειάζεσαι επειδή έχεις τη φτερωτή να φρενάρει τα καυσαέρια οπότε μπορείς να την κάνεις πιο ελεύθερη με όριο τον θόρυβο.

      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        loupisb last edited by

        παιδιά καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τα μπουζί στο αγροτικό μας nissan pick up D22 βενζίνη και παρατήρησα ότι τα μπουζί στους δυο ακριανούς κυλίνδρους δεν βιδώνουν μέχρι να πατήσει η φλάντζα του μπούζι προσπάθησα πολλές φορές αφαιρώντας τα και επανατοποθετώντας τα, μη τυχών και τα είχα στραβωβιδώσει, αλλά τίποτα σφίγγουν πριν πατήσει η φλαντζα του μπουζί.Ξέρει κανείς να μου πει γιατί συμβαίνει αυτό και αν μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tzakos last edited by

          Φλάντζα,εννοείς την ροδέλλα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            loupisb last edited by

            ναι συγνώμη τη ροδέλα εννοούσα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tzakos last edited by

              Τα έσφιξες με δυναμόκλειδο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                loupisb last edited by

                οχι τα εσφιξα με μπουζοκλειδο όσο παει με το χέρι και μισή στροφή περίπου ακόμη όπως έσφιξα δηλαδή και τα άλλα δυο μπουζί,μόνο που η ροδέλα εκεί πάτησε κανονικά.πάντως έβαλα σε λειτουργεία τη μηχανή και δουλεύει κανονικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tzakos last edited by

                  Αυτά που έβγαλες θυμάσαι αν ήταν όλα τέρμα σφιγμέννα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    loupisb last edited by

                    δε παρατήρησα πάντως σίγουρα δεν ήταν κλοτσημένα και μου φαίνεται περίεργο.μάλλον θα το πάω σε συνεργείο αύριο να το δουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      r200 last edited by

                      Ο χρήστης loupisb έγραψε:
                      παιδιά καλησπέρα, σήμερα άλλαξα τα μπουζί στο αγροτικό μας nissan pick up D22 βενζίνη και παρατήρησα ότι τα μπουζί στους δυο ακριανούς κυλίνδρους δεν βιδώνουν μέχρι να πατήσει η φλάντζα του μπούζι προσπάθησα πολλές φορές αφαιρώντας τα και επανατοποθετώντας τα, μη τυχών και τα είχα στραβωβιδώσει, αλλά τίποτα σφίγγουν πριν πατήσει η φλαντζα του μπουζί.Ξέρει κανείς να μου πει γιατί συμβαίνει αυτό και αν μπορεί να προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα?

                      μην τα ζορισεις στραβοπιανουν
                      ψεκασε λιγο αντισκωριακο στο καθε σπειρωμα και δοκιμασε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Eίναι τα σωστά μπουζί;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          loupisb last edited by

                          ναι τα μπουζί είναι σωστά θα παω αυριο σε συνεργείο και βλέπουμε.τους έβαλα λίγο λάδι αλλά τίποτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Μάλλον θέλει καθάρισμα το σπείρωμα.

                            Να ξέρεις ότι με το λάδι θέλει ΛΙΓΟΤΕΡΟ σφίξιμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Μάλλον θέλει καθάρισμα το σπείρωμα.

                              Να ξέρεις ότι με το λάδι θέλει ΛΙΓΟΤΕΡΟ σφίξιμο.

                              Πώς καθαρίζεις το σπείρωμα με κολαούζο? Δέν θα χαλάσει το υπάρχον?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Kαι οι βρωμιες θα πεσουν στον θαλαμο καυσης ;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  για ενα τετοιας παλαιοτητας αυτοκινητο οι βρωμιες που θα πεσουν στο θαλαμο ειναι το λιγοτερο θα σηκωσει θερμοκρασια και θα καουν ολα ουτε θεμα με τον καταλυτη
                                  το θεμα ειναι να μην φτασει στο συνεργειο στο σημειο που θα χρειαστει λυσιμο η κεφαλη και μηχανουργειο η καινουρια κεφαλη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                    για ενα τετοιας παλαιοτητας αυτοκινητο οι βρωμιες που θα πεσουν στο θαλαμο ειναι το λιγοτερο θα σηκωσει θερμοκρασια και θα καουν ολα ουτε θεμα με τον καταλυτη
                                    το θεμα ειναι να μην φτασει στο συνεργειο στο σημειο που θα χρειαστει λυσιμο η κεφαλη και μηχανουργειο η καινουρια κεφαλη

                                    Χρησιμοποιώντας κολαούζο δεν θα βγαλει γρεζια;Θα καουν αυτα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      καλα αν βγαλει γρεζια το εχεις καταστρεψει το σπειρωμα (αλουμινιου)
                                      εννοω αν καθαριστει και πεσουν μαυριλες απο υπολειματα καυσης δεν παθαινει κατι επειδη θα καουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsargy last edited by

                                        Να ρωτήσω κάτι?

                                        Αν θες να αλλάξεις τρόμπα νερού σε ένα χιουνται αξεντ 1,3 (αυτό που είναι στρογγυλεμένο) τι ακριβώς πρέπει να λύσεις και απο πού αρχίζουμε?
                                        Ψάχνοντας έβγαλα μπεκιέρα, πολλαπλή, τρομπα τιμονιού, ιμαντες κλιματιστικού και δυναμό και ακόμα δεν μπορώ να δω τις άλλες δύο βίδες της τρόμπας...

                                        Περιττό να πω τι καντήλια έχουν ακούσει οι Κορεάτες για τα παξιμάδια και τις κρυφές βίδες του πλαστικού καπακιού του ιμάντα...Και αφού τις έλυσα, μου φαίνεται ότι πρέπει να βγει και η τροχαλία στροφάλου...

                                        Άλλη ερώτηση...πόσο μπορεί να κοστίζει εργασία η αλλαγή της τρόμπας? επειδή το παλληκάρι που το έχει, δεν έχει την δυνατότητα και υποπτεύομαι ότι μπορεί να του ζήτησαν τρελλά λεφτά, μήπως και τσοντάρω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman_n last edited by

                                          η τρομπα νερου περνει κινηση απο τον ιμαντα του εκκεντροφορου...τωρα γιατι ελυσες ολα αυτα δεν ξερω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsargy last edited by

                                            χαχα γιατί δεν ήξερα αυτό που λες...
                                            Απο εχθές το απόγευμα λύνω ό,τι βρω προκειμένου να καταλάβω τον τρόπο που είναι τοποθετημένη. Σίγουρα; κάποια απο όλα δεν χρειάζονταν λύσιμο...αλλά αυτό το βλέπεις μετά.
                                            Απο αυτό που είπες να υποθέσω ότι πρέπει να λυθούν τροχαλία εκκεντροφόρου, τροχαλία στροφάλου, εναλλακτης, προκειμένου να ελευθερωθεί και το πλαστικό @#$%^&* καπάκι του εκκεντροφόρου?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 192 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr